abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50476115
pi_50476139
Perez komt echt niet meer naar Feyenoord. Gister in een interview liet van Marwijk dat al een beetje doorschemeren. Bert zei: We zoeken ervaren spelers. Maar ze moeten wel graag voor Feyenoord willen spelen. En die laatste zin benadrukte hij. Ik had het gevoel dat hij het over Perez had.
pi_50476150
Die gaat dus voor 500k naar PSV.

Goed opgezet door Perez en Ten Cate is zo stom om er in te trappen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476213
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Denk je dat echt? . Dan wordt ie gewoon aan zijn contract gehouden en is het lekker op de tribune zitten een seizoen lang.

PSV biedt dus net een half miljoen terwijl Feyenoord bijna 2 miljoen heeft geboden.
pi_50476235
Dat zal lekker goed zijn voor de team sfeer.

Perez blijft echt ben maar niet bang. Als hij om een of andere reden niet verkocht wordt, wordt zijn contract wel afgekocht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476249
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk je dat echt? . Dan wordt ie gewoon aan zijn contract gehouden en is het lekker op de tribune zitten een seizoen lang.

PSV biedt dus net een half miljoen terwijl Feyenoord bijna 2 miljoen heeft geboden.
Ja maar meneer wilde liever naar PSV. Wij hebben hem niet meer nodig!
pi_50476282
quote:

Je weet het allemaal al weer zo goed blijkbaar.

Voor 500K gaat hij niet naar PSV. Dat is al aan PSV gemeld, de volgende stap ligt nu bij PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50476319
Ten Cate heeft dat nu mogelijk gemaakt, als hij gewoon zijn mond had gehouden niet
pi_50476624
Waarom betaalt Feyenoord altijd over the odds voor zulke oude spelers. 2 miljoen is echt veel te veel voor een speler zonder wisselgeld.
pi_50476730
Dat deed Ajax ook al en ook al met Stam
pi_50476765
Ja, maar waarom doet Feyenoord het vraag ik toch? Die hebben een stuk minder te besteden dan Ajax.
pi_50476788
Waarschijnlijk omdat ze desperate zijn
pi_50478675
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Ja, maar waarom doet Feyenoord het vraag ik toch? Die hebben een stuk minder te besteden dan Ajax.
Ik hou t op onkunde.

Maar het is ook een soort van imago. Feyenoord geeft altijd te veel en vraagt te weinig...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:42:48 #14
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50478993
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Voor 500K gaat hij niet naar PSV. Dat is al aan PSV gemeld, de volgende stap ligt nu bij PSV.
Dat niet nee, maar terug naar ajax lijkt me ook absoluut geen optie meer
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50479015
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat niet nee, maar terug naar ajax lijkt me ook absoluut geen optie meer
Kleedkamer 2 is ruim genoeg hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:45:31 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50479067
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Kleedkamer 2 is ruim genoeg hoor.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar dat snap jij als intelligente jongen ook wel denk ik.
pi_50479109
Klopt. Ik vermoed dat de partijen er dan ook nog wel uitkomen. De zomer is nog lang. Zoals je ergens anders schreef, lijkt 2 miljoen me ok.
Klik dan als je durft
pi_50479232
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar dat snap jij als intelligente jongen ook wel denk ik.
Als er geen fatsoenlijk bod komt, dat blijft Perez denk ik gewoon bij Ajax hoor.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:53:03 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50479298
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Als er geen fatsoenlijk bod komt, dat blijft Perez denk ik gewoon bij Ajax hoor.
Daar geloof ik persoonlijk niks van maar we zullen zien.
pi_50479419
quote:

Voor dat bedrag gaat ie echt niet weg hoor en mag ie lekker d ebank warm houden bij Ajax desnoods.
pi_50483639
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat ie niet bij Ajax blijft, betekent niet dat ie dan maar voor een appel en een ei naar PSV gaat.
pi_50507473
Tuurlijk wel. Ajax kan niet anders nu
pi_50507622
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk wel. Ajax kan niet anders nu
We zullen het zien. Denk dat hij niet naar PSV vertrekt.
pi_50512522
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat ie niet bij Ajax blijft, betekent niet dat ie dan maar voor een appel en een ei naar PSV gaat.
Precies! Ik word echt moe van die spelers die zelf een breuk willen forceren.
pi_50717825
Dat zal gezellig worden op 5 juli op de Toekomst
pi_50719219
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

pi_50720108
Ik snap PSV wel dat 2 miljoen te gortig is en Ajax wel dat ze flink willlen vangen voor hem. Ik denk dat het een buitenlandse club wordt.
That's all folks!
pi_50734068
Perez wil niet naar het buiitenland, en als hij dat doet pas eind augustus en dan kan Ajax flink schokken
pi_50741087
Schokken?
pi_50741247
Betalen
pi_50741278
Waarvoor?
pi_50742477
Om zijn contract van 2 jaar af te kopen
pi_50753196
Leer lezen. Perez wil weg. Ajax wil hem niet kwijt. Dus waarom zou Ajax Perez moeten gaan betalen?

Wat een debielheid van de bovenste plank.
pi_50753285
Omdat Perez onrust gaat schoppen
pi_50753344
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat hij niet voor een appel en een ei naar PSV is vertrokken, maar met onrust schoppen gooit hij alleen maar zijn eigen glazen in.
Klik dan als je durft
pi_50753351
Nee, hij heeft een contract voor 2 jaar. Als iemand een probleem heeft dan is het Van Geel die met een waardeloze ongemotiveerde speler zit die niet gepruimt wordt door de spelersgroep als door de coach
pi_50753369
Als Perez echt zo graag weg wil, dan gaat hij gewoon zijn best doen om positief op te vallen zodat PSV wel bereid is om voor hem te betalen. Voor 1 september. Zo graag wil Valckx hem blijkbaar ook niet.
Klik dan als je durft
pi_50753394
Ten Cate gaat Perez natuurlijk niet meer opstellen, al scoort hij 100 goals in de voorbereiding
pi_50753774
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate gaat Perez natuurlijk niet meer opstellen, al scoort hij 100 goals in de voorbereiding
Ach, misschien dat die bij Jong Ajax mag spelen
pi_50757672
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft een contract voor 2 jaar. Als iemand een probleem heeft dan is het Van Geel die met een waardeloze ongemotiveerde speler zit die niet gepruimt wordt door de spelersgroep als door de coach
Nou, dan gaat ie toch lekker op de tribune zitten.

Alsof Ajax zijn contract gaat afkopen.
pi_50770034
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach, misschien dat die bij Jong Ajax mag spelen
Hij moet meetrainen met het eerste, hij kan wel verplicht worden mee te spelen met Jong Ajax, alleen niet om er mee te trainen
pi_50770125
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je hebt 2 jaar een contract dat je door moet betalen, je hebt een speler die voor een slechte sfeer zorgt terwijl hij niks toevoegd.

Hem 2 jaar op de tribune zetten is natuurlijk geen optie. Dan moet Ajax wel afkopen en dan Perez zijn zakken vullen met een bosman transfer
pi_50775659
Als Ajax het geen probleem vindt, dan heeft Perez geen poot om op te staan hoor. Liever een miljoen salaris dan een concurrent sterker maken.
pi_50775850
Door wie is Perez eigenlijk naar Ajax gehaald? Blind mag ik hopen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_50778123
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Ajax het geen probleem vindt, dan heeft Perez geen poot om op te staan hoor. Liever een miljoen salaris dan een concurrent sterker maken.
Als je Perez houdt maak je iedergeval je eigen zwakker
pi_50790938
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
Door wie is Perez eigenlijk naar Ajax gehaald? Blind mag ik hopen?
Dat zal Van Geel wel zijn geweest denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50791464
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zal Van Geel wel zijn geweest denk ik.
Aan het begin van zijn (eerste) seizoen waren er al problemen. Dat lijkt me vrij uniek. Ik vind het dan ook frappant dat Van Geel niet achter Perez gaat staan. Hij is verantwoordelijk voor zijn komst en Perez heeft het gewoon goed gedaan dit jaar. Waarom probeert Martin niet om Ten Cate om te turnen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_50792634
Lijkt me niet echt een werkbare situatie als de TD en coach met elkaar liggen te vechten.

Perez en Ajax is gewoon een gesloten boek, iemand die dat niet snapt is gewoon naief
pi_50849270
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Of constant warm lopen en als ie weigert zijn loon inhouden
pi_50849319
Kost een wisselmogelijkheid

Zal ook een lekker positief beeld geven aan spelers die een aanbod krijgen van Ajax
pi_50849391
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kost een wisselmogelijkheid

Zal ook een lekker positief beeld geven aan spelers die een aanbod krijgen van Ajax
Jah dan weet je dat contract breuk forceren geen zin heeft bij AJax..
pi_51179551
quote:
Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Datum: 5-jul-2007 16:43

"Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV is van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken?"

"Ik ben heel teleurgesteld in hoe de dingen gelopen zijn", aldus de huidige nummer 19 in de Ajax-selectie, die nauwelijks in de plannen van Henk ten Cate voor komend seizoen voorkomt. "Waar ik mijn zinnen op had gezet, is niet gelukt, dus ik sta weer voor alles open." Perez verwijst naar de onderhandelingen tussen Ajax en PSV, die onverwacht op niets uitliepen omdat volgens de Amsterdammers niet werd voldaan aan de vraagprijs. "Ik las pas nog op internet over een club waar enkele spelers in staking gingen. Maar dat zit niet echt in me."

"Ik heb hier een heel slecht gevoel over", benadrukt de voormalig AZ-speler nogmaals. "De supporters hebben me ontzettend gesteund. De medespelers ook. Wat dat betreft voel ik me hier geen paria. Hoewel Perez aanvankelijk koos voor PSV, lijkt hij nu ook wel iets te voelen voor Feyenoord. "Het is duidelijk dat het Feyenoord van nu een andere selectie is dan een paar maanden geleden."

De aanvaller hoopt dat het tussen hem en Ajax, met de transferdeadline naderend, niet tot een scherper conflict komt. "Nee, dat lijkt me niet. Maar zoals ik al zeg, ik ben heel teleurgesteld in Ajax. Want het (de transfer naar PSV, red.) leek rond, het was in principe een penalty. Ik wilde weg, de clubs wilden, de trainer stond me niet in de weg, maar toch ging het mis." Hij hoopt dat Ajax hem niet in de voorronde van de Champions League laat spelen, zodat hij nog speelgerechtigd is bij een eventuele andere club. "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"
Ten Cate zei nog dat Perez het voor zichzelf had verpest door 7 wedstrijden schorsing op te lopen en dat hij daardoor anderen een kans had gegeven die het dan gepakt hadden. Het blijft nog steeds een raar verhaal, feit is dat Perez het wel grotendeels voor zichzelf heeft verneukt in mijn ogen, ongeacht de voorkeur van Ten Cate en het handelen van Ajax in de transfer.
pi_51179602
Ik zou lekker blijven en lekker de sfeer verpesten. Dan wordt je voor augustus uitgekocht
pi_51367943
quote:
PSV kan Kenneth Perez toch verwelkomen

11/7/2007 15:51

Kenneth Perez heeft dan toch zijn overgang naar PSV te pakken. De Deense oud-international ondergaat donderdag een keuring.

Dat PSV er niet in slaagde de Mexicaan José Andres Guardado los te weken bij Atlas, bood mogelijk de financiėle ruimte bij de Eindhovenaren om zich alsnog in de richting van Ajax te bewegen. Dat heeft nu geleid tot een akkoord over een afkoopsom.

Perez gaat zijn handtekening zetten onder een contract dat hem twee jaar in Eindhoven houdt. In de verbintenis is een optie voor een extra seizoen opgenomen.

PSV en Perez waren al eerder tot een vergelijk gekomen. De transfer leek af te gaan afketsen, omdat de Brabanders niet wilden voldoen aan de eisen die Ajax op tafel had gelegd. De Amsterdammers hadden al een akkoord met Feyenoord en wilden minimaal hetzelfde bedrag.

Perez, die een overstap naar Feyenoord niet zag zitten, zat in Amsterdam op een zijspoor. De 32-jarige Deen was ongelukkig met zijn rol als invalkracht. Bovendien kreeg hij te horen dat trainer Henk ten Cate niet van plan zijn aanpak te veranderen.
pi_51368559
Sukkels
pi_53408057
Henk, je had Kenneth nooit moeten laten gaan . Speelt tot nu toe echt een fantastische wedstrijd tegen Feyenoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53408138
quote:
Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Datum: 5-jul-2007 16:43
en nu scoort ie namens PSV 2x tegen Feyenoord
pi_53408315
Perez
Henk
pi_53409555
Perez
pi_53409973
Perez

Henk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53415611
Wat een doelpunten ook weer van deze held!
pi_53420755
Jezus, hij lijkt alleen maar beter te worden zeg!
pi_53421084
De betiteling van VI vamiddag voor Perez klopt met zn prestaties de laatste week

Deens Dynamiet aka Danish Dynamyte
Brett Holman
pi_53434029
Las in de zaterdageditie van het AD nog wel een mooi interview met hem; dat hij nu niet ging roepen dat PSV zijn droomclub is, maar dat Ajax dat echt was, al was hij nu ook bij een mooie club terecht gekomen.

Vanavond bij Holland Sport trouwens.
pi_53435031
Ook dat interview gelezen. Mooi interview inderdaad.

Gisteren weer geweldig gespeeld. Hij blijft een held
pi_53435212
Goede voetballer. Zit vanavond bij Holland Sport. Benieuwd wat 'ie te vertellen heeft.

Ik hoop alleen niet dat de heren v Nieuwkerk en de Jong gaan zemelen over het incident met de grensrechter of het reeds doodgediscussieerde "Ajax zal vast spijt hebben" verhaal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 september 2007 @ 16:35:48 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53435371
ik hoop dat ze kritisch op hem zijn wat betreft zn mentaliteit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 24 september 2007 @ 16:37:43 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53435429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sukkels
idd, wat een sukkels bij PSV
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53435501
Daar laat DAM weer even zien hoeveel kijk hij op het spelletje heeft
pi_53445223
Op de een of andere manier staat hij er vaak in de topwedstrijden.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 woensdag 3 oktober 2007 @ 03:09:32 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_53659489
Weer opgeroepen voor Denemarken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53973680
Als hij altijd zo speelt als tegen Willem II dan heb ik na Vogel weer een speler om af te zeiken
pi_53973725
Ha, de dorpsgek is er weer
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:38:49 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_53974516
Ten Cate zei in een interview tegen Frits Barend dat als Perez buiten het voetbal om iemand voor kutneger had uitgescholden hij hem voor z'n kop had geslagen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53974545
Bleek niet uit zijn reactie toen
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:46:43 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_53974623
Daar heeft ie ook spijt van zei ie.

pi_54973671
Column van Hugo Borst vandaag in het AD:
quote:
Onrechtvaardig, maar gelukkig ben ik niet van Perez afhankelijk

Eerlijk gezegd was het interview met Kenneth Perez in Voetbal International me ontgaan. Het was mijn tennismaat Piet die me anderhalf uur voor Excelsior-PSV in een restaurant opmerkzaam maakte op een citaat. 'Ik ga nooit meer in een programma met Hugo Borst zitten.'

,,Dat is helemaal niet te geloven, Piet," riep ik ziedend. ,,Wie heeft er hier nou kankerneger geroepen?"

Ruim een jaar geleden schreef ik een column over Perez, omdat hij zich beledigend, zo niet racistisch, had uitgelaten tegen assistent-scheidsrechter Nicky Siebert. Het was eigenlijk niet mķjn nieuws. Bij AT 5 werkte als sportverslaggeefster Martine Vlietman, tegenwoordig maakt ze deel uit van de redactie van Holland Sport. Zij tipte mij destijds. Ik vroeg waarom ze het zelf niet gebruikte. Mocht niet van de hoofdredactie van AT5. Die wilde de relatie met Ajax niet op het spel zetten. Zo werkt dat dus tegenwoordig. Amsterdam, multiculturele stad, Ajax multiculturele club, AT 5, multiculturele zender - en dan zwijgen als een godenzoon een zwarte man voor kankerneger uitmaakt, wat zeg ik: in de doofpot stoppen.

Op een vrijdagmiddag laat belde ik Perez en confronteerde hem met wat hij had geschreeuwd naar de assistent-scheidsrechter. Eerst zei hij dat hij zoiets niet kon hebben gezegd, maar toen ik zei dat ik de band wel 25 keer had beluisterd, bekende hij. ,,Dan zal het wel zo zijn. Dat is erg. Het spijt mij. Maar móet je dat echt schrijven morgen?"

Ja. Dat vond ik wel - en nog. Als topvoetballer heb je je maar te gedragen. Bovendien had ik wel eerder gehoord dat Perez in het veld lelijke dingen roept tegen anderen. Nou, dit was het stuitende en sluitende bewijs - sterker, dit was erger.

Later die avond werd ik gebeld door Ajax-trainer Henk ten Cate. Hij wilde precies weten hoe het zat. Hij had geen probleem met de publicatie. Ik heb nooit begrepen dat hij of het bestuur Perez toen niet onmiddellijk heeft geschorst. Twee dagen later deed Perez mee op het Kasteel. Hem werd alleen opgedragen om voor straf een clinic in de Bijlmer te verzorgen maar omdat jongeren uit Amsterdam-zuidoost Perez niet ‘moesten’ heeft Ajax wat kinderen uitgenodigd op De Toekomst en die hebben van de Deense voetballer een voetbaltraining gekregen.

Terug naar vorige week zaterdag, Excelsior-PSV. Na de wedstrijd heb ik Perez boos gezegd dat ķk wél bereid ben om met hem aan tafel te zitten en dat ik dan eens zou uitleggen wat racisme is.

Hij liep door, zwijgend.

Die avond las ik het interview in VI. Goed verhaal, openhartig, intelligent. Zijn grote ambitie is om straks een Nederlandse Match of the Day te presenteren. Perez heeft wel een enorme passage over journalistiek laten schrappen uit het VI-verhaal en hij wilde ook dat de regels over mij eruit gingen. Maar die bleven staan.

De zondag na Excelsior stuurde Perez mij de volgende sms.

Beste Hugo, ik respecteer en waardeer je journalistieke werk. Toen en nu. Ik voel alleen niet de behoefte om met je te praten of in hetzelfde programma te zitten. Dat heb ik aangegeven in VI. Niets meer en niets minder. Als die opmerking je heeft geraakt, excuus. Het zou je hoe dan ook sieren als je ook mijn standpunt zou respecteren. Mvg K.Perez

Ogenschijnlijk is het beschaafde sms, goed geschreven ook. En toch wringt er iets. Het klopt niet. Hoe kun je iemand respecteren om zijn journalistieke werk, toen en nu, maar niet met diegene willen praten? Ik snap het wel: ik heb met die column de glazen ingegooid van de toekomstige voetbalpresentator. Ik kan zijn sms dan ook niet anders opvatten dan dat Perez zijn naasten heeft gezworen om Borst die zijn - vooruit - slip of the tongue wereldkundig heeft gemaakt te straffen en voor altijd te negeren.

Kortom, de boodschapper heeft het toch gedaan.

Tja. Dat vind ik onsportief, onrechtvaardig. Gelukkig ben ik niet van Kenneth Perez afhankelijk. Mij straft hij niet met zijn weigering naast me te komen zitten. Het maakt mij alleen maar vastbeslotener om dit soort uitwassen altijd op te schrijven in de krant of te roepen op tv.

Ik ben er klaar mee nu. Ik wens de prachtige voetballer Kenneth Perez oprecht een paar mooie laatste jaren en hoop hem ooit op tv te begroeten als de Nederlandse (Deense) Gary Lineker. Als je het mij vraagt ben ik straks zijn ideale sidekick: zijn (journalistieke) geweten.
Vanavond zit meneer trouwens weer op de bank, net als afgelopen week.
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:59:11 #78
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_54974015
Mooi.. hopen dat ie daar de rest van het seizoen blijft zitten
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55112471
Ik lach me echt de ballen uit de broek om zijn situatie.
pi_55113365
Hele tweede helft warmgelopen zonder in te vallen toch? Ik denk dat ie misschien wel weigerde om in te vallen.
pi_55113399
De trainer die hem niet meer moest bij Ajax is weg, de trainer die hem juist wel wilde bij PSV is ook weg.
Wat sneu voor Perez
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 23:10:03 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55114504
ik hoop dat VAlencia snel met een bod komt
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55114547
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop dat VAlencia snel met een bod komt
Ik denk niet dat Miguel dat wil/.
pi_55122148
Ik vind het wel grappig worden, nergens komt-ie aan spelen toe.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55122232
Snel terughalen!
pi_55122742
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Snel terughalen!
precies of dadelijk gaat hij naar Feyenoord
AFC AJAX
pi_55122769
Tsja, hij zal wel balen dat ie niet naar ons is gekomen Bert had m wel opgesteld hoor.

Jammer joh...
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:53:41 #88
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55122788
En hij wilde zo graag weg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 december 2007 @ 02:04:01 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55139067
ach, hij heeft in iedergeval CL gespeeld nu
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 10 december 2007 @ 02:46:41 #90
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55161307
Heerlijk..
quote:
Perez bij PSV op zijspoor gezet
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Tandenknarsend zat Kenneth Perez vrijdag in de dug-out, diep weggedoken in zijn jas om zich te beschermen tegen de kou.

De Deen van PSV zat tijdens de blamerende nederlaag tegen Roda JC negentig minuten op de bank (4-2) en het ziet er niet naar uit dat er in die situatie op korte termijn verandering komt.

Na het vertrek van Ronald Koeman is Perez onder interim-trainer Jan Wouters op een zijspoor geraakt. In een persoonlijk gesprek liet de oefenmeester de Deen vorige week weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.

De mededeling moet Perez pijn hebben gedaan, al kwam die voor de trotse speler niet als verrassing. Na het vertrek van Koeman speelde hij niet één volledige wedstrijd meer voor PSV. Bij CSKA Moskou begon hij voor het eerst op de bank, in de competitieduels met De Graafschap en Roda JC kwam Perez zelfs helemaal niet meer in actie.

Op het moment dat Wouters vrijdag tegen Roda JC ging wisselen, bracht hij eerst Jason Culina om de balans in zijn ploeg te herstellen. Toen PSV achter kwam en iets moest forceren, bracht de oefenmeester Ismail Aissati (elf duels, nul goals, nul assists) in het veld en sloeg hij Perez (elf, vijf, twee) over. Bij 0-3 mocht de Deen zich nog wel gaan warmlopen, maar toen de Limburgers nog een keer scoorden mocht Perez - waarschijnlijk tot zijn eigen opluchting - weer gaan zitten.

Zo is Perez in een absurde situatie terecht gekomen. Hij vertrok deze zomer bij Ajax vanwege een trainer (Henk ten Cate) die het niet in hem zag zitten en koos voor PSV, waar een andere trainer (Ronald Koeman) zijn komst erdoor drukte, terwijl niet iedereen overtuigd was van het nut van de aanvaller. Inmiddels hebben beide oefenmeesters een andere club en zal Perez zich afvragen of hij niet te vroeg uit Amsterdam is weggegaan.

Bij Ajax was Perez een lastige bankzitter, nu houdt hij zich voorlopig gedeisd. De Deen weet dat het regime van Wouters slechts duurt tot 1 januari. Dan wordt hij weer afgelost door Sef Vergoossen. Dat is uitgerekend de man die hem tien jaar geleden, als trainer van MVV, naar Nederland haalde. Perez hoopt dat zijn situatie straks ten goede keert.

Vergoossen werd dit weekeinde met zijn club Nagoya Grampus Eight uitgeschakeld in het Japanse bekertoernooi. Daardoor kan de Limburger ruim voor 1 januari terugkeren naar Nederland. Maar het is vrijwel uitgesloten dat hij voor de jaarwisseling nog op de trainersstoel van PSV zal zitten.

De nieuwste interim-trainer van de landskampioen zal de komende weken gebruiken om zich behoorlijk in te werken. Hij zal gesprekken voeren met Wouters en technisch- manager Stan Valckx, maar zich nog niet met de selectie bemoeien. ,,We houden ons aan de planning,’’ aldus Reker. ,,Tenzij we twee keer met 10-0 verliezen of Jan Wouters zelf aangeeft dat hij het niet meer ziet zitten.’’

Steeds duidelijker wordt dat Vergoossen een hels karwei wacht. Almaar nadrukkelijker begint PSV de gevolgen te voelen van het kwaliteitsverlies dat het nu al zomers achtereen lijdt. Zelden werden de Eindhovenaren in eigen huis zo te kijk gezet als vrijdag door Roda JC.

Tussen alle ellende in werden wel de plooien met doelman Heurelho Gomes gladgestreken. De Braziliaan gaf vorige week een pittig interview aan VI, waarin hij aangaf een vertrek uit Nederland te overwegen. PSV had echter maar een paar gesprekken nodig om Gomes te overtuigen tóch langer te blijven.

Vrijdag kondigde de club aan dat Gomes deze week gaat bijtekenen tot 2013. Waarschijnlijk gebeurt dat donderdag. ,,Het zou mij verbazen als dat niet zou gebeuren,’’ bevestigde Reker gisteren nog maar eens.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55162294
Ik moet er ook wel een beetje om lachen.
Klik dan als je durft
pi_55166966
Ik vind het jammer dat zo'n goede voetballer niet speelt in Nederland .
  maandag 10 december 2007 @ 15:51:23 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55170375
Ik verwacht dat Perez toch wel weer speeltijd zal gaan krijgen als Vergoossen aan het roer staat bij PSV.
Die heeft hem destijds ook naar Maastricht gehaald vanuit Denemarken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 december 2007 @ 18:06:52 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55173245
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht dat Perez toch wel weer speeltijd zal gaan krijgen als Vergoossen aan het roer staat bij PSV.
Die heeft hem destijds ook naar Maastricht gehaald vanuit Denemarken.
tja dat is geen garantie natuurlijk, Culina moest onder Koeman weg bij Ajax maar kwam onder hem bij PSV juist tot bloei en speelde veel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55691761
Kick.
pi_55691975
Welkom terug
pi_55692467
Clubhoertje
pi_55698049
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Snel terughalen!
Jij heb er kijk op.
pi_55698100
Tja wat moet ik er van zeggen. Leuke speler, maar echt balen dat hij naar een concurrent gaa ook weer niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')