abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 23:21:20 #151
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50598067
@qcc
kwil er een punt achter zetten. zij is me vlgens mij al lang vergeten. wrm kan ik nou niet stoppen met houden van d'r ookal doet ze me zo een pijn. ik ben egt gek vlgens mij dat zeggen mijn mate iig. kwou gwoon dat t anders was geeindigd. kan mijn gedachten er maar niet van af houden dat ze met andere loopt te doen wat ik eerst ook deed. alles ging zo goed en het komt aan als een klap

mar ik ga kijken of ik in slaap kan vallen morgen proefwerken en moet mijn ged8ten er een beetje bij houden.

khou jullie op de hoogte
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:23:08 #152
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50600636
Tja, het heeft even tijd nodig, en dat ze zulke rare acties uithaalt maakt het er niet makkelijker op. Verzt je gedachten, wees flink boos op haar en verbreek contact, als je ene paar weken verder bent gaat het weer beter.
pi_50600725
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef nintendstroid het volgende:
@qcc
kwil er een punt achter zetten. zij is me vlgens mij al lang vergeten. wrm kan ik nou niet stoppen met houden van d'r ookal doet ze me zo een pijn. ik ben egt gek vlgens mij dat zeggen mijn mate iig. kwou gwoon dat t anders was geeindigd. kan mijn gedachten er maar niet van af houden dat ze met andere loopt te doen wat ik eerst ook deed. alles ging zo goed en het komt aan als een klap

mar ik ga kijken of ik in slaap kan vallen morgen proefwerken en moet mijn ged8ten er een beetje bij houden.

khou jullie op de hoogte
Wat een kutsituatie, heel veel sterkte enzo.
(En ik ken jou).
pi_50600919
Met mij gaat het nu ineens weer heel goed
heb volgende week woensdag een afspraak met een meisje
daar kijk ik naar uit!
en dat haalt ook enorm de gedachten van mijn ex af...voor zover die er nog waren
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 19 juni 2007 @ 05:54:15 #155
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_50602985
Okay. Het actief niet aan haar willen denken werkt tot op heden averechts. Ergens niet aan denken heeft geen zin, dan doe je dat toch. het woordje 'niet' heeft helemaal geen functie. Doe je ogen maar eens dicht en denk dan niet aan veertien varkens. Tada, dat doe je dan dus wel.

Afleiding daarentegen werkt wel. De gespreksonderwerpen met mijn vrienden worden nu ook anders. Eerst ging het over mij en haar, nu wat meer over koetjes en kalfjes.

Ik heb alles wat nog enigzins met haar te maken heeft, weggestopt. Ik hoef alleen nog maar te wennen aan het idee dat zij niet meer in mijn leven is.

Ik slaap slecht en eet slecht, nog steeds.
pi_50604073
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef jd1982 het volgende:
Nou hele rare wending hier... kreeg ineens een hele lange mail over wat ze vroeger had meegemaakt en waardoor het contact nu even teveel werd, en dat ze het nooit allemaal durfde te vertellen, zat gewoon te huilen tijdens het lezen van het mailtje...

Heb dr gebeld en gezegd dat het me speet als ik ooit rare dingen heb gezegd ofzo, en ze zei dat alles niet uitmaakte, ik kon het ook niet weten, sommige dingen gingen gewoon niet etc... noujah teveel om op te noemen, maar wel een goed gesprek.

We hebben een schema gemaakt voor de sportschool, zodat we elkaar daar een tijdje niet tegenkomen, ik ga de komende weken niet uit waar zij uitgaat (is ook al afgesproken met vrienden, ik ga dan naar feesten), dus als het goed is komen we elkaar nu gewoon 2 a 3 weken niet meer tegen. Ook beide hebben we elkaar gewist en geblocked op msn en elkaar beloofd dat zo te houden.

We konden het niet laten om nog te zeggen dat we elkaar lief, mooi, etc vinden en elkaar nooit zullen vergeten, ze zei nog dat ik een goed hart heb etc, heb dr nog succes gewenst met dr her-examen morgen en toen was het ff slikken, want het gesprek beindigen kwam steeds dichterbij, toen toch maar beide gezegd sterkte ermee en we zien elkaar vast uiteindelijk nog wel weer, toen was het doei.............
Ik was nog het meest bang voor vanmorgen vroeg, dat ik wakker zou worden met een enorm kutgevoel, maar voel nog steeds een soort van opluchting... hoop dat het zo blijft en ik niet te lang in dit topic blijf steken.
pi_50610374
Ok laatste nieuws van mijn kant, ik heb definitief met haar gebroken heb alles verwijderd (foonnummer, fotos, mail etc...)

Dat wijf is echt ziek, details komen nog ik flip nog een beetje.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50612377
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:36 schreef AcidTrance het volgende:
Ok laatste nieuws van mijn kant, ik heb definitief met haar gebroken heb alles verwijderd (foonnummer, fotos, mail etc...)

Dat wijf is echt ziek, details komen nog ik flip nog een beetje.
Klinkt niet goed... wel knap dat je die stap hebt gezet.

Sterkte!
pi_50612836
Dat wijf is ziek, ok het is om een heel lullige manier zo gegaan maja het was in mijn ogen abnormaal.

Ik zou vanaaf met haar gaan praten wilde wat dingen uitpraten etc... en hoe het nou verder moest. Hoe zei dingen ziet dat soort dingen wilde ik weten want ze gaf daar steeds geen antwoord op en draaide er steeds omheen.

Maja vanochtend kom ik op msn en tot mijn verbazing heeft me mij verwijderd ik wist dat ze online was dus ik mail van wat is dit? Krijg ik als antwoord: waar heb je het over. Ik dacht echt wtf, nou ik bel der neemt ze niet op (daar is ze goed in zodra het heet onder der voeten wordt gaat ze negeren) heel kinderachtig dus. Denk mail maar ff, krijg ik mailtjes van je hebt het verpest waarom doe je moeilijk (terwijl ik gister nog belde van zullen we praten) hou op met stalken ik wil niks meer met je te maken hebben.

Dit was voor mij de druppel, zo ga je niet met iemand op dat wijf is alleen maar met haarzelf bezig.

eene kant ben ik wel beetje opgelucht, maar leuk is het niet.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:00:51 #160
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50613239
Jij moet ook voor jezelf kiezen nu, laat haar lekker barsten en verspil er geen moeite meer aan.
pi_50613426
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef QCC het volgende:
Jij moet ook voor jezelf kiezen nu, laat haar lekker barsten en verspil er geen moeite meer aan.
Ik had dat eerder moeten doen (hebben dingen als school onder geleden), thnx iedereen hier.

Rare is dat het nu pas duidelijk is dat het nu over is, voelt een beetje als een opluchting. Hoop dat het zo ook blijft afgelopen 3 weken waren geen pretje.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:24:13 #162
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50614049
Vaak heb je in je proces bepaalde momenten dat je echt vooruit gaat. De realisatie dat het echt voorbij is bijvoorbeeld.

Bij mij was het ontmoeten van een ander ontzettend leuk meisje ook weer zo'n punt, je realiseert dat er echt genoeg anderen zijn. (helaas is dat op niks uitgelopen maarja, het was wel weer een eye-opener).
pi_50614174
Vandaag 3 weken vrijgezel en eigenlijk gaat het op dit moment wel goed met me. Ik denk er niet meer 24/7 aan en dat scheelt een hoop. Dat het half 3 is en ik nog steeds in slaapgear op de bank zit met enorme mok thee, sigaretten en veel koekjes is een klein detail.
pi_50614262
Ja precies het sukkelde teveel naar mijn idee, niks concreets van dit of dat of zo zit het.

Dat kost veel energie helaas die beter had kunnen gebruiken.
pi_50614267
We zitten allemaal precies op die 3/4 weken en op het punt dat we beseffen dat het echt echt over is he...
pi_50614300
Voelt hier trouwens ook als een opluchting, en hoop ook dat het zo blijft.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:36:45 #167
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50614568
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
We zitten allemaal precies op die 3/4 weken en op het punt dat we beseffen dat het echt echt over is he...
Neuh, had het na een dag al.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Vandaag 3 weken vrijgezel en eigenlijk gaat het op dit moment wel goed met me. Ik denk er niet meer 24/7 aan en dat scheelt een hoop. Dat het half 3 is en ik nog steeds in slaapgear op de bank zit met enorme mok thee, sigaretten en veel koekjes is een klein detail.
Ga eens aan het werk ofzo
- verwijderd door admin -
pi_50615192
. Ik solliciteer als een malle.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:10:12 #169
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50620301
Just believe in the ball and throw yourself...

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_50621218
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 05:54 schreef FlyingFox het volgende:
Okay. Het actief niet aan haar willen denken werkt tot op heden averechts. Ergens niet aan denken heeft geen zin, dan doe je dat toch. het woordje 'niet' heeft helemaal geen functie. Doe je ogen maar eens dicht en denk dan niet aan veertien varkens. Tada, dat doe je dan dus wel.

Afleiding daarentegen werkt wel. De gespreksonderwerpen met mijn vrienden worden nu ook anders. Eerst ging het over mij en haar, nu wat meer over koetjes en kalfjes.

Ik heb alles wat nog enigzins met haar te maken heeft, weggestopt. Ik hoef alleen nog maar te wennen aan het idee dat zij niet meer in mijn leven is.

Ik slaap slecht en eet slecht, nog steeds.
Dat is overigens wel m'n methode bij nachtmerries.. Think happy thoughts!
Ik word er wel rustiger van.

Nou klinkt als dat je de goede kant uitgaat.
Dat slapen zal wel opklaren als je het beter hebt verwerkt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:48:26 #171
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50621724
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef BloodyLotte het volgende:
. Ik solliciteer als een malle.
Door tot 14:00 uur in je bed te liggen en koekjes te eten?
Wat wilt u gaan doen?
pi_50621925
Van alles.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:05:08 #173
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50622204
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Van alles.
Goede instelling Ik heb nog een afwas staan
pi_50622657
Bwa. Heb het wel een beetje gehad. Net nog een doosje met spullen van haar op de post gedaan. Als ik aan haar denk dan mis ik d'r behoorlijk. Minder zodra ik naar een foto van haar kijk, dus die laten we nog even aan de muur hangen. Maar ik heb nog geen zin om d'r tegen te komen in de stad met een eventuele nieuwe lover, dus het no-contact hou ik nog even zo.

Positief: Merk ineens dat ik tijd voor mezelf hebmaak. .
pi_50624436
Jeej.... nu moet ik dadelijk met hem aan tafel gaan eten... en ik weet niet hoe ik dat ga ervaren. De hele tijd heb ik me best sterk gevoeld. Ook de hele tijd gedacht van "wat een sukkel dat ie mij niet ziet voor wat ik ben" en "ik laat me mijn eigenwaarde niet afpakken". Maar dadelijk zit ik met hem aan tafel..... en als hij me dan negeert oid... denk ik dat ik dat toch wel vervelend ga vinden.

Terwijl ik eigenlijk de rollen om moet draaien. Dus ik spreek bij deze af dat ik dat ook ga doen! Hij heeft mij laten lopen en daarom is hij mij niet waard! Niks geen negatieve gedachten over mezelf!
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:44:00 #176
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50625792
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef MNR het volgende:
Jeej.... nu moet ik dadelijk met hem aan tafel gaan eten... en ik weet niet hoe ik dat ga ervaren. De hele tijd heb ik me best sterk gevoeld. Ook de hele tijd gedacht van "wat een sukkel dat ie mij niet ziet voor wat ik ben" en "ik laat me mijn eigenwaarde niet afpakken". Maar dadelijk zit ik met hem aan tafel..... en als hij me dan negeert oid... denk ik dat ik dat toch wel vervelend ga vinden.

Terwijl ik eigenlijk de rollen om moet draaien. Dus ik spreek bij deze af dat ik dat ook ga doen! Hij heeft mij laten lopen en daarom is hij mij niet waard! Niks geen negatieve gedachten over mezelf!
Jij bent een tof wijf en hij is een sukkel!!

Hier gaat het weer k*t..Van het weekend had zijn nieuwe scharrel ff in zijn telefoon lopen neuzen,mijn smsjes gelezen..en nog maar ff aan me geantwoord ook!! Dit alles om half 3 snachts..terwijl hij sliep

Ik was woest,verdrietig en de weg weer behoorlijk kwijt... inmiddels heb ik het weer kunnen relativeren...en heb besloten om afstand te nemen...Het blijft moeilijk en weet niet hoelang ik het vol blijf hhouden!! Maar voel me redelijk goed nu en probeer dat vast te houden
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:57:56 #177
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50626351
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Hier gaat het weer k*t..Van het weekend had zijn nieuwe scharrel ff in zijn telefoon lopen neuzen,mijn smsjes gelezen..en nog maar ff aan me geantwoord ook!! Dit alles om half 3 snachts..terwijl hij sliep

Ik was woest,verdrietig en de weg weer behoorlijk kwijt... inmiddels heb ik het weer kunnen relativeren...en heb besloten om afstand te nemen...Het blijft moeilijk en weet niet hoelang ik het vol blijf hhouden!! Maar voel me redelijk goed nu en probeer dat vast te houden
das echt triest ! Maar nu weet je wel dat zij je als een "gevaar" ziet (dat moet je toch wel een goed gevoel geven, niet dat je er veel aan hebt.)... sterkte ermee..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_50626811
quote:
Kansloos. . Wens hem maar veel geluk met dat wijf. .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:37:49 #179
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50627767
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

das echt triest ! Maar nu weet je wel dat zij je als een "gevaar" ziet (dat moet je toch wel een goed gevoel geven, niet dat je er veel aan hebt.)... sterkte ermee..
Ja..dat doet het me ook... We spreken elkaar nog regelmatig,moeten nog veel zaken afhandelen (huis e.d)Hij wil dolgraag vrienden met me blijven terwijl ik al heb gezegd dat ik niet weet of het me gaat lukken...Maar nu...alleen maar om haar te narren...gaat ie dus smsjes krijgen op zaterdagavond

Ja.ik weet het...kansloos gedrag van mijn kant... maar ze vraagt erom
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:41:10 #180
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50627893
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef VD het volgende:

[..]

Kansloos. . Wens hem maar veel geluk met dat wijf. .
Heb ik ook gedaan... hij kan erg naief zijn en is een goedlul... ik heb al gezegd dat ie dr in de gaten moet houden,want als ze hem nu al controleert (4e date )wat gaat er dan nog meer komen?

Ik heb hem gewaarschuwd,ik hou gewoon nog heel veel van hem... meer kan ik niet doen en wil ik ook niet doen!Dat zoekt ie verder zelf maar uit
pi_50632213
Les 1: neem nooit een partner die nog niet over zijn ex heen is. Doe je jezelf tekort.

Geef die meid groot gelijk, en als ze heel slim is, zet ze die kerel op een heel laag pitje en zorgt ervoor dat hij naar haar toekomt ipv andersom.

En les2: neem nooit genoegen met iemand die je niet neemt zoals je bent.
pi_50632613
quote:
Zeker te weten dat hij stom is ja! Kan me nu lichtelijk kwaad maken hierover.. Ow, en de manier waarop hij net op me reageerde. Vond het echt niet leuk om vanavond in zijn omgeving te zijn. En dan wil hij vrienden blijven? Nou, dan moet ie toch echt respect voor mij gaan tonen!
pi_50633597
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef MNR het volgende:
Les 1: neem nooit een partner die nog niet over zijn ex heen is. Doe je jezelf tekort.

En les2: neem nooit genoegen met iemand die je niet neemt zoals je bent.
Daar ben je toch niet net vanavond achter gekomen hè?
pi_50633731
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef MNR het volgende:

[..]

Zeker te weten dat hij stom is ja! Kan me nu lichtelijk kwaad maken hierover.. Ow, en de manier waarop hij net op me reageerde. Vond het echt niet leuk om vanavond in zijn omgeving te zijn. En dan wil hij vrienden blijven? Nou, dan moet ie toch echt respect voor mij gaan tonen!
gelijk heb je!

ik had vandaag mn eerste werkdag bij mn nieuwe baantje...mn ex weet dat...ik had stiekem gehoopt dat hij iets zou laten horen, maar helaas
pi_50633801
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef Rianne84 het volgende:
ik had vandaag mn eerste werkdag bij mn nieuwe baantje...mn ex weet dat...ik had stiekem gehoopt dat hij iets zou laten horen, maar helaas
Denk je niet dat het makkelijker is om geen verwachtingen te hebben, zodat je je op jezelf kunt richten? .
pi_50633843
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef VD het volgende:

[..]

Denk je niet dat het makkelijker is om geen verwachtingen te hebben, zodat je je op jezelf kunt richten? .
ja, maar dat is wel moeilijk en hij wil zo graag vrienden blijven, vrienden vragen toch naar dat soort dingen?
pi_50634280
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Rianne84 het volgende:
en hij wil zo graag vrienden blijven, vrienden vragen toch naar dat soort dingen?
Hoe was het op je werk?

Weet je zeker dat hij dat wil? Hij zegt het niet 'voor de vorm'? Omdat het 'normaal' lijkt?

Ik wilde in eerste instantie ook vrienden blijven met mijn ex2. Alleen na een avondje uit eten/bioscoop met gejank en kansloos 'goh, wat voor een houding moeten we aannemen' gedoe leek me dat niet zo handig.

Ik heb namelijk geen zin mijn hele houding van partner naar 'vriend' te moeten veranderen. Kost me veel te veel energie en het doet pijn. Niet efficient, een no-go voor mij.

Sterkte meis. .
pi_50634719
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef VD het volgende:

[..]

Hoe was het op je werk?

Weet je zeker dat hij dat wil? Hij zegt het niet 'voor de vorm'? Omdat het 'normaal' lijkt?

Ik wilde in eerste instantie ook vrienden blijven met mijn ex2. Alleen na een avondje uit eten/bioscoop met gejank en kansloos 'goh, wat voor een houding moeten we aannemen' gedoe leek me dat niet zo handig.

Ik heb namelijk geen zin mijn hele houding van partner naar 'vriend' te moeten veranderen. Kost me veel te veel energie en het doet pijn. Niet efficient, een no-go voor mij.

Sterkte meis. .
Dat avondje is er bij mij nooit van gekomen...
en dat is jammer
want ik denk dat we heel goed met elkaar op kunnen schieten....
ze had alleen tijd voor derzelf nodig zei ze....zonder mij dus....
en nu is ze me vergeten....
ach ja
ik kan er eigenlijk niet meer mee zitten
pi_50634801
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef VD het volgende:
Daar ben je toch niet net vanavond achter gekomen he?
Nee, heb het wel te wijten aan hem geleerd, maar die les kwam iets eerder.
En die tweede les, is eigenlijk de omslag geweest dat ik vond dat hij maar eens normaal moest doen. Het is OF een relatie dat hij me voor vol aanziet OF niets. Niet ertussen in.

Ow, en hij was hiet niet met eens, hij vond dat hij normaal reageerde. Misschien ben ik er gevoeliger voor, maar wat ik wel weet, is dat ik niet zo tegen me laat praten. Ben toen ook weggelopen (om het signaal af te geven dat hij dat ook anders kan zeggen).

Kan ook niet verwachten dat dit opeens verandert.. want hij heeft al een tijd lang dat beeld vast over mij, maar ik dacht toen 'dat ik dat wel kon veranderen door lief te blijven'.

Maar die woorden van hem blijven maar door mijn hoofd spoken 'blijf je alsjeblieft wel normaal tegen me doen'? Zo toegankelijk als hij vrijdag was, zo niet-op-zoek naar toenadering is hij nu.
pi_50635206
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Lakai het volgende:
ik kan er eigenlijk niet meer mee zitten
Sure? In de rest van je post lijkt het daar wat minder op.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef MNR het volgende:
Maar die woorden van hem blijven maar door mijn hoofd spoken 'blijf je alsjeblieft wel normaal tegen me doen'? Zo toegankelijk als hij vrijdag was, zo niet-op-zoek naar toenadering is hij nu.
Misschien stelt hij je verandering van houding niet op prijs. Komt op mij over alsof je nu veel minder slikt en dat zal hem wel tegen staan. .
pi_50635433
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef VD het volgende:

[..]

Sure? In de rest van je post lijkt het daar wat minder op.
[..]

Misschien stelt hij je verandering van houding niet op prijs. Komt op mij over alsof je nu veel minder slikt en dat zal hem wel tegen staan. .
Ja je hebt wel gelijk hoor...
ik heb nog heel lang de hoop gehad dat we geoie vrienden zouden (kunnen) blijven....

maar ze doet afstandelijk voor niks...en dat vind ik zonde....
dus nu denk ik steeds meer...naja dan ook maar niet he....ik ben ook maar iemand waar je 14 maanden (ietsje minder) van heb gehouden....
pi_50635442
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef VD het volgende:
Thx, je bent lief
Ik blijf achter mijn grens staan, ookal wil ik niets liever dan dat het weer goedkomt.. ik blijf hem stellen. Denk dat het aankomt op meer vertrouwen in mezelf. Heb het wel, maar is gewoon nog een beetje wankel

Trustu allemaal
pi_50635878
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef MNR het volgende:
Thx, je bent lief
Ik blijf achter mijn grens staan, ookal wil ik niets liever dan dat het weer goedkomt.. ik blijf hem stellen. Denk dat het aankomt op meer vertrouwen in mezelf. Heb het wel, maar is gewoon nog een beetje wankel
Dankjewel. .

Misschien moet hij zich gewoon even realiseren wat hij kwijt is. En zodra hij dat doet kan hij de nieuwe MNR(+grenzen) wellicht vanaf een andere kant bekijken. Het is immers een evolutie in je ontwikkeling; stellen dat je alleen nog iemand neemt die je accepteert zoals je bent is nogal wat. .

Slaap zacht.
pi_50636089
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Lakai het volgende:
maar ze doet afstandelijk voor niks...en dat vind ik zonde....
dus nu denk ik steeds meer...naja dan ook maar niet he....ik ben ook maar iemand waar je 14 maanden (ietsje minder) van heb gehouden....
Volgens jou doet ze afstandelijk om niets. Maar zij zal echt haar redenen wel hebben! Vergeet ook niet dat het makkelijker is om van iemand af te komen door diegene niet meer te zien en/of er negatief over te denken. Als ze bijvoorbeeld zeker is dat ze je niet meer terug wil dan zou ze voor zo'n tactiek kunnen kiezen. Of het is haar emotioneel nog wat te zwaar om 'leuk vriendjes' te zijn.

Je weet het niet, je kan niet in haar hoofd kijken.(helaas) Enige wat je kan doen is realistisch naar de situatie kijken -ze is afstandelijk- en op basis daarvan je eigen plan trekken.

Take care. .
pi_50636156
Ik geloof dat ik er wel steeds meer vrede mee begin te krijgen. Ik voel niet meer de sterke drang om heel hard "whyyyyy?!" te brullen naar de wolken, ik kan 'onze' liedjes luisteren zonder de befaamde pruillip te trekken en ik kan ook naar series kijken waarin iedereen verliefd is. Stap in de goede richting!

Ik vind het uiteraard wel nog steeds behoorlijk matig allemaal. Maar ik kan er niks aan veranderen, dat weet ik. Hij wil me niet meer, en daar leg ik me maar bij neer. Gelukkig hebben we onze vriendschap nog, en die wil ik niet verliezen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:44:10 #196
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50639379
nu is het allemaal een beetje rustig hier, spreek haar niet/nauwelijks, af en toe erg kort. Beiden erg druk (ik afronden project) en zij met examens voor d'r werk/opleiding.

Beetje jammer, maar we zien wel. Over 2 weken terug in NL en dan ben ik hier sowieso nog wel terug in te vinden. Voor nu is het af en toe meegluren
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_50644130
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ja, maar dat is wel moeilijk en hij wil zo graag vrienden blijven, vrienden vragen toch naar dat soort dingen?
Ik had hetzelfde, zij wilde graag vrienden blijven, maar ze bedoelde met vrienden volgens mij gewoon "geen ruzie", want alles wat vrienden doen daar had ik niks aan bij haar.
pi_50644542
het gaat hard hier, een weekje niet gekeken en veel nieuwe mensen... alvast een troost, het gaat goedkomen ben nu bijna 2 maanden vrijgezel en heb elke dag ongeveer 10 minuten een kutgevoel (om het zo maar te omschrijven). Het gevoel dat ik weer alles kan doen waar ik zin in heb (woonde 5 maand samen en voelde me een beetje "opgesloten") begint het te winnen van het gevoel dat ik haar mis , m.a.w. begin me weer gelukkig te voelen.
pi_50645354
Godverdomme, had ik eindelijk een beetje afleiding... fitness en een kamertje verbouwen bij me thuis. Heb ik gister mn duim geblesseerd, kan niks, niet veterstrikken, niet met de muis werken, niet sporten, alleen op de bank wachten... straks naar de dokter, hoop dat het meevalt, want niks doen gaat me slopen de komende dagen!
pi_50646381
Vandaag weer eens niets te doen...dat is niet goed

Ik heb vandaag sterk de behoefte om wraak te nemen, een manier te zoeken om hem pijn te doen...Maar ja, wat bereik ik daarmee?

Aan de andere kant heb ik de behoefte hem te zien, met hem te praten, aan te raken... Ik weet dat hij komend weekend naar het buitenland gaat en ik heb gewoon opgezocht hoe laat hij dinsdag weer op Schiphol is, 'zal ik hem gaan halen?' NEE, natuurlijk niet! Maar ja, dat soort gedachten vliegen wel door m'n hoofd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')