WAT??? Wat voor indruk....? Iemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef schatje het volgende:
Eric heeft kennelijk indruk gemaakt op de Febo. Geen toneelhaak meer.
Ronduit walgelijk![]()
![]()
.
Nou leuk hoor ! Nu een neuzel gesprekje met Eric en Jaap, en Huub en Lieke gaan nog een drankje doen en krijgen ongetwijfeld nog een zeikgesprek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:11 schreef RSie het volgende:
[..]
en dat was dus de reden dat de muziek zachter moest,.. ze hadden boven Erica gebeld om even een praatje met Huub te houden!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
En daar komt Eric aan........... donder op! Ik wil Jaap een Huub horen!
Nee, dat snap ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef RSie het volgende:
Jaap heeft geen zin in dit gesprek!!
Al dat gedirigeer van die WW lemmingen maakt het niet interessanter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:11 schreef RSie het volgende:
[..]
en dat was dus de reden dat de muziek zachter moest,.. ze hadden boven Erica gebeld om even een praatje met Huub te houden!
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
Arme Jaap, hij kwam voor Huub en zit nu opgescheept met Eric.
Ja,... goed gesprek dit,.. die 2 komen wel ff dichter tot elkaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....
Vergeet niet te vermelden dat het normaaal gesproken een enorm beladen onderwerp zou zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....
Toch denk ik dat die kans nog wel bestaat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef Rotterdammert het volgende:
zou me wel tegenvallen van huub als hij het weer goed zo maken met erik
Alles voor een miljoen he !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef Rotterdammert het volgende:
zou me wel tegenvallen van huub als hij het weer goed zo maken met erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |