Ik was zo slim om de EXIF gegevens van die foto's te checkenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef BattleLies het volgende:
Ooh jeee .. jullie dachten dat het echt was?????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De stekker was wel Amerikaans, dat kwam nu dan weer goed van pas.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik was zo slim om de EXIF gegevens van die foto's te checken![]()
![]()
Sorry ik was even wegquote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat is er trouwens vandaag verdomd weinig gepost zeg...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:31 schreef drbravo het volgende:
jp zegt wel wat hij gaat doen, maar dat is niet wat ut lijkt![]()
![]()
India zoekt duizenden gamers
Het is je vergevenquote:
Ik had wel een bestandje in mn mailbox: IWannaLoveYou.rar. Ik dacht dat dat een virus was dus heb het weggegooidquote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is je vergevenNog zoiets; Waar blijven die foto's van CNN? Kan je die muppet niet even mailen ofzo, we zijn bijna een maand verder en we hebben nog steeds die foto's niet
Raar ventje hoor
![]()
Pwnd by my papaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef Sickert het volgende:
Ik ga stuk hier
net Upc opgebeld dat ik mn internet wil downgraden (mn ouders hoeven niet snel te downloaden)
10 minz later is het al langzamer
sinds wanneer is UPC zo snel
Laatste cursus-dag gehad..quote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat is er trouwens vandaag verdomd weinig gepost zeg...![]()
Krijg ik verzoek of ik mee wil, amper de tijd om te begrijpen wat die wilt weten of wat dan ook en OF ik mee moet, is meneer alweer offline..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
Net alsnog bij t huisje wezen kijken en tis echt leuk
Morgen (hopelijk) nog even langs met mensen die meer verstand hebben van waar je op moet letten en als dat lekker loopt dan gaan we denk ik wel een bod doen
quote:
Zou je eens moeten doen man..quote:Op maandag 18 juni 2007 20:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jongen, ik heb een gewéldig leven.. elke dag een feestje
Ik doe alleen niet aan discodansen
![]()
![]()
kunnen we sanni legaal doodwensen!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KLB is een subforum waar je iets vrijer mag zijn in het uiten van je mening, dan in andere subfora op FOK!
Dergelijke uitspraken gaan in mijn opvatting niet te ver.
Turn up the bass!!! HERE WE GO AGAIN!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
we moeten ons topic verplaatsen naar Klaagbaak!!!
naar aanleiding van smerige doodverwensingen incl kanker etc:
[..]
kunnen we sanni legaal doodwensen!!!![]()
![]()
nog 4 races en ik kan een briljante wissel gaan doenquote:
ik denk dat ik er nu maar 1 ga doenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nog 4 races en ik kan een briljante wissel gaan doen![]()
echt bagger dit het is VEEL ste langzaam nuquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
echt bagger dit het is VEEL ste langzaam nu
langzamer als het abbo hoort te zijn
welkom in de wereld van UPC/Windows/EA
wat zit het ons ook weer mee he
Tis ook al maandag-avond geweest, maar nog geen nieuws over van Bronckhorst..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nu.nl/news/111(...)ar_Feyenoord%27.html
Nu nog van Bommel en Bouma, dan heeft van Marwijk de structuur van zijn Fortuna Sittard weer terug![]()
Als'ie zolang moet denken, ken'ie de vinkentering krijgen (ken'ie fluiten).quote:Op maandag 18 juni 2007 17:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry ik was even weg
http://www.nu.nl/news/111(...)twijfelt_nog%27.html
Morgen zullen we t weten
Vandaag zou hij een beslissing nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis ook al maandag-avond geweest, maar nog geen nieuws over van Bronckhorst..
Een stop en NO GO penaltyquote:
Van Bommelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nu.nl/news/111(...)ar_Feyenoord%27.html
Nu nog van Bommel en Bouma, dan heeft van Marwijk de structuur van zijn Fortuna Sittard weer terug![]()
Ik vind het wel zwak dat die zit te janken vanwege het grote oranje en nu gata zitten smeken om met "jong" oranje naar peking te mogen..quote:
maar ik kan vanavond wel mn nieuwe paspoort ophalenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent een zwerver geworden, echt waar..
Mja, je hebt in ieder geval een vaste woon en verblijfplaats tussen je ongedierte, dus moest dat paspoort ook geen probleem meer opleveren nee..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar ik kan vanavond wel mn nieuwe paspoort ophalen![]()
leuke foto staat erop joh, ongeschoren kop, wallen onder mn ogen en mn BoF jekkie aan!!![]()
![]()
van mn paspoort? ben daar gekke henkie nietquote:
De foto die in je paspoort zit, niet je paspoort zelf.. Gekke Henie..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
van mn paspoort? ben daar gekke henkie niet![]()
owja, die ga ik ff op fok postenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
De foto die in je paspoort zit, niet je paspoort zelf.. Gekke Henie..
Mja, wat ik zei, heb zelf ook nog maar 1 huis gekocht. Hiervoor 3 of 4 andere bezocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:59 schreef FJD het volgende:
Homo's
Ursel. Je hoeft niet mee johIk was gister idd snel weg maar een vriend van me die een tijd in het buitenland heeft gezeten stond voor de deur dus ik kon niet blijven MSNen. Het was meer dat ik zocht naar mensen die iets meer verstand hebben van waar op te letten bij de aanschaf van een huis dan ik
maar goed ik geloof dat het wel goed gaat komen dus niets aan de hand
Thanks iig voor je aanbod.
Mailen mag ook, post ik hem wel voor je..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja, die ga ik ff op fok posten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |