Das helemaal spijkerhardquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef GizartFRL het volgende:
Nog geen nieuwsberichten over Joure.
Zal allemaal wel meevallen neem ik aan.
Heb zelf eens een AX verkocht waar de beste man een half jaar later mee aankwam dat de aandrijfas geluid maakte. Of ik die nog even wilde maken....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:55 schreef GizartFRL het volgende:
Heb zelf eens een AX verkocht waar de beste man een half jaar later mee aankwam dat de aandrijfas geluid maakte. Of ik die nog even wilde maken....
Was het die met die stropdas?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef trancemaniak het volgende:
1 Nederlandse man die zei bij RDW of justitie of iets dergelijks te werken.
:dquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Was het die met die stropdas?![]()
[afbeelding]
Hetgeen mij niets verbaast. Ik heb ook ooit een Turkse cliënt gehad die zijn geld terug wilde nadat bij hem beslag was gelegd (overigens, nadat ik voor hem een prima betalingsregeling had weten te regelen ondanks het feit dat hij al ruim een jaar de wederpartij met smoesjes om de tuin heeft willen leiden en hij die betalingsregeling gewoon niet na kwam, wat natuurlijk de druppel was). Ook dreigen van "ik kom mijn geld halen en je zorgt maar dat je het heb klaarliggen". Nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef trancemaniak het volgende:
Vol spanning gewacht, maar uiteindelijk zijn ze niet gekomen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Was het die met die stropdas?![]()
[afbeelding]
Ik ken meerdere turken en die zijn allemaal ok. Ik heb het gevoel dat turken veel makkelijker integreren. Ze hebben ook niet meestal het gevoel alsof iedereen tegen hun is; in tegenstelling tot sommige andere bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hetgeen mij niets verbaast. Ik heb ook ooit een Turkse cliënt gehad die zijn geld terug wilde nadat bij hem beslag was gelegd (overigens, nadat ik voor hem een prima betalingsregeling had weten te regelen ondanks het feit dat hij al ruim een jaar de wederpartij met smoesjes om de tuin heeft willen leiden en hij die betalingsregeling gewoon niet na kwam, wat natuurlijk de druppel was). Ook dreigen van "ik kom mijn geld halen en je zorgt maar dat je het heb klaarliggen". Nooit gezien.
(voor de volledigheid, ik heb meer Turkse cliënten en dit is de enige Turk die ooit zo'n kunstje probeerde te flikken, maar niet de enige cliënt die ooit een kunstje probeerde te flikken)
Voor de goede orde, ik beweer niets anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef tong_poh het volgende:
Ik ken meerdere turken en die zijn allemaal ok. Ik heb het gevoel dat turken veel makkelijker integreren. Ze hebben ook niet meestal het gevoel alsof iedereen tegen hun is; in tegenstelling tot sommige andere bevolkingsgroepen.
prepaid nummer is wel een strak idee ja :pquote:Op zondag 17 juni 2007 12:35 schreef Coelho het volgende:
Dit soort problemen met medelanders zijn toch gewoon op te lossen door de auto niet voor de eigen deur te verkopen, maar ergens bij een tankstation oid af te spreken? En voor 10 euro koop je al een prepaid nummer.
Ik heb een keer een auto verkocht, diesel met 190k op de teller. Vervolgens belt de medelander na 3 maanden op dat de koppakking lek was en daardoor de motor in de soep. Of ik de helft wilde betalen, want nu konden ze niet naar Turkije op vakantie omdat ze hun spaargeld voor reparatie nodig hadden. Na eerst vriendelijk uitgelegd te hebben dat de garantie tot aan de deur geldt, daarna nog 4x vriendjes met dreigtelefoontjes aan de lijn gehad. Net of ze me kunnen localiseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |