hahahahahahahahahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
ik ga nu ook!
toch fijn dat er een beveiliger aanwezig is,die over mn tere lijfje waakt![]()
oww je hebt al ervaring met cossen,nou nu slaap ik helemaal rustig!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef herderdoggy het volgende:
yep heb ej mooi gedaan avonne de cos titel
De tiet is opgeborgen, we kunnen rustig gaan slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:18 schreef avonne het volgende:
In het huis slaapt iedereen.
slaap lekekr cindyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww je hebt al ervaring met cossen,nou nu slaap ik helemaal rustig!
trusten allemaal,en knuffie voor de doggies!![]()
Maar daar was het toch allemaal om begonnen ...... Je wilde een eigen naamtopicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef herderdoggy het volgende:
yep heb ej mooi gedaan avonne de cos titel
jah klopt voorheen keek ik alleen maarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef avonne het volgende:
herderdoggy,
Je bent 9 juni geregistreerd hier. Maar kom je al langer op Fok?
nee ik wou geen eigen naam topic mijn naam mocht er niet te veel opvallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar daar was het toch allemaal om begonnen ...... Je wilde een eigen naamtopic
In zijn profiel :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef avonne het volgende:
herderdoggy,
Je bent 9 juni geregistreerd hier. Maar kom je al langer op Fok?
zeker weten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:24 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
nee ik wou geen eigen naam topic mijn naam mocht er niet te veel opvallen
maar dit is goed zo
o ik wacht rustig op bewijs, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn profiel :
Signature: http://goudenhuuub.web-log.nl/
Beroep: security dgk nou goed hahahahahahaha
Wie zei ook al weer ..... IkWeetNiets
IkWeetNiets is een profiel naamquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn profiel :
Signature: http://goudenhuuub.web-log.nl/
Beroep: security dgk nou goed hahahahahahaha
Wie zei ook al weer ..... IkWeetNiets
ik heb je toch antwoord gegevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:41 schreef avonne het volgende:
Kom, Eend, help eens even, en stel een goeie vraag aan hem.
Je moet het eruit trekken.
smeuiïge details willen wequote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:47 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
ik heb je toch antwoord gegeven
ik ben sinds de 9de geregistreert
maar keek voor die tijd altijd wel mee
Voor welk bedrijf werk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:49 schreef herderdoggy het volgende:
ok hey slaap lekker en misschien tot zaterdag
Alsof ze dat hier niet al wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:55 schreef herderdoggy het volgende:
jah ik ga de naam van het bedrijf waar ik voor werk neit vertellen hiero
En wat ik net allemaal zag, zou ik het kunnen geloven, alleen voor een beveiliger die misschien nog moet ingrijpen in een conflict is het wel iet wat dubieus om een huubsite in je sig te hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:59 schreef herderdoggy het volgende:
ik heb een foto gemaakt van de beveiligings hok en van de productie keet
Ik zeg niet dat ik het weet, maar er zijn er vast die dat wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:58 schreef herderdoggy het volgende:
nou vertel het eens
welke bedrijf heeft er altijd op gezeten hier op de kooi
Het is wat moeilijk te lezen, maar er staat wat andersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:02 schreef herderdoggy het volgende:
ik zat hier als beveiliging
het bedrijf waar ik werk is securicor
dit is het bedrijf wat er nu zitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is wat moeilijk te lezen, maar er staat wat anders
[afbeelding]
Als je ons voor de gek wil houden vind ik het leuk om je te 'ontmaskeren', lekker belangrijk voor de restquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:05 schreef herderdoggy het volgende:
je leest neit goed jonge
Eerst zat je er en was je er aan het werk en nu ben je opeens weggestuurdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:07 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
dit is het bedrijf wat er nu zit
wij zijn er weggestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |