Jaap weet dat ie dezelfde ellende van een naaste verliezen gemeen heeft metquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef RSie het volgende:
Jaap heeft geen zin in dit gesprek!!
Televisie maken, anders toneelhaak. Eric heeft zijn ding gedaan en het heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen.quote:
Okay... jij we et ook niets op te noemen... thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Televisie maken, anders toneelhaak. Eric heeft zijn ding gedaan en het heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen.
Eric: Ik ben priceless. Jaap: Kan je niet gewoon thuis priceless gaan zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:20 schreef Prospera het volgende:
Eric: ik ben in mijn leven zoveel dingen kwijtgeraakt, dat ik weet dat sommige dingen priceless zijn.
Scherp antwoord, die had ik gemistquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric: Ik ben priceless. Jaap: Kan je niet gewoon thuis priceless gaan zijn?![]()
Ach Natasia sleeptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oeeeeeeeeefffffff, die Eric zit er echt doorheen, hij praat steeds dommer tegen Jaap. En Jaap, die koude zakelijkheid..........dat moet wel hard aankomen
Tja... Eric zal nog hard moeten werken als hij zijn overlopen naar BAN wil doen vergeten en vergeven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:22 schreef petraa het volgende:
J: Wat doet je dan toch zo goed om hier te blijven?
E: Ik heb het hier naar me zin, en ik leer hier heel veel van mezelf en hoe andere mensen naar me kijken.
J: Slechte momenten doen jou goed.
E ja.
J: Ik ga je helpen, de komende week ga ik zorgen dat jij leermomenten krijgt.
E: Ik bepaal zelf wel wanneer ik leer.
J: Ik ga jou een lesje leren. Ik wil dat je naar huis ga
E: Ik hoop da tje het kan, maar naar huis ga ik NIET
PBquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelezen op de fansite van De Zusjes, een interview met E10mm
Waaruit geciteerd:
Vraag 7: Zou je je ooit nog een opgeven voor BB of een soort gelijk programma?
Etienne: Op zich wel maar nog ff niet, ben wel net benaderd voor De Gouden Kooi maar dat heb ik nog ff afgewezen.
Zou wat zijn zeg, die wannabee kamper in DGK. Dat wordt vet oorlog en terror 24/7![]()
Op mijn cap hierboven had ik diverse effecten losgelaten, maar ze blijft pikkedonkerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Een beetje meer licht op Natasia is wel handig 's avonds.
[afbeelding]
Ik moet een hele slechte waarneemster zijn als ik toch echt zag, dat Huub ook echte toenadering zocht tot Eric.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
Zou dit afgepsroken werk zijn tussen Jaap en Huub? Huub geeft Eric een beetje hoop en draait vervolgens, gesteund door Jaap, nog maar eens knetterhard tegen eric in? Mooi scenario
Juist daarom (Overtuigend acteerwerk)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik moet een hele slechte waarneemster zijn als ik toch echt zag, dat Huub ook echte toenadering zocht tot Eric.
Je handen om iemands benen slaan op een moment als daarnet spreekt mijns inziens toch van genegenheid hoor.
Iemand daarna op zijn mond zoenen ook. Kon er niets anders van maken.
Homo gedoe...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik moet een hele slechte waarneemster zijn als ik toch echt zag, dat Huub ook echte toenadering zocht tot Eric.
Je handen om iemands benen slaan op een moment als daarnet spreekt mijns inziens toch van genegenheid hoor.
Iemand daarna op zijn mond zoenen ook. Kon er niets anders van maken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:31 schreef schatje het volgende:
Natasia, ga naar bed. Ik wil een gesprek tussen Jaap en Huub.
Ze kan toch ergens gaandeweg op terugkomen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Natasia: ik kom hier om in de media-aandacht en ik heb er geen zin in.
Helemaal eens!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:33 schreef Villalux het volgende:
Jaap en Lieke maar elkaar als backup dat zou pas echt leuk zijn.....de rest is SLAP....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |