abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:13:35 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60569618
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef djnospinzone het volgende:
Hahahahahahahahahaha
The Most Incredible, Baby
pi_60571694
Terug naar Denemarken ofzo?
pi_60572705
quote:
'Beslissing over Perez van de gekke'

De eerste schifting van Marco van Basten bij Ajax niet overleven. Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Kenneth Perez, kan er nog steeds niet over uit en zegt ‘diep geschokt’ te zijn door de manier waarop zijn pupil is behandeld door de Amsterdamse club. Perez is net als Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge teruggezet naar de Amsterdamse beloftes. "Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."

Aabrink zit vandaag met Ajax aan tafel om een oplossing te vinden voor de situatie. Daarover wil hij nog niets kwijt. Wel benadrukt de Deen nogmaals dat hij de handelswijze van Ajax op geen enkele manier kan begrijpen. "De voetballerij heeft zich op deze manier weer eens van haar meest wrede kant laten zien. Onbegrijpelijk’’, besluit Aabrink.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60573046
Vind het allemaal wel wat ironisch hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60573112
Triest is het meer, een middenvelder die in de wedstrijden die hij heeft gespeeld 15 doelpunten maakt en veel belangrijke assists zou ik er niet zo ff uitflikkeren.
De manier waarop het gaat is ook behoorlijk aso...

Tuurlijk ik snap dat dit een vent is die via Martin van Geel is gekomen maar de feiten als speler liegen er niet om.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60573215
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Ja want meneer zaakwaarnemer is trainer bij ajax en besluit wie er in de 1e groep komt...

Zo goed speelde Perez ook weer niet na zn terugkomst van PSV... dat hij blij is dat hij het nu te horen krijgt kan hij nog een andere club zoeken.. bij ajax is er gewoon geen plaats in het 1e en bankzitter is niks voor perez kennelijk dus moet ze niet zo zeuren.
pi_60573441
Natuurlijk vind kamp Perez het onmenselijk, maargoed, teveel trainers is zijn nadeel geweest. Jammer, maar wel begirjpelijk. Van Basten doet het precies zoals ik gehoopt had: eigen jeugd voorrang.
pi_60574074
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:00 schreef DeVinger het volgende:
Natuurlijk vind kamp Perez het onmenselijk, maargoed, teveel trainers is zijn nadeel geweest. Jammer, maar wel begirjpelijk. Van Basten doet het precies zoals ik gehoopt had: eigen jeugd voorrang.
Zo moet je niet redeneren, je moet kijken wat het beste is voor je club.
In dit geval weet ik het niet met Perez, die heeft 100x meer laten zien dan een Luque/Collin (die 2 is ook logisch). En logisch dat kamp Perez het niet ok vind, maar toch denk ik dat je hem beter op de bank kan hebben dan hem er niet bij te hebben.
Met die gevonden euro's van van der Vaart had je dit wel goed kunnen compenseren..

En ik vond Perez wel goed spelen, de statistieken liegen niet!
pi_60574350
Perez is in het veld een goede speler, maar als ik alle verhalen van de afgelopen jaren goed heb geinterpreteerd een speler die je liever niet op de bank hebt zitten. Goede speler, maar vervelend mannetje, zoiets...

Ik denk dat San Marco Van Basten te weinig speeltijd voor Perez ziet weggelegd, en de groepsdynamiek laat wegen naast pure spelkwaliteiten.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60574461
Onmenselijk en wreed zijn overigens termen die geen pas geven. We hebben het over een dikbetaalde voetballer die naar het tweede wordt verwezen met salarisbehoud, niet over een gedeporteerde gevangene die naar Syberie wordt gestuurd. Walgelijk als zo'n "belangenbehartiger" elke vorm van gezond perspectief mist met zulke uitspraken.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60575096
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Roquefort het volgende:
Onmenselijk en wreed zijn overigens termen die geen pas geven. We hebben het over een dikbetaalde voetballer die naar het tweede wordt verwezen met salarisbehoud, niet over een gedeporteerde gevangene die naar Syberie wordt gestuurd. Walgelijk als zo'n "belangenbehartiger" elke vorm van gezond perspectief mist met zulke uitspraken.
Ach ja, als het als voetballer even tegenzit gaan ze zo piepen, die zijn geen "echte problemen" gewend.

Ik heb er dus ook geen medelijden mee
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:11:49 #212
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60575298
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Roquefort het volgende:
* Dos37 eens is
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60575872
Van Basten hoeft iig geen vedettes is bij Oranje gebleken
pi_60576446
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef DeVinger het volgende:
En bij Ajax hoeft hij blijkbaar ook geen mondige spelers
pi_60576671
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef DeVinger het volgende:
Net Co Adriaanse

Brrrrrrrr
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60579445
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hij kreeg vaak het verwijt die statistieken vooral neer te zetten in kleinere wedstrijden, voor zover die er zijn. Dat zou dus wel eens een rol gespeeld kunnen hebben in de afweging van Van Basten. Anderzijds is het niet vreemd dat hij op zijn leeftijd niet echt meer kan brengen wat hij eerder wel kon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60580197
Achja iemand die kankerneger zegt hoort mss ook wel thuis in jong ajax, heropvoeden.
pi_60580315
Zal Van Geel hem naar Roda halen? .
Of voelt meneer Perez zich daar te goed voor?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60582618
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Twee seizoenen geleden speelde hij nog wel goed ja.
pi_60583433
Zou het wel fair zijn als Van Basten Kenneth Perez bij de selectie houdt, terwijl hij nu al weet dat Perez totaal niet in zijn plannen voorkomt? Nu heeft Perez nog een maand de tijd om een nieuwe club te vinden waar hij mogelijk wel gaat spelen. Een niet-spelende en mokkende Perez heeft niemand graag in zijn selectie, dat hebben de vorige seizoenen wel bewezen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:01 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60596371
Hij zal zich nog wel eens achter de oren krabben denk ik
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60596621
Denk dat zijn rol bij PSV dit seizoen ook wel zou zijn uitgespeeld.
pi_60627749
quote:
KENNETH PEREZ PRESS RELEASE: Shocking Ajax keeps on treating Kenneth Perez badly

Decency and moral seem to have left Ajax since Marco van Basten took over. In spite of the fact that Ajax six months ago persuaded Perez to come back to the club and in spite of the fact that he on several occasions has played very well – sometimes as a captain – Ajax is now going to stop him and keep him from doing his work properly on a high level.

Marco van Basten informed Kenneth Perez at their meeting, that he was satisfied with Kenneths attitude , but that he in the future should practice with the youth team and that he should not expect to play games since Ajax prefer to use only young players in that team.

On the meeting that took place Tuesday night where Kenneth’s agent Karsten Aabrink negotiated with the management from Ajax, both sides agreed that it is a very bad solution for both Ajax and Kenneth Perez that he is going to practice with the youth team. A financial solution should be found to solve the problem.

It is however Kenneth Perez´ firm belief that the new management in Ajax is not going to treat him with decency in this case although Ajax has created the problem. Some press reports have indicated that Kenneth Perez has caused problems in the dressing room. This is completely untrue and has been denied by the Ajax management at their meeting with Kenneth Perez.

Like Dennis Rommedahl also Kenneth Perez wants to stay in Ajax to fight for a place in the team. Unfortunately this is no longer a possibility when he is forced to practice with the youth team. This may of course also affect Perez´ possibilities to continue to play for Denmark.

The situation for Kenneth Perez is still unacceptable and unclear but First Artists agent Karsten Aabrink is working to solve it.
Het AD kopte dit stukje onder 'Perez haalt keihard uit naar Ajax' - maar ik vind het best wel meevallen. Er is gewoon geen ideale situatie ontstaan en dat moet afgehandeld worden, maar het verhaal van Perez wordt wel heel erg jankerig en raar gebracht.

Ajax staat toch volledig in zijn recht om voor jongere spelers te kiezen ipv Perez.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:46:50 #224
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60627940
Achteraf had hij gewoon bij AZ moeten blijven. .
The Most Incredible, Baby
pi_60641099
quote:
'Perez kan gewoon zijn werk doen bij Ajax 2'

Marco van Basten begrijpt dat het nieuws dat hij terug is gezet naar de beloften hard is aangekomen bij Kenneth Perez, maar neemt zichzelf niets kwalijk.

'We zijn open en eerlijk geweest', legt de coach van Ajax aan de NOS. 'We wilden de selectie van 32 naar 28 man terugbrengen. Dan moet je keuzes maken. Alles wat je dan zegt, is natuurlijk niet leuk', wees hij naar het slecht nieuwsgesprek met de Deen.

Van Basten gaat niet mee in Perez' redenering dat hij bij de beloften zijn beroep niet kan uitoefenen. 'Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij kan zijn werk daar gewoon doen.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink lieten de afgelopen dagen niets heel van de werkwijze van Van Basten. Perez stelde zelfs dat het fatsoen is verdwenen bij Ajax sinds Van Basten het voor het zeggen heeft.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')