Tot 2018 Soalomioquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Wehehe, ik vraag allen maar of ie zijn pet wilt goedzettenquote:
Ik zie een spook in dat kleine venstertjequote:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik niet unbanned benquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef MaddoxX het volgende:
tt klopt welik had de vorige alleen verkeerd genummerd
dat is het logitech logo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie een spook in dat kleine venstertje
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef ShadowFax het volgende:
die goatse link er in gooien is ook geen suc6
[afbeelding]
btw happysheep ben ik
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Latz het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07244/lolll.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerd![]()
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.quote:
Zeg ik dan dat ik dat ga doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.
Dacht ik alquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Hij is ongesteld.
Ik heb heul geen aanklacht. Ik heb ook geen dreigement geplaatstquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef Jimbo het volgende:
nog last gehad van je aanklacht ":') ?
ga gewoon via proxy als je het ECHT wilquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Pietklaaso het volgende:
Waarom heb ik nog steeds zo'n klote ban? dat terwijl ik nog zo'n hendig Sjieke brief geschreven had
(waarschijnlijk is dat de reden) Naja SoAlomio tot 2018
Weet je hoe langzaam dat gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
ga gewoon via proxy als je het ECHT wil
Nee dat niet, er zweeft wat voorquote:
beetje mijn solonickname jatten zeeee-egelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef ShadowFax het volgende:
die goatse link er in gooien is ook geen suc6
[afbeelding]
btw happysheep ben ik
Ik heb met behulp van een paar lijnen het wat beter zichtbaar gemaakt.quote:
lijkt wel alsof hij zichzelf fistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef GSMboy het volgende:
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/67suws3.jpg[/img]![]()
Die vent...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Coole topics dit
Heb net ontdekt dat ik in mn eentje een hele room kan bevolken![]()
URL copy pasten in een nieuw venster en inloggen met een andere naam. Of was dat al algemeen bekend ?
HAAL DIE NUMMERS UIT JE NAAM!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef Tichelaar het volgende:
Ik zag volgens mij m'n ex vanavond. Met z'n penis. Die nu veel groter is.![]()
Niet??quote:Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi, ik heb heul wel solomio bedreigd maar ik ben niet aangeklaagd
IK LEKKER NIET!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Niet??
IK MOET ME TERINGZOOI MELDEN OP HET POLITIEBURO!!!!!!!!
Klote FIXER!
Hoax!!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Niet??
IK MOET ME TERINGZOOI MELDEN OP HET POLITIEBURO!!!!!!!!
Klote FIXER!
je ava klopt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Wouser het volgende:
Whehehe geweldig dat ik dit gemist heb zeg... maar eens ff naar die site gaan
Ik zoek bovenstaandequote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef superworm het volgende:
nog iets te beleven op t moment?
Telefonsiche helpdeskquote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat doet zij/jullie voor werk als ik vragen mag.
Ik weet dat het d'r is, maar ze is niet op de chat nu geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef MaddoxX het volgende:
wat is der naamga je op die chat en vraag je of ze zo heet
Dan heb ik der maar mooi mooi geownedquote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
OMGOMGOMG!!11 Dit was een collega van me![]()
Wát een mens
Pwnt wie unne n00bquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef Electro-Worm het volgende:![]()
Fixer komt ook niet meer zo'n gevoel heb ik
GA HUILEN DIKKEquote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef BereNDD het volgende:
wat is dat nou voor geblaat over dat geowned en prut..
Die hele solomio is open en vrij bereikbaar...
Mensen worden gewaarschuwd dat er screens gemaakt kunnen worden...
Alsof de politie aan je deur komt omdat jij iemand in een chatvenster "hoer" hebt genoemd,
of omdat je een screenshot heb geplaatst (denk dat ze niet eens weten wat een screenshot is)
whheeh pwnt als je adresgegevens online staanquote:Op maandag 18 juni 2007 14:39 schreef Electro-Worm het volgende:
Net zoals bij mij neem ik aan? Google?
Leer lezen.. mafkees..quote:
Hoezo? Die van mij zijn ook makkelijk te vinden. Dacht je dat iemand het in z'n hoofd ging halen om bij mij aan de deur te komen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
whheeh pwnt als je adresgegevens online staan!
Nee, jij bent engquote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo? Die van mij zijn ook makkelijk te vinden. Dacht je dat iemand het in z'n hoofd ging halen om bij mij aan de deur te komen?
Hoezo? Ze staan ook in het telefoonboekquote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
whheeh pwnt als je adresgegevens online staan!
Wat is dat nou weer voor een opmerkingquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan ook in het telefoonboek
Ow, ze staan gekoppeld aan je username online?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking
Mijn adres gegevens vind je niet .. wat wil je met alleen mijn voornaam?
Ik kom je halen jongetje!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo? Die van mij zijn ook makkelijk te vinden. Dacht je dat iemand het in z'n hoofd ging halen om bij mij aan de deur te komen?
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik kom je halen jongetje!
omg~~!![]()
Wiet Forum [Powered by Invision Power Board]
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/wietplant/plant10.jpg 4e foto plant 1 dichterbij ... van jonge takken? Echt? huh? Mooie planten Armageddon smile.gif ...
www.wietforum.nl/editie6/index.php?s=96399df3bd01f504edaad4a5616b80c2&act=Print&client=html&f... - 65k -
Let maar niet op hem, hij is een negert.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is een negert.
hey.. leuke avatarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij is een negert.
Yea right, ik heb wel 100 solomioers gefokt ofzo en maar 1 keer een ban van wat...2 dagen ofzo gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Megasunshine23 het volgende:
Hee guysss,ik moet eerlijk gezegt zeggen vind het wel grappig al die fokkers op solo
ze hebben wel humor en eigenlijk wel van alles met die solo gangers gemeen
ze hebben allemaal van savonds 19 uur tot een uur of 22u 23u niks beters te doen als mensen te fokken:) geen boeken voor de neus maar allerlij plaatjes links en onzin geweldig toch nou zou zeggen fok lekker door en let erop iemand die fokt kan ook gefokt worden
fijne avond ben naar de kermis met de kleine latersssss
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef ernstigezaak het volgende:
Iemand dit al gezien?![]()
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07252/rookworst.JPG]afbeelding][/url]
[Paint] Multi-interpretabele woorden - deel 4 Game On!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef ernstigezaak het volgende:
[afbeelding,link]
Whehehequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef ernstigezaak het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07252/rookworst.JPG]afbeelding][/url]
Je interpunctie is om te janken kutwijf.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef Megasunshine23 het volgende:
heerlijk he dat commentaar?:) als je nou ff goed kan lezen zeg ik helemaal niks verkeerdsen heb ik gezegt dat ik je wat kom aan doen is alleen een feit van het leven what goes around comes around, maar goed en dan een oud klasgenootje die laag zinkt nee jij hebt het ver geschopt whahaha tot fok en vald steeds terug op solomio.by the way leuk dat jullie ook zo vaak op solo komen
geeft goede bezoekers cijfers
jongens en meiden nog een fijne avond niet telaat morgen is weer vroeg school en zou zonde zijn die goeie krakers te verprutsen achter het scherm truste dikke kusssss iedereen doei doei
Sodemieterop!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef Megasunshine23 het volgende:
En oh ja zullen we het netjes houden op de site dat de topic mag openblijven??? dus geen scheldworoden gewoon lief mag ookvaginavrouwtje klinkt net zo lekker kusss sodeju
NOU nou nou wat een haat jochie op solo ben je altijd lieverquote:
Serieus, volgens mij ben jij echt een kamper. Kan haast niet andersquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Megasunshine23 het volgende:
Hee ganja zussie sta je er ook weer op denk ga eens lekker mee fokken maar word niet geaccepteerd
neukeng?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Megasunshine23 het volgende:
NOu nou nou die fokkers die ik heb leren kennen die hadden humor en waren aardig zoals ik in mijn eerste berichtje schreef:), maar jullie zijn echt niet liefmaar sodeju ik zie het als een compliment.Is altijd hard als iemand de spiegel word voorgehouden ik denk kom eens wat eerder anders licht iedereen weer in bed
nou groetjes en sodeju kusje op je voorhoofd:)laterss
Ik ken je heul niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
NOU nou nou wat een haat jochie op solo ben je altijd lieverzal ik dan maarweer op solo bij je komen chatten
is alleen jammer solo draaid zo k*t vandaag
hee kus Baaj
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een vooroordelen een kamper???? wat zou je zeggen van sinaasappelkistjes bewoonsterquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij ben jij echt een kamper. Kan haast niet anders
Nee idd ken jou niet krijg je als je andermans kop gebruikt en zelf geen ballen van staal hebt om je eigen kop erbij te postenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ken je heul niet!
En ik zit op het moment niet op solo. was vandaag maar heel even op solomio om ganja te pesten![]()
whaha ja idd en hier op fok niet wake up guy het hele internet is 1 grote crime lolquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P.s. het zit vol aan pedofielen op solomio.
Ohnoesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
whaha ja idd en hier op fok niet wake up guy het hele internet is 1 grote crime lol
idd was hem net aan het bewerken die foto van hem in de tuin op de stoel ziet er lekker uit en zegt ie dan sodemieter opquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef Sodeju het volgende:
Die heet ie al in z'n fotoboek gepostKamper.
Klik eens op mijn fotoboek simpel stuk biofalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
Nee idd ken jou niet krijg je als je andermans kop gebruikt en zelf geen ballen van staal hebt om je eigen kop erbij te posten![]()
HOU OP JOH, dat hoor ik echt van iedereen he... hoe irritant denk je dat het is op een gegeven moment als godverdomme heel fok roept dat je lekker bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
idd was hem net aan het bewerken die foto van hem in de tuin op de stoel ziet er lekker uit en zegt ie dan sodemieter ophij is best lekker voor zijn leeftijd
![]()
Ja zo lekker en die grote mond past ook niet bij jequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOU OP JOH, dat hoor ik echt van iedereen he... hoe irritant denk je dat het is op een gegeven moment als godverdomme heel fok roept dat je lekker bent
Ja...he....welke room ben jij dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
Ja zo lekker en die grote mond past ook niet bij jeals je in mijn room zit ben je altijd lief whahahaha lol
![]()
![]()
![]()
![]()
achja daar zijn wij tenslotte vrouwen voor hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja...he....welke room ben jij dan?
En wie ben je dan..
volgens mij zijn het mensen dan die onder mijn naam solomioen ofzo want ik heet nooit baajguardian op solomio, ik heb de laatste tijd enkel de volgende namen gehad: "suiker, tallochje, glen, beejgeej" en vandaag "de echte BG" En verder ben ik de laatste tijd nieteens op solomio geweest
Waidtoch.
En hou op, op mij te geilen enzo want dat mag heul niet want als er een schaap over de dam is enzo dan volgen er zoveel meer van die schapen en die maken zon kut geluid he, snap nogsteeds niet hoe mensen daar van kunnen slapen.
Ja dikke lag daar enzo he, was ook wel moeilijk te verstaan omdat die bliepjes 100x zo hard klinken als iemands stem. maargoed. zoals ik al zei de meesten hier zijn domme kinderen, weten niet hoe ze een grapje moeten maken en gaan daarom maar mensen irriteren, ik pak het altijd heel anders aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
achja daar zijn wij tenslotte vrouwen voor henet kikkers ,altijd een grote bek altijd koude poten en bang voor de ooievaar
en ja wie ik ben ik ben sunshine zoals ik zeg whahaha
![]()
ik ga nu een room pakken maar solo draaid heel slechty dus zou zeggen hop wat rooms af onder de naamBG en als je bij mij bent chat je gezellig mee ohja voor ik het vergeet in mijn room ff geluid aanzetten anders hoor je mij zo slecht
Zie mensen zo een grote mond maar een klein hartje is maar hoe je een chat voerd,en alles en iedereen is leuk op zijn manier en als je de mensen niet bevallen blijf je er lekker wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dikke lag daar enzo he, was ook wel moeilijk te verstaan omdat die bliepjes 100x zo hard klinken als iemands stem. maargoed. zoals ik al zei de meesten hier zijn domme kinderen, weten niet hoe ze een grapje moeten maken en gaan daarom maar mensen irriteren, ik pak het altijd heel anders aan.
Maar de laatste tijd wat uitgekeken op solomio
Denk ook niet dat ik er nog op te vinden zal zijn. tis leuk geweest.
p.s. sodemieterop
Hee tony leuk ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:Ik ga de nieuwe tony worden, waids.
En dit ja die zou ik er ook opzetten die vraagt erom eerst eet ze wortel als konijn dan blijft lippie plakken aan de tong van en blikje cola en nu bijt ze het konijn in de pootjes dat is gewoon helemaal duidelijk dat meisje wil gefokt wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Deze nog geschoten trouwens, ik heb verder geen screens gemaakt bij meisjuh maar toen ze het konijn in zn pootjes ging bijten kon ik het niet laten, oh en ja dat ben ik in het eigen cam vakje
[afbeelding]
Ik hou niet van mannenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou kom eens met screens van mij dan losers of durven jullie dat opeens niet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:47 schreef slettekopf het volgende:
[afbeelding]BG is wel grappig btw..
Je bent niet echt de moeite waard om af te zeiken,je kan volgens mij wel tegen humor:P
Dat veranderd niet dat ik je stom vindtquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Repost vanwege nieuwe pagina.
p.s. EW stfu voordat ik je echt onder handen neem, je begint nu irritant te worden (weer)
EWquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat veranderd niet dat ik je stom vindt![]()
Ik heb ook nog steeds een ban. Tot 2018quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:08 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben ook gewoon de enige die nog STEEDS een ban heeft ofniet?![]()
dan moet je vlgs mij vaker vernieuwen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:47 schreef slettekopf het volgende:
oke dit is niet leuk meer.. ik join zown @#@#* kanaal krijg ik opeens een of andere gast dr op.. inplaats van een milf
ken jij mensen van solomio?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ongelovelijk zeg, zet ik dit topic weer wat op de rails komen jullie sjappies met jullie kleine kinderhumor "ha-haaaa iek maek een luecke oepmerking uup solomiooo"
En helpen daarmee meteen de kwaliteit van dit topic weer om zeep.
ja je heb gelijk, tis beter om ze goatse voor te schotelen en shit te laten doen voor de camera. Loze opmerkingen maken doen we hier welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ongelovelijk zeg, zet ik dit topic weer wat op de rails komen jullie sjappies met jullie kleine kinderhumor "ha-haaaa iek maek een luecke oepmerking uup solomiooo"
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja je heb gelijk, tis beter om ze goatse voor te schotelen en shit te laten doen voor de camera. Loze opmerkingen maken doen we hier wel
Ik vond die van mij niet echt kinderachtig...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef slettekopf het volgende:
ach BG zever niet zo.. tis toch grappig mensen te kijk te zetten ..en aangezien jij jezelf telkens voor schut zet op solo en hier.. ben je lekker scheef bezigdat te zeggen
Ziehier, een fan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
Volgende deel moet een naamtopic voor BG zijn!ALL HAIL BG
Dan gun ik je een ban op solomio zodat je dit topic niet meer kan vervuilen met 12 jarigen 'humor'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef slettekopf het volgende:
nou gefeliciteerd .. kerel.. als je het niet aanstaat.. blijf je toch weg uit dit topic? Ik ga wel door hoor..
Ik hou dr wel van lekker onzinnig te wezen en dom shit posten.
Joh ik kan net zo goed een "playgirl model topic" maken, ben van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef slettekopf het volgende:
sorry.. dat je mijn humor niet kan warderen, En ik kom toch altijd wel op solo.. ook al bannen ze me.
(evil ik)
I een ban op fok? voor een te laag iq? kom op zeg,dat jij je verlaagd om wanna-b ``gangstah`` topic te openen..dat noemt men pas een lag nivo
Voor de rest.. veel geluk :p
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Elke dag elkaar lekker bashen de hele dag, daar knapt een mens van op
Zelf heb je ook een IQ van een aapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan gun ik je een ban op solomio zodat je dit topic niet meer kan vervuilen met 12 jarigen 'humor'
(en een ban op fok wegens een te laag IQ)
Ja, met allemaal non-funny shit zul je bedoelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En wie ben jij nouweer.
Ik heb trouwens meer bijgedragen aan deze reeks dan alle andere fokkers in deze reeks tezamen.
Beter dan een aap zijn zonder iq he ew?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Zelf heb je ook een IQ van een aap
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Miijn iq is van een gemiddelde havo leerling. Jouw intelligentie quotient komt overeen met een baksteen
1. ik quote je omdat je een kutnaam hebt totaal niet orgineelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kutgebash hier .. waar zijn die screenshots
Is waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
1. ik quote je omdat je een kutnaam hebt totaal niet orgineel
2. ik quote je omdat ik een SS heb
[afbeelding]
Jouw avatar is dan weer max emoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Hanstin het volgende:
[..]
1. ik quote je omdat je een kutnaam hebt totaal niet orgineel
2. ik quote je omdat ik een SS heb
[afbeelding]
'mee eens is'quote:
Ja maar dat ben ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
'mee eens is'
sephiroth's meest gebruikte plaatjemet inverted colors = emo
Mag ik me ook eens kut voelenquote:
Ik doe mee paulquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
kom we gaan weer pwnen
Ik kom er aanquote:
Ja ik zat net met jou en paultjuhhh bij die snorgozert. Misschien zo nog ff ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben de echte bg, maar op het moment ff niet op solomio, ik ga straks mischien wel even.
Tijd voor Actie...!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:21 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Mag ik me ook eens kut voelen![]()
En daar een climax over hebben! ofzo iets
[afbeelding]
GANJa wat een top hermafrodiet![]()
Hee baaj eindelijk hoor ik eens wat fatsoenlijks uit je mondjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
Ik zie zowat alleen maar screens van mensen die iets semi kinderachtigs zeiden en dat moet dan grappig zijn? En nee goatse etc is ook sneu, ookal kan het leuke koppen opleveren... verzin godverdomme eens iets origineels en maak pas een screenie als er echt iets grappigs gebeurd ipv bij elke opmerking die boven jullie dagelijkse sleur uitstijgd (en ondertussen nogsteeds beneden maat is).
whahah blieb blab blop ik zet je kop op fok........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef slettekopf het volgende:
nou gefeliciteerd .. kerel.. als je het niet aanstaat.. blijf je toch weg uit dit topic? Ik ga wel door hoor..
Ik hou dr wel van lekker onzinnig te wezen en dom shit posten.
Niet teveel koffie drinken sunquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:14 schreef Megasunshine23 het volgende:
[..]
whahah blieb blab blop ik zet je kop op fok........
bloeberdebloebydiebloep blbberdieblabberdieblop kom dan en grijp een shoot van eleke kop![]()
![]()
whahaha ff van 9 bijgelezen denk iedereen slaapt ga maar weer een roompje bewonenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet teveel koffie drinken sunje word hyper.
daar ga ik echt niets tegen zeggen, en blijf ik ook ver van uit de buurtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Hanstin het volgende:
Een monster in kamer 466 atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |