Ik wist dat ik er geld op had moeten inzetten op het feit dat Perez dit seizoen weer moeilijk ging doen.quote:
Is een betere investering dan een aandeel Ajax kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er geld op had moeten inzetten op het feit dat Perez dit seizoen weer moeilijk ging doen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is een betere investering dan een aandeel Ajax kopen
Het kost idd veel. Maar dat zou wel beter zijn voor Ajax. Dat dan weer een club word ipv een bedrijf. Maar ik zie een stijgende lijn hoor. Na mijn mening goede transfers. Bijna alle sleutelspelers van vorig seizoen zijn gebleven enzovoorts. Wat dat betreft hebben wij nu het voordeel op Psv.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al gaat Ajax misschien wel voor veel te veel geld Ajax van de beurs halen
Nee, dat veel sleutelspelers blijven. Terwijl bij Psv de nummer 1 sleutelspeler is gegaan. en Farfan was ook geen kleine jongen bij jullie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is dat voordeel ten opzichte van PSV gebasseerd?
Dat Ajax geen CL speelt en zich voor de winsterstop kan richten op de competitie?
Dat bij ons(Ajax) veel sleutelspelers blijven is een voordeel wat we hebben t.o.v Psv, waar er meerdere weggaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je al je vekoopbare sleutelspelers verkoopt blijven ze inderdaad allemaal
Dat die van Psv hun minstens twee keer kampioen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Ajax is er een weg gegaan en bij PSV. Wat is het voordeel? Dat die van PSV een stuk beter was?
Euh, lijkt me wel ja. Verder over Kenneth Perez weer. Rest kan gewoon in het Ajax-topic.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |