wat doe jij voor werk? die vragen moest ik ook stellen bij het maatschappelijk werkquote:Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah... duidelijk. Voor een deel herkenbaar ook
Maar goed, het is nu eenmaal uit en je bent nu eenmaal weer vrijgezel, dus daar kun je niets aan veranderen. Je bent niet tevreden met je huidige sociale leven (correct me if I'm wrong). Daar kun je wel wat aan veranderen. Als je nu eens even zou fantaseren, hoe zou het er dan uit zien? Wat zou je nog toe willen voegen aan je werk? Of zou je een andere baan willen? Wat zou je meer van je vrienden verlangen? Of zou je ook juist andere mensen willen leren kennen?
Inderdaad...je blijft wel heel erg hangen in de dipside (ik vond het een leuk woordquote:Op maandag 18 juni 2007 10:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah... duidelijk. Voor een deel herkenbaar ook
Maar goed, het is nu eenmaal uit en je bent nu eenmaal weer vrijgezel, dus daar kun je niets aan veranderen. Je bent niet tevreden met je huidige sociale leven (correct me if I'm wrong). Daar kun je wel wat aan veranderen. Als je nu eens even zou fantaseren, hoe zou het er dan uit zien? Wat zou je nog toe willen voegen aan je werk? Of zou je een andere baan willen? Wat zou je meer van je vrienden verlangen? Of zou je ook juist andere mensen willen leren kennen?
Jah die wisselende buien zijn irritant he, even denk je, ach fuck it, lekker vrijgezel, maar voor je het weet heb je je telefoon weer in de hand...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat doe jij voor werk? die vragen moest ik ook stellen bij het maatschappelijk werk
het doet me wel goed om te zien dat meer mensen precies tegen hetzelfde aanlopen als ik... Nu het uit is merk ik ook hoe klein m'n wereldje eigenlijk is, je leert ook wel je vrienden kennen...sommige mensen laten gewoon niets horen![]()
ik heb vandaag een "zak-maar-in-de-stront-dag" (tegenover mijn ex dan). Die wisselende buien zijn ook zo irritant![]()
herkenbaar... ik voel me zelf ook opgelaten om steeds maar mensen te bellen om te vragen of ze iets leuks gaan doen en dan mezelf maar uit te nodigen ofzo...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah die wisselende buien zijn irritant he, even denk je, ach fuck it, lekker vrijgezel, maar voor je het weet heb je je telefoon weer in de hand...
Mijn wereld bestaat ook echt uit niets... werken, slapen, eten... zoek een hobby zeggen mensen dan, maar goed dat lukt me niet echt, want vind op dit moment niets leuk.
Heb idd ook vrienden die zeiden van je kan me altijd bellen, als er wat is laat maar weten, maar na een week of 2 nemen ze chagrijnig de telefoon op en hebben ze er een beetje genoeg van... voel je je alleen maar aanstellerig en nog kutter
Voel je niet opgelaten. Nodig me uitquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
herkenbaar... ik voel me zelf ook opgelaten om steeds maar mensen te bellen om te vragen of ze iets leuks gaan doen en dan mezelf maar uit te nodigen ofzo...
gelukkig hebben we dit topic en elkaar
Jah gelukkig zijn er altijd mensen die hetzelfde zijn als jezelf, maar heb niet het gevoel dat we met een hele grote groep zijn. Waar komt het door dat wij zoveel moeite hebben met het einde van een relatie... nemen wij het te serieus ofzo? Dat het extra hard aankomt zeg maar...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
herkenbaar... ik voel me zelf ook opgelaten om steeds maar mensen te bellen om te vragen of ze iets leuks gaan doen en dan mezelf maar uit te nodigen ofzo...
gelukkig hebben we dit topic en elkaar
volgens mij maakt iedereen dit weleens mee hoor. alleen gaat iedereen er anders mee om. sommige mensen doen net of alles OK is terwijl ze van binnen lijden. anderen praten er juist zoveel mogelijk over.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah gelukkig zijn er altijd mensen die hetzelfde zijn als jezelf, maar heb niet het gevoel dat we met een hele grote groep zijn. Waar komt het door dat wij zoveel moeite hebben met het einde van een relatie... nemen wij het te serieus ofzo? Dat het extra hard aankomt zeg maar...
Denk het niet hoor, ken genoeg mensen vrouwen zien als gebruiksvoorwerp en het geen zak uitmaakt als het uitgaat, net als dat vreemdgaan ze ook niks doet...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij maakt iedereen dit weleens mee hoor. alleen gaat iedereen er anders mee om. sommige mensen doen net of alles OK is terwijl ze van binnen lijden. anderen praten er juist zoveel mogelijk over.
tsja, zulke mensen ken ik niet. maar dan spreek je natuurlijk ook niet over serieuze relaties en houden van.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, ken genoeg mensen vrouwen zien als gebruiksvoorwerp en het geen zak uitmaakt als het uitgaat, net als dat vreemdgaan ze ook niks doet...
Het is mij bijna een week gelukt en toen hadden we weer contact, wel leuk, zonder gezeik, werd leuker en leuker, heel gezellig op msn enzo, samen wezen fitnessen, totdat ik zei, zullen we weer wat leuks doen? Toen sloeg het bij haar door... nee, waarom, het gaat niet meer, dat weet je...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
vandaag nog geen poging gedaan om contact te zoeken, hopen dat ik het volhoud
nou zegquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het is mij bijna een week gelukt en toen hadden we weer contact, wel leuk, zonder gezeik, werd leuker en leuker, heel gezellig op msn enzo, samen wezen fitnessen, totdat ik zei, zullen we weer wat leuks doen? Toen sloeg het bij haar door... nee, waarom, het gaat niet meer, dat weet je...
WTFik dacht... het was nu toch weer gezellig, iets leuks doen kan toch wel... nee het kan nooit meer... ik wil ook niks meer, maar gezellig film kijken ofzo kan toch wel? Nee!
och, geef het tijd. en onthoud goed wat garisson zei over verwachtingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het is mij bijna een week gelukt en toen hadden we weer contact, wel leuk, zonder gezeik, werd leuker en leuker, heel gezellig op msn enzo, samen wezen fitnessen, totdat ik zei, zullen we weer wat leuks doen? Toen sloeg het bij haar door... nee, waarom, het gaat niet meer, dat weet je...
WTFik dacht... het was nu toch weer gezellig, iets leuks doen kan toch wel... nee het kan nooit meer... ik wil ook niks meer, maar gezellig film kijken ofzo kan toch wel? Nee!
Achja, toen ik begon met posten in dit topic stond het vol met andere Fokkers die nu (net als ik) nog maar af en toe posten (Garisson, Skv, Yashaaa, Byte_me, Lakai, Shifto, Nitin etc.), ze zijn verder in hun proces en hebben minder behoefte aan een uitlaatklep.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah gelukkig zijn er altijd mensen die hetzelfde zijn als jezelf, maar heb niet het gevoel dat we met een hele grote groep zijn. Waar komt het door dat wij zoveel moeite hebben met het einde van een relatie... nemen wij het te serieus ofzo? Dat het extra hard aankomt zeg maar...
Naïef.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hij wil niet dat ik zou veranderen om te voldoen aan zijn verwachtingen... dus hij denkt dat hij iemand anders kan vinden die van nature al voldoet aan zijn verwachtingen...
Vriendschap tussen man en vrouw is sowieso al lastig, en als ex zijnde vrijwel onmogelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou zegwaar bestaat een vriendschap volgens haar dan uit? iets doen wanneer zij er zin in heeft en anders niet?
is hier iemand die nog vrienden is met zijn/haar ex?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:42 schreef sipper het volgende:
[..]
Vriendschap tussen man en vrouw is sowieso al lastig, en als ex zijnde vrijwel onmogelijk.
alle exen waarbij ik het heb uitgemaakt: neequote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is hier iemand die nog vrienden is met zijn/haar ex?
niet zeuren, dan heb je toch wat je wil.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef jd1982 het volgende:
Ik denk niet dat het bij mij lukt, jongens willen toch bijna altijd meer, vrouwen kunnen makkelijker vrienden en relatiemateriaal scheiden, jongens vinden alles wel best... (als ze tenminste aantrekkelijk is).
Dus ik wil nu een afspraak maken met haar, dat we elkaar gewoon maar blocken en geen vrienden blijven, maar ze negeert me volgens mij, heb dr al sinds zaterdag niet meer gesproken of online gezien... lekker zonder dat ff af te spreken...
WTF? Het is uit en dan moet ze eerst met jou afspreken dat ze je twee dagen (!!) niet zal spreken of online zal komen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef jd1982 het volgende:
Ik denk niet dat het bij mij lukt, jongens willen toch bijna altijd meer, vrouwen kunnen makkelijker vrienden en relatiemateriaal scheiden, jongens vinden alles wel best... (als ze tenminste aantrekkelijk is).
Dus ik wil nu een afspraak maken met haar, dat we elkaar gewoon maar blocken en geen vrienden blijven, maar ze negeert me volgens mij, heb dr al sinds zaterdag niet meer gesproken of online gezien... lekker zonder dat ff af te spreken...
In theorie hoeft ze geen verantwoording af te leggen, maja ik begrijp dat dat moeilijk voor jou is. Mijn advies is ook wat Muus ook al zei ga afleiding zoeken ik denk dat daar het grote probleem zit bij jou daardoor wordt je kutgevoel alleen maar versterkt als je gefixeerd bent op haar.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef jd1982 het volgende:
ik weet uit ervaring dat 40uur achter de pc zitten niet bevordelijk is voor het verwerken, aangezien je zelf dan in een vicieuze cirkel zit met je eigen gedachte en dan blijf je malen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef jd1982 het volgende:
Daar gaat het niet om, zij wilde vrienden blijven, ik deed alles om dat te proberen, ben nog zo gek op haar dat ik dat voor haar over had (met stiekem de hoop dat het weer goed kwam), maar dat werkt dus niet meer.
Ik wou dat ik naar buiten kon, maar zit nu eenmaal 40uur per week achter de computer.
Nee. Of ik neuk d'r, of niks.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
I know, ik fitness sinds kort 3 avonden in de week, al ist maar om gewoon mensen te zien en dingen te doen... maar dan nog vul je daar niet al je andere vrije tijd mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef QCC het volgende:
Maarja, hij heeft geen keus, hij kan niet zomaar tegen z'n baas zeggen dat hij de komende 3 weken thuisblijft omdat het uit is met z'n vriendinnetje en hij verdrietig wordt van alleen achter de PC zitten.
Probeer zo veel mogelijk buiten werk om te plannen, met vrienden.
Altijd lachenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef Byte_Me het volgende:
dat ze een nieuwe vriend heeft wist ik al een tijdje, dat deed me ook vrij weinig. ze had het er wel moeilijk mee dat ik ook lekker aan het scharrelen ben
Oewww... dare mequote:
Nee, heb besloten dat hij me maar neemt als vriendin of anders niet. Het is grijs of wit (ik de prinses op het witte paard) en niet meer zwart. Vrienden blijven... oude liefde roest bij mij niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
och, soms is het gewoon erg moeilijk te begrijpen. ze heeft het er zelf ook erg moeilijk mee, ik denk zelfs moeilijker dan ik. en wie weet komt het ooit nog goed als de omstandigheden gunstigere zijn. niet dat ik me daar op blind staar, maar ik sluit het niet uit. maar op het moment zit er dat niet in, dus geniet ik lekker van het vrijgezel zijn, op sommige momenten na dat ik het maar klote vind.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef MNR het volgende:
@Byte_Me: well.. she did one hell of a job to help you understand why she broke up.. not. In mijn ogen is het zo: het is niet erg als een relatie verbroken wordt, maar je mag wel snappen waarom. Dan voel je je ook niet meer bedroefd..
Je spreekt jezelf tegen. Je weet wel waarom het uit is. Ze is zo dom om die vreemde adviezen van haar vriendin op te volgen. Ze wil vrijheid. Ik denk dat je dr ff moet laten gaan. Wellicht dat ze inziet dat ze een fout maakt. En zo niet, dan heb je ook niks aan dr. En zoals mn oma tegen me zei toen ik vertelde dat het uit was: geen handvol maar een landvolquote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef nintendstroid het volgende:
tsjonge wat een tijd geleden dat ik op fok! ben geweest jammer dat het met deze reden moet.
nog best moeilijk neer te zetten wat je is overkomen.
na waar moet ik beginne. kheb een jaar lang een geweldige relatie gehad met een knap lief meisje. en vorige week heeft ze het in een x afgekapt. ik weet niet precies de reden maar een half jaar geleden werd ze opgebutst door een vriendin en toen zei ze het zelfde. ze wil meer ervaring met andere jongens voordat ze een egte serieuze relatie wildus vorige week vertelde ze me dat ze wss een grote fout zou gaan maken op een feestje en dat ze een andere jongen zougaan zoenen. en die zelfde dag was in een x alles goed met die oude vriendin (hmmz ben ik nou de enige die dit ziet) dus ik voorstellen om relatie te redden en er een pauze van te maken. zaterdag op het feest zij met andere jongen gezoend en weet ik veel wat nog meer uitgespookt. wat ik ook zeg wat ik ook doe wat ik ook schreeuw wat ik ook jank t heeft nie zo veel zin meer. ookal is ze "vreemd gegaan" nog wil ik d'r trug hoe kom ik over mijn lieverd heen ik weet het niet meer
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef jd1982 het volgende:
Nou hele rare wending hier... kreeg ineens een hele lange mail over wat ze vroeger had meegemaakt en waardoor het contact nu even teveel werd, en dat ze het nooit allemaal durfde te vertellen, zat gewoon te huilen tijdens het mailtje...
Heb dr gebeld en gezegd dat het me speet als ik ooit rare dingen heb gezegd ofzo, en ze zei dat alles niet uitmaakte, ik kon het ook niet weten, sommige dingen gingen gewoon niet etc... noujah teveel om op te noemen, maar wel een goed gesprek.
We hebben een schema gemaakt voor de sportschool, ik ga de komende weken niet uit waar zij uitgaat (is ook al afgesproken, ga dan naar feesten), dus als het goed is komen we elkaar nu gewoon 2 a 3 weken niet meer tegen. Ook beide hebben we elkaar gewist en geblocked op msn en elkaar beloofd dat zo te houden.
We konden het niet laten om nog te zeggen dat we elkaar lief, mooi, etc vinden en elkaar nooit zullen vergeten, ze zei nog dat ik een goed hart had etc, heb dr nog succes gewenst met dr her-examen morgen en toen was het ff slikken, want het gesprek beindigen kwam steeds dichterbij, toen toch maar beide gezegd sterkte ermee en we zien elkaar vast uiteindelijk nog wel weer, toen was het doei.............
dat heb ik ook...ik heb alleen de dag waarop hij het uitmaakte flink gehuild, en de volgende ochtend nog...daarna niet echt meer (alleen als hij weer eens een kutopmerking maakte). en ik merk ook dat ik nu geinteresseerd ben in welke jongens er nog meer op de wereld rondlopen...maar het is pas 2 weken uit, dus ik vraag me ook steeds af wanneer ik nou echt instort...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Apart gevoel, deels opgelucht, deels bang dat de klap nog komen gaat...
Ik ben ook wel geinteresseerd in welke vrouwen er rondlopen, maar dat zegt bij mij niet zoveel, ga altijd 100% voor 1 iemand, misschien wel 200% en dat is teveel, daarna kom ik er altijd (nu 3e keer) maar weer moeilijk overheen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat heb ik ook...ik heb alleen de dag waarop hij het uitmaakte flink gehuild, en de volgende ochtend nog...daarna niet echt meer (alleen als hij weer eens een kutopmerking maakte). en ik merk ook dat ik nu geinteresseerd ben in welke jongens er nog meer op de wereld rondlopen...maar het is pas 2 weken uit, dus ik vraag me ook steeds af wanneer ik nou echt instort...
mja...het lijkt me ook best moeilijk...ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet ook niet of die vriendschap uberhaupt gaat werken, maar ja, de tijd zal het leren...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel geinteresseerd in welke vrouwen er rondlopen, maar dat zegt bij mij niet zoveel, ga altijd 100% voor 1 iemand, misschien wel 200% en dat is teveel, daarna kom ik er altijd maar weer moeilijk overheen.
Maar goed, als je half contact blijft houden kom je er steeds niet echt overheen, maar half ofzo, tenminste dat is mijn ervaring.
Het is hier nu 3 weken uit denk ik, nee 4... exacte datum weet ik allemaal niet eens, maar hier lukte het in ieder geval niet, terwijl je uit mn lange verhaal kan lezen dat we nog wel veel om elkaar geven, hoop dat ik nu kan beginnen met echt verwerken.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
mja...het lijkt me ook best moeilijk...ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet ook niet of die vriendschap uberhaupt gaat werken, maar ja, de tijd zal het leren...
ik ben ook benieuwd...hopelijk hoeven we niet al te lang in dit topic te vertoevenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het is hier nu 3 weken uit denk ik, nee 4... exacte datum weet ik allemaal niet eens, maar hier lukte het in ieder geval niet, terwijl je uit mn lange verhaal kan lezen dat we nog wel veel om elkaar geven, hoop dat ik nu kan beginnen met echt verwerken.
De tijd zal het leren inderdaad, ben wel benieuwd hoe het zich oplost, zowel bij jouw als bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |