Foto's!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef Svyatagor het volgende:
Strrummend..
Iemand een Squier Tele kopen?
Heb niet echt goeie, zal ik binnenkort even maken, maar dit is een vage:quote:
Ik gok dat het een verkapte tvp van 'em wasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
Prijs!
Mjaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dat is goed nieuws!
Maarja, Feedbeun kennende...
Oh, ok. Wel een hele sneaky danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik gok dat het een verkapte tvp van 'em was
Ik heb me gain altijd vrij laag staan op mijn amp bij me tele. Omdat ie nogal rommelig wordt als er veel gain in zit (iets van 3-4 is wel de max, meestal op 1,5). Denk dat t ook aan me amp ligt. Ook is het brug element dan niet meer zo tele achtig. Maar iig, ff kijken als me nieuwe amp er is of ze nog te koop staanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Cynic het volgende:
niks aan de hand![]()
*kuch*
Ja best wel ongeloofelijk, is echt een prima gitaartje. Heb net even wat geluidjes ervoor aangepast, dan scheurt-ie toch ook wel behoorlijk. Moest alleen wat meer distortion erbij doen omdat ik normaal gesproken een erg droog geluid heb. Afwerking is ook prima, alleen dat ene fretje helemaal bovenaan dus. Zal over een tijdje eens proberen wat foto's/een filmpje te maken
Je slaghand beweeg helemaal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef Cynic het volgende:
okay, even een snel filmpje geprobeerd met de cam in mijn laptop. Da's helemaal niks dus. En ik heb ook geen kabeltje om mijn mic goed aan te sluiten dus ook de microfoon van mijn laptop
Ik doe het nog wel een keer fatsoenlijk en dan ook wat clean enzo.
Dit was al mijn aangepaste distortion, niet mijn 'normaal' distortion
http://www.youtube.com/watch?v=YPzEdfYYNQs
Open dirretjesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Svyatagor: gave Gibson LP trouwens
heeft die HK ook trouwensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik doelde op een brug met van die vintage zadels (die ik zelf ongeloofelijk vet vind)
[afbeelding]
Nope, die van mij heeft gewoon zes van die strat-achtige zadeltjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik doelde op een brug met van die vintage zadels (die ik zelf ongeloofelijk vet vind)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:31 schreef VaderJacob het volgende:
Schijnt dat er hier op fok ook een aantal gitaristen rondhangen die zich hebben afgescheiden met een eigen topic![]()
Akoestische gitaristen topic
Zodra je meer wil dan in je eentje spelen zal dat vast wel, maar op een kwart open kreeg ik al klachten vanuit de babykamer , dus voor mij is het nu precies goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef SNArky het volgende:
Ik ben ook in het bezit van een Micro Cube, prima veelzijdig ampje, maar soms mis ik toch wel volume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |