Last Wish voor the insiders (van de vaste userbase hier weten 3 man waar ik het over heb). Spelleke op internet iigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:40 schreef Kuukske het volgende:
Handelen in iets speciaals?
Ahh oké. Duidelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
Last Wish voor the insiders (van de vaste userbase hier weten 3 man waar ik het over heb). Spelleke op internet iig
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber in 6 socketed phaseblade:quote:
Nee, Diablo 2, van nog veel langer terugquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Is het net zoiets als die Magic kaartenshizzle van ehh.. 6 jaar terug?
6 jaar alweer. Dayumn.
Bij de Gamma?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mezelf ook eens nuttig maken. Mensen hun bed uit schoppen. Laminaat ophalen. Je kent dat wel.
Bij Broer Kuuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bij de Gamma?
Gelukkig was het droog toen ik mijn pakje ging ophalen bij Selektv:racht.quote:
Je pakjes ophalen bij een koeriers bedrijfquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig was het droog toen ik mijn pakje ging ophalen bij Selektv:racht.
Hier is het nog droogquote:
Zeg die naam niet! Duivelsch!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal komen ze toch aan de deur?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:35 schreef Kuukske het volgende:
To suck dan maar.
Gompiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef Q. het volgende:
Bij Selektv:racht is niets normaal.
Gegeven dat als je niet netjes een huisvrouwtje thuis hebt zitten om de deur open te doen en ze de logica hanteren dat wanneer je woensdag tussen twee en vier niet thuis bent, je dat donderdag vast wel bent (want werkende mensen bestellen nooit pakjes) en ze nogal rap zijn met het terugsturen naar de afzender is dit helaas de beste optiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je pakjes ophalen bij een koeriers bedrijf
Selektvracht is daar niet alleen in. Echt, dat zulke bedrijven nog zo kunnen redeneren, zeker in de steden waar de helft van de mensen alleen woont (en vaak overdag gewoon niet thuis is ivm werk). Achterlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat als je niet netjes een huisvrouwtje thuis hebt zitten om de deur open te doen en ze de logica hanteren dat wanneer je woensdag tussen twee en vier niet thuis bent, je dat donderdag vast wel bent (want werkende mensen bestellen nooit pakjes) en ze nogal rap zijn met het terugsturen naar de afzender is dit helaas de beste optie.
HAd dan gewoon Aarti in je huis gezetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat als je niet netjes een huisvrouwtje thuis hebt zitten om de deur open te doen en ze de logica hanteren dat wanneer je woensdag tussen twee en vier niet thuis bent, je dat donderdag vast wel bent (want werkende mensen bestellen nooit pakjes) en ze nogal rap zijn met het terugsturen naar de afzender is dit helaas de beste optie.
laten bezorgen op je werk geen optie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou jij je lingerie setjes van Christine le duc op je werk laten bezorgen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
laten bezorgen op je werk geen optie?
ook niet zo snel thuisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou jij je lingerie setjes van Christine le duc op je werk laten bezorgen?![]()
In theorie wel. In de praktijk zitten we in een bedrijfspand met meerdere bedrijven, en regelt een ander bedrijf de receptiequote:
lastiger...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie wel. In de praktijk zitten we in een bedrijfspand met meerdere bedrijven, en regelt een ander bedrijf de receptie.
Nou ja, vast niet onoverkomelijk, maar dit introduceert minder variabelen. En als het stelletje prutsers enige realiteitszin had was het zelfs echt makkelijker.quote:
toch nog een sprankje optimisme....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, vast niet onoverkomelijk, maar dit introduceert minder variabelen. En als het stelletje prutsers enige realiteitszin had was het zelfs echt makkelijker.
nou.. als ik de vraag nou zo stel: Een zuigende Kuukske als wekker?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef katerwater het volgende:
Wat een complexe vraag...
Ik wil liever niet sucken, dank je.
Thnx for ontopicnessquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef katerwater het volgende:
Wat een complexe vraag...
Ik wil liever niet sucken, dank je.
Als ik wist wat een Kuukske is, dan zou ik het wel overwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. als ik de vraag nou zo stel: Een zuigende Kuukske als wekker?
wat is dan uw antwoord?
http://fotoboek.fok.nl/Kuukskequote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Als ik wist wat een Kuukske is, dan zou ik het wel overwegen![]()
Ja, de rest tikt blind. Vooral in ONZ.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef nixxx het volgende:
ben ik de enige die kijkt en tegelijk fokt?
Auto's die het wel doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:03 schreef Q. het volgende:
Kijken? Wat valt er te zien??
heb je af en toe een rokje aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En weer terug. Lijk af en toe net een wijf
niet meteen zo defensief Sjowiequote:
Dan heb ik toch liever een stoere lange rok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet meteen zo defensief Sjowie
een kilt lijkt me af en toe best lekker eigenlijk, vooral als het warm is.. gewoon alles vrij laten bungelengeen klamme zak
http://web.ripnet.com/~nimmos/images/under_the_kilt_3.jpgquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever een stoere lange rok.
omdat jij het zo lief vraagt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Gadver nixxx, zet dat eens achter een linkje ofzo
als ik ooit nog in een rok ergens heen ga waar jij bent zal ik netjes met mijn benen over elkaar gaan zitten ok?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Brave nixxx.
Ja, ik weet het niet hoor met mannen in rok. Ik heb geen behoefte aan geflash van het mannelijk geslacht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
kom op.. veel stoerder dan dit komt het niet he?
doet niequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan liefst nog in zwart.
Kutquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:03 schreef nixxx het volgende:
oo-ooh een audi r10 kapot..
Gebeurt toch wel s vaker (s' nachts?)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef nixxx het volgende:
1 heel uur stilte.. een unicum
volgens mij zijn kilts best practischquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kilts zijn overrated folklore. Je gaat toch ook niet in klompen over straat?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
Home. Finally.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |