Je slaghand beweeg helemaal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef Cynic het volgende:
okay, even een snel filmpje geprobeerd met de cam in mijn laptop. Da's helemaal niks dus. En ik heb ook geen kabeltje om mijn mic goed aan te sluiten dus ook de microfoon van mijn laptop
Ik doe het nog wel een keer fatsoenlijk en dan ook wat clean enzo.
Dit was al mijn aangepaste distortion, niet mijn 'normaal' distortion
http://www.youtube.com/watch?v=YPzEdfYYNQs
Open dirretjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Svyatagor: gave Gibson LP trouwens
heeft die HK ook trouwensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik doelde op een brug met van die vintage zadels (die ik zelf ongeloofelijk vet vind)
[afbeelding]
Nope, die van mij heeft gewoon zes van die strat-achtige zadeltjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik doelde op een brug met van die vintage zadels (die ik zelf ongeloofelijk vet vind)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:31 schreef VaderJacob het volgende:
Schijnt dat er hier op fok ook een aantal gitaristen rondhangen die zich hebben afgescheiden met een eigen topic![]()
Akoestische gitaristen topic
Zodra je meer wil dan in je eentje spelen zal dat vast wel, maar op een kwart open kreeg ik al klachten vanuit de babykamer , dus voor mij is het nu precies goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef SNArky het volgende:
Ik ben ook in het bezit van een Micro Cube, prima veelzijdig ampje, maar soms mis ik toch wel volume
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef punkjunk het volgende:
http://media.putfile.com/memo4 Yeah, de kwaliteit heeft de wensen over maar met zulke muziek hou ik me bezig dus.
Yep. Da's geen vooroordeel, da's een kwestie van budget. Hoewel groter niet altijd beter is, is een mooie buizenbak met een of meer goeie 12 inch speaker zekers te verkiezen boven een instap transistorversterker. Tsja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
misschien een vooroordeel, maar klinken die kleine amps niet veel minder dan eentje met een beetje meer kast, spekaer en vermogen?
Pas op wat je zegt hieroquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
misschien een vooroordeel, maar klinken die kleine amps niet veel minder dan eentje met een beetje meer kast, spekaer en vermogen?
Ja tuurlijk klinkt dat beter, maar weet jou budget immers nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef sound-storm het volgende:
maar................................das........................punk!.................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef punkjunk het volgende:
http://media.putfile.com/memo4 Yeah, de kwaliteit heeft de wensen over maar met zulke muziek hou ik me bezig dus.
Johquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
maar................................das........................punk!.................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |