Schreuder is allang vertrokken naar Twente.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Echt dom inderdaad. Natuurlijk moet je ambitie hebben en Feyenoord hoort binnen 3 jaar ook weer aan de top te staan, maar met zulke uitspraken laat je de supporters in de waan dat we aankomend seizoen alweer 'gewoon' meedoen om de titel. Had gekund, maar zolang ik nog geen Makaay, Hofland en Perez in Feyenoord-shirt heb gezien en kneusjes als Schreuder nog bij de selectie zitten, mogen we aankomend seizoen in onze handjes knijpen met een 4e plek.
Nu staat straks 3 kwart van de supporters weer woedend Bosz, van Marwijk en de spelers staan opwachten als we weer 5e worden
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Schreuder is allang vertrokken naar Twente.
Als reserve-doelman ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Timmer moet blijven.
Buijs ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Timmer moet blijven.
kolkka ook al weg, leonard zal ook zeker vertrekkenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ow helemaal gemist dan
Goed nieuws
En Kolkka?
Nu Harry, Buijs, Pardo, Collen, Leonard, Bahia, en Timmer nog
Ik had het een en ander meegekregen, maar we hadden zoveel kneusjes onder contract, en er gingen zoveel geruchten dat ik het niet echt meer heb bijgehouden wie er al officieel weg is en wie niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:15 schreef evert het volgende:
[..]
kolkka ook al weg, leonard zal ook zeker vertrekken
(allerlei commentaar en dan niet opde hoogte zijn....)
Sjesus, wat maak je je druk om een assistent.............quote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Hiermee verspeelt Bert meteen alweer veel krediet
Begin eens normaal te praten over Feijenoordspelers onder contract. Begin me nu alweer te irriteren aan je gedrag hier.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik had het een en ander meegekregen, maar we hadden zoveel kneusjes onder contract, en er gingen zoveel geruchten dat ik het niet echt meer heb bijgehouden wie er al officieel weg is en wie niet.
Je hebt nooit vertrouwen in Bert gehad, dus waarom zeggen dat dit vertrouwen is gezakt?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:27 schreef EnactedChaos het volgende:
Lees ik nou net dat Metgod ook weer is toegevoegd aan de technische staf door Bert?
Ongelooflijk. Echt waar. Mn vetrouwen in Bert is nu alweer tot een bedenkwaardig punt gezakt. Metgod, de man die bij excelsior heeft laten zien er vrij weinig van te snappen, de uitstraling heeft van een visstick en geen enkele verdediger tot nu toe beter heeft gemaakt.
![]()
Door al jouw goede argumenten begon ik er zowaar een beetje in te gelovenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
Je hebt nooit vertrouwen in Bert gehad, dus waarom zeggen dat dit vertrouwen is gezakt?
Je bedoeld zoals jij altijd over Harry praat?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin eens normaal te praten over Feijenoordspelers onder contract.
Harry is een jood, daar mag je over zeggen wat je wil.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals jij altijd over Harry praat?![]()
Ik vind je club in de steek laten door je niet voor 110 % in te zetten bijna even erg als een Ajax-verleden hebben anders.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Harry is een jood, daar mag je over zeggen wat je wil.
Of hij heeft een contract voor onbepaalde tijd dat Feyenoord niet af kan kopen? Ik weet het ook niet maar ik vind t niet kloppen. En dat ze niets weten van de huidige selectie vind ik alleen maar positief, beginnen met een schone lei. Als ze iets willen weten vragen ze t maar aan Peter.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:14 schreef Happel het volgende:
Nergens staat overigens dat Bert hem heeft toegevoegd aan de technische staf. En het is iemand die de huidige selectie helemaal kent i.t.t. van Marwijk en zijn andere assistenten. Blijkbaar heeft hij kwaliteiten die niemand kent?
Dat kan zomaar zo zijn, ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Of hij heeft een contract voor onbepaalde tijd dat Feyenoord niet af kan kopen?
Aan Bosz?quote:En dat ze niets weten van de huidige selectie vind ik alleen maar positief, beginnen met een schone lei. Als ze iets willen weten vragen ze t maar aan Peter.
Kan me er niet druk om maken. Feijenoord verliest geen wedstrijden, omdat de assistenten zo slecht zijn. Zou wel eens willen weten wat de taakomschrijving van de assistent-trainer is.quote:Ik hoop dat t niet waar is en dat Emile het een keertje fout heeft maar ik vrees het ergste. Die man heeft mij nog nooit kunnen bekoren, itt Been bijvoorbeeld.
Die 'kneusjes' van jou hebben zich volledig ingezet toen ze speelde, kulargument.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind je club in de steek laten door je niet voor 110 % in te zetten bijna even erg als een Ajax-verleden hebben anders.
Onzin. Anders verloren we niet met 4-0, 4-1 en dat soort uitslagen tegen elke willekeurige middenmoter/degradatie-kandidaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef Happel het volgende:
Die 'kneusjes' van jou hebben zich volledig ingezet toen ze speelde, kulargument.
Kan me niet schelen aan wie, is natuurlijk bullshit om een assistent te houden omdat ie de selectie kentquote:
Dat had niks met inzet te maken. Had je de wedstrijden moeten zien, dan was je tot dezelfde conclusie gekomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin. Anders verloren we niet met 4-0, 4-1 en dat soort uitslagen tegen elke willekeurige middenmoter/degradatie-kandidaat.
Tuurlijk niet. Bosz kent de selectie niet zoals Metgod die kent. Bosz staat niet dagelijks op het trainingsveld met die jongens, Metgod wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Kan me niet schelen aan wie, is natuurlijk bullshit om een assistent te houden omdat ie de selectie kent![]()
Bosz kent idd weinig van de spelers maar meent wel te weten welke het nivo niet hebben...........die gozer is echt compleet gestoordquote:Op zondag 17 juni 2007 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Bosz kent de selectie niet zoals Metgod die kent. Bosz staat niet dagelijks op het trainingsveld met die jongens, Metgod wel.
Idd, Groningen en Heracles hebben veel en veel betere spelers dan onsquote:Op zondag 17 juni 2007 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat had niks met inzet te maken. Had je de wedstrijden moeten zien, dan was je tot dezelfde conclusie gekomen.
Ik kan het missen, maar een contract voor onbepaalde tijd is vogens mij wel af te kopen. Zou hij een contract voor het leven hebben dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Of hij heeft een contract voor onbepaalde tijd dat Feyenoord niet af kan kopen?
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik kan het missen, maar een contract voor onbepaalde tijd is vogens mij wel af te kopen. Zou hij een contract voor het leven hebben dan is het een ander verhaal.
Alleen op fr-fans staat het, maar die hebben het van Rijnmond.quote:Maar ik heb nog nergens gelezen dat Metgod bij de staff blijft.
Vraag me af, waarop je dat baseert? Je werkt dagelijks met hem?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:08 schreef Snatsie het volgende:
Metgod voegd totaal niets toe. Weg met die gozer. Slappe zak dat het is.
Zijn uitstraling. Ik weet nog wel die warming up bij de cornervlag tijdens de 1e seizoenshelft. Man man man....quote:Op zondag 17 juni 2007 17:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag me af, waarop je dat baseert? Je werkt dagelijks met hem?
Je gaat me toch niet vertellen dat je fan bent van Metgod, he Happel?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag me af, waarop je dat baseert? Je werkt dagelijks met hem?
Mja, als morgen Makaay, Hofland en Gio worden gepresenteerd ben je natuurlijk al een heel stuk verder. Dan hoeven we alleen nog maar een linksback te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Bosz en Woerts er zo zeker van zijn dat we om de prijzen gaan meedoen aankomend jaar. Afgelopen jaar waren ze altijd wel redelijk voorzichtig en vaagjes wat betreft dit soort dingen, en nu opeens zo zelfverzekerd.
Hofland misschien, Gio komt morgen nog niet als ie al komt (die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dit weekend) en Makaay komt toch niet. Maar ALS we deze 3 spelers hadden gehaald kan ik me die uitspraken wel voorstellen. Alleen het lijkt me gewoon onzin dat deze spelers komen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:54 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Mja, als morgen Makaay, Hofland en Gio worden gepresenteerd ben je natuurlijk al een heel stuk verder.
Volgend seizoen gaat het gewoon al stukken beter zonder Erwin aan het roer én zonder spelers als Léonard, Kollka en Van Hooijdonkquote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hofland misschien, Gio komt morgen nog niet als ie al komt (die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dit weekend) en Makaay komt toch niet. Maar ALS we deze 3 spelers hadden gehaald kan ik me die uitspraken wel voorstellen. Alleen het lijkt me gewoon onzin dat deze spelers komen.
Zolang een trainer niet lacherig verkondigt dat 3-3 tegen de nummer 18 blijkbaar het hoogst haalbare is, ben ik tevreden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat het gewoon al stukken beter zonder Erwin aan het roer én zonder spelers als Léonard, Kollka en Van Hooijdonk![]()
Qua prijzen zal het wel gaan tegenvallen denk ik, maar toch, alles beter dan een seizoen als de laatste.
Nee, alleen van Gyan en Kolkkaquote:Op zondag 17 juni 2007 17:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je fan bent van Metgod, he Happel?
Ik vraag me af of die man uberhaupt kwaliteiten heeftquote:Op zondag 17 juni 2007 19:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alleen van Gyan en Kolkka
Ik vind het alleen zo raar dat iedereen een mening klaar heeft over Metgod, terwijl ze niet eens weten wat hij doet en wat zijn kwaliteiten zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zolang een trainer niet lacherig verkondigt dat 3-3 tegen de nummer 18 blijkbaar het hoogst haalbare is, ben ik tevreden.
Maar je weet het niet, dus je kan niet oordelen over Metgod als assistent-trainer en het is dus ook gissen naar de beweegredenen, waarom Bert hem alsnog toevoegt aan de technische staf.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die man uberhaupt kwaliteiten heeft
Hij kan alleen maar dom staan schreeuwen (terwijl toch niemand naar hem luisterd), is totaal geflopt bij Excelsior als hoofdtrainer, ik zie hem nooit wat bijdragen en spelers apart nemen zoals Erasmusch hierboven al zegt.
Heb gewoon een slecht gevoel bij die manquote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar je weet het niet, dus je kan niet oordelen over Metgod als assistent-trainer en het is dus ook gissen naar de beweegredenen, waarom Bert hem alsnog toevoegt aan de technische staf.
De directie is vorig jaar ook 'opnieuw' begonnen, maar echt geholpen heeft het nietquote:Verder ben ik het wel eens met jullie zeikerds () dat ook hij moet vertrekken, vanwege het verleden. Feijenoord moet beginnen met een schone lei.
Tot nu toe niet. Geloof dat er hier toen al is gezegd, dat de hele renovatie niet in een jaar is volbracht. Wat ook logisch is.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Malibu-06 het volgende:De directie is vorig jaar ook 'opnieuw' begonnen, maar echt geholpen heeft het niet![]()
quote:AZ-spits Koevermans ziet Feyenoord wel zitten
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 17-jun-2007 19:14
AZ-spits Danny Koevermans staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Feyenoord. Dat zei zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zondagavond tegenover Sportweek. "Waarom zou Danny daar niet naartoe willen? Feyenoord is nog steeds een Nederlandse topclub, ook al hebben ze afgelopen seizoen niet best gepresteerd. Ja, Danny ziet Feyenoord wel zitten. Maar dan moet die club zich wel eerst bij AZ melden. Dat is tot nu toe niet gebeurd."
Koevermans wil vertrekken bij AZ, omdat hij vreest daar komend seizoen anders weinig aan spelen toe te komen. Een aanbod om zijn tot 2010 lopende contract open te breken en te verlengen tot 2011, legde hij daarom naast zich neer.
Shakhtar Donetsk meldde zich afgelopen week voor hem, maar daar wil Koevermans niet heen. Tot een bod van de Oekraïense club is het daarom nooit gekomen.
Tot nu toe is de Duitse bekerwinnaar 1. FC Nürnberg de enige club die wél bij AZ een bod op Koevermans heeft uitgebracht. Daarop kwamen de Alkmaarders met een tegenvoorstel, waarvan de hoogte de Duitsers in negatieve zin verrastte. Desondanks wordt deze week opnieuw een poging gedaan hem bij AZ los te weken.
Koevermans ziet een overgang naar Nürnberg ook best zitten, zegt Van Noortwijk. "Het is toch de Duitse bekerwinnaar en er zit een trainer (Hans Meyer) die het Nederlandse voetbal kent."
Koevermans zou de plek in de selectie van de Duitsers moeten opvullen die de vertrekkende Gerald Sibon achterlaat. (SvH)
Volgens mij is met dit bestuur de renovatie over 20 jaar nog niet volbrachtquote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Geloof dat er hier toen al is gezegd, dat de hele renovatie niet in een jaar is volbracht. Wat ook logisch is.
Van Bronckhorst komt toch niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef Snatsie het volgende:
Real 0-1 achter
Wie moet dan LB?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet meer te komen na dit jaar eigenlijk...
Hij sowieso niet, want van Bronckhorst wil op het middenveld spelen, wanneer hij terugkomt.quote:
Hahaha, waarom nou weer niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet meer te komen na dit jaar eigenlijk...
Wordt mooi ruzie-en met Bruins, Drenthe en de Guzman danquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij sowieso niet, want van Bronckhorst wil op het middenveld spelen, wanneer hij terugkomt.
Ik heb een beetje het idee dat ie pas naar Feyenoord wil als Barca hem echt uitkotst. Feyenoord heeft hem NU nodig, en dat weet ie ook wel.quote:Hahaha, waarom nou weer niet.
Feijenoord mag blij zijn dat spelers van zijn kaliber willen komen.
Onzin, dan heb je zijn interviews niet gelezen. Hij heeft duidelijk en herhaaldelijk aangegeven dat ie niet nóg zo'n seizoen wil als dit jaar, een aangezien Barca ook nog eens een nieuwe linksback aan gaat trekken voor de basis is een vertrek van Gio 100% zeker.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ie pas naar Feyenoord wil als Barca hem echt uitkotst.
Lijkt me niet. Die drie komen echt niet allemaal op het middenveld te staan aankomend seizoen. Lijkt me geen verstandige keuze.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wordt mooi ruzie-en met Bruins, Drenthe en de Guzman dan
Hij moet zelf bepalen, wanneer hij wil komen. Kan best begrijpen dat hij nog een jaar bij Barcelona wil spelen. Zou een mooie opsteker zijn, wanneer hij besluit te komen dit seizoen.quote:Ik heb een beetje het idee dat ie pas naar Feyenoord wil als Barca hem echt uitkotst. Feyenoord heeft hem NU nodig, en dat weet ie ook wel.
Laten we spelers afkomstig van de absolute Europese top maar gaan weigeren omdat we 'het idee' hebben dat ze niet 100% pro-Feyenoord zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wordt mooi ruzie-en met Bruins, Drenthe en de Guzman dan
[..]
Ik heb een beetje het idee dat ie pas naar Feyenoord wil als Barca hem echt uitkotst. Feyenoord heeft hem NU nodig, en dat weet ie ook wel.
Hoe ouder die wordt, hoe minder goed ie is natuurlijk.
Ik weiger hem niet, ik zeg alleen dat ie z'n woorden nou eens waar moet maken en niet op z'n 36e een keer naar Feyenoord moet komen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we spelers afkomstig van de absolute Europese top maar gaan weigeren omdat we 'het idee' hebben dat ze niet 100% pro-Feyenoord zijn.
Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij bij Barcelona wil blijven als hij daar nog aan spelen toekomt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik weiger hem niet, ik zeg alleen dat ie z'n woorden nou eens waar moet maken en niet op z'n 36e een keer naar Feyenoord moet komen.
Nee maar Feyenoord moet ook niet eeuwig blijven wachten op hem.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij bij Barcelona wil blijven als hij daar nog aan spelen toekomt.
Tsja, laat hem dat dan bekijken met de clubleiding en komende week de knoop doorhakken. Weten wij ook waar we aan toe zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij bij Barcelona wil blijven als hij daar nog aan spelen toekomt.
Dat gesprek heeft ie al lang en breed gehad, en hij heeft te horen gekregen dat ie naar een andere club kan gaan uitkijken. Het zal me niets verbazen als ie al met Feyenoord heeft onderhandeld, maar met de cruciale Barca-wedstrijd nog voor de boeg gaat ie daar niet met de pers over praten uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Tsja, laat hem dat dan bekijken met de clubleiding en komende week de knoop doorhakken. Weten wij ook waar we aan toe zijn.
Als dat zo is, is het goedquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Jenga het volgende:
[..]
Dat gesprek heeft ie al lang en breed gehad, en hij heeft te horen gekregen dat ie naar een andere club kan gaan uitkijken. Het zal me niets verbazen als ie al met Feyenoord heeft onderhandeld, maar met de cruciale Barca-wedstrijd nog voor de boeg gaat ie daar niet met de pers over praten uiteraard.
Sportweek is een pauperblad.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef denthemen het volgende:
Waarom stond er dan afgelopen week in de Sportweek dat hij in Barca blijft??
Ik denk wel meer betrouwbaar dan mensen hierquote:
Net zoals Feyenoord absoluut niet in onderhandeling was met Van Marwijk zeker.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk wel meer betrouwbaar dan mensen hier
En hij schijnt het zelf gezegt te hebben
Doesburg is ook weg, wordt vervangen door Lodewijksquote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Siemerink het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat John Metgod bij de technische staf blijft volgend seizoen.
Vreemd, want je zou inderdaad 'afscheid' moeten nemen van dit seizoen, dus allemaal andere poppetjes als (assistent) trainer(s), met uitzondering van Doesburg natuurlijk, maargoed...
Ik geniet er nog van inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Siemerink het volgende:
Weet ik veel hoeveel miljoen gulden (13,5?) voor Bob Peeters is een nog betere grap.
Dus dan zet je hem op de plek van Drenthe en Drenthe op de verfoeide back plekquote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Gio zie ik wel komen op paar voorwaardes. En dat zijn dan denk ik een paar goeie spelers en een cursus tot coach door Feyenoord betaald en zodra hij kapt met spelen jeugdtrainert ofzo. En natuurlijk niet op die verfoeide backpositie.
Als Gio komt moet die ook meteen aanvoerder worden want ik snap nog steeds niet waarom die reservegloeilamp met die band loopt/liep!!
Als je als hoofdtrainer uitgekotst wordt zou je het dan als assistent zoveel beter doen?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar je weet het niet, dus je kan niet oordelen over Metgod als assistent-trainer en het is dus ook gissen naar de beweegredenen, waarom Bert hem alsnog toevoegt aan de technische staf.
Verder ben ik het wel eens met jullie zeikerds () dat ook hij moet vertrekken, vanwege het verleden. Feijenoord moet beginnen met een schone lei.
Hij heeft na een gesprek met de leiding gezegd zeker niet terug te komen naar Nederland volgend seizoen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef TC03 het volgende:
Lijkt me toch wel dat Gio gewoon komt hoor. Lijkt me erg stug dat hij volgend seizoen gewoon weer speeltijd krijgt bij Barcelona, als hij überhaupt nog mag blijven.
Waarom? Omdat van Marwijk word gepresenteerd om 13.00 uur?quote:Op maandag 18 juni 2007 08:44 schreef patrickt37 het volgende:
Spannende dag vandaag.
Misschien neemt hij wat aankopen mee?quote:Op maandag 18 juni 2007 08:49 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat van Marwijk word gepresenteerd om 13.00 uur?
Hoezo? Jij maakt een uitstapje naar het spoor?quote:Op maandag 18 juni 2007 08:44 schreef patrickt37 het volgende:
Spannende dag vandaag.
Zou hij van Bommel hebben weten te strikken voor volgend seizoenquote:Bert van Marwijk is vanavond samen met Mark van Bommel te gast bij Tien. Rond de klok van 22:30 uur is er "Na de Wedstrijden", waarin Humberto Tan verschillende gasten ontvangt. Jan van Halst zorgt hierbij voor de nodige voetbaltechnische analyses en achtergronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |