wootquote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef _The_General_ het volgende:
De beste oplossing is het uitbreiden van de troepenmacht aldaar met zwaarder materiaal en manschappen tot aan ongeveer 10.000/15.000 man. Daarna met onze Canadese en Amerikaanse bondgenoten de bergen schoonvegen.
say what?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toen was er nog geen twijfel, Sp3c... nu is er gewoon vanuit de Navo al openlijk verzet tegen de Yank z'n bedoelingen.
we zitten nu rond de 35000 man geloof ik, en nog een kleine 8000 Amerikanen en een onduidelijk aantal bondgenoten voor Enduring Freedomquote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef _The_General_ het volgende:
De beste oplossing is het uitbreiden van de troepenmacht aldaar met zwaarder materiaal en manschappen tot aan ongeveer 10.000/15.000 man. Daarna met onze Canadese en Amerikaanse bondgenoten de bergen schoonvegen.
Zouden heel wat andere Europese landen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:19 schreef PLAE@ het volgende:
idd. Als je het doet moet je het goed doen. Investeren in die hap. Op zowel gevechts als humanitair gebied.
uh, zullen we het eerst zelf eens fatsoenlijk aanpakken?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zouden heel wat andere Europese landen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik bedoelde qua Nederlanders.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
say what?
[..]
we zitten nu rond de 35000 man geloof ik, en nog een kleine 8000 Amerikanen en een onduidelijk aantal bondgenoten voor Enduring Freedom
Dat ze er niet eerder aan gedacht hebben.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef _The_General_ het volgende:
Wat ik er mee wil zeggen is, doe het goed of doe het niet! Veeg die bergen helemaal schoon of trek je terug. Geen half werk!
ik weet het niet hoor, volgens mij heeft het leger flink wat in de pap te brokkelen gehad hier hoor, dit is het op 1 na zwaarst bewapende detachement in Afghanistan, en dat de Canadezen zwaarder bewapend zijn valt nog over te bekvechten ook want die hebben dan wel tanks maar geen gevechtsvliegtuigen/helikoptersquote:Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef PLAE@ het volgende:
Het mag niet van de politiek. Die houden liever de schijn op dat je veel goeds uitvreet daar maar ondertussen lever je half werk.
En niet afhankelijk van artillerie en luchtsteun van anderen....nou joepie. Als het leger vrije hand had zat er natuurlijk veel meer als 3 houwitzers. Misschien wel wat meer van alles en tanks....die dingen waar we er begin jaren '90 nog 450 van hadden ofzo en die maar een beetje staan weg te roesten.
naar Eritrea?quote:Of nee er mochten er destijds een paar mee naar Eritrea hé
Als je dan al tijdens een missie om het leven komt, is dat helemaal een lullige klotemanier om de pijp uit te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef sp3c het volgende:
ik meen dat er een granaat in de buis is ontploft?
Of daar was toen een discussie overquote:Op maandag 18 juni 2007 17:59 schreef sp3c het volgende:
naar Eritrea?
de mariniersbrigade heeft allang geen tanks meer ... of een brigade
maar de ware islam is toch liefde?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef Masterix het volgende:
[..]
Dat mag allemaal maar he?
Is geen discriminatie want het zijn moslims....
Deze mensen zijn wel eerlijk over wat de islam is: ze durven daarin zelfs veel verder te gaan dan d zg anti-islamieten als Wilders en zo.
[..]
Inderdaad: deze gasten zouden ze van mij mogen opsluiten. Vrijheid van godsdienst is een prachtig iets maar dat mag geen excuus zijn voor zulke walgelijke praatjes.
Ja stormfront en polinco en geenstijl zijn allemaal uit de lucht. Ook weerwoord het vrije volk en voorbij Fok! zijn allemaal asap uit de lucht gehaald.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ummm, ik verwonder mij er over dat zulke forums wel online blijven, en de forums die erg naar rechtse ideeën ruiken asap uit de lucht worden gehaald.![]()
Vicieuze cirkel inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Bij mij is er eerder sprake van verslapping. "Een effect van het verschijnsel maatschappelijke polarisatie is terrorisme. Als een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht wordt gesteld en als misdadigers wordt behandeld, vinden terroristische groepen gemakkelijker een voedingsbodem onder die bevolking. Anderzijds, wordt de haat tegen die bevolkingsgroep gevoed door terroristische acties, zelfs als de meerderheid van die bevolkingsgroep de terroristische acties afwijst." Als jij en wiki gelijk hebben dan maak ik me met dit soort opmerkingen schuldig aan het uitlokken van terrorisme![]()
Dat zegt elke gelovige van zijn geloof. Alleen geldt het niet als hij een ander denkende tegenkomtquote:
ja want door de Taliban doodgeschoten worden is vet gaaf ...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je dan al tijdens een missie om het leven komt, is dat helemaal een lullige klotemanier om de pijp uit te gaan.
Nee, maar beter zo dan dood door een val van een ladder bij de bouw van een school die daarna doelwit wordt van de Taliban.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want door de Taliban doodgeschoten worden is vet gaaf ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |