Dan mis ik nog steeds een vleugelaanvallerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kanu transfervrij oppikken, en Motta halen kan CV en CM spelen.
Wilhelmson of Boukhari?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan mis ik nog steeds een vleugelaanvaller![]()
Fingerspitzengefuhl.quote:
als spits wil HtC een pinchhitter dus Kanu mag zn spullen alvast pakken in Engeland. Mitea mag van mij vertrekken maar als hij en de Mul blijven zie ik niet in waarom er nog een vleugel aanvaller bij zou moeten komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef dantes_inferno86 het volgende:
We hebben eigenlijk nog een rechtsback linksback, controlerende tempo bepalende middenvelder, vleugelaanvaller en een spits nodig. Maar daar zal wel geen geld voor zijn.
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het shirt zit in de broek gedrukt...
Inderdaad een smetje op verder een mooi shirt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef kurk_droog het volgende:
Mooi shirt als je op shirt.ajax.nl kijkt. En dan zie je ineens dat ze de onderkant van de baan verneukt hebben. Hij kon zo prachtig zijn. ( bij de spelers wel doordat ze hem in de broek hebben )
Je bent ook geen Amsterdammer......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef Gelderland het volgende:
lelijk shirt.. met die kruizen
Ten Cate heeft die drie spelers gewoon vertrouwen gegeven waardoor ze op hun oude niveau zijn gaan spelen. Herinner je Heitinga EK 2004? En zoals De Haan het nu over het heupschot van Babel heeft waarom heeft Ten Cate daar in die tijd geen aandacht aan besteed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef w00h00 het volgende:
Henk is een trainer die spelers individueel vooral veel beter kan maken (Babel, Heitinga en De Mul) het afgelopen seizoen bijvoorbeeld daar moeten we gebruik van maken.
Omdat Babel daar zelf ook al lang mee bezig is na elke trainingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ten Cate heeft die drie spelers gewoon vertrouwen gegeven waardoor ze op hun oude niveau zijn gaan spelen. Herinner je Heitinga EK 2004? En zoals De Haan het nu over het heupschot van Babel heeft waarom heeft Ten Cate daar in die tijd geen aandacht aan besteed?
Redelijke trainer maar niet heel hoogstaand. Hij zet het elftal redelijk neer maar wisselt niet altijd goed, maakt talenten niet echt beter naar mijn mening en is geen peoples manager zoals Guus Hiddink dat is. Dus geen top coach.
Perez zei een paar dagen geleden op tien dat er niet echt op de traptechniek van Babel werd gelet bij Ajax.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Babel daar zelf ook al lang mee bezig is na elke trainingDan hoeft ten Cate er niet bij te gaan staan en doen alsof ie de traptechniek heeft van Beckham
van mij nog niet. Eerst nog een paar spelers de deur uit werken en een paar nieuwe er voor terug halen. Maar ik heb er wel zin inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef Loserkid het volgende:
Van mij mag het nieuwe seizoen al wel beginnen..
Ik ben ook blij dat het even *ahum* rustig is. Die slotdag vergde veel van een mens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef toma het volgende:
[..]
van mij nog niet. Eerst nog een paar spelers de deur uit werken en een paar nieuwe er voor terug halen. Maar ik heb er wel zin in
Zeg datquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef Madine het volgende:
Die slotdag vergde veel van een mens.
Welke de deur uit en welke terug halen volgens jou?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef toma het volgende:
[..]
van mij nog niet. Eerst nog een paar spelers de deur uit werken en een paar nieuwe er voor terug halen. Maar ik heb er wel zin in
er uit: de Mul en Mitea.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Welke de deur uit en welke terug halen volgens jou?
Naar mijn mening:
Eruit, De Mul en Perez.
Er in, Kanu, Zuiverloon, die Roemeense verdediger en nog wat talenten van Barca.![]()
Met Mandy en Babel samen voorin krijg je heel vaak de volgende zin in de nabespreking:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Eruit: De Mul, Mitea
Er in: Kanu, Van der Meyde en een verdediger.
Met een speler als Mandy rechtsvoor komt Huntelaar heel vaak in scorings positie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef manny het volgende:
[..]
Met Mandy en Babel samen voorin krijg je heel vaak de volgende zin in de nabespreking:
HTC: We hadden veel balbezit, en kregen ook goede kansen; maar als je ze dan niet maakt dan is het een oude voetbalwet....
Toen Mandy nog bij ajax speelde hoorde ik nooit iemand klagen en vond iedereen het jammer dat hij wegging?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef manny het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in, maar als ie naar Ajax komt dan hoop ik dat heel veel puntgave voorzetten gaat afleveren.
Dat is niet mijn herinnering. Ik kan me herinneren dat ie een redelijk laatste deel van het laatste seizoen draaire; maar ook dat er maar heel weinig dachten dat ie ging slagen bij Inter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Toen Mandy nog bij ajax speelde hoorde ik nooit iemand klagen en vond iedereen het jammer dat hij wegging?
maar men vond het wel jammer dat hij wegging omdat hij een toegevoegde waarde was voor ajax. maar men dacht dat hij niet zou slagen bij inter omdat het zon mama's kindje is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:00 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is niet mijn herinnering. Ik kan me herinneren dat ie een redelijk laatste deel van het laatste seizoen draaire; maar ook dat er maar heel weinig dachten dat ie ging slagen bij Inter.
Kijk dan één post boven je.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer heeft Van der Meijde voor het laatste een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld?
Ajacieden zagen dat hij lekker bezig was, maar vonden het achterlijk dat Inter 8 miljoen bood voor een middelmatige speler als Van der Meyde, puur gebaseerd op zijn ene goal tegen Roma.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
maar men vond het wel jammer dat hij wegging omdat hij een toegevoegde waarde was voor ajax. maar men dacht dat hij niet zou slagen bij inter omdat het zon mama's kindje is.
Arsenal uit in de CL met Inter, een jaar of drie geleden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer heeft Van der Meijde voor het laatste een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld?
Ben ook benieuwd, Jenner zit er helemaal door heen dus de Ridder mag zich bewijzenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef koningdavid het volgende:
Morgen speelt De Ridder in de basis bij Jong Oranje. Misschien eens zien hoe hij het doet?
Dus BonJovi zit morgen met z'n broek op z'n knieen voor de TVquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef koningdavid het volgende:
Morgen speelt De Ridder in de basis bij Jong Oranje. Misschien eens zien hoe hij het doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |