quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:08 schreef Grimm het volgende:
Ik kwam dit tegen over Huntelaar, ik dacht vinden ze vast wel leuk http://www.dailymotion.com/video/x2a584_huntelaar
Jou kennende zal hij de sterren van de hemel spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef koningdavid het volgende:
Morgen speelt De Ridder in de basis bij Jong Oranje. Misschien eens zien hoe hij het doet?
Uiteraard, maar Man of the Match is Babel al natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jou kennende zal hij de sterren van de hemel spelen.
Hehe, sterk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
koningdavid hemelt graag godenzonen op.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
So, Ajax staat flink achter. 0-4 tegen een vaag ploegje uit Estand![]()
Wie gaat er voor hem betalen???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Die Lindenbergh wordt bij iedere deal aangeboden van jullie of wat?
Waarom wordt die gozer niet gewoon verkocht?
87' FC Ajax L [0 - 4] Tulevik Viljandiquote:
13:00 90' FC Ajax 0 : 4 Tulevik Viljandiquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
So, Ajax staat flink achter. 0-4 tegen een vaag ploegje uit Estand![]()
Je weet dat FC Ajax een Estse voetbalclub is toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
13:00 90' FC Ajax 0 : 4 Tulevik Viljandi
Schijnt dat Ajax met een B elftal is gekomen.
-wat salvador zegt dus-
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat FC Ajax een Estse voetbalclub is toch?
TerroRobbie owned zichzelf weer eens.
Vooral ook niet naar de PI's kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat FC Ajax een Estse voetbalclub is toch?
TerroRobbie owned zichzelf weer eens.
Probeer jezelf er maar onderuit te lullen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral ook niet naar de PI's kijken.
Volgens mij ben jij de enige die hier zichzelf owned![]()
Geen sarcasme inderdaad. Dat is hier ook helemaal niet van toepassing. Maar ze duiden wel "humor" "geintje" "niet echt" "je bent wel een erg grote mongool als je denkt dat ik denk dat Ajax een wedstrijd aan het spelen is thuis, op de dag van defqon (lekker weer trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer jezelf er maar onderuit te lullen ja.
De PI's [afbeelding] en [afbeelding] duiden namelijk op geen enkele manier 'sarcasme' o.i.d. aan.
namen graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen sarcasme inderdaad. Dat is hier ook helemaal niet van toepassing. Maar ze duiden wel "humor" "geintje" "niet echt" "je bent wel een erg grote mongool als je denkt dat ik denk dat Ajax een wedstrijd aan het spelen is thuis, op de dag van defqon (lekker weer trouwens), tegen een vage Estse club terwijl de helft van de spelers van Ajax op vakantie zijn/ Meedoen aan het Jong EK, ruzie hebben met de club of hun vrouw aan het slaan zijn" aan.
Daar hadden alle Ajacieden natuurlijk al in december voor vrij gevraagd...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
op de dag van defqon
Miteaquote:
Jij zit bij een Fok Alliance, dat lijkt me ook wel terreur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:03 schreef Madine het volgende:
Die maffe reacties van jou, da's pas terreur.
Klopt, behalve Babel en Maduro die gingen toch liever naar het Jeugd EK. Maar niet getreurd die mogen een keer met Henk ten Cate mee naar een bubbling party.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar hadden alle Ajacieden natuurlijk al in december voor vrij gevraagd...
Nou, je nogmaals je gang gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:29 schreef dndiek het volgende:
Ik heb spam en offtopic verwijderd.
Die "discussie" mag verder via de PM of mail of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |