algehele sterilisatie, zoals hier net al werd voorgesteld, lijkt me het veiligst voor de mensheidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Markeerstift het volgende:
Waarom gaat Amanda niet aan de nuvaring.. hoeft maar 1 x in de 3 weken en je krijgt er stickertjes bij voor in je agenda/kalender
Je hebt pmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Het moet even hoor! Heb jij die lul van een Mart Smeets geïnterviewd of lees ik zo scheel?
Huub droomt vaak over Hedda.
Moet ze dat weer onthouden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef pronkjewail het volgende:
Of waarom neemt Amanda niet een spiraaltje? Zit ze 5 jaar lang goed.
Niet, dus dan moet je dat op een kalender bijhouden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan in godsnaam dat je aan het eind van de maand ben beland?![]()
Dat is voor Hedda niet erg, voor Huub wel, als ze dat zouden doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Liess het volgende:
Ze durft m niet eens recht aan te kijken want dan weet ze dat ze hem zoent,.
Kalender... wacht even... Amanda...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, dus dan moet je dat op een kalender bijhouden...
Een goedkoop bullshitdingetje van naar ik meen Bali dat ineens dienst moet doen als iets diep en speciaal gevoeligs speciaal alleen en zeer geheim van haar voor Huub.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:22 schreef De_Moester het volgende:
wat is dat voor zwaar symbolische ring dan?
zo kijkt ze altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Liess het volgende:
Ze durft m niet eens recht aan te kijken want dan weet ze dat ze hem zoent,.
Jammer genoeg niet! Maar één woord van jou is voldoende... (je was geslaagd!!!)quote:
Ze heeft net een nieuw vriendjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is voor Hedda niet erg, voor Huub wel, als ze dat zouden doen.
De irritatie bij mij begon toen ze BEAN aanhanger bleek te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een goedkoop bullshitdingetje dat ineens dienst moet doen als iets diep en speciaal gevoeligs speciaal alleen en zeer geheim van haar voor Huub.
Is het te merken dat ik Hedda steeds minder begin te mogen.
hahaha ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een goedkoop bullshitdingetje van naar ik meen Bali dat ineens dienst moet doen als iets diep en speciaal gevoeligs speciaal alleen en zeer geheim van haar voor Huub.
Is het te merken dat ik Hedda steeds minder begin te mogen.
Hedda heeft ook een vriend?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is voor Hedda niet erg, voor Huub wel, als ze dat zouden doen.
Inderdaad. En gaandeweg krijg je meer inzicht in de rollen die ze speelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
De irritatie bij mij begon toen ze BEAN aanhanger bleek te zijn.
Josti is een belediging voor de gehele Jostiband...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Omg die Josti weer giegelend met zijn camera er achteraan...
Qua muzikaal niveau past hij er prima tussen toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Josti is een belediging voor de gehele Jostiband...![]()
jouw reactie is heel erg begrijpenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze dat op dr 20ste doet moet dat toch kunnen lukken lijkt me.... de jaren deelbaar door 5 zijn dan de jaren voor het vervangen van het spiraaltje.quote:
Natasja ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Amanda neemt maar een homp taart, dan voelt ze zich vast beter.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat op dr 20ste doet moet dat toch kunnen lukken lijkt me.... de jaren deelbaar door 5 zijn dan de jaren voor het vervangen van het spiraaltje.
Of schat ik haar nu te hoog in?![]()
ja de mythe rond Hedda zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe anders een leuk stemmetje aan de telefoon kan uitpakken.
hokjes-geest, alles van 1 groep is slecht of goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hahaha, klopt! Theo vindt Jaap helemaal te gek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
Huub: Theo is gewoon een focking groupie!
Dit helpt ook:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ja de mythe rond Hedda zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
kolere, je maakt het nog erger, ik dacht altijd dat ze knap was.quote:
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Liess het volgende:
Ben ik de enige die Hedda leuk vind?:')
Hetzelde geldt voor Huubje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ja de mythe rond Hedda zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Liess het volgende:
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Liess het volgende:
Wat natuurlijk hielp was dat Natasia met d'r klauwen in dat haar heeft staan wroeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef 2live het volgende:
[..]
kolere, je maakt het nog erger, ik dacht altijd dat ze knap was.
Wat is lastiger? Eén keer in de vijf jaar ergens aan denken of iedere dag ergens aan denken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat op dr 20ste doet moet dat toch kunnen lukken lijkt me.... de jaren deelbaar door 5 zijn dan de jaren voor het vervangen van het spiraaltje.
Of schat ik haar nu te hoog in?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda voelt zich inderdaad al beter door de taart...door het glazuur denk ik..
Ja idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind Hedda ook leuk...vooral in combi met Huub.
Ze had gewoon ja moeten zeggen op dat aanzoek (of nu zoenen, daar neem ik ook wel genoegen mee!)
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef johngrisham het volgende:
ben nog druk aan het lezen
maar wil ff kwijt dat de fam.
van huub een stuk gezelliger is
dan van brian en tas.
het is maar een spelletje
jaquote:
Zolang hij zelf niks hoeft te doen klinkt hij als een hyena.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
en dat het lachje van Brian voortdurend op de achtergrond; HIHIHIHIHI.
Vader Theo mag Jaap heel graag en heeft er zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
Waarom doet jaap dit bij Theo vraag ik me af?
Kijk Theo reageert er heel erg leuk op, maar dacht dat Huub zijn vriend was?
of is het gewoon een feit dat Jaap niets bij brian durft.
Lieke is van plek 3 naar de tweede plaats gestegen bij mij en jaap naar 3
(en FdW naar 99)![]()
nee daar heb je een punt. Nog beschaafd, maar de familie van brian en zijn snollie.............. niet te gelovenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zure, onaardige, para gedoe van Netty en consorten steekt hier wel héél erg schril bij af ja.
Familie van Natasia, tenminste haar kindjes en Wilgo, vind ik niks mis mee.
Oke dan. Gelukkigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Vader Theo mag Jaap heel graag en heeft er zelf om gevraagd.
daar zit ik al 5 jaar voor in een praaatgroepquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef demins het volgende:
Hoe vaak ik míjn vader wel niet gevraagd heb om eens lekker met natte kleren door een paardenbak te rollen...![]()
Kut hè, die jeugdtrauma's.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef demins het volgende:
Hoe vaak ik míjn vader wel niet gevraagd heb om eens lekker met natte kleren door een paardenbak te rollen...![]()
Ah gossie.. heeft hij dat nooit met je gedaan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef demins het volgende:
Nee hoor. Misschien gaat leuk te ver. Maar ik was wel benieuwd naar haar én op de rol die ze in Huub's leven speelt. En ze valt me niet tegen. Het is geen schoonheid, maar dat is Huub ook niet.quote:
Ze vinden elkaar echt leuk. In kantoor een paar uur geleden hadden ze een heel aardig gesprek met vragen en interesse van beide kanten.quote:
Aso?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
Wat een aso die vader... en iedereen maar zeuren over Netty...
Nee hoor, ik vind er ook leuk en vind haar ook bij Huub passenquote:
eerlijk gezegd.......ik had niet anders verwacht .....nu heb je 2 prinsesjes he?(EH)quote:
ja tuurlijk wie springt er nu in de vijver rolt in de paardenbak etc etcquote:
Ik zei het toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Huub en Eric gooien appeltjes naar elkaar, met een lach?
Dank je schat. Zo kan ik toch een beetje een beeld vormen van wat er gaande is.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
Ik vind het écht heel leuk om te zien maar ik ben ook een eind goed al goed type. Ik wil dat ze dadelijk allemaal een biertje samen gaan drinken en lachen om alle domme dingen die ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
vlgs mij lang geleden dat ze zo'n lol hebben gehad met zij allen, of nog nooit mss!
netty is eigenlijk ook wel grappig, als je dat grote hoofd met die ontevreden zure blik ziet vind ik dat ook wel komsichquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
Ja doe mij maar een gezellige bedreiging en zo...quote:
Zo die epilepsie patientjes zijn ook weer uitgeschakeldquote:
Mag dat uit, wat een irriding zegquote:
en opvallend genoeg met de familie van Huubquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Eindelijk kan Brian ook gewoon eens lol hebben!
ja hilarisch indd .. der is hier al vaker een cap gepost van een zure en boos uitziende Netty die met der vette paddenkop buiten in de stoel zit .. wie wil die nog is posten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
netty is eigenlijk ook wel grappig, als je dat grote hoofd met die ontevreden zure blik ziet vind ik dat ook wel komsich
ik krijg spontaan migraine van dat geflikkerquote:
Even zoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja hilarisch indd .. der is hier al vaker een cap gepost van een zure en boos uitziende Netty die met der vette paddenkop buiten in de stoel zit .. wie wil die nog is posten?
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
als je even op esc drukt staat ie stil![]()
Wat een contrast.quote:
Ja, mag Huub niet elke maand een familiedagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Desii het volgende:
Ze mogen de fam. van Ballegooijen elke week wel uitnodigen...... prachtig genoten heb ik (wat een enorm verschil met alle andere familiebezoeken) fantastisch!!
En vind Hedda een schatje... jammer dat ze uit elkaar zijn en beide denken dat het niet meer goed komt.
quote:
NEE! Dat is nog het beste aan het plaatje!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat die gephotoshopt is..
Die had vast gehootp dat ze weer tegen iemand kon zeggen dat ze zo goed is omdat ze niet meedoet met die 'gekte', dat mens is gewoon fucked upquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Die kop van Natasja ook weer....![]()
Brian zegt: Geniet eens!!!! (eindelijk heeft hij een punt)
Nope, The Mother From Hell for real.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, mag Huub niet elke maand een familiedag![]()
nee dit is echt mama nettyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Braaaaaijun, ik ben ziehiek!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zegt lachend dat Natas eens moet genieten....
`Ik vind dit zo niet leuk....niet leuk gewoon`
en Amandag zegt dat ze ziek is, aandachttrekker![]()
zegtie dat echt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
theo; amanda je moet nagels ff doen
a; dat doen we de volgende keer
pa; nee dat doen we niet
a; maar ik ben ziek
pa; nee dat ben je neit.
ls Natasia niet geniet geniet er niemand... hoe durven ze te genieten zonder de diva...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Die kop van Natasja ook weer....![]()
Brian zegt: Geniet eens!!!! (eindelijk heeft hij een punt)
Raar hè... zo'n kikkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kan geen plaatjes van imageshack hierheen linken...
Stumperd, te stom om zelf iets te verzinnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Sneue Brian blijft er maar giegelend achteraan huppelen![]()
Ik moet er wel om lachen eigenlijk...is dat ergquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
theo; amanda je moet nagels ff doen
a; dat doen we de volgende keer
pa; nee dat doen we niet
a; maar ik ben ziek
pa; nee dat ben je neit.
Alleen als het een meelijdend lachje is, zo van: god wat sneu die gozer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen eigenlijk...is dat erg![]()
Nou ja zel zal dan wel erg lief en innemend zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
NEE! Dat is nog het beste aan het plaatje!![]()
Ben jij ook blij dat die jongen eindelijk eens kan lachen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen eigenlijk...is dat erg![]()
Nou!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ja zel zal dan wel erg lief en innemend zijn...
bij Brian weet je nooit of hij nou lol MET je heeft of hij je sneaky zit uittelachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Gewoon een leuke vent met een borrel op.quote:
Ik zie nog steeds een kikker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje eerst wel, en echt de kikker zie je liever.
Wat mij betreft zit hij nu gewoon momentjes te pakken, dit is Theo met Jaap...... en Brian die probeert ook leuk over te komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
bij Brian weet je nooit of hij nou lol MET je heeft of hij je sneaky zit uittelachen.
Is 't ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een leuke vent met een borrel op.
die van netty is niet gephotoshoptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is wel érg cynisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit hij nu gewoon momentjes te pakken, dit is Theo met Jaap...... en Brian die probeert ook leuk over te komen.
jawel, snollie IS een dik varkentjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die van netty is niet gephotoshopt
die van amanda daarentegen WEL
zij is echt niet zo dik zoals op sommige foto's die hier zijn geplaatst
Doodschamen waarvoor. Ik wou dat ik zo een pa hadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef eeff het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet zo'n pa heb... wat een toneelstuk. zou me doodschamen....
Eenschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Het is wel duidelijk dat Brian zich niet echt kan ontspannen wanneer zijn familie er is. Dan denk je een hechte familieband te hebben. Maar dan heb zo veel meer lol dan met je iegen familie. Best wel triest. Ben benieuwd hoe Netty en d'r clan zullen reageren...
Ik heb zo'n pa en ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Doodschamen waarvoor. Ik wou dat ik zo een pa had
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel érg cynisch.
Het is gewoon een hele leuke avond, en Brian heeft het óók naar zijn zin.
Zij zei dat tegen Hedda?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
Lieke: wat heeft dat meisje (Hedda red.) een blote-billen-gezicht!!!
Welke foto van Amanda is geshopt?? Die uit de OP volgens mij niet, die heb ik zo uit het vorige topic geplukt en Blomst post over het algemeen alleen directe screencaps.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die van netty is niet gephotoshopt
die van amanda daarentegen WEL
Ze zei het vanmiddag nog, toen ze de villa in kwam woog ze 53 nu 61quote:
stel je voor als ze nog is 20kg aan zou komen .. dan is ze ook nog is der looks kwijt, dan heeft ze niks meerquote:
Gewèldig.quote:
Het zit je wel dwars he, dat ze gewoon dik wordt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Hedda strontjaloers is op Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Hedda doet 'open en eerlijk' maar zegt dus niet wat ze achter Lieke's rug om over haar tegen Huub zei, namelijk dat ze Lieke niet vertrouwt, dat Huub niet verliefd is op Lieke, en dat ze Lieke te slim en bijdehand vindt.
Je weet gewoon dat ie later een excuus probeert te zoeken dat ie gelachen heeft. Het wachten is tot op z'n audientie moet bij Natasia....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
bij Brian weet je nooit of hij nou lol MET je heeft of hij je sneaky zit uittelachen.
Dat is dan ook haar grootste probleem met Lieke... en ze weet dat Huub Lieke daarom leuk vindtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Hedda doet 'open en eerlijk' maar zegt dus niet wat ze achter Lieke's rug om over haar tegen Huub zei, namelijk dat ze Lieke niet vertrouwt, dat Huub niet verliefd is op Lieke, en dat ze Lieke te slim en bijdehand vindt.
Zeker zou ik dat niet durven zeggen. Wel is uit de diverse gesprekken duidelijk geworden dat ze Huub nog als de hare ziet. Niet als haar partner, maar als het mannetje dat zij kent als geen ander, het mannetje waar zij boven staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Hedda strontjaloers is op Lieke.
Zit mij ook dwars, ZO zonde!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he, dat ze gewoon dik wordt?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn achter elkaar gecapt, niks geen fotofuck. Heb jij eigenlijk wel streams? Jij reageert alleen op foto's nl. Als je de streams gewoon goed bekijkt dan had je het zelf kunnen zien.
Die blikken ook af en toe...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Hedda strontjaloers is op Lieke.
Dat kan ook. Ik heb een leuke pa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Doodschamen waarvoor. Ik wou dat ik zo een pa had
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ie later een excuus probeert te zoeken dat ie gelachen heeft. Het wachten is tot op z'n audientie moet bij Natasia....
Je kan die 2 gesprekken toch absoluut niet met elkaar vergelijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
nee hedda heeft een lief koppiequote:
beter een plofkop en een paar kilo zwaarder dan een schele blik en talloze biljartballen in de kuiten en armenquote:
Ze is hard op weg, al 8 kilo erbij, bijna op de helftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
stel je voor als ze nog is 20kg aan zou komen .. dan is ze ook nog is der looks kwijt, dan heeft ze niks meer
Hij heeft oa over één cap van Blomst en 2 van mij van gisteren. Ik heb ze hierboven weer geplaatst. Daar is helemaal niks aan gefotofuckt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke foto van Amanda is geshopt?? Die uit de OP volgens mij niet, die heb ik zo uit het vorige topic geplukt en Blomst post over het algemeen alleen directe screencaps.
En dan te bedenken dat er de komende 9 maanden zo´n 20 kilo bij gaat komen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zijn achter elkaar gecapt, niks geen fotofuck. Heb jij eigenlijk wel streams? Jij reageert alleen op foto's nl. Als je de streams gewoon goed bekijkt dan had je het zelf kunnen zien.
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan die 2 gesprekken toch absoluut niet met elkaar vergelijken?
Ik zie Huub straks ook niet alles wat hij tegen Hedda heeft gezegd aan Lieke vertellen.
Ach ja, soms is het moeilijk als de waarheid in strijd is met je droombeeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft oa over één cap van Blomst en 2 van mij van gisteren. Ik heb ze hierboven weer geplaatst. Daar is helemaal niks aan gefotofuckt.
Theo is The Man, geen smoesjes, nagels doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Theo op bed bij Amanda, zn nagels worden gedaan.
Heeft Lieke haar dat dan gevraagd? Ik kan deze openheid wel waarderen als je toch zo'n gesprek hebt maar je de ander dus niet vertouwd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
zo hey Die is aangekomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De biljartballen van Aman zitten heeeeeeeeeel ergens andersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beter een plofkop en een paar kilo zwaarder dan een schele blik en talloze biljartballen in de kuiten en armen
Mag eigenlijk niet van Natasja, oude horoscopen lezen brengt ongelukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda leest de horoscoop van Theo voor.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.
Ze heeft haar twijfels alsnog uitgesproken, ik was te vroeg. Wat ik niet prettig vind is dat ze boven Lieke en Huub en hun relatie gaat staan als de vrouw die Huub het beste kent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Lieke haar dat dan gevraagd? Ik kan deze openheid wel waarderen als je toch zo'n gesprek hebt maar je de ander dus niet vertouwd...
Jij ziet het ook?!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Hedda ziet eigenlijk heel jong uit, en ze heeft heel veel Nena trekjes voornamelijk met haar mond....
Preciesm een vrouwelijk Huub.... maar dan wel lekker...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Hedda is graag 'in control'. De beslissende toon waarop ze zegt 'ik vind je wel lief'. En 'ik ken Huub als geen ander'.
En jij denkt dat dat nodig is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Theo, leg dit maandag maar eens uit op je werk
[afbeelding]
[afbeelding]
die zitten op de goede plek, die van lieke daarentegen nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
De biljartballen van Aman zitten heeeeeeeeeel ergens anders![]()
en jij dacht dat ze haar mening had bijgesteld? Ze kan goed acteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen zijn vals... dat blijkt maar weer.
Generaliseren Scan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen zijn vals... dat blijkt maar weer.
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef blomst het volgende:
Hedda, nu zegt ze weer ik ga je missen joh.
Volgens mij speelt Hedda ook een spelletje met Huub.
Deze 2 dames zullen sowieso een soort van wantrouwen tegen elkaar hebben. Ze geven beide om dezelfde man (die ook nog beweert van beide te houden).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |