Hoezo niets voor moeten doen ? Je hebt toch met die lui geemailt ??? De gemiddelde domein boer vraagt al 1500 euro voor http://www.pietjesnotter.nl alleen aan admin kosten. Die naam is verder waardeloos. Dus jij hebt zojuist een naam die wel waarde heeft voor de admin kosten van een gemiddelde domein boer verkocht ....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar ik heb er niets voor hoeven doen...en ik ben er blij mee.
Beterweters![]()
Als je het over mij hebt ik spreek geen N.Lquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
Dat gelul
Werkelijk, als je al in de IT zit zal het niet veel meer zijn dan draden trekken want aan je spelling/taalgebruik te zien heb je je LTS zwakstroom niet eens afgemaakt
Het zij zo...als ik er maar blij mee ben...vind 1500 euro een hoop geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hoezo niets voor moeten doen ? Je hebt toch met die lui geemailt ??? De gemiddelde domein boer vraagt al 1500 euro voor http://www.pietjesnotter.nl alleen aan admin kosten. Die naam is verder waardeloos. Dus jij hebt zojuist een naam die wel waarde heeft voor de admin kosten van een gemiddelde domein boer verkocht ....
I rest my case
Hadden ze waarschijnlijk een Joegoslaaf gehuurd om je te laten omleggen en daarna je domein gekaaptquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het zij zo...als ik er maar blij mee ben...vind 1500 euro een hoop geld.
En je weet maar nooit als ik het had afgeketst dit bedrag...wat ze dan hadden gedaan.
Nou jammer dan als ze dat hadden gedaan.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hadden ze waarschijnlijk een Joegoslaaf gehuurd om je te laten omleggen en daarna je domein gekaapt
Of meer reel... Ze hadden het bod verdubbeld...
Wat een mongoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:35 schreef Razor21 het volgende:
Hoelang moet het duren voordat ik eens op de Frontpage kom :
Nieuwssubmit :
Bose koopt domeinnaam van Razor21 12 jul 2007 19:07 In wachtrij
![]()
Had Tweakers, Webwereld , telegraaf, en de Metro ook gemailed gisteren.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had Tweakers, Webwereld , telegraaf, en de Metro ook gemailed gisteren.![]()
Hoeze een brief van Google??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:03 schreef LintuxCx het volgende:
Je roept het wel op je af hè Razor21... Wat komt er nu, een boze brief van Google?
Ik noem maar wat. DHL, Talpa, Bose, ik vraag me af wat de volgende toko in dat rijtje gaat worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef Razor21 het volgende:
Hoeze een brief van Google??
Er zijn zat mensen die dit soort dingen doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar ik heb er niets voor hoeven doen...en ik ben er blij mee.
Beterweters![]()
Doe www.u-roteeneindopmetjelollertopics.nl ook, je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:34 schreef Razor21 het volgende:
Zeau...brief is gepost geld kan komen![]()
Heb nu de smaak te pakken nu meteen maar : www.u-movie.nl geregistreerd je weet maar nooit.....![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Doe www.u-roteeneindopmetjelollertopics.nl ook, je weet maar nooit...
Wanneer krijg je je geld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:34 schreef Razor21 het volgende:
Echt gasten die mij nu nog niet geloven krijg toch de @#$@#$@#$@#$@#![]()
Dinsdag is het verhuis formulier van SIDN ingevuld en deze aangetekend opgestuurd dus ik verwacht dat ik deze week begin volgende week het geld heb. En die overeenkomst heb ik getekentquote:
Inderdaad en dat zal niet lang meer duren zit met smart te wachten op mijn geldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Het is makkelijk online te controleren of Bose inderdaad de nieuwe eigenaar is...
als je dat zou doen heb je binnen de kortste keren een nieuwe brief en wellicht een schade claim die nog stand gaat houden ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:34 schreef Razor21 het volgende:
Zeau...brief is gepost geld kan komen![]()
Heb nu de smaak te pakken nu meteen maar : www.u-movie.nl geregistreerd je weet maar nooit.....![]()
Ik heb hem al...zag dat punt ook maar dit is geen verwarring vind ik...was al van plan om deze te reggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
als je dat zou doen heb je binnen de kortste keren een nieuwe brief en wellicht een schade claim die nog stand gaat houden ook.
kijk ff naar artikel 3.8.....
Gozer niet zo bijdehand...heb toch een verhuisformulier ingevuld van de SIDN die heb ik ondertekend en zij hebben hem ook ondertekend. Heb hem hier liggen en zij hebben ook een exemplaar . Ik weet niet hoelang het duurt voordat zo'n naam overgezet is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:53 schreef UZN het volgende:
Jahoor. Ze betalen eerst en wachten dan netjes af of jij het overhevelt.
Waarom heb jij nog geen permban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |