abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60573112
Triest is het meer, een middenvelder die in de wedstrijden die hij heeft gespeeld 15 doelpunten maakt en veel belangrijke assists zou ik er niet zo ff uitflikkeren.
De manier waarop het gaat is ook behoorlijk aso...

Tuurlijk ik snap dat dit een vent is die via Martin van Geel is gekomen maar de feiten als speler liegen er niet om.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60573215
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Ja want meneer zaakwaarnemer is trainer bij ajax en besluit wie er in de 1e groep komt...

Zo goed speelde Perez ook weer niet na zn terugkomst van PSV... dat hij blij is dat hij het nu te horen krijgt kan hij nog een andere club zoeken.. bij ajax is er gewoon geen plaats in het 1e en bankzitter is niks voor perez kennelijk dus moet ze niet zo zeuren.
pi_60573441
Natuurlijk vind kamp Perez het onmenselijk, maargoed, teveel trainers is zijn nadeel geweest. Jammer, maar wel begirjpelijk. Van Basten doet het precies zoals ik gehoopt had: eigen jeugd voorrang.
pi_60574074
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:00 schreef DeVinger het volgende:
Natuurlijk vind kamp Perez het onmenselijk, maargoed, teveel trainers is zijn nadeel geweest. Jammer, maar wel begirjpelijk. Van Basten doet het precies zoals ik gehoopt had: eigen jeugd voorrang.
Zo moet je niet redeneren, je moet kijken wat het beste is voor je club.
In dit geval weet ik het niet met Perez, die heeft 100x meer laten zien dan een Luque/Collin (die 2 is ook logisch). En logisch dat kamp Perez het niet ok vind, maar toch denk ik dat je hem beter op de bank kan hebben dan hem er niet bij te hebben.
Met die gevonden euro's van van der Vaart had je dit wel goed kunnen compenseren..

En ik vond Perez wel goed spelen, de statistieken liegen niet!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60574350
Perez is in het veld een goede speler, maar als ik alle verhalen van de afgelopen jaren goed heb geinterpreteerd een speler die je liever niet op de bank hebt zitten. Goede speler, maar vervelend mannetje, zoiets...

Ik denk dat San Marco Van Basten te weinig speeltijd voor Perez ziet weggelegd, en de groepsdynamiek laat wegen naast pure spelkwaliteiten.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60574461
Onmenselijk en wreed zijn overigens termen die geen pas geven. We hebben het over een dikbetaalde voetballer die naar het tweede wordt verwezen met salarisbehoud, niet over een gedeporteerde gevangene die naar Syberie wordt gestuurd. Walgelijk als zo'n "belangenbehartiger" elke vorm van gezond perspectief mist met zulke uitspraken.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60575096
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Roquefort het volgende:
Onmenselijk en wreed zijn overigens termen die geen pas geven. We hebben het over een dikbetaalde voetballer die naar het tweede wordt verwezen met salarisbehoud, niet over een gedeporteerde gevangene die naar Syberie wordt gestuurd. Walgelijk als zo'n "belangenbehartiger" elke vorm van gezond perspectief mist met zulke uitspraken.
Ach ja, als het als voetballer even tegenzit gaan ze zo piepen, die zijn geen "echte problemen" gewend.

Ik heb er dus ook geen medelijden mee
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:11:49 #212
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60575298
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Roquefort het volgende:
* Dos37 eens is
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60575872
Van Basten hoeft iig geen vedettes is bij Oranje gebleken
pi_60576446
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef DeVinger het volgende:
En bij Ajax hoeft hij blijkbaar ook geen mondige spelers
pi_60576671
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef DeVinger het volgende:
Net Co Adriaanse

Brrrrrrrr
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60579445
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hij kreeg vaak het verwijt die statistieken vooral neer te zetten in kleinere wedstrijden, voor zover die er zijn. Dat zou dus wel eens een rol gespeeld kunnen hebben in de afweging van Van Basten. Anderzijds is het niet vreemd dat hij op zijn leeftijd niet echt meer kan brengen wat hij eerder wel kon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60580197
Achja iemand die kankerneger zegt hoort mss ook wel thuis in jong ajax, heropvoeden.
pi_60580315
Zal Van Geel hem naar Roda halen? .
Of voelt meneer Perez zich daar te goed voor?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60582618
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Twee seizoenen geleden speelde hij nog wel goed ja.
pi_60583433
Zou het wel fair zijn als Van Basten Kenneth Perez bij de selectie houdt, terwijl hij nu al weet dat Perez totaal niet in zijn plannen voorkomt? Nu heeft Perez nog een maand de tijd om een nieuwe club te vinden waar hij mogelijk wel gaat spelen. Een niet-spelende en mokkende Perez heeft niemand graag in zijn selectie, dat hebben de vorige seizoenen wel bewezen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:01 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60596371
Hij zal zich nog wel eens achter de oren krabben denk ik
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60596621
Denk dat zijn rol bij PSV dit seizoen ook wel zou zijn uitgespeeld.
pi_60627749
quote:
KENNETH PEREZ PRESS RELEASE: Shocking Ajax keeps on treating Kenneth Perez badly

Decency and moral seem to have left Ajax since Marco van Basten took over. In spite of the fact that Ajax six months ago persuaded Perez to come back to the club and in spite of the fact that he on several occasions has played very well – sometimes as a captain – Ajax is now going to stop him and keep him from doing his work properly on a high level.

Marco van Basten informed Kenneth Perez at their meeting, that he was satisfied with Kenneths attitude , but that he in the future should practice with the youth team and that he should not expect to play games since Ajax prefer to use only young players in that team.

On the meeting that took place Tuesday night where Kenneth’s agent Karsten Aabrink negotiated with the management from Ajax, both sides agreed that it is a very bad solution for both Ajax and Kenneth Perez that he is going to practice with the youth team. A financial solution should be found to solve the problem.

It is however Kenneth Perez´ firm belief that the new management in Ajax is not going to treat him with decency in this case although Ajax has created the problem. Some press reports have indicated that Kenneth Perez has caused problems in the dressing room. This is completely untrue and has been denied by the Ajax management at their meeting with Kenneth Perez.

Like Dennis Rommedahl also Kenneth Perez wants to stay in Ajax to fight for a place in the team. Unfortunately this is no longer a possibility when he is forced to practice with the youth team. This may of course also affect Perez´ possibilities to continue to play for Denmark.

The situation for Kenneth Perez is still unacceptable and unclear but First Artists agent Karsten Aabrink is working to solve it.
Het AD kopte dit stukje onder 'Perez haalt keihard uit naar Ajax' - maar ik vind het best wel meevallen. Er is gewoon geen ideale situatie ontstaan en dat moet afgehandeld worden, maar het verhaal van Perez wordt wel heel erg jankerig en raar gebracht.

Ajax staat toch volledig in zijn recht om voor jongere spelers te kiezen ipv Perez.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:46:50 #224
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60627940
Achteraf had hij gewoon bij AZ moeten blijven. .
The Most Incredible, Baby
pi_60641099
quote:
'Perez kan gewoon zijn werk doen bij Ajax 2'

Marco van Basten begrijpt dat het nieuws dat hij terug is gezet naar de beloften hard is aangekomen bij Kenneth Perez, maar neemt zichzelf niets kwalijk.

'We zijn open en eerlijk geweest', legt de coach van Ajax aan de NOS. 'We wilden de selectie van 32 naar 28 man terugbrengen. Dan moet je keuzes maken. Alles wat je dan zegt, is natuurlijk niet leuk', wees hij naar het slecht nieuwsgesprek met de Deen.

Van Basten gaat niet mee in Perez' redenering dat hij bij de beloften zijn beroep niet kan uitoefenen. 'Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij kan zijn werk daar gewoon doen.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink lieten de afgelopen dagen niets heel van de werkwijze van Van Basten. Perez stelde zelfs dat het fatsoen is verdwenen bij Ajax sinds Van Basten het voor het zeggen heeft.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:43:51 #226
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645636
Er was Perez toch juist verteld dat hij zelfs bij de beloften geen kans maakte op een faire kans omdat men de voorkeur geeft aan de jeugd?
pi_60653896
Dude, bij Ajax 2 kun je ook je werk doen. Whatever. Ik kan wel in de keus komen, al had ik het ook niet onverstandig gevonden als die gewoon bij Ajax 1 bleef gezien zijn ervaring en verleden qua prestaties, maarja, Perez die wissel wordt, of je daar wat aan hebt? Maar zeg dan gewoon dat hij mag vertrekken, ga niet zeggen dat hij bij Ajax 2 ook betaald voetbal speelt
pi_60655967
quote:
Huntelaar had terugzetting Perez niet verwacht

Ajax spits Klaas-Jan Huntelaar heeft met verbazing gereageerd op de beslissing van coach Marco van Basten om Kenneth Perez met het tweede elftal te laten meetrainen. Dit onthulde Sportweek vrijdag.

"Ik had het niet verwacht", gaf de aanvaller te kennen. "En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur."

"Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld", vervolgde de goalgetter. "Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:43:02 #229
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60672694
Wat zit die perez nu weer te huilen? Noem mij is 1 reden waarom hij de arbitragezaak zou winnen?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:47:22 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60672831
Perez heeft groot gelijk! Dit is typisch de reden waarom Ajax zo koud en kil genoemd wordt.

Prima als je het niet in hem ziet zitten, maar dan vertel je hem vorige week dat iedereen moet vechten voor zijn plek, en dat we wel zullen zien wie er speelt. En dan zeg je niet dat je hem als een belangrijke speler voor Ajax ziet, om hem 1 week later te laten vallen.

Gewoon een kutstreek van van Basten, en dat is niet de eerste keer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60676734
Wat een bullshit zeg, HW.

Wanneer heeft Van Basten gezegd dat Perez een belangrijke speler is bij Ajax?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:36:08 #232
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60678943
perez krijgt betaald door ajakkes. als ajakkes vind dat hij in het 2e moet ballen dan doet ie dat. dat is nou eenmaal een verhouding werkgever - werknemer.

en zo goed is hij niet, ik vind het maar een matige speler. met vooral een grote bakkes. ik snap van Basten dan ook wel, hij gooit de rotte appels eruit om een leuk en goed team over te houden.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_60703576
Hij schijnt in gesprek te zijn met Vitesse
pi_60703620
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Perez heeft groot gelijk! Dit is typisch de reden waarom Ajax zo koud en kil genoemd wordt.

Prima als je het niet in hem ziet zitten, maar dan vertel je hem vorige week dat iedereen moet vechten voor zijn plek, en dat we wel zullen zien wie er speelt. En dan zeg je niet dat je hem als een belangrijke speler voor Ajax ziet, om hem 1 week later te laten vallen.

Gewoon een kutstreek van van Basten, en dat is niet de eerste keer.
En ik maar denken dat klootviooltjes zoals Perez die met een grote bek en slechte resultaten Ajax een slechte naam geven, maar inderdaad het wegsturen van een gedemotiveerde speler die de jeugd stagneert is echt een slechte gang van zaken!
pi_61107246
quote:
'Perez kansloos in arbitragezaak tegen Ajax'
25 augustus 2008

Kenneth Perez gaat de arbitragezaak die hij aangespannen heeft tegen Ajax, verliezen. Dat denkt althans advocaat Harro Knijff, die in het verleden een soortgelijke zaak behandelde. Perez werd enige tijd geleden teruggezet naar Jong Ajax, maar hoopt via deze zaak een terugkeer in de A-selectie af te kunnen dwingen.

"Perez staat zwak. Op basis van de feiten die ik ken, wordt het voor hem een ongelooflijk moeilijke zaak", is de duidelijke taal van Knijff in De Telegraaf.

In 1995 dwongen Feyenoorders Regi Blinker en Rob Witschge, met Knijff als advocaat, wél een terugkeer in de A-selectie af. Volgens Knijff is er sindsdien echter veel veranderd. "Witschge en Blinker hadden letterlijk in hun contract staan dat zij deel uitmaakten van de A-selectie. De arbitragecommissie stelde terecht dat het 'recht op arbeid' met zich meebracht dat zij dan ook met het A-elftal mochten trainen. Door die uitspraak hebben veel clubs hun contracten aangepast en naar ik heb begrepen, staat bij Ajax standaard in alle verbintenissen dat spelers ook kunnen worden teruggezet naar Jong Ajax. Als Perez het daar niet mee eens was, had hij die passage moeten laten verwijderen voordat hij tekende", stelt hij droogjes.
pi_61125859
quote:
Perez verliest zaak van Ajax
ZEIST - Kenneth Perez heeft de arbitragezaak die hij tegen Ajax had aangespannen verloren. De commissie bepaalde maandag dat de Amsterdamse voetbalclub het recht heeft om de bijna 34-jarige Deense voetballer niet in de A-selectie op te nemen.

In het contract van Perez staat vermeld dat hij werkzaamheden binnen de betaalde voetbaltak van Ajax dient te verrichten. Ook Jong Ajax, het tweede elftal van de club, maakt daar deel van uit. De door Perez aangevoerde menselijke aspecten hadden geen invloed op het oordeel van de commissie.

Perez keerde in januari terug bij Ajax, nadat hij de club in de zomer van 2007 had verlaten voor PSV. Hij kon bij de toenmalige trainer Henk ten Cate niet rekenen op een basisplaats. Ook bij PSV, destijds getraind door Ronald Koeman en later Jan Wouters, speelde Perez lang niet altijd.

Van Basten
Uiteindelijk liet de landskampioen hem na een half jaar terugkeren naar Ajax. Onder leiding van interim-trainer Adrie Koster was Perez vaak basisspeler. Marco van Basten, de nieuwe hoofdtrainer, ziet het echter niet zitten in de aanvallende middenvelder.

Perez was aangeslagen na het oordeel van de arbitragecommissie. De voetballer heeft nog tot en met 1 september de tijd om een nieuwe club te vinden.
pi_61126744
quote:
"Als een man moet ik dat accepteren. Ik voel me te veel voetballer. Maar hieruit blijkt dat een werkgever alles kan doen met een voetballer, ongeacht de staat van dienst. Ik ben geen werkweigeraar, dus ik zal me gewoon bij het tweede elftal melden."
pi_61174180
Zou hij de opvolger van De Guzman kunnen zijn bij een eventueel vertrek?
pi_61174205
Volgens Bosz niet dus!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:06:39 #240
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61174258
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:05 schreef dndiek het volgende:
Volgens Bosz niet dus!
Bosz
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:44:40 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61194660
quote:
Ajax en Kenneth Perez uit elkaar

Amsterdam, 28 aug 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Kenneth Perez over de directe ontbinding van zijn contract.

De Deen, die vrijdag 34 jaar wordt, maakte op 9 augustus 2006 zijn debuut voor Ajax in de wedstrijd in zijn geboortestad Kopenhagen tegen FC Kopenhagen (1-2). Aan het begin van het seizoen 2007-2008 vertrok Perez naar PSV, waarna Ajax hem in de winterstop weer terughaalde naar Amsterdam. De aanvallende middenvelder speelde in totaal 66 officiële wedstrijden voor Ajax, daarin maakte hij 26 doelpunten.

Kenneth Perez: ,,Ik ga me nu richten op mijn toekomst. Ik wil Ajax veel succes wensen. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb gehad.” Manager technische zaken Danny Blind: ,,We hebben elkaar zojuist de hand geschud. We denken dat het voor Ajax en Kenneth goed is dat de vervelende situatie achter de rug is. We wensen hem veel succes met wat hij gaat doen.”
Ajax.nl
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:10:15 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61197048
Of opvolger van Pranjic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:11:07 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61197059
Oproep namens elke nederlander.

'Ga alstublieft naar Frankrijk ofzo, Meneer Perez'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:31:03 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61198984
Ik hoop toch dat Perez weer een mooie club vindt, want voetballen kan ie wel!
pi_61210168
quote:
Kenneth Perez heeft nu alle tijd
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Kenneth Perez en Ajax zijn uiteindelijk toch nog snel tot een oplossing in hun conflict gekomen. Club en speler kwamen donderdag overeen dat het contract van de middenvelder per direct wordt ontbonden. Ajax verleent de Deen een transfervrije aftocht uit de Arena. Perez doet op zijn beurt afstand van een flink deel van het salaris uit zijn contract dat nog tot het einde van dit seizoen doorliep.

Zo is er toch nog een logische oplossing uit de bus gerold, amper drie dagen nadat Perez in Zeist een arbitragezaak tegen Ajax verloor.

De Deense international heeft nu twee opties. Als bij wijze van spreke vandaag een interessante club zich voor hem meldt, kan hij daar al gelijk tekenen. Maar hij kan ook de tijd nemen en afwachten. Als clubloze speler is hij niet meer gebonden aan de tijdslimiet in de zomerse transferperiode. De transfermarkt sluit komende maandag voor de rest van dit kalenderjaar. Perez kan echter ook in september, oktober of nog later daarna instromen bij elke willekeurige club in binnen- of buitenland.

,,We bekijken de komende dagen wat we gaan doen,’’ stelde zaakwaarnemer Karsten Aabrink donderdagavond. Of er al clubs in de markt zijn die Perez interessant vindt, wilde hij niet zeggen. FC Groningen en Roda JC zijn al met hem in verband gebracht. Perez zelf schatte eerder in dat het als 34-jarige speler niet gemakkelijk zal worden nog op een goed niveau aan spelen toe te komen. Een verhuizing op korte termijn naar een oord als Quatar wil hij zijn gezin niet aan doen.

Na zijn verloren arbitragezaak van afgelopen maandag, trad Perez dinsdagmorgen zelf gelijk weer in contact met Ajax. Zijn zaakwaarnemer meldde zich dinsdagmorgen op de club om de dialoog over een financiële oplossing op gang te houden. Op basis van de uitspraak van de arbitragecommissie was duidelijk dat Perez daarbij het meest zou moeten inbinden. Zijn hele resterende salaris uitbetaald krijgen, zat er niet meer in. Naar verluidt zijn de partijen bij minder dan de helft uitgekomen.

Namens Ajax vindt algemeen directeur ad interim Henri van der Aat dat zijn club de zaak na alle commotie netjes heeft afgehandeld. ,,Bij de arbitragezaak van afgelopen maandag werden we niet blij van de manier waarop werknemers van Ajax zijn neergezet door de advocaat en zaakwaarnemer van Perez. Er zijn pertinente leugens verteld. Maar we vinden ook dat we daarover heen moeten kunnen stappen. We wensen Kenneth succes met wat hij gaat doen.’’

Technisch manager Danny Blind sluit zich daarbij aan. ,,We hebben elkaar de hand geschud en denken dat het voor beide partijen goed is dat deze vervelende periode achter de rug is.’’

Perez werkte donderdagmorgen zijn laatste training af als Ajax-speler. Hij deed dat zoals de laatste weken bij de selectie van Jong Ajax. Volgens zijn zaakwaarnemer is het niet reëel te denken dat hij nog officieel afscheid van de club zal nemen.

De Deen, die vandaag 34 jaar wordt, maakte op 9 augustus 2006 zijn debuut voor Ajax in een wedstrijd in zijn geboortestad tegen FC Kopenhagen (1-2). Aan het begin van het seizoen 2007-08 vertrok Perez naar PSV, waarna Ajax hem in de winterstop weer terughaalde. De middenvelder speelde in totaal 66 officiële duels voor Ajax, daarin maakte hij 26 doelpunten.

Voor de andere uit de A-selectie verwijderde spelers bij Ajax is nog geen concrete belangstelling. Van de overbodige spelers die nog wel met de hoofdmacht meetrainen, staat Leonardo steeds nadrukkelijker in de belangstelling van NEC.
pi_61216283
Twente dus .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:53:11 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61216518
Direct even een shirtje halen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61216553
Weet ik geiljk wie ik voor Twente moet nemen voor Profcoach .
pi_61226999
quote:
Perez en Twente blij met elkaar
Geschreven op vrijdag, 29 augustus om 18:24

FC Twente heeft zich versterkt met Kenneth Perez. De Deense middenvelder ondertekende vrijdag op zijn 34ste verjaardag in Enschede een contract voor twee seizoenen. Dat meldt de Twentse eredivisionist op de officiële website. Afgelopen seizoen speelde de aanvallende middenvelder voor Ajax en PSV. "Ik ben blij me weer te kunnen richten op voetballen en in die zin is FC Twente een hele goede mogelijkheid", vertelt Perez op de clubsite van de Tukkers. "Ik hoop dat we opnieuw goede resultaten zullen behalen en dat ik daaraan mijn bijdrage kan leveren."

Het contract van Perez met Ajax werd donderdag in overleg ontbonden nadat een arbitragezaak in het nadeel van de Deen was uitgevallen. Het bood de aanvallende middenvelder, die eerder ook voor AZ en MVV speelde, de kans zich rustig te beraden over zijn toekomst. Vorig seizoen speelde Perez dertig duels en scoorde hij vijftien keer.

"Kenneth heeft in de Nederlandse competitie en bij de Deense nationale ploeg bewezen over belangrijke kwaliteiten te beschikken", laat trainer Steve McClaren op zijn beurt weten. "Een speler die voetbalt met aanvallende intenties en een doelpunt kan scoren. Hij heeft heel veel ervaring die het jonge team van FC Twente goed kan gebruiken. Ik ben erg blij dat een speler als Perez voor FC Twente heeft gekozen."
Nu ook officieel
pi_61227126
bedankt voor alles Kenneth, en voor mensen die zeggen dat hij zich te groot voelde even dit nog. Hij speelt gewoon bij Fc Twente en voelde zich dus niet te groot.
AFC AJAX
pi_61227173
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef BonJovi het volgende:
bedankt voor alles Kenneth, en voor mensen die zeggen dat hij zich te groot voelde even dit nog. Hij speelt gewoon bij Fc Twente en voelde zich dus niet te groot.
Nouja, bij Twente speelt ie net als bij Ajax UEFA cup. Dus sportief scheelt het niet veel. Qua salaris zal hij er wel op achteruit gaan, maar als dat zn hoogste prioriteit was zal hij zn contract nooit hebben laten ontbinden.
pi_63436553
Speelt vandaag geweldig. Twee goals en een assist. Vooral de 4-0 was een prachtige vrije trap .
pi_63436635
Terrecht in de basis dus ten koste van Hersi.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:42:05 #254
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63436659
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
Speelt vandaag geweldig. Twee goals en een assist. Vooral de 4-0 was een prachtige vrije trap .
Ajax moet 'm terugkopen!!111
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63436862
Mooie vrije trap Hij speelt SCH helemaal zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')