quote:
quote:
quote:
Support Analyst/Application Support bij Rabobank International. DE reden waarom ik nu nog aan het werk ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij![]()
wat doe je nu zo voor de arbeid?
die / is allang wegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Een / voor de titel, een ';'. Gaat het wel goed, eend?
Heulemaal niet langquote:
ah ok beetje afwisselend dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Support Analyst/Application Support bij Rabobank International. DE reden waarom ik nu nog aan het werk ben.
We hebben leuke stand by diensten, alleen dit probleem speelt al sinds 11:00 vanmiddag
Verder leuke baan, ik doe een oud systeem voor derivaten (trading zooi). Alleen vliegt het er nog al eens uit
En ja, zelfs moi neukt tegenwoordig
tsssss tis maar wat je lang vindtquote:
Wie kopt hem in?quote:
Misschien wel een Kofi Annan awardquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Is er een Kofie Anand Award ? Ik heb bij Yvonne zo gelobiet dat SCH unbanned is
en hielp het?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Is er een Kofie Anand Award ? Ik heb bij Yvonne zo gelobiet dat SCH unbanned is
Jup, alleen ben ik nog lang niet thuis in de financiële kant en dus ook de functionele kant van het pakket, dus soms heb ik een mail of een gebruiker aan de lijn waarvan ik denk "Waar gaaaaaaat het over"quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Er staat namelijk dat ie geunbanned is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
eend, je zoon is door de shredder gehaald he![]()
Hij was toch wel een beetje leuk, alleen jammer dat er te snel een andere kloon achter aan kwam.quote:
heb Fahrenheit 9/11 nog steeds liggen op dvd, binnenkort maar eens kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
Nog maar een keertje voor Eilanden die er naar vroeg: SiCKO van Michael Moore is een absolute aanrader!
Ik kom nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is er trouwens nog een VBL meet op komst, moet me daar toch eens laten zien. Ook al zit ik niet meer zo vaak hiero
Die is vorige maand geweestquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is er trouwens nog een VBL meet op komst, moet me daar toch eens laten zien. Ook al zit ik niet meer zo vaak hiero
Arctic Monkeysquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Vannacht Rockpalast. Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Korn.
Voor de wakkerblijvers
toch niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ICT niet alleen op je luie reet zitten is
da's geheimquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij was toch wel een beetje leuk, alleen jammer dat er te snel een andere kloon achter aan kwam.
Van wie was die Terro.Robbie kloon eigenlijk?
Mss het laatste jaar wel dat ik Tiesto nog leuk en orgineel vondquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
ik heb Tiesto@Lowlands2002 maar weer eens opgezetwat een heerlijke pure trance set
ergens begin volgend seizoen...... begin oktober denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jup maar de muziek is live ook fantastisch, over een aantal jaren zullen ze op het podium ook wel anders zijn/moeten doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arctic Monkeyskan je net zo goed een cd van ze opzetten, die gasten zijn zoooooooo saai op het podium
Als je ICT'er bent, dan zoekt de Rabo nog mensenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet?![]()
Ik kan weer opzoek naar een nieuwe baan..
Ik zag Iggy Pop al live in 1979 dus ga me niet vertellen wat saai isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arctic Monkeyskan je net zo goed een cd van ze opzetten, die gasten zijn zoooooooo saai op het podium
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
ojeee, je hebt een collega (semi) ambtenaar beledigd! Pas op BLuezz
ik denk dat je theme from njorefell bedoeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mss het laatste jaar wel dat ik Tiesto nog leuk en orgineel vond.
Theme from Njordfel (ofzo) was een prachtnummer, alleen weet niet eens meer hoe ie gaat.
Zit trouwens in het donker omdat de spanning om 00:00 eraf gaat, maar ff de beveiliging gebeld of ie weer aanmocht
ictquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je ICT'er bent, dan zoekt de Rabo nog mensenEn dat is niet voor de standaar Windows support
Die jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat je theme from njorefell bedoeld
Heb nog ergens een electricien diploma liggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ict![]()
het is bouw wat rules the world![]()
tja ze spelen strak....... maar dan kan ik net zo goed een cd opzettenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jup maar de muziek is live ook fantastisch, over een aantal jaren zullen ze op het podium ook wel anders zijn/moeten doen.
zoveel kansquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die ja
Ben benieuwd naar morgen, 70 tot 80 procent kans op neerslag. En wss ben ik zo brak als maar zijn kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |