quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef hoM3r het volgende:
[..]
NEE IK DENK DAT HIJ EENS DE ECHTE NUMMER 1 VAN GELDERLAND WOU ZIEN!!!![]()
![]()
![]()
Nou moet je niet doen alsof Roda JC zo'n entertainende ploeg is. Dat zijn bij voorbaat altijd de meest geestdodende wedstrijden van het jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Je bedoeld nog verdedigender en nog meer tijdrekken? Nee dit viel me zwaar tegen van jullie! Maar als we het eerste half uur hadden doorgetrokken waren we nooit in de problemen gekomen.
Een Italiaanse ploeg valt nog meer aan
Koempelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:12 schreef DeVinger het volgende:
Roda is sowieso een vet saai niet-voetballende ploeg. Mijnwerkers.
Dat heb je de eerste 30/35 minuten gezien. Was zeker niet verkeerd, jullie stonden volledig vast. En dat met een volledig geblesseerde voorhoede.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Nou moet je niet doen alsof Roda JC zo'n entertainende ploeg is. Dat zijn bij voorbaat altijd de meest geestdodende wedstrijden van het jaar.
quote:
Dat is maar 30 minuten. NEC bewijst al jaren de meest spectaculaire ploeg van Nederland te zijn. Topvoetbal in Nijmegen. Hee, ik heb nog steeds geen seizoenskaart..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heb je de eerste 30/35 minuten gezien. Was zeker niet verkeerd, jullie stonden volledig vast. En dat met een volledig geblesseerde voorhoede.![]()
Ja, flitsend, onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heb je de eerste 30/35 minuten gezien. Was zeker niet verkeerd, jullie stonden volledig vast. En dat met een volledig geblesseerde voorhoede.![]()
Als jij dat zegt zal dat wel zo zijn hequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef hoM3r het volgende:
[..]
NEE IK DENK DAT HIJ EENS DE ECHTE NUMMER 1 VAN GELDERLAND WOU ZIEN!!!![]()
![]()
![]()
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef DeVinger het volgende:
BOEIEND, toch vet als die bij je club wil spelen.
geloof er geen kloot van btw, die zal toch wel zijn zakken vullen in het buitenland?
quote:Olaf Lindenbergh heeft vanmorgen aangegeven niet op de aanbieding van N.E.C. in te gaan. Na de wedstrijd van gisteravond tussen PSV-N.E.C. hebben technisch directeur Carlos Aalbers en trainer Mario Been nog met de middenvelder gesproken. Er werd afgesproken dat Lindenbergh zondagochtend zou laten weten of hij op de aanbieding van N.E.C. in zou gaan.
Lindenbergh liet vanmorgen aan Carlos Aalbers weten dat zijn voorkeur uitgaat naar een buitenlands avontuur. Om welke club dit precies gaat is ons niet bekend. N.E.C. wil benadrukken dat de overgang van Lindenbergh niet is afgeketst om financiële redenen.
N.E.C. betreurt het dat de middenvelder niet op de aanbieding is ingegaan, maar wil zich alleen versterken met spelers die graag voor de club uitkomen. N.E.C. zal de zoektocht naar vesterkingen voortzetten en zodra er op dit vlak wat te melden valt, zullen wij dat via onze mediakanalen bekendmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |