Nee heeft niks te maken met bugs.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:07 schreef FrietjuH het volgende:
Heb nu een probleem met BF2 ik speel al 3 dagen op verschillende ranked servers en moest nog 253 punten tot volgende rang na 3 dagen moet ik nogsteeds hetzelfde aantal punten en ook 2-3 onderscheidingen zijn nog niet bijgeteld is dit een bug of is het update systeem door bijv een keer per week de stand bij te werken.
Grtz FrietjuH
Alleen jammer dat het piepje van de bom van CS er nog wel inzit..quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Mr_Baus het volgende:
muziek maken met BF2
http://www.youtube.com/watch?v=QCq-sgihxfg
http://www.youtube.com/watch?v=JoDQ8kKvG90&NR=1quote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef Sickert het volgende op msn naar JPJedi:
http://www.youtube.com/watch?v=TvHXtWkqSnQ&mode=related&search=
quote:Tony G: I Rip you apart
hij is gewoon zo psychologisch goed hij maakt die gasten helemaal gekquote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JoDQ8kKvG90&NR=1
Deze moet je ook ff kijken Kef,...
[..]
![]()
![]()
Wat een idioot is het toch maar hij speelt wel erg sterk. De beste op het moment denk ik.. Veel beter dan die mazzelpik van een Jamie Gold. Cunningham staat trouwens 1 genoteerd op de WSOP en Gold buiten 10 geloof ik.
Ja hij heeft meestal ook echt wat inderdaad. Wat me wel opvalt is dat die pro`s echt met alles ingaan en echt de helft bluffen.. Als ik bluf ga ik altijd nat.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij is gewoon zo psychologisch goed hij maakt die gasten helemaal gek![]()
je weet nooit of ie nou met je fuckt of niet
maar hij speelt wel vaak op safe tenminste wat ik tot nu toe van m gezien heb
qua dialogen wel typisch tarantino, gaat weer nergens overquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechte film? Geen typische Tarantino film?
Klagen? Dat kan bij ons lekker nietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:13 schreef Viro het volgende:
Als er klachten zijn over de JT server wees dan bij mij en niet een andere JT admin![]()
Kan, of je HD's zijn aan het eind van z'n latijnquote:Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut PCTelkens blijven m'n HD's hangen zeg maar... dan staat alles even stil in Windows en hoor je de HD's opnieuw opstarten lijkt het wel... zou het kunnen zijn dat m'n Voeding te weinig vermogen heeft?
gelukkig maar dat frankie geen illigale downloads op zn pc heeft staan, kon die alles opnieuw gaan binnen hengelenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Kan, of je HD's zijn aan het eind van z'n latijn
Waar gehakt wordt, vallen spaanders of euhhh huidplaatjesquote:
schilfersquote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt, vallen spaanders of euhhh huidplaatjes![]()
Dus de volgende logische gevolgtrekking is een feit een tattoo is een huidschilferquote:
is het niet:quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus de volgende logische gevolgtrekking is een feit een tattoo is een huidschilfer![]()
Tattoo = huidplaatje, huidplaatje = schilfer![]()
Staat dat huisje op funda??quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
Net alsnog bij t huisje wezen kijken en tis echt leuk
Morgen (hopelijk) nog even langs met mensen die meer verstand hebben van waar je op moet letten en als dat lekker loopt dan gaan we denk ik wel een bod doen
jullie hebben net een huis gekochtquote:
Is het niet:quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
is het niet:
Tattoo = huidplaatje
Schilfer = huidplaatje
dus
tatoo = schilfer
Ooh jeee .. jullie dachten dat het echt was?????quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jullie hebben net een huis gekocht![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh jeee .. jullie dachten dat het echt was?????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh jeee .. jullie dachten dat het echt was?????![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je? excursies??quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
dus toch nog wel naar wat excursies geweest
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |