dan nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Markster het volgende:
je maakt mij niet wijs dat die haren en alles met die standaard vinyldingen is gemaakt hoor!!
Jij hebt mijn vinyl op de FOK!-auto ook nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef twi het volgende:
Belangrijkere vraag vind ik waarom iemand in godsnaam een 8-jarig meisje op z'n Forza-auto maakt
Ik geloof dat van die gezichten etc ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Markster het volgende:
je maakt mij niet wijs dat die haren en alles met die standaard vinyldingen is gemaakt hoor!!
Toch is het zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geloof dat van die gezichten etc ook niet![]()
Daar staat een 8-jarig jongetje op?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vinyl op de FOK!-auto ook nog niet gezien. Mwehehe.
Gatsiedarrie. Nee.quote:
Uuuh, waarom zou dat vreemd zijn? Het is maar een plaatje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef twi het volgende:
Belangrijkere vraag vind ik waarom iemand in godsnaam een 8-jarig meisje op z'n Forza-auto maakt
Ga er even lekker serieus op in ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Uuuh, waarom zou dat vreemd zijn? Het is maar een plaatje.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:36 schreef -Dries- het volgende:
Ja, dat jij vreemde gevoelens krijgt als je een 8 jarig meisje ziet kan ik ook niet helpen.
quote:
Iddquote:
Daarom heb ik ook alleen auto's in racing colorsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:32 schreef AQuila360 het volgende:
Maar het is niet tof zon foto er op gewoon paar strepen blijft het mooiste. Kunstwerken hang je maar aan de muur en niet op je auto.
En 3 achievements in 1 keerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd?
Ben nu met het arcade gedeelte bezig van Forza dat is ook best leuk!
Je kunt die racen gaan doen ja kun je zelf klasse kiezen en dan gewoon 1e worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Losse races waarbij je gelijk 3 wagens unlockt.
Online racen werkt superquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:35 schreef DownForZ het volgende:
Ik ga dalijk na werk even Forza 2 kopen
zal even kijken wat me live nick is, moek veranderen en dan post ik die ook wel
is online racen een beetje relaxt? (kan dat uberhaupt )
*gaat maar even recensies lezen
Kwestie van de laagste P.I van het veld hebben, dan start je achteraan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt die racen gaan doen ja kun je zelf klasse kiezen en dan gewoon 1e worden.
En je hebt Time Trails die moet je gewoon met een bepaalde wagen doen.
Hoe werkt dat trouwens met de startrij? Ik start nooit vanaf de 8ste plaats maar daar is wel een achievment voor zag ik.
yesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:12 schreef X-fi het volgende:
Dit is alleen maar op de Xdoos toch?
ik sinds vannacht op leven 40quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:47 schreef existenz het volgende:
Lvl30 ook weer gepasseerd inmiddels. Nog 20 te gaan![]()
Bewijs genoegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatsiedarrie. Nee.
Een meisjesachtigding, wel. Gelukkig maar ook. Toch nog een soort bewijs van dat ik een meisje ben, hihi.
Hoe onlogisch eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Kwestie van de laagste P.I van het veld hebben, dan start je achteraan.
Ja vind jequote:
Oh jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee want als je een hogere pi heb heb je waarschijnlijk ook een snellere qualify![]()
![]()
woepsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
jammer. Niet goed
het is http://games.fok.nl. Dus zonder de www.
Qua looks de Porsche GT, of die lekker rijdt; geen ideequote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:35 schreef rival het volgende:
wat vinden jullie nou echt de vetste beste auto van het spel?
ik ben namelijk nog wat geld te spenderen (600.000) en ik weet bij god niet meer wat ik erbij wil
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind je
Als ik onbekende servers wil joinen krijg ik vaak te zien dat het al vol is of niet beschikbaar.. kom maar moeilijk in een room. En ben je er in, dan blijkt dat ze op nurbergring aan het rijden zijn ofzo.. kun je weer verder zoeken.
Vind ik wel jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |