abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50515705
Denk 't ook niet. Misschien kunnen we 'm ruilen voor Charisteas .
pi_50515746
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:06 schreef don-diablo het volgende:

[..]

bron: Telegraaf

Dus die komt echt niet
Hij wil per definitie niet naar Oekraine, dus die kunnen wel stoppen. Niet dat ik hem dan wel naar Feyenoord zie komen, maar naar zo'n land als Oekraine zal hij nooit vertrekken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:19:05 #54
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50515877
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Buijs kan daar spelen maar zou een Vincken daar niet beter passen op die flank Happel?
Ik denk dat je met Buijs en Drenthe op de flanken beter in de omschakeling zal zijn. Zijn beide spelers die zowel defensief als offensief kunnen voetballen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50516322
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat je met Buijs en Drenthe op de flanken beter in de omschakeling zal zijn. Zijn beide spelers die zowel defensief als offensief kunnen voetballen.
Speelt iedere club die 4-4-2 spelt met een VM trouwens? Nee toch?

Als je doet wat jij zegt, en speelt met Drenthe en Buijs (ervan uitgaande dat er een goed centrum staat met Vlaar en Hofland) dan kan je best met 2 aanvallende middenvelders spelen lijkt mij. Met Hofs en de Guzman bijvoorbeeld. Of de Guzman en Bruins etc. Zeker ook omdat Buijs en Drenthe dan de verdedigende taken op het middenveld op kunen pakken.

Zoiets dus:

...................Timmer
Lucius...Vlaar...Hofland...Aankoop
Buijs...de Guzman...Hofs...Drenthe
.............Slory...Aankoop

Ohja kut, de leeftijd op t middenveld... Maar dan moet toch echt Buijs plaats maken imo. Drenthe, de Guzman en Hofs horen te spelen.

ook bizar trouwens dat er nu een volledig Nederlands elftal staat (ja, de Guzamn in een Nederlander)
pi_50517074
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad, anders word het wel erg aanvallend!

Koevermans zou mooi zijn als die komt, past wel bij Feyenoord.
pi_50517115
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Somalia .
Somalia
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:07:15 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50517120
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Speelt iedere club die 4-4-2 spelt met een VM trouwens? Nee toch?
Nee, dat doen ze niet, denk ik.

Maar dat maakt niet uit. Denk dat een VM op het middenveld noodzaak is.
quote:
Als je doet wat jij zegt, en speelt met Drenthe en Buijs (ervan uitgaande dat er een goed centrum staat met Vlaar en Hofland) dan kan je best met 2 aanvallende middenvelders spelen lijkt mij. Met Hofs en de Guzman bijvoorbeeld. Of de Guzman en Bruins etc. Zeker ook omdat Buijs en Drenthe dan de verdedigende taken op het middenveld op kunen pakken.
Buijs (of een ander) en Drenthe zorgen samen met de Guzman voor de aanvallende impulsen op het middenveld. Feijenoord moet niet te aanvallend gaan voetballen, zie alweer hoe dat gaat aflopen namelijk. Daarbij moeten we ook afwachten wie er nog gaan komen.

Drenthe is ook te aanvallend om de verdedigende taken op te pakken.
quote:
Zoiets dus:

Lucius...Vlaar...Hofland...Aankoop
Buijs...de Guzman...Hofs...Drenthe
.............Slory...Aankoop

Ohja kut, de leeftijd op t middenveld... Maar dan moet toch echt Buijs plaats maken imo. Drenthe, de Guzman en Hofs horen te spelen.
Buijs kan inderdaad plaats maken voor een andere speler, maar zie hem toch liever een plek in de basis hebben, omdat ik verwacht dat hij een veel beter seizoen zal spelen, dan het afgelopen seizoen.
quote:
ook bizar trouwens dat er nu een volledig Nederlands elftal staat (ja, de Guzamn in een Nederlander)
Dat is alleen maar goed. Hebben we eindelijk wat veel supporters al zolang wilde.
Elite
Tegen TTIP
pi_50517124
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:05 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad, anders word het wel erg aanvallend!

Koevermans zou mooi zijn als die komt, past wel bij Feyenoord.
Zullen wel de hoofdprijs voor m vragen.

Is gewoon een schande dat ie gvd niet eerder is gehaald.
pi_50517388
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet, denk ik.
Was ook meer sarcastsich bedoeld, maar kwam er niet echt uit...
quote:
Maar dat maakt niet uit. Denk dat een VM op het middenveld noodzaak is.
[..]
Ik denk ook wel dat dat nodig is ja, al scheelt het wel een stuk als je gewoon een goed centraal duo hebt staan.
quote:
Buijs (of een ander) en Drenthe zorgen samen met de Guzman voor de aanvallende impulsen op het middenveld. Feijenoord moet niet te aanvallend gaan voetballen, zie alweer hoe dat gaat aflopen namelijk. Daarbij moeten we ook afwachten wie er nog gaan komen.
Nouja, ik hoop toch wel dat Bert wat aanvallender gaat spelen dan dat ie deed. Al die ballen terug naar de keeper en al die balletjes breed daar wordt je ook niet goed van.
quote:
Drenthe is ook te aanvallend om de verdedigende taken op te pakken.
[..]
Dit vraag ik me af. Als ie niet primair verdediger is kan ie denk ik wel aardig wat verdedigende taken op zich nemen. En in ieder geval als storende factor voor de tegenstander het volledige middenveld belopen.
quote:
Buijs kan inderdaad plaats maken voor een andere speler, maar zie hem toch liever een plek in de basis hebben, omdat ik verwacht dat hij een veel beter seizoen zal spelen, dan het afgelopen seizoen.
[..]
Tsja, dat ligt denk ik helemaal aan de versterkingen die wel of niet komen. Ik denk dat Buijs typisch een speler is die in de luwte moet spelen. Maar hij kan zeker een veel beter seizoen draaien dan het afgelopen seizoen.
quote:
Dat is alleen maar goed. Hebben we eindelijk wat veel supporters al zolang wilde.
Heb je gelijk in, maar het is wel apart.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:14:53 #61
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50518957
Koevermans zou ik een prima aankoop vinden, wel triest dat ze nu pas bij 'm uitkomen. Geboren in Schiedam, ze hadden AZ voor moeten zijn toen die hem bij Sparta weghaalde. Maar goed, ik denk dat ie behoorlijk prijzig zal zijn eerlijkgezegd.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50519178
Koef heeft nog een contract tot 2010 als ik het goed heb. Grote kans dat ze veel voor hem vragen.
pi_50519625
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
wel triest dat ze nu pas bij 'm uitkomen.
Mwah, van de zomer vonden veel Feyenoorders hem hier ook nog niet 'Feyenoord-waardig'.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50519641
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mwah, van de zomer vonden veel Feyenoorders hem hier ook nog niet 'Feyenoord-waardig'.
En jij natuurlijk trots dat je hem toen al goed vond
We're the boys from Rotterdam
pi_50519704
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:46 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

En jij natuurlijk trots dat je hem toen al goed vond
Hij is de ontdekker van Koevermans Piet de Visser eat you heart out. Hier is Konig David!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:53:44 #67
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50519788
quote:
Hofland: 'Het is aan de clubs'
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 16 juni om 14:33

Kevin Hofland heeft laten optekenen alle opties van geīnteresseerde club te bekijken. De centrale verdediger staat op het wensenlijstje van Feyenoord, dat inmiddels bij VfL Wolfsburg naar zijn diensten heeft geīnformeerd. De Limburger wacht met zijn beslissing totdat de Rotterdammers overeenstemming met die Wölfe hebben bereikt.

“Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen belde mij donderdag met de mededeling dat Feyenoord van plan was zich officieel bij Wolfsburg te melden voor mij”, verhaalt Hofland tegen over het Algemeen Dagblad. “’s Avonds al kreeg ik een telefoontje van Felix Magath. Hij zei me dat Feyenoord inderdaad contact had gezocht bij de clubleiding en vroeg me wat ik van die belangstelling vond.”

Hofland liet tegenover de nieuwe trainer van Wolfsburg weten alle opties open te houden. “Ik heb Magath gezegd dat ik open sta voor elke geīnteresseerde club, dus ook voor Feyenoord. Maar ik vind het belangrijk dat de clubs eerst een akkoord bereiken.”

“Pas daarna kijk ik of de plannen van de club me aanspreken en een transfer voor mij interessant is. Het heeft geen zin om al in een eerder stadium met vertegenwoordigers te praten”, verduidelijkte de zevenvoudig international verder.

Hofland komt bij een eventuele overstap naar Rotterdam-Zuid in ieder geval bekenden tegen in Theo Lucius (beiden speelden samen bij PSV) en trainer Bert van Marwijk.

“Ik ken Bert al van mijn periode bij Fortuna Sittard van acht jaar geleden en heb sindsdien in de privésfeer al jaren geregeld contact met hem. Maar over een eventuele overstap naar Feyenoord hebben we nog geen woord gewisseld. Daarvoor moet er dus eerst overeenstemming zijn tussen Feyenoord en Wolfsburg.”
-
pi_50519822
Die komt wel. Of Feyenoord en/of Wölfe moeten hele gekken dingen gaan doen.
pi_50519836
..............Vlaar....Hofland
Lucius..............................Aankoop
..................Aankoop
Slory..................................Drenthe
................de Guzman
........Koevermans....Makaay

Ja, ik heb m.

ff serieus: op dat FN wordt Leiwakabessie (?) genoemd als goede linksback. Is dat uberhaupt wat? Je (ik) hoor(t) er nooit wat over...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:58:21 #70
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50519880
Eerste competitiewedstrijd wellicht Heerenveen uit...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:58:55 #71
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50519899
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Bron?
Is er al meer gelekt? .
-
pi_50519920
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Zolang de eerste maar uit is, ben er namelijk niet dan...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:53:10 #73
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50520840
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef EnactedChaos het volgende:
..............Vlaar....Hofland
Lucius..............................Aankoop
..................Aankoop
Slory..................................Drenthe
................de Guzman
........Koevermans....Makaay

Ja, ik heb m.

ff serieus: op dat FN wordt Leiwakabessie (?) genoemd als goede linksback. Is dat uberhaupt wat? Je (ik) hoor(t) er nooit wat over...
Heeft afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld voor zn club. Alleen de keeper had wat meer minuten. Degelijke speler, niets mis mee opzich en dan kan Drenthe mooi op het middenveld.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50521322
Leiwakabessy zou een hele goede optie zijn ja!
pi_50523603
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:17 schreef Siemerink het volgende:
Leiwakabessy zou een hele goede optie zijn ja!
Zonde dat hij vorig jaar transfervrij was en dat ze hem dan niet halen :S
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_50523742
Ach, nu heeft hij zijn jaartje Bundesliga ervaring en zal hij vast geen slechtere voetballer geworden zijn.
Ik zou verder eigenlijk geen 'haalbare Nederlandse' linksback weten.
pi_50523889
Leiwakabessy, lijkt me een goeie ja.

Met een beetje creativiteit en geluk komt Feyenoord er wel hopelijk volgend seizoen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:53:37 #78
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50525324
Even aan het zoeken geweest

Van Marwijk (rechts) in dienst van AZ-67 in een wedstrijd tegen psv

Broekie
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50525411
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Maikalo het volgende:
Even aan het zoeken geweest

Van Marwijk (rechts) in dienst van AZ-67 in een wedstrijd tegen psv

[afbeelding]

Broekie
Tering, was wel mistig toen

Ik kan alleen een reclamebord zien
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:00:18 #80
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50525532
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:56 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Inderdaad.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:06:54 #81
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50525748
quote:

[..]

ja van nationaal archief
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:42:52 #82
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50526825
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Somalia
Die goal was prachtig!!

Een nederlands Feyenoord is al wat jaartjes terug!! Straks zijn we de kampioen van NL omdat we als enige nog meer nederlanders dan buitenlanders hebben spelen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:47:44 #83
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50527198
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]
als enige nog meer nederlanders dan buitenlanders hebben spelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50527315
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50532546
Drenthe was weer goed vanavond, terwijl hij niet eens voluit speelde of zo.

Lekkere akka
pi_50535498
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Prachtig!
We're the boys from Rotterdam
  zondag 17 juni 2007 @ 02:44:09 #88
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50537113
Tomasson mag transfervrij vertrekken toch Dat zou een mooie rentree worden.

Gio zit ook nog altijd een kleine kans in dat ie komt, want las/hoorde ergens dat hij transfervrij kan vertrekken naar Feyenoord.

En nu nog Bosz weg en ik zie de toekomst weer wat rooskleuriger in
Weisst
  zondag 17 juni 2007 @ 10:23:33 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50538995
Feijenoord was gisteren in Emmen en Bosz wist het volgende te melden:
quote:
Op de stelling dat Feyenoord komend seizoen weer om de prijzen gaat mee doen, zorgde Bosz voor een positieve noot. ‘De selectie wordt teruggebracht van 34 naar 23 spelers. Met twintig veldspelers en drie keepers is elke positie dubbel bezet. De talenten zijn er met Slory, Bruins, Drenthe en Vlaar. Maar de geroutineerde spelers worden gemist en daar zijn we nu hard naar op zoek. We kunnen dit seizoen weer mee doen om de prijzen. De afstand naar de top moet kleiner en dat gaat zeker lukken.’
Dat beleidsplan kan dus weer de prullenbak in en de verwachtingen voor aankomend seizoen worden weer tot een hoogtepunt gebracht. Slim gedaan door Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_50539201
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]

Dat beleidsplan kan dus weer de prullenbak in en de verwachtingen voor aankomend seizoen worden weer tot een hoogtepunt gebracht. Slim gedaan door Feijenoord.
Slecht hoor. Wil je alle verwachtingen temperen en heeft volgens mij elke supporter van Feyenoord 'het kan alleen maar meevallen volgend seizoen', ga je dat soort dingen lopen blaten .
  zondag 17 juni 2007 @ 12:11:21 #91
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50540791
In het lijstje talenten mis ik wat namen of zijn niet alle spelers uit de talent pool een talent............TJ snapt Bosz niet!!

@ dentheman: Er staat een opstelling met alleen maar Nederlanders en er is bij bijv PSV en Ajax toch niet echt de kans dat die precies hetzelfde hebben volgend jaar PSV heeft volop veel buitenlanders in het eerste altijd staan en ook bij Ajax lopen dr geregeld een aantal in het veld. En dan doel ik nog niet eens op al die joden in de selectie
pi_50540831
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef TJDoornbos het volgende:
In het lijstje talenten mis ik wat namen of zijn niet alle spelers uit de talent pool een talent............TJ snapt Bosz niet!!

@ dentheman: Er staat een opstelling met alleen maar Nederlanders en er is bij bijv PSV en Ajax toch niet echt de kans dat die precies hetzelfde hebben volgend jaar PSV heeft volop veel buitenlanders in het eerste altijd staan en ook bij Ajax lopen dr geregeld een aantal in het veld. En dan doel ik nog niet eens op al die joden in de selectie
PSV, Roda en Heerenveen zijn de enige die met veel buitenlanders spelen hoor.

Ajax speelt vaak met 8 of 9 Nederlanders.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 17 juni 2007 @ 12:18:00 #93
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50540995
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Groningen kan er ook wat van.

Stenman, Suarez, Nevland, Lindgren, Sankoh, Silva, Levchenko, Lovre, Luciano. Om maar eens wat te noemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50541126
quote:

[..]

Ook pas sinds de laatste paar jaren .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50541171
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Groningen kan er ook wat van.

Stenman, Suarez, Nevland, Lindgren, Sankoh, Silva, Levchenko, Lovre, Luciano. Om maar eens wat te noemen.
Heracles eigenlijk ook wel:

Everton, Gluscevic, Friend, Bosnar, Boakye, Pieckenhagen, Tanghe, Klavan.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:00:37 #96
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50542324
quote:

[..]

Ze beteren zich idd best aardig in Amsterdam maar ik bedoelde mn eerste opmerking dat wij als enige met 11 spelers (als we van die opstelling uitgaan) echt kampioen van NL zijn en niet kampioen van 8 landen ofzo maargoed het was een grapje en sommige nemen die veel te serieus.

Ik ben wel van mening dat er wat gedaan moet worden aan de door jouw genoemde clubs. max 5 Buitenlanders waarvan weer max 2 niet EU lijkt me een strak plan eerlijk gezegd.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:42:44 #97
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50543648
De deal met Hofland zou rond zijn, ¤4 miljoen...

Bevestigde transfers deel 17
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50543678
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef TC03 het volgende:
Wel erg veel geld.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:57:20 #99
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50544088
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]

Echt dom inderdaad. Natuurlijk moet je ambitie hebben en Feyenoord hoort binnen 3 jaar ook weer aan de top te staan, maar met zulke uitspraken laat je de supporters in de waan dat we aankomend seizoen alweer 'gewoon' meedoen om de titel. Had gekund, maar zolang ik nog geen Makaay, Hofland en Perez in Feyenoord-shirt heb gezien en kneusjes als Schreuder nog bij de selectie zitten, mogen we aankomend seizoen in onze handjes knijpen met een 4e plek.

Nu staat straks 3 kwart van de supporters weer woedend Bosz, van Marwijk en de spelers staan opwachten als we weer 5e worden
  zondag 17 juni 2007 @ 14:01:49 #100
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50544220
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef TC03 het volgende:

Bevestigde transfers deel 17
4 miljoen voor een niet meer dan degelijke verdediger van bijna 30 met een 1 jarig-contract
  zondag 17 juni 2007 @ 14:05:50 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50544361
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Echt dom inderdaad. Natuurlijk moet je ambitie hebben en Feyenoord hoort binnen 3 jaar ook weer aan de top te staan, maar met zulke uitspraken laat je de supporters in de waan dat we aankomend seizoen alweer 'gewoon' meedoen om de titel. Had gekund, maar zolang ik nog geen Makaay, Hofland en Perez in Feyenoord-shirt heb gezien en kneusjes als Schreuder nog bij de selectie zitten, mogen we aankomend seizoen in onze handjes knijpen met een 4e plek.

Nu staat straks 3 kwart van de supporters weer woedend Bosz, van Marwijk en de spelers staan opwachten als we weer 5e worden
Schreuder is allang vertrokken naar Twente.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 17 juni 2007 @ 14:07:50 #102
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50544420
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Schreuder is allang vertrokken naar Twente.
Ow helemaal gemist dan Goed nieuws En Kolkka?
Nu Harry, Buijs, Pardo, Collen, Leonard, Bahia, en Timmer nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')