quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag weer eens niets te doen...dat is niet goed
Ik heb vandaag sterk de behoefte om wraak te nemen, een manier te zoeken om hem pijn te doen...Maar ja, wat bereik ik daarmee?
Aan de andere kant heb ik de behoefte hem te zien, met hem te praten, aan te raken... Ik weet dat hij komend weekend naar het buitenland gaat en ik heb gewoon opgezocht hoe laat hij dinsdag weer op Schiphol is, 'zal ik hem gaan halen?' NEE, natuurlijk niet! Maar ja, dat soort gedachten vliegen wel door m'n hoofd...
Ik heb een ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:28 schreef jd1982 het volgende:
Ik zit op dit moment ook echt zo van... ik MOET haar even zien, ik moet er juist van afkicken, maar nog heel even contact om het af te leren zeg maar... pfff... waarom is't zo kut. Vandaag is duidelijk een dikke down-dag.
Geef het hier maar handen en voeten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb vandaag sterk de behoefte om wraak te nemen, een manier te zoeken om hem pijn te doen...Maar ja, wat bereik ik daarmee?
Hmm... volgens mij doe je hier je ding. Ik zou zeggen: gooi het eruitquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef nintendstroid het volgende:
ik weet niet waar ik mijn woede moet laten
normaal schrijf ik een lied, teken ik mijn haat, maar ik kan niet eens een recht lijntje op papier krijgen laat staan een lap tekst of een tekning
dat heb ik ook nog...kijken op hyves of ie er is, kijken op zijn site of hij iets heeft geplaatst...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef nintendstroid het volgende:
fijn dat je je lkkr voelt. ik ook kzit constant naar mijn telefoon te kijke, constant op mijn pc (ksta ofline ik durf het soms niet) om te kijken of ze online komt. t moet allemaal gwoon slijten en ik wou dat t sneller ging of dat ze me gwoon nog een kans zou geven
Ik heb m'n nummer laten wijzigen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef nintendstroid het volgende:
fijn dat je je lkkr voelt. ik ook kzit constant naar mijn telefoon te kijke, constant op mijn pc (ksta ofline ik durf het soms niet) om te kijken of ze online komt. t moet allemaal gwoon slijten en ik wou dat t sneller ging of dat ze me gwoon nog een kans zou geve
ik heb zo'n beetje HEEL erg hetzelfde...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef Niri het volgende:
Bij mij is het nu 5 maanden uit, heb hem eindelijk verwijderd op msn, hyves en telefoon. Want ondanks dat ik het nu wel geaccepteerd heb, blijf je op die manier toch met hem bezig. Als je hem online ziet en hij draait bijv. een nummer wat jullie vaak samen luisterde dan ga je er toch onbewust dingen achterzoeken die er gewoon niet zijn. Tot nu toe is er nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht, maar door hem te verwijderen is het wel een stuk minder geworden. Dus een tip voor iedereen; verbreek gewoon (tijdelijk) het contact ook al is het ontzettend moeilijk, het helpt wel!! Neem wat tijd voor jezelf en misschien kom je er wel achter dat je straks helemaal geen behoefte hebt aan nieuw contact. Mocht je er veel moeite mee hebben het contact te verbreken, moet je gewoon voor jezelf bedenken dat je hem jou maar een flink wil laten missen. Laat hem maar beseffen wat hij heeft weggegooid, niet alleen de leukste vriendin die hij ooit zal hebben maar ook echt zijn beste 'vriend'!!
Met mij gaat het inmiddels gelukkig dus wel goed, maar na vele keren uitstellen komt hij volgende week dan echt zijn spullen halen en wat zaken regelen. Lijkt me echt raar om hem na 4 maanden weer te zien en alleen al zn stem te horen. Kijk er naar uit maar tegelijkertijd zo ontzettend tegen op!
Haha dat deed ik dus ook, op hyves kijken of ze dr was en niet op msn komen omdat het dan lijkt alsof ik op dr lette, en niks beters te doen had... en allemaal best kansloos als je het zo opschrijftquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog...kijken op hyves of ie er is, kijken op zijn site of hij iets heeft geplaatst...
en steeds op offline weergeven staan op msn, om hem maar te laten denken dat ik met van alles bezig ben en vooral niet om hem treur... als ik het zo opschrijf zie ik dat ik best wel triest bezig ben
Spullen ophalen enzo is ook meer omdat hij nog mijn oude telefoon nog heeft en ik geld van hem krijg. Verder heb ik hier nog paar spullen van hem, waarvan hij zei dat ik ze ook wel ritueel mog verbranden maar ik heb geen zin om me tot dat niveau te verlagen. Geef hem liever met een strak gezicht het verjaardagskado terug wat hij mij 2 weken voordat hij het uitmaakte had gegevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik heb zo'n beetje HEEL erg hetzelfde...
behalve dan het spullen ophalen...
bji mij lag niks van haar en andersom ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:01 schreef Niri het volgende:
[..]
Spullen ophalen enzo is ook meer omdat hij nog mijn oude telefoon nog heeft en ik geld van hem krijg. Verder heb ik hier nog paar spullen van hem, waarvan hij zei dat ik ze ook wel ritueel mog verbranden maar ik heb geen zin om me tot dat niveau te verlagen. Geef hem liever met een strak gezicht het verjaardagskado terug wat hij mij 2 weken voordat hij het uitmaakte had gegeven![]()
Ja... als zij degene is die het heeft uitgemaakt (X2), dan moet ze niet zeurenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef VD het volgende:
God. M'n leven is een soap. Een vriendin van X2 heeft X1 gesignaleerd in m'n huis. X2 dus over de zeik..
Eigenlijk ik. Maar X2 wilde me later on niet meer terug, dus moet ze niet miepen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Ja... als zij degene is die het heeft uitgemaakt (X2), dan moet ze niet zeuren
Juist! En zo is het maar net.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:50 schreef VD het volgende:
Eigenlijk ik. Maar X2 wilde me later on niet meer terug, dus moet ze niet miepen.
I'd sign! [14.gif]quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toch maar besloten om met mijn ouders mee op vakantie te gaan.. 2 weken alleen thuis zitten heb ik weinig zin in..
Heb nog 2 broertjes (16 en 22) en vroeg ook al stiekem aan mn ouders of zij nog gingen, ik zei dan wil <naam van de jongste> vast wel dat ik mee gaquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toch maar besloten om met mijn ouders mee op vakantie te gaan.. 2 weken alleen thuis zitten heb ik weinig zin in.. Voor de rest gaat het wel goed met me.. Afgelopen zondag had ik een kleine terugval omdat ik ineens hoorde dat iedereen contact met hem had behalve ik.. Maar voor de rest gaat het prima met me.. Zie aan de ene kant er tegen op om alleen met mijn ouders mee te gaan maar aan de andere kant.. 2 weekjes Italië, 2 weekjes zon cultuur en lekker lezen enzovoorts
Zo boffen hoor! Wil ook wel zulke oudersquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 weekjes Italië, 2 weekjes zon cultuur en lekker lezen enzovoorts
dank jequote:
Zou ook wel eens vrouwelijke collega's willenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef MNR het volgende:
Op mijn werk lekker een niet-aan-mijn-ex-denken dag en genieten van alle mannelijke aandacht om me heen (and she's having plenty). Wat is het toch heerlijk werken hier![]()
Omdat je jaloers op d'r bent dat zij wel verder gaat met haar leventje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef jd1982 het volgende:
Pfff heb ff dipje, zie het weekend dichterbij komen, leuk leuk, zie ook steeds zo'n beeld voor me dat ze een leuke jongen ontmoet
Waarom blijft dat me bezighouden... zie telkens haar verliefde glimlach voor me, maar dan naar iemand anders... zucht...
Got news for you: Dat gaat inderdaad gebeuren. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Leg je er maar bij neer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef jd1982 het volgende:
Pfff heb ff dipje, zie het weekend dichterbij komen, leuk leuk, zie ook steeds zo'n beeld voor me dat ze een leuke jongen ontmoet
Waarom blijft dat me bezighouden... zie telkens haar verliefde glimlach voor me, maar dan naar iemand anders... zucht...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef VD het volgende:
Got news for you: Dat gaat inderdaad gebeuren. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Leg je er maar bij neer.
<sarcasme>Ole, ole, de fles champagne gaat open</sarcasme>quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef VD het volgende:
Maar, hetzelfde geldt voor jou! Ook jij gaat weer een partner vinden. Niet morgen, niet volgende week, maar het gaat gebeuren. Dat komt vanzelf weer. Alleen door je zo bezig te houden met het verleden stagneer je dat proces. En dat werkt niet in je voordeel..
Denken, denken, denken.... mijn ex is gewoone een sukkel, een ongelooflijke zak! Een slappe zak omdat hij de weg van de minste weerstand kiest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef VD het volgende:
Gedachtes kunnen heel destructief zijn. En meestal is een gedachte niet eens waar. Vraag je het eens af als je weer eens iets pijnlijks denkt. Is het écht waar? Kun je er 100% zeker van zijn? En het tegenovergestelde van die gedachte, is die niet net zo 'waar' of 'meer waar'? En hoe zou je je voelen zónder die gedachte? Stel je dat eens voor..
Breek los! Je zit niet gevangen, in het ergste geval laat je je gevangen nemen. Find out what works for you and stick with it! Als je je ex/zijn gedrag echt zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef MNR het volgende:
Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om gevangen te zitten in wat er evt. zou kunnen gebeuren. Ik vind het ontzettend stom van hem dat hij in 1 keer de schappen dichtgooit. Ik heb er gewoon echt even genoeg van. Heb geen zin meer om continue gevangen te zitten. En het doet me ontzettend veel verdriet om machteloos aan te zien wat er direct onder mijn ogen gebeurt, maar ik heb niet de macht om daar iets aan te veranderen...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef jd1982 het volgende:
Mijn Brabantia prullenbak heeft ook een deukje opgelopen MNR...
Hij is nog steeds niet the bad guy, maar houdt me wel met een reden bij zich (en die snapt MNR heel goed). Maar hij heeft OF de ballen om me voor vol aan te zien en de relatie aan te nemen met alle onvolkomenheden die daarbij komen kijken OF hij komt er zelf maar achter wat hij laat lopen. En dan is het maar voor hem te hopen dat hij daar op tijd achter komt. Ik ga iig echt niet achter hem aanlopen, om zijn geweten te sussen of om hem gerust te stellen. Hij mag mij wel laten zien dat hij mij waard is!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef VD het volgende:
Breek los! Je zit niet gevangen, in het ergste geval laat je je gevangen nemen. Find out what works for you and stick with it! Als je je ex/zijn gedrag echt zovindt, zet je er dan overheen. Als je zeker weet that he's the bad guy, find a good guy!
Wees lief voor jezelf..
moet je ook zeker voor uitkijken...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef nintendstroid het volgende:
@jd1982, is egt kut jah de gedachte alleen al dat iemand anders aan d'r zit dan ik dat iemand anders de liefde kreeg die ik kreeg dat iemand anders dat mooie koppie en die lieve glimlach heeft. kword er gek van. krijg die foto dat ze met een ander staat te kussen niet uit mijn gedachte.
khad vdaag niet mij dag moeten verpesten door op fok! te gaan denk iknu lees ik t allemaal zow en ga ik er weer aan denken. egt rlx dagje gehad bietje pw gemaakt wat eindelijk een x goed ging en met mijn maten dik lopen zuipen XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |