beter een plofkop en een paar kilo zwaarder dan een schele blik en talloze biljartballen in de kuiten en armenquote:
Ze is hard op weg, al 8 kilo erbij, bijna op de helftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
stel je voor als ze nog is 20kg aan zou komen .. dan is ze ook nog is der looks kwijt, dan heeft ze niks meer
Hij heeft oa over één cap van Blomst en 2 van mij van gisteren. Ik heb ze hierboven weer geplaatst. Daar is helemaal niks aan gefotofuckt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke foto van Amanda is geshopt?? Die uit de OP volgens mij niet, die heb ik zo uit het vorige topic geplukt en Blomst post over het algemeen alleen directe screencaps.
En dan te bedenken dat er de komende 9 maanden zo´n 20 kilo bij gaat komen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he, dat ze gewoon dik wordt?
Ze zijn achter elkaar gecapt, niks geen fotofuck. Heb jij eigenlijk wel streams? Jij reageert alleen op foto's nl. Als je de streams gewoon goed bekijkt dan had je het zelf kunnen zien.
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan die 2 gesprekken toch absoluut niet met elkaar vergelijken?
Ik zie Huub straks ook niet alles wat hij tegen Hedda heeft gezegd aan Lieke vertellen.
Ach ja, soms is het moeilijk als de waarheid in strijd is met je droombeeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft oa over één cap van Blomst en 2 van mij van gisteren. Ik heb ze hierboven weer geplaatst. Daar is helemaal niks aan gefotofuckt.
Theo is The Man, geen smoesjes, nagels doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Theo op bed bij Amanda, zn nagels worden gedaan.
Heeft Lieke haar dat dan gevraagd? Ik kan deze openheid wel waarderen als je toch zo'n gesprek hebt maar je de ander dus niet vertouwd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Hedda doet 'open en eerlijk' maar zegt dus niet wat ze achter Lieke's rug om over haar tegen Huub zei, namelijk dat ze Lieke niet vertrouwt, dat Huub niet verliefd is op Lieke, en dat ze Lieke te slim en bijdehand vindt.
zo hey Die is aangekomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he, dat ze gewoon dik wordt?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn achter elkaar gecapt, niks geen fotofuck. Heb jij eigenlijk wel streams? Jij reageert alleen op foto's nl. Als je de streams gewoon goed bekijkt dan had je het zelf kunnen zien.
De biljartballen van Aman zitten heeeeeeeeeel ergens andersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beter een plofkop en een paar kilo zwaarder dan een schele blik en talloze biljartballen in de kuiten en armen
Mag eigenlijk niet van Natasja, oude horoscopen lezen brengt ongelukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda leest de horoscoop van Theo voor.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.
Ze heeft haar twijfels alsnog uitgesproken, ik was te vroeg. Wat ik niet prettig vind is dat ze boven Lieke en Huub en hun relatie gaat staan als de vrouw die Huub het beste kent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Lieke haar dat dan gevraagd? Ik kan deze openheid wel waarderen als je toch zo'n gesprek hebt maar je de ander dus niet vertouwd...
Jij ziet het ook?!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Hedda ziet eigenlijk heel jong uit, en ze heeft heel veel Nena trekjes voornamelijk met haar mond....
Preciesm een vrouwelijk Huub.... maar dan wel lekker...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Hedda is graag 'in control'. De beslissende toon waarop ze zegt 'ik vind je wel lief'. En 'ik ken Huub als geen ander'.
En jij denkt dat dat nodig is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Theo, leg dit maandag maar eens uit op je werk
[afbeelding]
[afbeelding]
die zitten op de goede plek, die van lieke daarentegen nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
De biljartballen van Aman zitten heeeeeeeeeel ergens anders![]()
en jij dacht dat ze haar mening had bijgesteld? Ze kan goed acteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen zijn vals... dat blijkt maar weer.
Generaliseren Scan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen zijn vals... dat blijkt maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |