Tot 2018 Soalomioquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Wehehe, ik vraag allen maar of ie zijn pet wilt goedzettenquote:
Ik zie een spook in dat kleine venstertjequote:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik niet unbanned benquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef MaddoxX het volgende:
tt klopt welik had de vorige alleen verkeerd genummerd
dat is het logitech logo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie een spook in dat kleine venstertje
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef ShadowFax het volgende:
die goatse link er in gooien is ook geen suc6
[afbeelding]
btw happysheep ben ik
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Latz het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07244/lolll.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
ik kwam net binnen en meteen geblokkeerd![]()
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.quote:
Zeg ik dan dat ik dat ga doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof, maar geen screencaps van goatses hier meer graag, jullie zijn nu genoeg gewaarschuwd.
Dacht ik alquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Hij is ongesteld.
Ik heb heul geen aanklacht. Ik heb ook geen dreigement geplaatstquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef Jimbo het volgende:
nog last gehad van je aanklacht ":') ?
ga gewoon via proxy als je het ECHT wilquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Pietklaaso het volgende:
Waarom heb ik nog steeds zo'n klote ban? dat terwijl ik nog zo'n hendig Sjieke brief geschreven had
(waarschijnlijk is dat de reden) Naja SoAlomio tot 2018
Weet je hoe langzaam dat gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
ga gewoon via proxy als je het ECHT wil
Nee dat niet, er zweeft wat voorquote:
beetje mijn solonickname jatten zeeee-egelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef ShadowFax het volgende:
die goatse link er in gooien is ook geen suc6
[afbeelding]
btw happysheep ben ik
Ik heb met behulp van een paar lijnen het wat beter zichtbaar gemaakt.quote:
lijkt wel alsof hij zichzelf fistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef GSMboy het volgende:
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/67suws3.jpg[/img]![]()
Die vent...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Coole topics dit
Heb net ontdekt dat ik in mn eentje een hele room kan bevolken![]()
URL copy pasten in een nieuw venster en inloggen met een andere naam. Of was dat al algemeen bekend ?
HAAL DIE NUMMERS UIT JE NAAM!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef Tichelaar het volgende:
Ik zag volgens mij m'n ex vanavond. Met z'n penis. Die nu veel groter is.![]()
Niet??quote:Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi, ik heb heul wel solomio bedreigd maar ik ben niet aangeklaagd
IK LEKKER NIET!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Niet??
IK MOET ME TERINGZOOI MELDEN OP HET POLITIEBURO!!!!!!!!
Klote FIXER!
Hoax!!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Niet??
IK MOET ME TERINGZOOI MELDEN OP HET POLITIEBURO!!!!!!!!
Klote FIXER!
je ava klopt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Wouser het volgende:
Whehehe geweldig dat ik dit gemist heb zeg... maar eens ff naar die site gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |