Ik ga vanavond om half negen weer bij een huis kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:14 schreef dubidub het volgende:
[..]!
Ze hebben dit al vaker gehad, zo ontiegelijk zwaar kutweer. Maar meestal duiken ze dan 'n café in
Wanneer ga je trouwens verhuizen?
Oh, ik dacht dat je er al één had gevondenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:20 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om half negen weer bij een huis kijken
Heb er nu al een paar gezien, maar ze zijn gewoon allemaal te klein, we wonen er maar met zijn tweetjes maar ik wil wel een eigen kamer hebben die groter is dan het kippenhok dat ik nu heb (lees: 2.20 bij 2.30 meter of zo, rond de 5 vierkante meter). We hadden een hele mooie op Kijkduin gevonden, appartement, bovenste etage, keimooi en betaalbaar, uitzicht duinen/strand/boulevard Kijkduin en je kan vanuit het andere raam bij helder weer Europoort zien liggen.
Maar die had geen bergruimte, nog geen gangkast. En aangezien we nu in een eengezinswoning wonen en dat propvol zit, krijgen we zelfs als we opruimen niet alles in dat huis, je hebt geen eens een plekje voor je stofzuiger of kerstboom (van januari tot november).
Dus, vanavond weer op jacht
Ja dat dacht ik ook, maar dat ging dus toch niet doorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er al één had gevondenMijn fout. Succes in ieder geval
Wel gaaf hoor, zo'n appartement in kijkduin
Liepen wij twee daar niet samen naar buiten? Volgens mij welquote:Op zondag 17 juni 2007 11:01 schreef Toempf het volgende:
wat een avond was dat weer zeg, eerst naar een of ander gaar feest waar een death metal band kwam spelen, daarnaa nog een uurtje naar de winkel, en nog een afterparty bij de scouting in naaldwijk. ik heb geem flauw idee hoe laat ik thuis was en mijn hele arm en gezicht zit onder de krassen.
volgens mij heb ik in de prikkelbosjes liggen rollen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Liepen wij twee daar niet samen naar buiten? Volgens mij welIk heb daar namelijk die pizza betaald, maar nooit gezien, aangezien ik heel hard moest gaan tukken. Alleen het kutte was, dat ik op de scouting al ff m'n oogjes had dicht gedaan, waardoor ik thuis niet in slaap kon komen.
En m'n jas stinkt naar rook, voortaan toch maar naar de kapstok lopen
Oja, dit heb ik ook nog niet gepost: GESLAAGD
Oja, GotC stond naast me
Lotgenoot!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:59 schreef GotC het volgende:
Ik leef weer, soort van. Argh, wat een examenfeest..
Ik denk dat het gezellig was:quote:Op zondag 17 juni 2007 16:53 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog iemand toevallig bij de Honselse "feestweek" geweest?
quote:
Vechtpartij dorpsfeest Honselersdijk
Bij het dorpsfeest in Honselersdijk ontstond zondagochtend, even na middernacht, een vechtpartij op de Dijkstraat.
Surveillerende agenten zagen twee bebloede jongens van 16 en 18 jaar uit Honselersdijk, die zeiden net geslagen te zijn. Op aanwijzen van hen hielden de agenten even later een 15-jarige jongen uit Kwintsheul als verdachte aan.
Tijdens de aanhouding ontstonden er schermutselingen tussen verschillende groepen jongeren. Zij werden door tussenkomst van agenten, buurtpreventie en beveiliging uit elkaar gehouden.
Eén aanhouding volgde toen een 15-jarige jongen uit Honselersdijk meerdere malen niet luisterde naar de aanwijzingen van agenten dat hij weg moest gaan uit de Dijkstraat.
Huh, niks van gemerkt... Volgens mij gingen wij rond kwart over 12 nog even naar een examenfeestje. Maar niks van gezien dus.quote:
Ik was er zelf niet maar ik reed er vrijdagavond doorheen, stonden best veel politiemensen daar jaquote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Huh, niks van gemerkt... Volgens mij gingen wij rond kwart over 12 nog even naar een examenfeestje. Maar niks van gezien dus.
Wel raar dat dit gebeurd is, want er stonden geloof ik 10 politieagenten de hele avond en nog een handje vol bewakers...
dank je. had een brain wavequote:
Kan je helemaal niet pokeren dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:26 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Misschien laat ik ook nog even mijn gezicht zien... even als toeschouwer...
Ik ben heel slecht in kaartspelletjesquote:
vergeten te vermelden. lijkt me idd handig om de top 3 ITM te doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Over dat Blindlevel heb ik niet veel zinnigs te zeggen, maar als je echt om 24.00 wil stoppen, zou ik gewoon zeggen dat we de pot dan gewoon naar verhouding verdelen. Want wie we moeten ook nog bepalen wie er wint, alleen nr. 1 of ook 2 en 3?
je staat in het lijstje.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef alsderaket het volgende:
Mohgu,
Ik zie dat er nog plaatsen vrij zijn voor de pokermeet. Hierbij meld ik me aan.
Kom gezamenlijk met keijz en wlsandman.
* Bootje84 wacht op bevestiging van dubbie..quote:
Je hebt het wel erg vaak over GotC dubquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef dubidub het volgende:
Ik heb 300 fiches + 2 decks... die kan ik meenemen
Daarnaast zag ik GotC bij de AH
Ouders op vakantie, 12 dagen langDus enkelt makkelijke maaltijden, opwarmpizza's, bestelpizza's en knorr wereldgerechten
Ik zie 'r 2x, ik meld 't effe, is het gelijk vaakquote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg vaak over GotC dub![]()
Heb je al een praatje gemaakt met der?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie 'r 2x, ik meld 't effe, is het gelijk vaakNee, zaterdag vloog ze een of andere barhanger om z'n nek, vandaag zat ze niet ahcter de kassa, maar stond met iemand te praten
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie 'r 2x, ik meld 't effe, is het gelijk vaakNee, zaterdag vloog ze een of andere barhanger om z'n nek, vandaag zat ze niet ahcter de kassa, maar stond met iemand te praten
beetje kwaliteit chips..? of zo een goedkoop pokerkoffertje..? nofi, maar dan is dat gewoon duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef dubidub het volgende:
Ik heb 300 fiches + 2 decks... die kan ik meenemen
Daarnaast zag ik GotC bij de AH
Ouders op vakantie, 12 dagen langDus enkelt makkelijke maaltijden, opwarmpizza's, bestelpizza's en knorr wereldgerechten
Ga je daar beter van pokeren?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, ik heb zelf copag kaarten. die gebruiken we wel.. 100% plastic, superkwaliteit.
Vrouwen....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
En 1 van m'n beste vriendinnen is boos op me omdat ik 1 trekje had genomen van een groene sigaret, en dat ik dr geen gedag had gezegd zaterdag
..
Nee.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef keijz het volgende:
Ik vind die van 11.3 gram toch een stuk lekkerder pokeren eerlijk gezegd, kan niemand zulke meenemen?
Huilie.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef keijz het volgende:
Ik vind die van 11.3 gram toch een stuk lekkerder pokeren eerlijk gezegd, kan niemand zulke meenemen?
Doe jij nou mee vrijdag, met pokermeet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh dat werken ook, dit topic helemaal vergeten te tvpen![]()
Edit: nu staat Wlsandman zeker voor![]()
Des te meer win ikquote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef ThaRooP het volgende:
Volgens mij verlies ik best snel... aangezien ik al die pokertaal niet echt ken![]()
Rogerquote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef ThaRooP het volgende:
Volgens mij verlies ik best snel... aangezien ik al die pokertaal niet echt ken![]()
Ik weet niet, 8uur is een beetje vroeg aangezien er vrijdag altijd overwerk is en bierdrinks, en dan nog aids een douchen. En dan Bootje's huis vinden, daar trek ik btw 3 uur voor uitquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Doe jij nou mee vrijdag, met pokermeet?
Idd, ik denk dat we gewoon om het uur ofzo de blinds moeten verhogen. Gewoon ff kijken hoe het gaat..quote:Op maandag 18 juni 2007 19:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Edit: btw die blind structuur gaat veel te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |