Ik zit in zuid, er komt weer wat moois aan, hele korte felle buien, je kunt er geen pijl op trekken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef MosPos het volgende:
Kan iemand de TT veranderenrusig = rustig
Ff vraagje; heb je het hoos waarnemingsformulier van 't VWK al ingevuld? Zullen ze namelijk zeer waarderen. Kan je hier doen: http://www.vwkweb.nl/cms_static/weerinfo/weerinfo_hooswaar.htmlquote:
Nee,het zuiden krijgt morgen een herhaling op 17-07.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedereen op vergheugen, terwijl het morgen allemaal best gaat mee vallenaltijd leuk om die geklaag weer te gaan horen
![]()
Waarom zou je je er niet op verheugen? Ziet er allemaal best wel aardig uit. Verheug graag naar onweer. Ach, en als het hier niks wordt geniet ik wel van de plaatjes van anderen. Klagen over weer, oké. Maar klagen dat je geen onweer oid hebt gehad is echt zielig (behalve als heel Nederland onweer heeft gehad, dan is het wel te begrijpen).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedereen op vergheugen, terwijl het morgen allemaal best gaat mee vallenaltijd leuk om die geklaag weer te gaan horen
![]()
Haha klagen doen we toch alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee,het zuiden krijgt morgen een herhaling op 17-07.![]()
Hoor je al die noorderlingen klagen.![]()
En dat heb ik dus weer, de laatste paar weken geen onweer meer gehad, terwijl het zuiden alles over zich heen krijgtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarom zou je je er niet op verheugen? Ziet er allemaal best wel aardig uit. Verheug graag naar onweer. Ach, en als het hier niks wordt geniet ik wel van de plaatjes van anderen. Klagen over weer, oké. Maar klagen dat je geen onweer oid hebt gehad is echt zielig (behalve als heel Nederland onweer heeft gehad, dan is het wel te begrijpen).
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat hoor ik nu van onze lekkere geile Peter Timofeef? Gaat het morgen alweer los?![]()
Hiert nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat hoor ik nu van onze lekkere geile Peter Timofeef? Gaat het morgen alweer los?![]()
Snap ik niet... waarom zie ik dan vrijwel niks op de Cape en Lifted kaarten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Koude bovenlucht en een al redelijk opgewarmde Noordzee. (14 / 15 graden ongeveer)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snap ik niet... waarom zie ik dan vrijwel niks op de Cape en Lifted kaarten.
quote:... Belgium ... extreme N France ...
A small overlap of 10 m/s LLS and CAPE is simulated over N France and S Benelux in the late afternoon. It seems that the thermodynamic profiles will essentially be uncapped and quite moist, so that a slight chance for brief tornadoes seems to exist. However, minimal deep-layer shear should preclude long-lived mesocyclones and a more substantial severe weather threat.
Zal nog wat worden morgen op de Open Dag van de luchtmacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:26 schreef Party_P het volgende:
Volgens estofex gaat het in het zuiden van het land ook flink los morgen. En op CAPE kaarten is inderdaad niks bijzonders te zien.
[afbeelding]
[..]
Zal ik wel even doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ff vraagje; heb je het hoos waarnemingsformulier van 't VWK al ingevuld? Zullen ze namelijk zeer waarderen. Kan je hier doen: http://www.vwkweb.nl/cms_static/weerinfo/weerinfo_hooswaar.html
Hier rond 13 uur toch flink wat regen naar beneden; alles stond ff blank. Nu bewolkt en rustig.
Gaat allemaal wel mee vallen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zal nog wat worden morgen op de Open Dag van de luchtmacht.
Er is idd kans op een verdwaalde onweersbui, maar niet te vergelijken met wat we allemaal hebben gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:10 schreef aloa het volgende:
De Cape Lifted geeft aan dat een onweersbui mogelijk is.
Inderdaad ja. Een weeralarm zit er niet in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er is idd kans op een verdwaalde onweersbui, maar niet te vergelijken met wat we allemaal hebben gehadkans op wateroverlast is ook klein, aangezien de buien snel weg trekken.
NU TOCH WEL! WEERALARM OP KNMI SITE!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Een weeralarm zit er niet in.![]()
Dank u... die misten we nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef buachaille het volgende:
Misschien al ergens anders aan de orde gekomen, maar de downburst in Hoogeveen is heel bijzonder. Zo bijzonder dat ik er nog nooit van gehoord had... http://www.ad.nl/binnenland/article1440426.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |