daarvan zou ik wel een kopietje willen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef Justinn het volgende:
Geen idee of iemand het al eens heeft gedaan, maar ik heb het Fok! logo net gemaakt!En hij is best goed gelukt, vind ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verslavend spel.![]()
vind je? volgens mij is dan van hem helemaal niet áfquote:
Idd FOK! autoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
daarvan zou ik wel een kopietje willen hebben, je hebt zeker niet toevallig een elan versie? of een f340 versie?
Bumpers, turbo\'s en FOK!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef Justinn het volgende:
Geen idee of iemand het al eens heeft gedaan, maar ik heb het Fok! logo net gemaakt!En hij is best goed gelukt, vind ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verslavend spel.![]()
Leuk dat je dat tussen het nieuws zetquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Die Southpark wagen die 1 pagina terug kwam is trouwens ook heel erg tof gemaakt![]()
![]()
nee gek!! ik heb op google naar cartoons gezocht en deze zag er redelijk makkelijk uit (veel ronde simpele vormen)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maarre, die foto waarvan je hem hebt nagemaakt? Is dat in je eigen kamer?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef rival het volgende:
hehe, ben er de hele middag mee bezig geweest... was eigenlijk om even te proberen of ik iets na kon maken... ik vind hem niet slecht voor een eerste keer!
dit is origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het echt mooiquote:
baas boven baas hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:25 schreef niekth het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, heb ik nu je droom verpest?
ja voor een kind is dat een supermuurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind die muur inderdaad ook gaver.
Op een auto staat het niet zo, vind ik.
Hey vet.quote:
Heb ik ook gedaan had die tering snelle corvette maar was nix mee te doen dus ff zo'n kerel in gehuurd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:39 schreef twi het volgende:
Oh, en de Corvettes zijn ook in dit spel weer klotewagens 'k Ga er echt niet de moeite voor doen om die te leren rijden, laat de AI 'm wel voor me winnen.
Je kunt 'm toch 'downtunen' naar fabriekszooi?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:45 schreef twi het volgende:
Ik heb die Lingenfelter net voor een kleine ton getuned. Geen extra power erbij, alleen betere remmen, banden, transmissie e.d. maar nog rijdt dat ding als een dweil. Jammer dat je auto's niet kan downtunen, dat ding dat trekt zichzelf nog de muur in in z'n 5.
Idd. Hopeloze bak.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:15 schreef twi het volgende:
Die Lingenfelter is "fabrieks-af" al een kutbak om te rijden.
Jouw verhoudingen kloppen niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
wtf, ik post exact hetzelfde ontwerp gister...
[afbeelding]
gister gemaakt, maarre leuk idee![]()
Wat een werk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef rival het volgende:
hehe, ben er de hele middag mee bezig geweest... was eigenlijk om even te proberen of ik iets na kon maken... ik vind hem niet slecht voor een eerste keer!
dit is origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ligt eraan naar welk plaatje je hem maakt, er zijn een stuk of wat versies geweest van deze auto, google maar ffquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Jouw verhoudingen kloppen niet.Maareh, leuk idee.
Dit is tijdens een race gemaakt:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:29 schreef DownForZ het volgende:
Ik zat vol verwachting op deze game te wachten tot ik de demo in mn handen kreeg, beetje gare graphix toen, is dat verbeterd en ziet het er nu zo uit als de screenshots?
zo ja dan koop ik hem vanavondheb wel weer een spel nodig voor de 360
Hoe is het trouwens met de snelheid in het volledige spel, gaat dat iets sneller dan de demo?
Ik vind het persoonlijk wel een mooie game, maar niet fantastisch mooi ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:29 schreef DownForZ het volgende:
Ik zat vol verwachting op deze game te wachten tot ik de demo in mn handen kreeg, beetje gare graphix toen, is dat verbeterd en ziet het er nu zo uit als de screenshots?
zo ja dan koop ik hem vanavondheb wel weer een spel nodig voor de 360
Hoe is het trouwens met de snelheid in het volledige spel, gaat dat iets sneller dan de demo?
Eens kijken of ik straks een mooi FOK!games logo kan maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is tijdens een race gemaakt:
[afbeelding]
Dus verg zelf maar een oordeel.
Dat kan hij denk ik snellerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens kijken of ik straks een mooi FOK!games logo kan maken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
nee gek!! ik heb op google naar cartoons gezocht en deze zag er redelijk makkelijk uit (veel ronde simpele vormen)
en ben eraan begonnen... ik heb ook niks met southpark hoor, me volgende poging wordt die johnny bravo uit dit topic...
waarschijnlijk honderden verschillendequote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:00 schreef Markster het volgende:
Kan nog ff iemand reageren op mijn vraag, wtf de vynil van het plaatje in de OP?
Ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:12 schreef Markster het volgende:
volgens mij zijn mensen meer bezig met pimpen dan met racen
Maar ik heb nog ff een vraagje, ik heb mijn vriendin een autootje cadeau gedaan, maar hoe kan zij hem nou ophalen? Want in haar garage staat ie nog niet
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef Scarface2004 het volgende:
In career mode op LB drukken....krijg je een uitklap schermpje met een bericht dat ik je een auto hebt gedoneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |