abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50646538
Ik zit op dit moment ook echt zo van... ik MOET haar even zien, ik moet er juist van afkicken, maar nog heel even contact om het af te leren zeg maar... pfff... waarom is't zo kut. Vandaag is duidelijk een dikke down-dag.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:51:57 #202
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50647506
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag weer eens niets te doen...dat is niet goed

Ik heb vandaag sterk de behoefte om wraak te nemen, een manier te zoeken om hem pijn te doen...Maar ja, wat bereik ik daarmee?

Aan de andere kant heb ik de behoefte hem te zien, met hem te praten, aan te raken... Ik weet dat hij komend weekend naar het buitenland gaat en ik heb gewoon opgezocht hoe laat hij dinsdag weer op Schiphol is, 'zal ik hem gaan halen?' NEE, natuurlijk niet! Maar ja, dat soort gedachten vliegen wel door m'n hoofd...
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:28 schreef jd1982 het volgende:
Ik zit op dit moment ook echt zo van... ik MOET haar even zien, ik moet er juist van afkicken, maar nog heel even contact om het af te leren zeg maar... pfff... waarom is't zo kut. Vandaag is duidelijk een dikke down-dag.
Ik heb een idee . Ga samen wat doen
- verwijderd door admin -
pi_50650361
net een sms van mijn ex: "werkze!" Dat was gisteren, opletten is ook een kunst
en in datzelfde smsje een verhaal dat de boxen in zijn flat worden leeggeroofd, die van hem (nog) niet. En mijn fiets en andere spullen staan daarin..
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:14:04 #204
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50654940
laatste ontwikkeling mijn kant, zij is vrij. ik ook zegt ze neej ik heb geen tijd vdaag om je te zien ik moet leren voor mijn examen morgen. nja owk ik begrijpen, kom ik fkes aan om d'r een knuf te geven en zeggen dat ik gwoon wat tijd nodig heb om mijn liefde voor haar een beetje te parkeren.

kom ik daar zegt moeders, nej die is al sinds vanochtend weg samen met liz naar de bios in eindhoven (waar ik ook woon) samen met dat k*t mens wat ons heeft helpen uit elkaar drijven. t zou me nog niet eens iets verbazen als die kut mitchell( neefje van liz en de jongen die mij wss gaat opvolgen) er ook is.

ik weet niet waar ik mijn woede moet laten.
normaal schrijf ik een lied, teken ik mijn haat, maar ik kan niet eens een recht lijntje op papier krijgen laat staan een lap tekst of een tekning
pi_50655166
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb vandaag sterk de behoefte om wraak te nemen, een manier te zoeken om hem pijn te doen...Maar ja, wat bereik ik daarmee?
Geef het hier maar handen en voeten.
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef nintendstroid het volgende:
ik weet niet waar ik mijn woede moet laten
normaal schrijf ik een lied, teken ik mijn haat, maar ik kan niet eens een recht lijntje op papier krijgen laat staan een lap tekst of een tekning
Hmm... volgens mij doe je hier je ding. Ik zou zeggen: gooi het eruit

En jd1982, wat zei de huisarts?
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:46:04 #206
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50656001
dat was het enige wat ik er zow uit kreeg. kben zo fking pissed en ze wil dat we vrienden worden. hoe moet ik dr vertrouwen als ze gwoon straal hard tegen me liegt. als ik toch is niet meer van d'r kon houden. (dit helpt wel als ze zo tegen me doet) marja

kga lkkr muziek luisteren. kheb gin zin om te leren nu.

three days grace- i hate everything about you
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:58:43 #207
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50656514
vergeet haar nintend~, ze is het niet waard hoe ze je behandeld.

Vandaag paar kleine 'schok'-gevoelens.. Eerst een envelop in mn brievenbus met wat leek haar handschrift (was niet van haar, maar werd er toch heel nerveus van), daarna was ze op msn (heb d'r geblokt etc, maar krijg toch zo'n soort van raar gevoel in mn buik als ik zie dat ze online is).. ze had ook een of ander bloemetje in d'r naam, zal vast niks zijn maar je gaat alles als een teken zien , dacht dat ik er wel iets beter tegenkon, maar het moet dus nog wel iets meer slijten blijkbaar. Maargoed, verder niks nieuws en voel me verder ok, dus houden zo.
pi_50656870
Bij mij ook nog steeds opluchting, gedachtes zijn omgezet naar dingen die ik aan haar haat, want ik walg nu echt van haar als ik alles nu terugdenk

Wel voel ik me nog leeg, maja zo deel je alles met elkaar en zo is het weg maar het gaat de goeie kant op.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:13:50 #209
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50656990
fijn dat je je lkkr voelt. ik ook kzit constant naar mijn telefoon te kijke, constant op mijn pc (ksta ofline ik durf het soms niet) om te kijken of ze online komt. t moet allemaal gwoon slijten en ik wou dat t sneller ging of dat ze me gwoon nog een kans zou geven
pi_50657161
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef nintendstroid het volgende:
fijn dat je je lkkr voelt. ik ook kzit constant naar mijn telefoon te kijke, constant op mijn pc (ksta ofline ik durf het soms niet) om te kijken of ze online komt. t moet allemaal gwoon slijten en ik wou dat t sneller ging of dat ze me gwoon nog een kans zou geven
dat heb ik ook nog...kijken op hyves of ie er is, kijken op zijn site of hij iets heeft geplaatst...
en steeds op offline weergeven staan op msn, om hem maar te laten denken dat ik met van alles bezig ben en vooral niet om hem treur... als ik het zo opschrijf zie ik dat ik best wel triest bezig ben
pi_50657698
Bij mij is het nu 5 maanden uit, heb hem eindelijk verwijderd op msn, hyves en telefoon. Want ondanks dat ik het nu wel geaccepteerd heb, blijf je op die manier toch met hem bezig. Als je hem online ziet en hij draait bijv. een nummer wat jullie vaak samen luisterde dan ga je er toch onbewust dingen achterzoeken die er gewoon niet zijn. Tot nu toe is er nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht, maar door hem te verwijderen is het wel een stuk minder geworden. Dus een tip voor iedereen; verbreek gewoon (tijdelijk) het contact ook al is het ontzettend moeilijk, het helpt wel!! Neem wat tijd voor jezelf en misschien kom je er wel achter dat je straks helemaal geen behoefte hebt aan nieuw contact. Mocht je er veel moeite mee hebben het contact te verbreken, moet je gewoon voor jezelf bedenken dat je hem jou maar een flink wil laten missen. Laat hem maar beseffen wat hij heeft weggegooid, niet alleen de leukste vriendin die hij ooit zal hebben maar ook echt zijn beste 'vriend'!!

Met mij gaat het inmiddels gelukkig dus wel goed, maar na vele keren uitstellen komt hij volgende week dan echt zijn spullen halen en wat zaken regelen. Lijkt me echt raar om hem na 4 maanden weer te zien en alleen al zn stem te horen. Kijk er naar uit maar tegelijkertijd zo ontzettend tegen op!
pi_50659659
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef nintendstroid het volgende:
fijn dat je je lkkr voelt. ik ook kzit constant naar mijn telefoon te kijke, constant op mijn pc (ksta ofline ik durf het soms niet) om te kijken of ze online komt. t moet allemaal gwoon slijten en ik wou dat t sneller ging of dat ze me gwoon nog een kans zou geve
Ik heb m'n nummer laten wijzigen. . Op MSN heb ik d'r geblocked en verwijderd. Mailen doet ze niet, op mijn verzoek. Kortom: rust.
pi_50659856
In mijn foon staat haar nummer bij "te weigeren oproepen"
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50659913
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef Niri het volgende:
Bij mij is het nu 5 maanden uit, heb hem eindelijk verwijderd op msn, hyves en telefoon. Want ondanks dat ik het nu wel geaccepteerd heb, blijf je op die manier toch met hem bezig. Als je hem online ziet en hij draait bijv. een nummer wat jullie vaak samen luisterde dan ga je er toch onbewust dingen achterzoeken die er gewoon niet zijn. Tot nu toe is er nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht, maar door hem te verwijderen is het wel een stuk minder geworden. Dus een tip voor iedereen; verbreek gewoon (tijdelijk) het contact ook al is het ontzettend moeilijk, het helpt wel!! Neem wat tijd voor jezelf en misschien kom je er wel achter dat je straks helemaal geen behoefte hebt aan nieuw contact. Mocht je er veel moeite mee hebben het contact te verbreken, moet je gewoon voor jezelf bedenken dat je hem jou maar een flink wil laten missen. Laat hem maar beseffen wat hij heeft weggegooid, niet alleen de leukste vriendin die hij ooit zal hebben maar ook echt zijn beste 'vriend'!!

Met mij gaat het inmiddels gelukkig dus wel goed, maar na vele keren uitstellen komt hij volgende week dan echt zijn spullen halen en wat zaken regelen. Lijkt me echt raar om hem na 4 maanden weer te zien en alleen al zn stem te horen. Kijk er naar uit maar tegelijkertijd zo ontzettend tegen op!
ik heb zo'n beetje HEEL erg hetzelfde...
behalve dan het spullen ophalen...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50659978
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

dat heb ik ook nog...kijken op hyves of ie er is, kijken op zijn site of hij iets heeft geplaatst...
en steeds op offline weergeven staan op msn, om hem maar te laten denken dat ik met van alles bezig ben en vooral niet om hem treur... als ik het zo opschrijf zie ik dat ik best wel triest bezig ben
Haha dat deed ik dus ook, op hyves kijken of ze dr was en niet op msn komen omdat het dan lijkt alsof ik op dr lette, en niks beters te doen had... en allemaal best kansloos als je het zo opschrijft
pi_50660218
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Lakai het volgende:

[..]

ik heb zo'n beetje HEEL erg hetzelfde...
behalve dan het spullen ophalen...
Spullen ophalen enzo is ook meer omdat hij nog mijn oude telefoon nog heeft en ik geld van hem krijg. Verder heb ik hier nog paar spullen van hem, waarvan hij zei dat ik ze ook wel ritueel mog verbranden maar ik heb geen zin om me tot dat niveau te verlagen. Geef hem liever met een strak gezicht het verjaardagskado terug wat hij mij 2 weken voordat hij het uitmaakte had gegeven
pi_50660440
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:01 schreef Niri het volgende:

[..]

Spullen ophalen enzo is ook meer omdat hij nog mijn oude telefoon nog heeft en ik geld van hem krijg. Verder heb ik hier nog paar spullen van hem, waarvan hij zei dat ik ze ook wel ritueel mog verbranden maar ik heb geen zin om me tot dat niveau te verlagen. Geef hem liever met een strak gezicht het verjaardagskado terug wat hij mij 2 weken voordat hij het uitmaakte had gegeven
bji mij lag niks van haar en andersom ook niet
volgens mij hadden wij we leen hele passieve andere relatie dan de meesten....
we deden ook echt niet veel
we lagen eigenlijk 80% van de tijd op bed...niks te doen....
pi_50660779
Ik had ook lekker al mijn spullen zelf thuis. Heb altijd ook zoiets gehad van je bent 20 en verliefd, maar het moet geen half samenwonen worden. Ik stopte elk weekend gewoon alles mooi in een grote tas en nam het mee als ik naar hem ging. Alleen de kleine dingen nu dus die we elkaar hadden uitgeleend moeten nu nog even terug gegeven worden, gelukkig geen hele volksverhuizing zoals ik bij sommige mensen in mijn omgeving zie.
Volgens mij is er helemala niets passief aan als je lekker alle 2 je eigen spullen hebt. Bij mijn volgende relatie zou ik het zeker niet anders doen in iedergeval!!
pi_50662324
Had vandaag een dipje. Waarschijnlijk omdat ik voor de rest geen reet te doen heb. De realisatie dat het over is doet pijn vanwege de moeite & liefde die de relatie met zich mee heeft gebracht. En ik voel me hier niet thuis. Ik voel me een logee die te lang is gebleven. Het is niet mijn omgeving.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:09:03 #220
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50662328
kheb alleen nog kleine dingen bij d;r liggen. en d'r broertje heeft t meeste van geleend moet ik ook een x trug halen, kmis dat gozertje ook. weetje wat wel weer grappig is alle neefjes lopen d'r af te bakkesen omdat ze mij heeft gedumpt. ze vonden me rlx en ze willen niet dat lena een ander vriendje neemt bhlve mij hoe lief kunne ze zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door nintendstroid op 20-06-2007 19:45:17 ]
pi_50672126
God. M'n leven is een soap. Een vriendin van X2 heeft X1 gesignaleerd in m'n huis. X2 dus over de zeik. .
pi_50673378
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef VD het volgende:
God. M'n leven is een soap. Een vriendin van X2 heeft X1 gesignaleerd in m'n huis. X2 dus over de zeik. .
Ja... als zij degene is die het heeft uitgemaakt (X2), dan moet ze niet zeuren
pi_50673707
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Ja... als zij degene is die het heeft uitgemaakt (X2), dan moet ze niet zeuren
Eigenlijk ik. Maar X2 wilde me later on niet meer terug, dus moet ze niet miepen.
pi_50673798
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:50 schreef VD het volgende:
Eigenlijk ik. Maar X2 wilde me later on niet meer terug, dus moet ze niet miepen.
Juist! En zo is het maar net.
pi_50675230
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:49:00 ]
pi_50675500
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toch maar besloten om met mijn ouders mee op vakantie te gaan.. 2 weken alleen thuis zitten heb ik weinig zin in..
I'd sign! [14.gif]
pi_50682452
quote:
Ik heb toch maar besloten om met mijn ouders mee op vakantie te gaan.. 2 weken alleen thuis zitten heb ik weinig zin in.. Voor de rest gaat het wel goed met me.. Afgelopen zondag had ik een kleine terugval omdat ik ineens hoorde dat iedereen contact met hem had behalve ik.. Maar voor de rest gaat het prima met me.. Zie aan de ene kant er tegen op om alleen met mijn ouders mee te gaan maar aan de andere kant.. 2 weekjes Italië, 2 weekjes zon cultuur en lekker lezen enzovoorts
Heb nog 2 broertjes (16 en 22) en vroeg ook al stiekem aan mn ouders of zij nog gingen, ik zei dan wil <naam van de jongste> vast wel dat ik mee ga die ander gaat met z'n vriendin naar Mallorca (*jaloers*)...
pi_50683052
mijn ouders gaan op fietsvakantie ik kon daarna nog een weekje naar ze toe gaan in Duitsland, maar ik ga toch liever werken denk ik. En weer even 2 weekjes alles zelf doen is wel goed voor me, ik moet er niet aan wennen dat m'n ouders alles doen.
pi_50683530
quote:
2 weekjes Italië, 2 weekjes zon cultuur en lekker lezen enzovoorts
Zo boffen hoor! Wil ook wel zulke ouders
pi_50685861
Ik denk dat ik niet op vakantie zal gaan. Zie het sowieso niet ziten om met mijn ouders op vakantie te gaan en dat gevoel zal wel wederzijds zijn.

Ah well, kan ik meer werken deze zomer... X2 afbetalen. .
pi_50685945
ik heb vandaag een goede dag! nu lekker meebleren met nirvana, system of a down enzo en vanmiddag heb ik diploma-uitreiking
pi_50686057
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
vanmiddag heb ik diploma-uitreiking
Van harte! .
pi_50686160
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef VD het volgende:

[..]

Van harte! .
dank je
net een sms van mn ex: "veel plezier bij de uitreiking, ben trots op je!" zit ik ook niet op te wachten...
ja ik weet het, ik weet niet wat ik wil
pi_50686511
Op mijn werk lekker een niet-aan-mijn-ex-denken dag en genieten van alle mannelijke aandacht om me heen (and she's having plenty). Wat is het toch heerlijk werken hier
pi_50686665
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef MNR het volgende:
Op mijn werk lekker een niet-aan-mijn-ex-denken dag en genieten van alle mannelijke aandacht om me heen (and she's having plenty). Wat is het toch heerlijk werken hier
Zou ook wel eens vrouwelijke collega's willen
pi_50687664
Ja, de mannelijke aandacht is leuk hoor, maar zou toch liever m'n vriendinnetje bij me hebben. Vandaar dat ik ook lekker met hen aan het mailen ben Zou t stomste kunnen zijn voor mij om nu te doen; opgaan in de aandacht van een ander.. op een gegeven moment heb ik er genoeg van en besef ik me wie ik eigenlijk mis... Maar er is niets mis mee om er gewoon eventjes niet aan te denken en te genieten.

Maar fijne collegea hebben, is voor mij essentieel. Je zit 1/3 van je leven op je werk, kun je maar beter zorgen dat je het daar leuk hebt
pi_50689274
Pfff heb ff dipje, zie het weekend dichterbij komen, leuk leuk, zie ook steeds zo'n beeld voor me dat ze een leuke jongen ontmoet

Waarom blijft dat me bezighouden... zie telkens haar verliefde glimlach voor me, maar dan naar iemand anders... zucht...
pi_50689575
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef jd1982 het volgende:
Pfff heb ff dipje, zie het weekend dichterbij komen, leuk leuk, zie ook steeds zo'n beeld voor me dat ze een leuke jongen ontmoet

Waarom blijft dat me bezighouden... zie telkens haar verliefde glimlach voor me, maar dan naar iemand anders... zucht...
Omdat je jaloers op d'r bent dat zij wel verder gaat met haar leventje....
is niet veel aan te doen...
Die dingen gaan pas weg als je zelf weer iemand hebt waar je van kan (gaan) houden....
pi_50690293
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef jd1982 het volgende:

Got news for you: Dat gaat inderdaad gebeuren. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Leg je er maar bij neer.

Maar, hetzelfde geldt voor jou! Ook jij gaat weer een partner vinden. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Dat komt vanzelf weer. Alleen door je zo bezig te houden met het verleden stagneer je dat proces. En dát werkt niet in je voordeel. .

Gedachtes kunnen heel destructief zijn. En meestal is een gedachte niet eens waar. Vraag je het eens af als je weer eens iets pijnlijks denkt. Is het écht waar? Kun je er 100% zeker van zijn? En het tegenovergestelde van die gedachte, is die niet net zo 'waar' of 'meer waar'? En hoe zou je je voelen zónder die gedachte? Stel je dat eens voor. .
pi_50690467
Ja zal komende tijd ook nog wel niet zo zijn, als het langer geleden is boeit het me ook niet meer.

Correctie, ben niet jaloers op haar, zij zit er net zo mee als ik, maar ben jaloers op die jongens die kunnen genieten van haar lach... en nog jaloerser op die ene jongen waar ze straks verliefd op wordt...

Gaat wel over, maar nu ff niet...

[ Bericht 57% gewijzigd door jd1982 op 21-06-2007 14:09:36 ]
pi_50690762
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef VD het volgende:
Got news for you: Dat gaat inderdaad gebeuren. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Leg je er maar bij neer.
(if I may speak for myself)
quote:
Maar, hetzelfde geldt voor jou! Ook jij gaat weer een partner vinden. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Dat komt vanzelf weer. Alleen door je zo bezig te houden met het verleden stagneer je dat proces. En dat werkt niet in je voordeel. .
<sarcasme>Ole, ole, de fles champagne gaat open</sarcasme>
Ik ben zeker van het stagneren. En vind t gewoon 1 verrekte k*tzooi!
quote:
Gedachtes kunnen heel destructief zijn. En meestal is een gedachte niet eens waar. Vraag je het eens af als je weer eens iets pijnlijks denkt. Is het écht waar? Kun je er 100% zeker van zijn? En het tegenovergestelde van die gedachte, is die niet net zo 'waar' of 'meer waar'? En hoe zou je je voelen zónder die gedachte? Stel je dat eens voor. .
Denken, denken, denken.... mijn ex is gewoone een sukkel, een ongelooflijke zak! Een slappe zak omdat hij de weg van de minste weerstand kiest.

Ow ja, en als ik dan eenmaal alles op een rijtje heb gezet, tegen hem zeg dat ik een grens trek, dat dat dus HET PERFECTE MOMENT is om hem los te laten, is HIJ degene die het TEGENHOUDT! WTF wil die kerel?!

Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om gevangen te zitten in wat er evt. zou kunnen gebeuren. Ik vind het ontzettend stom van hem dat hij in 1 keer de schappen dichtgooit. Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om continue gevangen te zitten. En het doet me ontzettend veel verdriet om machteloos aan te zien wat er direct onder mijn ogen gebeurt, maar ik heb niet de macht om daar iets aan te veranderen... Tijd zal het uitwijzen.

[Edit:]Ow VD, dit is geen aanval op jou, just so you know. Gewoon even zin om ergens tegenaan te trappen
pi_50691164
Lekker, alles ff dr uit

Mijn Brabantia prullenbak heeft ook een deukje opgelopen MNR...
pi_50691220
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef MNR het volgende:
Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om gevangen te zitten in wat er evt. zou kunnen gebeuren. Ik vind het ontzettend stom van hem dat hij in 1 keer de schappen dichtgooit. Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om continue gevangen te zitten. En het doet me ontzettend veel verdriet om machteloos aan te zien wat er direct onder mijn ogen gebeurt, maar ik heb niet de macht om daar iets aan te veranderen...
Breek los! Je zit niet gevangen, in het ergste geval laat je je gevangen nemen. Find out what works for you and stick with it! Als je je ex/zijn gedrag echt zo vindt, zet je er dan overheen. Als je zeker weet that he's the bad guy, find a good guy!

Wees lief voor jezelf. .
pi_50691570
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef jd1982 het volgende:
Mijn Brabantia prullenbak heeft ook een deukje opgelopen MNR...
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef VD het volgende:
Breek los! Je zit niet gevangen, in het ergste geval laat je je gevangen nemen. Find out what works for you and stick with it! Als je je ex/zijn gedrag echt zo vindt, zet je er dan overheen. Als je zeker weet that he's the bad guy, find a good guy!

Wees lief voor jezelf. .
Hij is nog steeds niet the bad guy, maar houdt me wel met een reden bij zich (en die snapt MNR heel goed). Maar hij heeft OF de ballen om me voor vol aan te zien en de relatie aan te nemen met alle onvolkomenheden die daarbij komen kijken OF hij komt er zelf maar achter wat hij laat lopen. En dan is het maar voor hem te hopen dat hij daar op tijd achter komt. Ik ga iig echt niet achter hem aanlopen, om zijn geweten te sussen of om hem gerust te stellen. Hij mag mij wel laten zien dat hij mij waard is!

*blows handkiss at both of you*
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:39:34 #245
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50699847
@jd1982, is egt kut jah de gedachte alleen al dat iemand anders aan d'r zit dan ik dat iemand anders de liefde kreeg die ik kreeg dat iemand anders dat mooie koppie en die lieve glimlach heeft. kword er gek van. krijg die foto dat ze met een ander staat te kussen niet uit mijn gedachte.

khad vdaag niet mij dag moeten verpesten door op fok! te gaan denk ik nu lees ik t allemaal zow en ga ik er weer aan denken. egt rlx dagje gehad bietje pw gemaakt wat eindelijk een x goed ging en met mijn maten dik lopen zuipen XD
pi_50700199
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef nintendstroid het volgende:
@jd1982, is egt kut jah de gedachte alleen al dat iemand anders aan d'r zit dan ik dat iemand anders de liefde kreeg die ik kreeg dat iemand anders dat mooie koppie en die lieve glimlach heeft. kword er gek van. krijg die foto dat ze met een ander staat te kussen niet uit mijn gedachte.

khad vdaag niet mij dag moeten verpesten door op fok! te gaan denk ik nu lees ik t allemaal zow en ga ik er weer aan denken. egt rlx dagje gehad bietje pw gemaakt wat eindelijk een x goed ging en met mijn maten dik lopen zuipen XD
moet je ook zeker voor uitkijken...
wanneer je hoofd er een keer NIET naar staat...NIET hier kijken...want dat dwingt je erover na te denken....
pi_50700856
Sinds een paar dagen is ze niet meer het eerste waar ik aan denk als ik wakker word. Nu de rest van de dag nog..
pi_50701970
Sow... het gaat hard hier. Ik hoop dat het met de meeste mensen een stuk beter gaat. Mijn ex stapt morgen op het vliegtuig. Twee maandjes op vakantie. Heb er gisteren nog gezien... nu gaat de echte test voor me komen. Ik ben benieuwd.
pi_50704605
Tja die kunst, ik zie de "tijd" als hoofdfactor, althans zo voelt het.
Het is nu komende zaterdag 2 weken uit, na 8.5 jaar samen te zijn geweest. Probleem is dat er een huis e.d. nog aan vastzitten wat het vergeten er niet makkelijker op maakt.

Ik heb gelukkig veel vrienden en collega's die overal en nergens naartoe willen. Morgen snowboarden, stappen, zaterdag shoppen en misschien bioscoopje pakken . en 's avonds op stap. Zondag nog even wat volplannen, voor de avond heb ik al plannen, ga uit eten met een meid .

De eerste dagen zijn het moeilijkst, ook constant weer contact willen zoeken, maar dat is er nu wel vanaf.
Ze belde vandaag nog met de mededeling dat ze zaterdag wat spullen kwam halen . Mja toen ik zei dat ik er toch niet was kreeg ik wel de vraag wat ik ging doen. Geen antwoord gegeven dus die vraag kwam vrij snel weer . Daarbij ook even aangevende dat ze altijd argwaan had als ik wegging, of ik wel daarnaartoe ging waar ik zei naartoe te gaan.

Links laten liggen, mits je dat kunt en de tijd doden. Het is een ware kunst.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:59:45 #250
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50709665
Een goede dag gehad. Voel me heel erg rustig. Relaxed. Begin steeds meer de zin en onzin van relaties in te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')