Ik zit in zuid, er komt weer wat moois aan, hele korte felle buien, je kunt er geen pijl op trekken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef MosPos het volgende:
Kan iemand de TT veranderenrusig = rustig
Ff vraagje; heb je het hoos waarnemingsformulier van 't VWK al ingevuld? Zullen ze namelijk zeer waarderen. Kan je hier doen: http://www.vwkweb.nl/cms_static/weerinfo/weerinfo_hooswaar.htmlquote:
Nee,het zuiden krijgt morgen een herhaling op 17-07.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedereen op vergheugen, terwijl het morgen allemaal best gaat mee vallenaltijd leuk om die geklaag weer te gaan horen
![]()
Waarom zou je je er niet op verheugen? Ziet er allemaal best wel aardig uit. Verheug graag naar onweer. Ach, en als het hier niks wordt geniet ik wel van de plaatjes van anderen. Klagen over weer, oké. Maar klagen dat je geen onweer oid hebt gehad is echt zielig (behalve als heel Nederland onweer heeft gehad, dan is het wel te begrijpen).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedereen op vergheugen, terwijl het morgen allemaal best gaat mee vallenaltijd leuk om die geklaag weer te gaan horen
![]()
Haha klagen doen we toch alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee,het zuiden krijgt morgen een herhaling op 17-07.![]()
Hoor je al die noorderlingen klagen.![]()
En dat heb ik dus weer, de laatste paar weken geen onweer meer gehad, terwijl het zuiden alles over zich heen krijgtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarom zou je je er niet op verheugen? Ziet er allemaal best wel aardig uit. Verheug graag naar onweer. Ach, en als het hier niks wordt geniet ik wel van de plaatjes van anderen. Klagen over weer, oké. Maar klagen dat je geen onweer oid hebt gehad is echt zielig (behalve als heel Nederland onweer heeft gehad, dan is het wel te begrijpen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |