Ik vind hem bij Ajax ook te goed voor de bank hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij Ajax is hij dus niet te goed voor de bank, maar bij AZ bijvoorbeeld weer wel.
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bankquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Ajax ook te goed voor de bank hoor.
Zo dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Deze hoort natuurlijk in de opening post.
Ik zag het net ook. Wat afschuwelijk lelijkquote:
En daar behoort Perez naar mijn mening bij. Het probleem is dat er geen plaats voor hem is, door Ajax' opstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bank.
Je speelt je beste spelers toch op?
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
En daar behoort Perez naar mijn mening bij. Het probleem is dat er geen plaats voor hem is, door Ajax' opstelling.
Juist wel dan. Lekker voor onrust zorgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.
Alsof die dingen daar staan om nuttig te zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Lariekoek het volgende:
Nuttig die drie andreaskruizen.
Lijkt net of het verwassen is.![]()
Klopt. Daarom hoort Perez te spelen en niet Babel, die wekenlang mocht aankloten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bank.
Je speelt je beste spelers toch op?
Alsof PSV met linksbuitens speelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.
Wat kan er voor een half miljoen gebeuren inderdaad. Straks is Sneijder misschien weg, speelt Babel dramatisch en dan zit je met Mitea en Vertonghen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof PSV met linksbuitens speelt.
PSV koopt hem alleen om de concurrentie te verzwakken. Bij PSV word ie ook 4e keus na Farfan, Kone en Lazovic.
Ik denk dat de directie wel een aantal namen op papier zal hebben staan mocht Sneijder toch nog vertrekken. Ik verwacht bij een vertrek van Sneijder wel een goede aankoop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat kan er voor een half miljoen gebeuren inderdaad. Straks is Sneijder misschien weg, speelt Babel dramatisch en dan zit je met Mitea en Vertonghen.
Negergaysex foto gepostquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Boixos_Nois het volgende:
ray wat heeft cyberia gedaan behalve aanwezig zijn (wat al genoeg reden is voor een ban ((als je meeleest))
Okay, ontopic weerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat de directie wel een aantal namen op papier zal hebben staan mocht Sneijder toch nog vertrekken. Ik verwacht bij een vertrek van Sneijder wel een goede aankoop.
Doe maar in Feedback, hier graag ontopic houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Ordinair het volgende:
Waarvoor heeft Cyberia eigenlijk ban gekregen?
Nee, maar als je hem niet verkoopt dan wordt hij goedkoper, omdat zijn contract een jaar korter is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax er baat bij om Sneijder te verkopen? Van het geld dat ze ervoor krijgen zullen ze waarschijnlijk nooit een waardige vervanger kunnen regelen...
Jupquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem niet verkoopt dan wordt hij goedkoper, omdat zijn contract een jaar korter is.
En Ajax wil toch wel het hoogst mogelijke bedrag, denk ik.
Beetje vertrouwen in Van Geel en Fontein.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup! Misschien krijg je wel vd Vaart tafarelen. Eerst voor een groot bedrag kunnen verkopen naar een topclub en later voor een ''appel en een ei'' werkelijk verkopen
![]()
Och, regeling maken. Als ie niet voor een goed bedrag verkocht kan worden, een jaar bijtekenen plus salarisverhoging. Maakt hem nog duurder ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem niet verkoopt dan wordt hij goedkoper, omdat zijn contract een jaar korter is.
En Ajax wil toch wel het hoogst mogelijke bedrag, denk ik.
Tja, Pronk zou Modric hebben bekeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax er baat bij om Sneijder te verkopen? Van het geld dat ze ervoor krijgen zullen ze waarschijnlijk nooit een waardige vervanger kunnen regelen...
Daar staat weer tegenover dat Ajax Sneijder wil houden om een zo goed mogelijk elftal op te kunnen stellen. Des te beter het elftal, des te groter de kans op plaatsing voor de CL. Speel je CL met het best mogelijke elftal, dan is er meer kans op punten en de daarbijhorende premies. Waardoor je eventueel verlies in marktwaarde van Sneijder alweer hebt terugverdiend voordat hij wordt verkocht. Met de daarbij aanwezige kans om kampioen te worden en je opnieuw voor de CL te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, regeling maken. Als ie niet voor een goed bedrag verkocht kan worden, een jaar bijtekenen plus salarisverhoging. Maakt hem nog duurder ook.
Die kakkerlak en ex-mat hoef ik niet in ons team. Oprotten met die gast.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef w00h00 het volgende:
Hopelijk komt Castelen naar Ajax. Ik denk dat zeker een aanwinst is.
Zijn er uberhaubt nog geruchten mbt eventuele aankopen?
Jij bent ook niet helemaal goed bij je paasei, wel? Castelen,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef w00h00 het volgende:
Hopelijk komt Castelen naar Ajax. Ik denk dat zeker een aanwinst is.
Kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Shirt van 2001-2002 blijft het mooist.
Gezellig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel pik, nu zit je er aan vast.
Gratis bier op het terras in Den Bosch, ik zie het helemaal zitten.
En Leonardo dan? Castelen is tevens een speler die nooit uit de verf is gekomen bij 010 en waar ze nu vanaf willen. Snelle rechtsbuiten met een goede voorzet en Nederlands international, precies wat we zoeken toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die kakkerlak en ex-mat hoef ik niet in ons team. Oprotten met die gast.
Als je een paar topics trug leest, weet je dat ik ook geen fan ben van Leonardo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En Leonardo dan? Castelen is tevens een speler die nooit uit de verf is gekomen bij 010 en waar ze nu vanaf willen. Snelle rechtsbuiten met een goede voorzet en Nederlands international, precies wat we zoeken toch?
3 miljoen + castelen mogen ze Perez hebben.
Castelen is een matige speler. Misschien nét goed genoeg voor Feyenoord. Wat moet hij in godsnaam bij Ajax? Hij zou de selectie geen kwaliteitsimpuls geven en voor de breedte lijkt hij mij te prijzig. De international status zegt bovendien ook weinig, aangezien Marco van Basten zelfs in staat is Civard Sprockel te selecteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En Leonardo dan? Castelen is tevens een speler die nooit uit de verf is gekomen bij 010 en waar ze nu vanaf willen. Snelle rechtsbuiten met een goede voorzet en Nederlands international, precies wat we zoeken toch?
3 miljoen + castelen mogen ze Perez hebben.
Nah geen zin in. Moet zo werken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je een paar topics trug leest, weet je dat ik ook geen fan ben van Leonardo.
En volgens mij loopt het contract van die Castelen nog af ook, dus kun je gratis ophalen. Maar ik hoop niet dat dat het niveau is wat wij nastreven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nah geen zin in. Moet zo werken.![]()
Maar ik geloof je, ik ben wel een fan van Leonardo en ik denk dat Castelen ook uitstekend in ons elftal zal passen en 010 wilt er immers vanaf. En wij toch van Perez en niet aan psv?
Die was inderdaad het mooist tot nu toequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Shirt van 2001-2002 blijft het mooist.
Je moet niet kijken naar spelers die op het moment goed genoeg zijn, want die kosten een fortuin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Blight het volgende:
Castelen is echt niet goed genoeg. Echt niet.
Bijvoorbeeld ook een een speler met veel potentie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef Madine het volgende:
Beerens.
Als je dat beleid wilt voeren moet je naar andere spelers kijken dan Romeo Castelen. Feyenoord laat hem echt niet voor een habbekrats vertrekken. Daarnaast geloof ik niet dat Castelen nog zodanig kan groeien dat hij bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Het is een aardig voetballertje, maar ik zie geen potentie om hem tot een topvoetballer te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar spelers die op het moment goed genoeg zijn, want die kosten een fortuin.
Je moet spelers kopen waarvan je denk dat ze veel beter gaan worden en waar Ten Cate goed mee overweg zal kunnen en ze beter kan maken.
Kijk naar een koevermans,jaliens of de zeeuw bij az allemaal spelers die we toendertijd ook niet bij Ajax wouden hebben, maar die we nu maar als te graag er bij zouden willen hebben.
Henk is een trainer die spelers individueel vooral veel beter kan maken (Babel, Heitinga en De Mul) het afgelopen seizoen bijvoorbeeld daar moeten we gebruik van maken.
Op het EK vorig jaar was hij toch wel heel erg goed hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je dat beleid wilt voeren moet je naar andere spelers kijken dan Romeo Castelen. Feyenoord laat hem echt niet voor een habbekrats vertrekken. Daarnaast geloof ik niet dat Castelen nog zodanig kan groeien dat hij bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Het is een aardig voetballertje, maar ik zie geen potentie om hem tot een topvoetballer te maken.
Castelen lijkt me technisch niet goed genoeg om ook echt van waarde te kunnen zijn in de Champions League.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je dat beleid wilt voeren moet je naar andere spelers kijken dan Romeo Castelen. Feyenoord laat hem echt niet voor een habbekrats vertrekken. Daarnaast geloof ik niet dat Castelen nog zodanig kan groeien dat hij bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Het is een aardig voetballertje, maar ik zie geen potentie om hem tot een topvoetballer te maken.
Dat is dan ook wel wat anders dan de Champions League.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef keijz het volgende:
[..]
Op het EK vorig jaar was hij toch wel heel erg goed hoor!
Wie is dat ook weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we de beste rechtsbuiten van de eredivisie gehaald,
Van Gobbel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:43 schreef BB-boy het volgende:
Die kale.
Nee goaltjesdief Bakirciogluquote:
quote:"Babel kan voor zijn ontwikkeling beter in Nederland blijven," stelt De Haan. "Pas als je 24 of 25 jaar bent, heb je een ideale leeftijd om naar het buitenland te gaan. Dan heb je als speler al een goede ontwikkeling doorgemaakt."
Ik geloof daar weinig van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
Zou PSV echt een half miljoen voor Perex hebben geboden? Dan zijn het echt triest bezig.
Kom je ook?quote:
Naah doe maar niet, dan wordt het op zekers matten.quote:
Nee, ik kom voor de gezelligheid. Moet me netjes gedragen als gast.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah doe maar niet, dan wordt het op zekers matten.
Ik vind die kruizen juist wel tof. Heb met een kraagje niet zoveel, maar een goed kraagje staat op zich wel goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef toma het volgende:
mooi shirtje! EINDELIJK weer een kraagje.
Ik vind alleen die kruizen op t shirt maar niks
Castelen niets laten zien? Vorig seizoen aardig wat assists en goals. Dit jaar geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Forum nog wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef Boixos_Nois het volgende:
Kick!
Zo een dieptepunt, een kick in ons aller Ajaxforum
Zó dat klinkt VVD!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef TC03 het volgende:
Lelijk shirt trouwens, met die drie X'jes erop. *ril* Op een shirt horen geen artistieke plaatjes thuis, gewoon kleuren + logo's.
Ik zal dat ook moeten doen, hopelijk zijn er niet teveel kakkerlakken op het vip-deck.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, ik kom voor de gezelligheid. Moet me netjes gedragen als gast.
Nope, helaas. Vriendin is na drieënhalve maand weer terug in NL en viert thuiskomst plus verjaardag.quote:
Ben jij vip dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zal dat ook moeten doen, hopelijk zijn er niet teveel kakkerlakken op het vip-deck.
Tja, shit happensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, helaas. Vriendin is na drieënhalve maand weer terug in NL en viert thuiskomst plus verjaardag.
ja zoiets, moet in elk geval via de gasteningang enzo nar binnen dus daar is ook wel een podiumpje aan verbonden lijkt me.quote:
De contacten van Sportweek zeggen 'iets anders' dan het optimisme van Jaakke stond in de nieuwste uitgave.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef toma het volgende:
ik vind het verdacht rustig rond Sneijder.
Ok, zal welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja zoiets, moet in elk geval via de gasteningang enzo nar binnen dus daar is ook wel een podiumpje aan verbonden lijkt me.
Goeie inschatting van je. Ik denk dat dat ook zomaar zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Motta de eerst aankoop gaat worden. Als de Primera Division afgelopen is zal er wel het een en ander duidelijk over worden. Hoewel ik vind dat hij niet hoeft te komen. Middenveld is anders overvol.
Kanu transfervrij oppikken, en Motta halen kan CV en CM spelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb liever een extra vleugelaanvaller en een pinchhitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |