Ach, misschien dat die bij Jong Ajax mag spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate gaat Perez natuurlijk niet meer opstellen, al scoort hij 100 goals in de voorbereiding
Nou, dan gaat ie toch lekker op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij heeft een contract voor 2 jaar. Als iemand een probleem heeft dan is het Van Geel die met een waardeloze ongemotiveerde speler zit die niet gepruimt wordt door de spelersgroep als door de coach
Hij moet meetrainen met het eerste, hij kan wel verplicht worden mee te spelen met Jong Ajax, alleen niet om er mee te trainenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, misschien dat die bij Jong Ajax mag spelen
Je hebt 2 jaar een contract dat je door moet betalen, je hebt een speler die voor een slechte sfeer zorgt terwijl hij niks toevoegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, dan gaat ie toch lekker op de tribune zitten.
Alsof Ajax zijn contract gaat afkopen.
Als je Perez houdt maak je iedergeval je eigen zwakkerquote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Ajax het geen probleem vindt, dan heeft Perez geen poot om op te staan hoor. Liever een miljoen salaris dan een concurrent sterker maken.
Dat zal Van Geel wel zijn geweest denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
Door wie is Perez eigenlijk naar Ajax gehaald? Blind mag ik hopen?
Aan het begin van zijn (eerste) seizoen waren er al problemen. Dat lijkt me vrij uniek. Ik vind het dan ook frappant dat Van Geel niet achter Perez gaat staan. Hij is verantwoordelijk voor zijn komst en Perez heeft het gewoon goed gedaan dit jaar. Waarom probeert Martin niet om Ten Cate om te turnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zal Van Geel wel zijn geweest denk ik.
Of constant warm lopen en als ie weigert zijn loon inhoudenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, dan gaat ie toch lekker op de tribune zitten.
Alsof Ajax zijn contract gaat afkopen.
Jah dan weet je dat contract breuk forceren geen zin heeft bij AJax..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kost een wisselmogelijkheid
Zal ook een lekker positief beeld geven aan spelers die een aanbod krijgen van Ajax
Ten Cate zei nog dat Perez het voor zichzelf had verpest door 7 wedstrijden schorsing op te lopen en dat hij daardoor anderen een kans had gegeven die het dan gepakt hadden. Het blijft nog steeds een raar verhaal, feit is dat Perez het wel grotendeels voor zichzelf heeft verneukt in mijn ogen, ongeacht de voorkeur van Ten Cate en het handelen van Ajax in de transfer.quote:Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Datum: 5-jul-2007 16:43
"Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV is van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken?"
"Ik ben heel teleurgesteld in hoe de dingen gelopen zijn", aldus de huidige nummer 19 in de Ajax-selectie, die nauwelijks in de plannen van Henk ten Cate voor komend seizoen voorkomt. "Waar ik mijn zinnen op had gezet, is niet gelukt, dus ik sta weer voor alles open." Perez verwijst naar de onderhandelingen tussen Ajax en PSV, die onverwacht op niets uitliepen omdat volgens de Amsterdammers niet werd voldaan aan de vraagprijs. "Ik las pas nog op internet over een club waar enkele spelers in staking gingen. Maar dat zit niet echt in me."
"Ik heb hier een heel slecht gevoel over", benadrukt de voormalig AZ-speler nogmaals. "De supporters hebben me ontzettend gesteund. De medespelers ook. Wat dat betreft voel ik me hier geen paria. Hoewel Perez aanvankelijk koos voor PSV, lijkt hij nu ook wel iets te voelen voor Feyenoord. "Het is duidelijk dat het Feyenoord van nu een andere selectie is dan een paar maanden geleden."
De aanvaller hoopt dat het tussen hem en Ajax, met de transferdeadline naderend, niet tot een scherper conflict komt. "Nee, dat lijkt me niet. Maar zoals ik al zeg, ik ben heel teleurgesteld in Ajax. Want het (de transfer naar PSV, red.) leek rond, het was in principe een penalty. Ik wilde weg, de clubs wilden, de trainer stond me niet in de weg, maar toch ging het mis." Hij hoopt dat Ajax hem niet in de voorronde van de Champions League laat spelen, zodat hij nog speelgerechtigd is bij een eventuele andere club. "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"
quote:PSV kan Kenneth Perez toch verwelkomen
11/7/2007 15:51
Kenneth Perez heeft dan toch zijn overgang naar PSV te pakken. De Deense oud-international ondergaat donderdag een keuring.
Dat PSV er niet in slaagde de Mexicaan José Andres Guardado los te weken bij Atlas, bood mogelijk de financiële ruimte bij de Eindhovenaren om zich alsnog in de richting van Ajax te bewegen. Dat heeft nu geleid tot een akkoord over een afkoopsom.
Perez gaat zijn handtekening zetten onder een contract dat hem twee jaar in Eindhoven houdt. In de verbintenis is een optie voor een extra seizoen opgenomen.
PSV en Perez waren al eerder tot een vergelijk gekomen. De transfer leek af te gaan afketsen, omdat de Brabanders niet wilden voldoen aan de eisen die Ajax op tafel had gelegd. De Amsterdammers hadden al een akkoord met Feyenoord en wilden minimaal hetzelfde bedrag.
Perez, die een overstap naar Feyenoord niet zag zitten, zat in Amsterdam op een zijspoor. De 32-jarige Deen was ongelukkig met zijn rol als invalkracht. Bovendien kreeg hij te horen dat trainer Henk ten Cate niet van plan zijn aanpak te veranderen.
en nu scoort ie namens PSV 2x tegen Feyenoordquote:Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Datum: 5-jul-2007 16:43
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |