quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Huub nog hoop op Hedda hebben ? Maar dan moet hij wel van Lieke af. En dan is het wel heel handig als Eric weer een backup is...
Of denk ik nu raar ?
Ergens heb je daar helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Ergens vind ik het best goor, jezelf helemaal insmeren met olie en dan in bed gaan liggen.
Eerder zei ik dat wanneer Huub enquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap is bang dat Huub weer naar Erik toe draait.
Waarom zei ik eigenlijk ergens, het is gewoon heel erg vies!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ergens heb je daar helemaal gelijk in.![]()
Begrijpelijk hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Weet je? Ik twijfelde al. Wel of geen rrrrr.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Eerder zei ik dat wanneer Huub enric nu gaan praten het wel eens de doorslag voor
ric kan zijn om wel of net de 24 uur aan te vragen. Huub heeft het uitgesteld tot morgen. Maandagavond... een mooie avnond voor een exit.
Het is toch gewoon jaloezie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor![]()
Jaloersheid of jalouzie![]()
Nee, want daar doelde Hedda eigenlijk op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Huub nog hoop op Hedda hebben ? Maar dan moet hij wel van Lieke af. En dan is het wel heel handig als Eric weer een backup is...
Of denk ik nu raar ?
En ik feest mee.... weg met de pisnicht en een nieuwe miljonair... Game on...quote:
Nou. Ik ga even googlen. Volgens mij had ik het al eens eerder op moeten zoeken.quote:
en dat was dus de reden dat de muziek zachter moest,.. ze hadden boven Erica gebeld om even een praatje met Huub te houden!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
En daar komt Eric aan........... donder op! Ik wil Jaap een Huub horen!
Maar geen jaloerziequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou. Ik ga even googlen. Volgens mij had ik het al eens eerder op moeten zoeken.
Ja, ik had dus toch gelijk. Het is jaloezie!!
WAT??? Wat voor indruk....? Iemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef schatje het volgende:
Eric heeft kennelijk indruk gemaakt op de Febo. Geen toneelhaak meer.
Ronduit walgelijk![]()
![]()
.
Nou leuk hoor ! Nu een neuzel gesprekje met Eric en Jaap, en Huub en Lieke gaan nog een drankje doen en krijgen ongetwijfeld nog een zeikgesprek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:11 schreef RSie het volgende:
[..]
en dat was dus de reden dat de muziek zachter moest,.. ze hadden boven Erica gebeld om even een praatje met Huub te houden!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
En daar komt Eric aan........... donder op! Ik wil Jaap een Huub horen!
Nee, dat snap ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef RSie het volgende:
Jaap heeft geen zin in dit gesprek!!
Al dat gedirigeer van die WW lemmingen maakt het niet interessanter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:11 schreef RSie het volgende:
[..]
en dat was dus de reden dat de muziek zachter moest,.. ze hadden boven Erica gebeld om even een praatje met Huub te houden!
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
Arme Jaap, hij kwam voor Huub en zit nu opgescheept met Eric.
Ja,... goed gesprek dit,.. die 2 komen wel ff dichter tot elkaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....
Vergeet niet te vermelden dat het normaaal gesproken een enorm beladen onderwerp zou zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap aan het einde van Erics praatje: Dat was het? Moooiii....
Toch denk ik dat die kans nog wel bestaat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef Rotterdammert het volgende:
zou me wel tegenvallen van huub als hij het weer goed zo maken met erik
Alles voor een miljoen he !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:14 schreef Rotterdammert het volgende:
zou me wel tegenvallen van huub als hij het weer goed zo maken met erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |