Oeh waar ga je solliciteren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
Ik wel, morgen eerste ronde solli
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats inquote:
M<ag ik dan vragen waar jij nu werkt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de buurt ipv 90 km snelweg tussen werk en woonplaats in
En wat voor iets wordt dat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Verstandigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werkquote:
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want het is een groot geheim dat ik nabij het mediapark werk
Ik doe alles vanuit bed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
tv koekeloeren vanaf bed(ja ik heb geen bank
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
WPzquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij dat niet weten.
die heb ik 2 juni live gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
House ot Rising Sun
je bent er weerquote:
ja, ik ben uitgewerktquote:
Dat weet ik nogquote:
Tof. Was het een beetje uit te houden?quote:
Ik kan geen instrument bespelen, al ben ik ervan overtuigd dat het intro van Notting else Matters op gitaar wel te leren is in korte tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
ik kan geen gitaar spelen... alleen het intro van nothing else matters, maar dat kan iedereen
verder kan ik wel trompet spelen
en ja mpg, het was eigenlijk goed te doen op mijn werk... mp3-speler op mijn kop, iedereen om me heen negeren en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |