-----------------------quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Lakai het volgende:
[..]
"vrij" ??
niet gewoon, vrij
klinkt lullig maar zo is het denk ik wel....
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik denk dat dit het laatste deel zal zijn waarin ik over mijn eigen gevoel zal praten
voor mijn gevoel ben ik er al aardig tot helemaal overheen
ik eerst ook....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik denk dat dit het laatste deel zal zijn waarin ik over mijn eigen gevoel zal praten
voor mijn gevoel ben ik er al aardig tot helemaal overheen
Wordt wel lastig als je in hetzelfde appartement woont. Maargoed, je moet duidelijk zijn, vooral voor jezelf, want voor hem is het nu wel zo makkelijk, 2 keer per week nog even eroverheen en voor de rest nergens mee zitten terwijl jij duidelijk wel nog steeds met je gevoelens zit waar hij niet aan wil beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef MNR het volgende:
Ik ga hem dadelijk vertellen dat ik geen contact meer met hem wil. We zijn nu 4 maanden uit elkaar (hij heeft het uitgemaakt), en hij wil vrienden blijven. Mij lukt dat niet... Ik blijf ontzettend veel gevoel voor hem houden. We wonen ook in hetzelfde appartement (met 14 anderen).
Over een uur ga ik hem vertellen dat ik dit niet meer kan. Hij heeft aangegeven dat het gevoel bij hem weg is, maar als we vrienden blijven er een kans is dat dit weer teruggroeit. We zijn nu al een tijdje 'vrienden', hebben nog steeds 1 of 2 keer per week seks, maar verandering in zijn gevoel is er niet.
Hij is gewoon niet genoeg geinteresseerd in me... en hoe moeilijk ik het ook vind, ik zie geen heil in deze manier van omgang. Er verandert niets...
Hem vertellen dat ik hem liever niet in mijn leven heb dan dat ik hem wel in mijn leven heb terwijl hij me niet voor vol aanziet, valt me heel zwaar....
Ja.. hij maakt het me nu al lastig door aan te geven dat hij niet snapt waar het probleem in zit. Verder heb ik ook het idee dat hij het gesprek uitstelt en wil ontwijken. Hij zei er eerst geen tijd voor te hebben..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef QCC het volgende:
Wordt wel lastig als je in hetzelfde appartement woont. Maargoed, je moet duidelijk zijn, vooral voor jezelf, want voor hem is het nu wel zo makkelijk, 2 keer per week nog even eroverheen en voor de rest nergens mee zitten terwijl jij duidelijk wel nog steeds met je gevoelens zit waar hij niet aan wil beantwoorden.
3, 4 topics... wowh.... hoe komt het dat je haar niet los kunt laten? Wil je het?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef QCC het volgende:
Maar haar volledig los kunnen laten is wel lastig, maargoed, als dat zo simpel zou zijn zou ik niet al 3-4 delen van dit topic meedoen
Well duh, hij kan neuken en hij heeft vrijheid. Wat zou hij nog meer willen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef MNR het volgende:
We zijn nu al een tijdje 'vrienden', hebben nog steeds 1 of 2 keer per week seks, maar verandering in zijn gevoel is er niet.
Nou nou nou... dat vind ik wel erg kort door de bocht. Wilde daarmee alleen maar aangeven dat het dubbel is. Daarbij heeft ie ook al meerdere keren uit zichzelf gezegd dat we dat niet meer moeten doen. Lijken me niet echt de woorden van iemand die me gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef VD het volgende:
Well duh, hij kan neuken en hij heeft vrijheid. Wat zou hij nog meer willen?
Succes met het gesprek...
ah, het is nu 5-6 weken uit en ben sindsdien aan het posten hier, af en toe wat frustratie wegschrijven maar meestal omdat je dingen bij anderen herkent in je eigen verwerkingsproces en dan kun je elkaar adviseren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef MNR het volgende:
[..]
3, 4 topics... wowh.... hoe komt het dat je haar niet los kunt laten? Wil je het?
Oh, pas 5-6 weken. Nee, ik wist niet dat die topics hier zo snel gaan. Maar je hebt gelijk hoor, forum -->quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef QCC het volgende:
ah, het is nu 5-6 weken uit en ben sindsdien aan het posten hier, af en toe wat frustratie wegschrijven maar meestal omdat je dingen bij anderen herkent in je eigen verwerkingsproces en dan kun je elkaar
Dat punt is voor mij ook nog steeds een raadsel, als iemand het uit had moeten maken was ik het wel, en ik had het ook bijna gedaan maar toch maar niet.. dacht dat ze wel bij zou draaien. 3 dagen later maakte zij het uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar Lakai, ben het helemaal met je eens, ze zijn idd stom geweest om het uit te maken!![]()
Vorige relatie, 7 dagen ja. Nu, heel ander verhaal. Dat kan nog wel even duren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef VD het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet zo eerlijk/netjes om direct maar weer iets met een ander te beginnen. Je moet het sowieso verwerken en het lijkt me niet dat een nieuwe partner daarop zit te wachten..
Ik gok met deze op een verwerkingstijd van anderhalf/twee maanden. Vorige.....
.
Second thatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:45 schreef AcidTrance het volgende:
Godver zit ook nu dik in een tweestrijd met mezelf wordt er helemaal gek van.
Tis uitgegaan flinke ruzie ik liet niks van me horen uiteindelijk toch weer contact (van 2 kanten), afgesproken hadden geen zin om het erover te hebben (doofpot cultuur) dus we gingen maar doen alsof we het gezellig hebben met de nadruk op doen alsof![]()
Door dat afspreken komen alleen maar gevoelens naar boven voel me daardoor kut en leeg, eene moment geniet ik en andere moment erger ik me en komen alle negatieve dingen naar boven.![]()
Zucht wil hier echt vanaf, je mist hierdoor net dat eene stukje om weer motivatie/levenslust te hebben om weer vooruit te kijken en te genieten arghhhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |