abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50570006
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah... duidelijk. Voor een deel herkenbaar ook

Maar goed, het is nu eenmaal uit en je bent nu eenmaal weer vrijgezel, dus daar kun je niets aan veranderen. Je bent niet tevreden met je huidige sociale leven (correct me if I'm wrong). Daar kun je wel wat aan veranderen. Als je nu eens even zou fantaseren, hoe zou het er dan uit zien? Wat zou je nog toe willen voegen aan je werk? Of zou je een andere baan willen? Wat zou je meer van je vrienden verlangen? Of zou je ook juist andere mensen willen leren kennen?
wat doe jij voor werk? die vragen moest ik ook stellen bij het maatschappelijk werk

het doet me wel goed om te zien dat meer mensen precies tegen hetzelfde aanlopen als ik... Nu het uit is merk ik ook hoe klein m'n wereldje eigenlijk is, je leert ook wel je vrienden kennen...sommige mensen laten gewoon niets horen

ik heb vandaag een "zak-maar-in-de-stront-dag" (tegenover mijn ex dan). Die wisselende buien zijn ook zo irritant
pi_50570199
Krijg allemaal "via via" berichten die bij mij een hele andere blik op mijn "zaak" dreigen te gaan werpen. Ben ik niet blij mee. Ik weet ook niet of die signalen waar zijn of niet, ik wacht nog even af.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_50570879
Godver heb der gebeld met me domme kop dat ik met der wil praten heb er nu alweer spijt van
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50570923
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah... duidelijk. Voor een deel herkenbaar ook

Maar goed, het is nu eenmaal uit en je bent nu eenmaal weer vrijgezel, dus daar kun je niets aan veranderen. Je bent niet tevreden met je huidige sociale leven (correct me if I'm wrong). Daar kun je wel wat aan veranderen. Als je nu eens even zou fantaseren, hoe zou het er dan uit zien? Wat zou je nog toe willen voegen aan je werk? Of zou je een andere baan willen? Wat zou je meer van je vrienden verlangen? Of zou je ook juist andere mensen willen leren kennen?
Inderdaad...je blijft wel heel erg hangen in de dipside (ik vond het een leuk woord )
Ik heb het zelf ook een beetje hoor....(geen werk...geen sport etc)
maar ik doe wel dingen waar ik dan lekker in opga...(gitaar spelen, skateboarden)

het is heel moeilijk om die gedachten aan de kant te zetten dat je eenzaam bent en een ex-vriendje....en saai en je hebt geen hobbys etc etc...
Maar het is te gemakkelijk om er niets aan te doen!!
ik denk dat hier alles van je af schrijven niet heeeeeel veel helpt....want je blijft toch in die " nou" zitten

Datzelfde als je uitgaat!!
als je haar tegen komt....niet met haar willen praten....geen lastige vragen stellen....
gewoon heeeey!! hoe istie? en verder lopen!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50571982
whaaah terugval....

was vrijdag gaan eten met mn ex, we moeten toch een beetje contact houden wegens gecompliceerde woonsituaties, en het wordt ook tijd om te kijken of er iets qua vriendschap te redden valt. was een heel gezellig etentje, al had ik wel een beetje nerveus gevoel. vreemd, want dat had ik alleen in het restaurant, niet toen we nog thuis waren. enfin, gezellig gekletst, ook een beetje over hoe het met de liefde staat en zo. dat ze een nieuwe vriend heeft wist ik al een tijdje, dat deed me ook vrij weinig. ze had het er wel moeilijk mee dat ik ook lekker aan het scharrelen ben, dus toen hebben we het maar over andere dingen gehad.

maar na afloop voelde ik me toch behoorlijk droevig. het is gelukkig geen liefdesverdriet meer, maar gewoon de realisatie dat het echt voorbij is. we zijn allebei verder gegaan met ons leven. en die realisatie maakte me toch weer een beetje depri. ik weet ook wel dat ik gewoon een ander leuk meisje tegen zal komen, en ik daarmee weer gelukkig zal worden, maar toch voelt dat nog een beetje fout. en helaas probeer ik weer te begrijpen waarom het toch mis is gegaan, wat altijd een slechte vraag is om je mee bezig te houden. en ik moet nog even over dat "als het met haar al niet lukte, hoe kan het dan ooit lukken"-gevoel heen, maar dat was eigenlijk al wag en zal wel weer verdwijnen.

maar goed, het ergste is alweer voorbij, van de week weer een hoop leuke dingen, plus een date. verder probeer ik mn pinkpopvriendinnetje over te halen mee te gaan naar een ander festival, ok, dat is eigenlijk meer geschikt voor het singles topic.
pi_50573184
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

wat doe jij voor werk? die vragen moest ik ook stellen bij het maatschappelijk werk

het doet me wel goed om te zien dat meer mensen precies tegen hetzelfde aanlopen als ik... Nu het uit is merk ik ook hoe klein m'n wereldje eigenlijk is, je leert ook wel je vrienden kennen...sommige mensen laten gewoon niets horen

ik heb vandaag een "zak-maar-in-de-stront-dag" (tegenover mijn ex dan). Die wisselende buien zijn ook zo irritant
Jah die wisselende buien zijn irritant he, even denk je, ach fuck it, lekker vrijgezel, maar voor je het weet heb je je telefoon weer in de hand...

Mijn wereld bestaat ook echt uit niets... werken, slapen, eten... zoek een hobby zeggen mensen dan, maar goed dat lukt me niet echt, want vind op dit moment niets leuk.

Heb idd ook vrienden die zeiden van je kan me altijd bellen, als er wat is laat maar weten, maar na een week of 2 nemen ze chagrijnig de telefoon op en hebben ze er een beetje genoeg van... voel je je alleen maar aanstellerig en nog kutter
pi_50573927
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Jah die wisselende buien zijn irritant he, even denk je, ach fuck it, lekker vrijgezel, maar voor je het weet heb je je telefoon weer in de hand...

Mijn wereld bestaat ook echt uit niets... werken, slapen, eten... zoek een hobby zeggen mensen dan, maar goed dat lukt me niet echt, want vind op dit moment niets leuk.

Heb idd ook vrienden die zeiden van je kan me altijd bellen, als er wat is laat maar weten, maar na een week of 2 nemen ze chagrijnig de telefoon op en hebben ze er een beetje genoeg van... voel je je alleen maar aanstellerig en nog kutter
herkenbaar... ik voel me zelf ook opgelaten om steeds maar mensen te bellen om te vragen of ze iets leuks gaan doen en dan mezelf maar uit te nodigen ofzo...

gelukkig hebben we dit topic en elkaar
  maandag 18 juni 2007 @ 13:11:18 #108
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50574488
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

herkenbaar... ik voel me zelf ook opgelaten om steeds maar mensen te bellen om te vragen of ze iets leuks gaan doen en dan mezelf maar uit te nodigen ofzo...

Voel je niet opgelaten. Nodig me uit
- verwijderd door admin -
pi_50574602
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Jah gelukkig zijn er altijd mensen die hetzelfde zijn als jezelf, maar heb niet het gevoel dat we met een hele grote groep zijn. Waar komt het door dat wij zoveel moeite hebben met het einde van een relatie... nemen wij het te serieus ofzo? Dat het extra hard aankomt zeg maar...
pi_50574702
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Jah gelukkig zijn er altijd mensen die hetzelfde zijn als jezelf, maar heb niet het gevoel dat we met een hele grote groep zijn. Waar komt het door dat wij zoveel moeite hebben met het einde van een relatie... nemen wij het te serieus ofzo? Dat het extra hard aankomt zeg maar...
volgens mij maakt iedereen dit weleens mee hoor. alleen gaat iedereen er anders mee om. sommige mensen doen net of alles OK is terwijl ze van binnen lijden. anderen praten er juist zoveel mogelijk over.
pi_50576125
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

volgens mij maakt iedereen dit weleens mee hoor. alleen gaat iedereen er anders mee om. sommige mensen doen net of alles OK is terwijl ze van binnen lijden. anderen praten er juist zoveel mogelijk over.
Denk het niet hoor, ken genoeg mensen vrouwen zien als gebruiksvoorwerp en het geen zak uitmaakt als het uitgaat, net als dat vreemdgaan ze ook niks doet...
pi_50576448
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Denk het niet hoor, ken genoeg mensen vrouwen zien als gebruiksvoorwerp en het geen zak uitmaakt als het uitgaat, net als dat vreemdgaan ze ook niks doet...
tsja, zulke mensen ken ik niet. maar dan spreek je natuurlijk ook niet over serieuze relaties en houden van.
pi_50579114
vandaag nog geen poging gedaan om contact te zoeken, hopen dat ik het volhoud
pi_50579700
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
vandaag nog geen poging gedaan om contact te zoeken, hopen dat ik het volhoud
Het is mij bijna een week gelukt en toen hadden we weer contact, wel leuk, zonder gezeik, werd leuker en leuker, heel gezellig op msn enzo, samen wezen fitnessen, totdat ik zei, zullen we weer wat leuks doen? Toen sloeg het bij haar door... nee, waarom, het gaat niet meer, dat weet je...

WTF ik dacht... het was nu toch weer gezellig, iets leuks doen kan toch wel... nee het kan nooit meer... ik wil ook niks meer, maar gezellig film kijken ofzo kan toch wel? Nee!

pi_50579738
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Het is mij bijna een week gelukt en toen hadden we weer contact, wel leuk, zonder gezeik, werd leuker en leuker, heel gezellig op msn enzo, samen wezen fitnessen, totdat ik zei, zullen we weer wat leuks doen? Toen sloeg het bij haar door... nee, waarom, het gaat niet meer, dat weet je...

WTF ik dacht... het was nu toch weer gezellig, iets leuks doen kan toch wel... nee het kan nooit meer... ik wil ook niks meer, maar gezellig film kijken ofzo kan toch wel? Nee!

nou zeg waar bestaat een vriendschap volgens haar dan uit? iets doen wanneer zij er zin in heeft en anders niet?
pi_50579860
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef jd1982 het volgende:

[..]

och, geef het tijd. en onthoud goed wat garisson zei over verwachtingen.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:38:33 #117
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50579862
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Achja, toen ik begon met posten in dit topic stond het vol met andere Fokkers die nu (net als ik) nog maar af en toe posten (Garisson, Skv, Yashaaa, Byte_me, Lakai, Shifto, Nitin etc.), ze zijn verder in hun proces en hebben minder behoefte aan een uitlaatklep.

Het is ook niet zo dat heel Nederland Fokt en iedereen op Fok tegelijk z'n relatie eindigt en niet iedereen waarbij het net uit is heeft behoefte om hier te posten.. Dan hou je nog maar een select groepje mensen over .

Sommige mensen houden hun verdriet ook liever voor zichzelf, ik zal normaal ook niet snel m'n gevoelens met jan en alleman delen maar via een forum is het toch wel snel en makkelijkt weggetypt en toch ook redelijk anoniem.
pi_50579909
quote:
Op zondag 17 juni 2007 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hij wil niet dat ik zou veranderen om te voldoen aan zijn verwachtingen... dus hij denkt dat hij iemand anders kan vinden die van nature al voldoet aan zijn verwachtingen...
Naïef. .
  maandag 18 juni 2007 @ 15:42:02 #119
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50579987
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

nou zeg waar bestaat een vriendschap volgens haar dan uit? iets doen wanneer zij er zin in heeft en anders niet?
Vriendschap tussen man en vrouw is sowieso al lastig, en als ex zijnde vrijwel onmogelijk.
pi_50580064
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:42 schreef sipper het volgende:

[..]

Vriendschap tussen man en vrouw is sowieso al lastig, en als ex zijnde vrijwel onmogelijk.
is hier iemand die nog vrienden is met zijn/haar ex?
pi_50580181
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

alle exen waarbij ik het heb uitgemaakt: nee

ex1 die het heeft uitgemaakt: nee, ze heeft er kennelijk geen zin in
ex2: spreken elkaar nog weleens online. zou zeggen dat we kenissen zijn die elkaar stiekem heel goed kennen
ex3 (de laatste): we proberen het. denk dat het wel gaat lukken.

overigens is mijn beste "vriend" een vriendin. maar geen ex.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:47:16 #122
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50580189
Ze zijn er wel, maar ik persoonlijk niet. Op dit moment totaal geen behoefte aan en in de toekomst ook niet denk ik. 'Gewoon' vrienden is niet de manier waarop ik met haar wil zijn dus dan houdt het snel op.. (en als relatie zou ik toch ook heel hard moeten nadenken of ik haar uberhaupt terug zou willen).
pi_50580463
Grappige is met al mijn vorige exen heb ik ook gebroken, dus ik vraag ik me dus nu echt af hoe ik dat toen deed want bij deze wil het gewoon niet lukken
  maandag 18 juni 2007 @ 15:57:38 #124
17075 extreme
-wannahave-
pi_50580567
51 delen.

ik heb relaties gehad met een kortere looptijd dan deze reeks..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_50580593
Ik denk niet dat het bij mij lukt, jongens willen toch bijna altijd meer, vrouwen kunnen makkelijker vrienden en relatiemateriaal scheiden, jongens vinden alles wel best... (als ze tenminste aantrekkelijk is).

Dus ik wil nu een afspraak maken met haar, dat we elkaar gewoon maar blocken en geen vrienden blijven, maar ze negeert me volgens mij, heb dr al sinds zaterdag niet meer gesproken of online gezien... lekker zonder dat ff af te spreken...
pi_50580833
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef jd1982 het volgende:
Ik denk niet dat het bij mij lukt, jongens willen toch bijna altijd meer, vrouwen kunnen makkelijker vrienden en relatiemateriaal scheiden, jongens vinden alles wel best... (als ze tenminste aantrekkelijk is).

Dus ik wil nu een afspraak maken met haar, dat we elkaar gewoon maar blocken en geen vrienden blijven, maar ze negeert me volgens mij, heb dr al sinds zaterdag niet meer gesproken of online gezien... lekker zonder dat ff af te spreken...
niet zeuren, dan heb je toch wat je wil.
pi_50581221
quote:

WTF? Het is uit en dan moet ze eerst met jou afspreken dat ze je twee dagen (!!) niet zal spreken of online zal komen?

Ga naar buiten i.p.v. naar MSN staren of ze online komt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50581427
quote:
In theorie hoeft ze geen verantwoording af te leggen, maja ik begrijp dat dat moeilijk voor jou is. Mijn advies is ook wat Muus ook al zei ga afleiding zoeken ik denk dat daar het grote probleem zit bij jou daardoor wordt je kutgevoel alleen maar versterkt als je gefixeerd bent op haar.
pi_50581592
Daar gaat het niet om, zij wilde vrienden blijven, ik deed alles om dat te proberen, ben nog zo gek op haar dat ik dat voor haar over had (met stiekem de hoop dat het weer goed kwam), maar dat werkt dus niet meer.

Ik wou dat ik naar buiten kon, maar zit nu eenmaal 40uur per week achter de computer.

Daarom zit ik hier ook zoveel in dit topic, heb een kantoorbaan, zit alleen maar achter pc, veel computer rekenwerk, dus veel wachten, geen collega's, dus totaal geen afleiding!
pi_50581709
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef jd1982 het volgende:
Daar gaat het niet om, zij wilde vrienden blijven, ik deed alles om dat te proberen, ben nog zo gek op haar dat ik dat voor haar over had (met stiekem de hoop dat het weer goed kwam), maar dat werkt dus niet meer.

Ik wou dat ik naar buiten kon, maar zit nu eenmaal 40uur per week achter de computer.
ik weet uit ervaring dat 40uur achter de pc zitten niet bevordelijk is voor het verwerken, aangezien je zelf dan in een vicieuze cirkel zit met je eigen gedachte en dan blijf je malen.
  maandag 18 juni 2007 @ 17:35:47 #131
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50584093
Maarja, hij heeft geen keus, hij kan niet zomaar tegen z'n baas zeggen dat hij de komende 3 weken thuisblijft omdat het uit is met z'n vriendinnetje en hij verdrietig wordt van alleen achter de PC zitten.

Probeer zo veel mogelijk buiten werk om te plannen, met vrienden.
pi_50585760
quote:
Nee. Of ik neuk d'r, of niks.
pi_50590512
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef QCC het volgende:
Maarja, hij heeft geen keus, hij kan niet zomaar tegen z'n baas zeggen dat hij de komende 3 weken thuisblijft omdat het uit is met z'n vriendinnetje en hij verdrietig wordt van alleen achter de PC zitten.

Probeer zo veel mogelijk buiten werk om te plannen, met vrienden.
I know, ik fitness sinds kort 3 avonden in de week, al ist maar om gewoon mensen te zien en dingen te doen... maar dan nog vul je daar niet al je andere vrije tijd mee.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:07:44 #134
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50591705
nog andere sporten/hobby's? organiseer anders een pokeravond met je vrienden en maak vervolgens wat afspraken voor de komende tijd, zet leuke dingen op de planning en kijk daar naar uit.

en als je heel nodig vrouwelijk contact zoekt.. een datingbureau?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:14:23 #135
11102 knep
Mountainfreak
pi_50591992
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Byte_Me het volgende:
dat ze een nieuwe vriend heeft wist ik al een tijdje, dat deed me ook vrij weinig. ze had het er wel moeilijk mee dat ik ook lekker aan het scharrelen ben
Altijd lachen
pi_50592101

[ Bericht 100% gewijzigd door cesareborgia op 18-06-2007 21:18:24 ]
pi_50592511
@Byte_Me: well.. she did one hell of a job to help you understand why she broke up.. not. In mijn ogen is het zo: het is niet erg als een relatie verbroken wordt, maar je mag wel snappen waarom. Dan voel je je ook niet meer bedroefd..

@jd1982: heb je hen ook op de man af gevraagd of ze (je vrienden) vinden dat je een aansteller bent? Misschien weten ze zich gewoon geen houding te geven? Bedoel alleen maar te zeggen dat je het ze beter kunt vragen, dan het voor ze in te vullen. Wij praten hier toch ook met je? En wij zijn echt niet anders dan je vriendjes. Probeer het eens, zou ik zeggen
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:11 schreef sipper het volgende:
Voel je niet opgelaten. Nodig me uit
Oewww... dare me
quote:
Nee, heb besloten dat hij me maar neemt als vriendin of anders niet. Het is grijs of wit (ik de prinses op het witte paard) en niet meer zwart. Vrienden blijven... oude liefde roest bij mij niet.

Hier vandaag een goede dag! Veel nagedacht en snap helemaal waar mijn aandeel in het 'verkleinen' van de wereld lag. En heb de wereld een tijdje terug al groter gemaakt en dat laat ik me niet meer afpakken. Ook niet door Mr. Fear (lees: verlatingsangst) himself
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_50594697
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef MNR het volgende:
@Byte_Me: well.. she did one hell of a job to help you understand why she broke up.. not. In mijn ogen is het zo: het is niet erg als een relatie verbroken wordt, maar je mag wel snappen waarom. Dan voel je je ook niet meer bedroefd..
och, soms is het gewoon erg moeilijk te begrijpen. ze heeft het er zelf ook erg moeilijk mee, ik denk zelfs moeilijker dan ik. en wie weet komt het ooit nog goed als de omstandigheden gunstigere zijn. niet dat ik me daar op blind staar, maar ik sluit het niet uit. maar op het moment zit er dat niet in, dus geniet ik lekker van het vrijgezel zijn, op sommige momenten na dat ik het maar klote vind.
  maandag 18 juni 2007 @ 22:21:06 #139
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50595163
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Oewww... dare me
[..]
Kijk maar uit. Ben al over mn ex heen.
  maandag 18 juni 2007 @ 22:29:52 #140
160616 nintendstroid
Because I say so.
pi_50595648
tsjonge wat een tijd geleden dat ik op fok! ben geweest jammer dat het met deze reden moet.
nog best moeilijk neer te zetten wat je is overkomen.

na waar moet ik beginne. kheb een jaar lang een geweldige relatie gehad met een knap lief meisje. en vorige week heeft ze het in een x afgekapt. ik weet niet precies de reden maar een half jaar geleden werd ze opgebutst door een vriendin en toen zei ze het zelfde. ze wil meer ervaring met andere jongens voordat ze een egte serieuze relatie wil
dus vorige week vertelde ze me dat ze wss een grote fout zou gaan maken op een feestje en dat ze een andere jongen zougaan zoenen. en die zelfde dag was in een x alles goed met die oude vriendin (hmmz ben ik nou de enige die dit ziet) dus ik voorstellen om relatie te redden en er een pauze van te maken. zaterdag op het feest zij met andere jongen gezoend en weet ik veel wat nog meer uitgespookt. wat ik ook zeg wat ik ook doe wat ik ook schreeuw wat ik ook jank t heeft nie zo veel zin meer. ookal is ze "vreemd gegaan" nog wil ik d'r trug hoe kom ik over mijn lieverd heen ik weet het niet meer
  maandag 18 juni 2007 @ 22:36:11 #141
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_50595908
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef nintendstroid het volgende:
tsjonge wat een tijd geleden dat ik op fok! ben geweest jammer dat het met deze reden moet.
nog best moeilijk neer te zetten wat je is overkomen.

na waar moet ik beginne. kheb een jaar lang een geweldige relatie gehad met een knap lief meisje. en vorige week heeft ze het in een x afgekapt. ik weet niet precies de reden maar een half jaar geleden werd ze opgebutst door een vriendin en toen zei ze het zelfde. ze wil meer ervaring met andere jongens voordat ze een egte serieuze relatie wildus vorige week vertelde ze me dat ze wss een grote fout zou gaan maken op een feestje en dat ze een andere jongen zougaan zoenen. en die zelfde dag was in een x alles goed met die oude vriendin (hmmz ben ik nou de enige die dit ziet) dus ik voorstellen om relatie te redden en er een pauze van te maken. zaterdag op het feest zij met andere jongen gezoend en weet ik veel wat nog meer uitgespookt. wat ik ook zeg wat ik ook doe wat ik ook schreeuw wat ik ook jank t heeft nie zo veel zin meer. ookal is ze "vreemd gegaan" nog wil ik d'r trug hoe kom ik over mijn lieverd heen ik weet het niet meer
Je spreekt jezelf tegen. Je weet wel waarom het uit is. Ze is zo dom om die vreemde adviezen van haar vriendin op te volgen. Ze wil vrijheid. Ik denk dat je dr ff moet laten gaan. Wellicht dat ze inziet dat ze een fout maakt. En zo niet, dan heb je ook niks aan dr. En zoals mn oma tegen me zei toen ik vertelde dat het uit was: geen handvol maar een landvol
pi_50595924
Nou hele rare wending hier... kreeg ineens een hele lange mail over wat ze vroeger had meegemaakt en waardoor het contact nu even teveel werd, en dat ze het nooit allemaal durfde te vertellen, zat gewoon te huilen tijdens het lezen van het mailtje...

Heb dr gebeld en gezegd dat het me speet als ik ooit rare dingen heb gezegd ofzo, en ze zei dat alles niet uitmaakte, ik kon het ook niet weten, sommige dingen gingen gewoon niet etc... noujah teveel om op te noemen, maar wel een goed gesprek.

We hebben een schema gemaakt voor de sportschool, zodat we elkaar daar een tijdje niet tegenkomen, ik ga de komende weken niet uit waar zij uitgaat (is ook al afgesproken met vrienden, ik ga dan naar feesten), dus als het goed is komen we elkaar nu gewoon 2 a 3 weken niet meer tegen. Ook beide hebben we elkaar gewist en geblocked op msn en elkaar beloofd dat zo te houden.

We konden het niet laten om nog te zeggen dat we elkaar lief, mooi, etc vinden en elkaar nooit zullen vergeten, ze zei nog dat ik een goed hart heb etc, heb dr nog succes gewenst met dr her-examen morgen en toen was het ff slikken, want het gesprek beindigen kwam steeds dichterbij, toen toch maar beide gezegd sterkte ermee en we zien elkaar vast uiteindelijk nog wel weer, toen was het doei.............
pi_50595987
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef jd1982 het volgende:
Nou hele rare wending hier... kreeg ineens een hele lange mail over wat ze vroeger had meegemaakt en waardoor het contact nu even teveel werd, en dat ze het nooit allemaal durfde te vertellen, zat gewoon te huilen tijdens het mailtje...

Heb dr gebeld en gezegd dat het me speet als ik ooit rare dingen heb gezegd ofzo, en ze zei dat alles niet uitmaakte, ik kon het ook niet weten, sommige dingen gingen gewoon niet etc... noujah teveel om op te noemen, maar wel een goed gesprek.

We hebben een schema gemaakt voor de sportschool, ik ga de komende weken niet uit waar zij uitgaat (is ook al afgesproken, ga dan naar feesten), dus als het goed is komen we elkaar nu gewoon 2 a 3 weken niet meer tegen. Ook beide hebben we elkaar gewist en geblocked op msn en elkaar beloofd dat zo te houden.

We konden het niet laten om nog te zeggen dat we elkaar lief, mooi, etc vinden en elkaar nooit zullen vergeten, ze zei nog dat ik een goed hart had etc, heb dr nog succes gewenst met dr her-examen morgen en toen was het ff slikken, want het gesprek beindigen kwam steeds dichterbij, toen toch maar beide gezegd sterkte ermee en we zien elkaar vast uiteindelijk nog wel weer, toen was het doei.............
hoe voel je je nu?
  maandag 18 juni 2007 @ 22:39:09 #144
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50596043
Oh god, wat een rotgeval nintend~~

Dat ze ervaring wil opdoen is haar keuze, maar dan moet ze niet eerst een jaar lang een relatie nemen om dan vervolgens doodleuk aan te kondigen dat ze naar een feestje gaat om daar een grote fout te maken.. Wat een ontzettende trut dat ze zulke streken uithaalt.. Misschien ligt het aan die vriendin, maar als zo iemand zulke invloed kan hebben dan is het misschien maar beter dat je er een punt achter zet en naar iemand op zoek gaat die wel klaar is voor een relatie en niet kinderachtig en ontzettend makkelijk beinvloedbaar is door achterlijke vriendinnen.
pi_50596069
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

hoe voel je je nu?
Apart gevoel, deels opgelucht, deels bang dat de klap nog komen gaat...
pi_50596352
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Apart gevoel, deels opgelucht, deels bang dat de klap nog komen gaat...
dat heb ik ook...ik heb alleen de dag waarop hij het uitmaakte flink gehuild, en de volgende ochtend nog...daarna niet echt meer (alleen als hij weer eens een kutopmerking maakte). en ik merk ook dat ik nu geinteresseerd ben in welke jongens er nog meer op de wereld rondlopen...maar het is pas 2 weken uit, dus ik vraag me ook steeds af wanneer ik nou echt instort...
pi_50596502
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

dat heb ik ook...ik heb alleen de dag waarop hij het uitmaakte flink gehuild, en de volgende ochtend nog...daarna niet echt meer (alleen als hij weer eens een kutopmerking maakte). en ik merk ook dat ik nu geinteresseerd ben in welke jongens er nog meer op de wereld rondlopen...maar het is pas 2 weken uit, dus ik vraag me ook steeds af wanneer ik nou echt instort...
Ik ben ook wel geinteresseerd in welke vrouwen er rondlopen, maar dat zegt bij mij niet zoveel, ga altijd 100% voor 1 iemand, misschien wel 200% en dat is teveel, daarna kom ik er altijd (nu 3e keer) maar weer moeilijk overheen.

Maar goed, als je half contact blijft houden kom je er steeds niet echt overheen, maar half ofzo, tenminste dat is mijn ervaring.
pi_50596551
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel geinteresseerd in welke vrouwen er rondlopen, maar dat zegt bij mij niet zoveel, ga altijd 100% voor 1 iemand, misschien wel 200% en dat is teveel, daarna kom ik er altijd maar weer moeilijk overheen.

Maar goed, als je half contact blijft houden kom je er steeds niet echt overheen, maar half ofzo, tenminste dat is mijn ervaring.
mja...het lijkt me ook best moeilijk...ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet ook niet of die vriendschap uberhaupt gaat werken, maar ja, de tijd zal het leren...
pi_50596670
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

mja...het lijkt me ook best moeilijk...ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet ook niet of die vriendschap uberhaupt gaat werken, maar ja, de tijd zal het leren...
Het is hier nu 3 weken uit denk ik, nee 4... exacte datum weet ik allemaal niet eens, maar hier lukte het in ieder geval niet, terwijl je uit mn lange verhaal kan lezen dat we nog wel veel om elkaar geven, hoop dat ik nu kan beginnen met echt verwerken.

De tijd zal het leren inderdaad, ben wel benieuwd hoe het zich oplost, zowel bij jouw als bij mij
pi_50596975
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Het is hier nu 3 weken uit denk ik, nee 4... exacte datum weet ik allemaal niet eens, maar hier lukte het in ieder geval niet, terwijl je uit mn lange verhaal kan lezen dat we nog wel veel om elkaar geven, hoop dat ik nu kan beginnen met echt verwerken.

De tijd zal het leren inderdaad, ben wel benieuwd hoe het zich oplost, zowel bij jouw als bij mij
ik ben ook benieuwd...hopelijk hoeven we niet al te lang in dit topic te vertoeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')