quote:
De Goffert trok dit jaar soms 60.000 toeschouwers terwijl er toch echt maar 12.500 inpassen. Dát is pas knapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het door voetbal komt, maar optredens van artiesten bv![]()
Een roeibootje met 100 Cubanen, dát is pas knap!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:13 schreef Strooper het volgende:
[..]
De Goffert trok dit jaar soms 60.000 toeschouwers terwijl er toch echt maar 12.500 inpassen. Dát is pas knap![]()
Die zijn heel heel heeel licht felgroen - zwart. Niet geel-zwart.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom de NDRGRND in Nijmegen geel-zwarte tegeltjes op de plee heeft? Of is dat eigenlijk een kut-tent als je niet zat bent?
Ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef MahirBurekovic het volgende:
Nog geen wedstrijd gewonnen van een profclub deze voorbereiding. De troost van vanavond is dat Roda met 3-1 van Helmond Sport verliest.
Op dit moment zeg ik: lood om oud ijzer. Kan een spannende pot worden dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
Moeten wij ons nu zorgen maken om de competitieopener of niet? We winnen wel van jullie, maar als je ziet dat we er tegen Helmond amper aan te pas komen (in de 2de helft eigenlijk niet meer)...
Ow...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Die zijn heel heel heeel licht felgroen - zwart. Niet geel-zwart.
Is best ok ja, ookal moet je je er soms door een half uur herrie worstelen..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ow...Wel een heel foute tent, maar wat ik me kan herinneren was het er wel leuk!
![]()
Ze draaiden The Kooksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Is best ok ja, ookal moet je je er soms door een half uur herrie worstelen..
Same here, 3de match naar Venlo. Wel leuk dat Fortuna bij de promotie meteen liet weten ook te komenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat de derby al zo vroeg is
Je was er zaterdag? Toen liep ik er ook heel nuchter rond..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ze draaiden The Kooks![]()
Verder geen idee meer![]()
Nee, met de zomerfeesten 2 avonden. Behalve de heel, héél licht groen-zwarte tegeltjes op de plee bewonderen, hing ik alleen maar op die banken in de hoek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Je was er zaterdag? Toen liep ik er ook heel nuchter rond..
Ze speelden in hun laagste versnelling tegen ons, gingen rusten met 0-1 (uit een penalty). Na rust speelde hun 2de elftal tegen ons en misten ze nog een penalty...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Best netjes tegen Getafe, die 0-1. Die hebben de rest van de Nederlandse ploegen (Sparta, Roda) een flink plak slaag gegeven.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ow dacht dat het 0-3 was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |