quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kadir gaat ervandoor. Kan Brian zometeen weer als een kind glunderend aan zijn meisjes vertellen hoe cool hij was.
Jezus, wat een opmerking.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:18 schreef mootie het volgende:
De vriendin van Ben heeft kanker.
Natasja: Hoe dan!!
Zal mij een worst wezen. Heel Natasia Boeit me niet met der hangende linker tiet(jaja wij hebben er ook van geleerd van Kadir's raplessen:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Ze eten rond 7 uur. Komt er dan weer niks van het voorleespraatje?![]()
Allah, wat een opmerkingquote:
Voor upload van borsten ed kun je geekimages het beste gebruiken. Geen registratie nodig, maar je hebt ook geen eigen map met je foto's. Gewoon uploaden en meteen de link zelf onthouden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Dat geloof je toch niet? Mijn image host heeft de borsten van Natasia gedelete. Ik wist wel dat ze erg waren, maar ZO erg?![]()
[afbeelding]
Kan Natasia weer vertellen dat Huub dom is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub was ook een beetje de draad kwijt. N: Hoe dan??? Huub: Euhm euh nou gewoon....
Leuk, tja dat weet ik niet - Cora komt op bezoek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
staat er nog wat leuks te gebeuren vanavond.
Jaap, Huub en Lieke wil terror op Eric uitoefenen vanavond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
staat er nog wat leuks te gebeuren vanavond.
Heeft BAN weer wat voor de eerstvolgende keer het woord kanker in zijn scheldmomenten gilt: 'tis toch niet te geloven dattie dat woord zegt, de vriendin van zijn vriend heeft kanker'. Let maar op, dat gaat BAN of BEAN vast een keer tegen Huub gebruiken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub was ook een beetje de draad kwijt. N: Hoe dan??? Huub: Euhm euh nou gewoon....
Op zeker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft BAN weer wat voor de eerstvolgende keer het woord kanker in zijn scheldmomenten gilt: 'tis toch niet te geloven dattie dat woord zegt, de vriendin van zijn vriend heeft kanker'. Let maar op, dat gaat BAN of BEAN vast een keer tegen Huub gebruiken.
Kunnen ze dat niet beter een keertje op Natasia doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap, Huub en Lieke wil terror op Eric uitoefenen vanavond.
Huub wil Hedda nog gaan bellen
Er is nog twijfel of de familiedag voor morgen doorgaat
Goed idee. Alleen zal de Febo wel andere plannen hebben. De relatie van Lieke en Huubquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Denk je dat dat zo erg gescript wordt allemaal?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen zal de Febo wel andere plannen hebben. De relatie van Lieke en Huub.
Niet zo zeer gescript, maar meer gestuurd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Denk je dat dat zo erg gescript wordt allemaal?
alweer op eric ....wordt wel saai..................waarom brain of amanda niet, veel leukerquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub wil Hedda nog gaan bellen
Er is nog twijfel of de familiedag voor morgen doorgaat
ja dat had ik nou wel ff willen horen..............verder niks leuks te zien op de streams....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom krijgen we Huub niet te zien hij gaat Hedda bellen..>.....
lekker rustig .............make my dayquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Nog 1 of 2 shreeuwbuien van amanda en dan is ze haar stem volgens mij kwijt.
Het is voor huppeltje rozenwater te hopen dat Hedda niet komt, aangezien Lieke niet langer zijn ego-trips zal accepteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom krijgen we Huub niet te zien hij gaat Hedda bellen..>.....
Liever niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda zijn relatietje aan het spelen en niemand hier luistert?
Als je doelt op het neprappen van WB, no thank you, Dat had ik na 2 minuten gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
hell no!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Dat kan Huub met iedereen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub en Mitch kunnen lekker babbelen met elkaar.
Kastnichten begrijpen elkaar kennelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub en Mitch kunnen lekker babbelen met elkaar.
Het helpt echt om Dellie zoveel mogelijk te ontwijken geloof me.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
dat stomme lachie overal om van dellie![]()
![]()
![]()
Eet ze en spit ze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik doe een Amanda en ga sushi eten. Daarna doe ik een Brian en ga ik Engelse teksten spitten op papier. Tegen betaling, dat dan weer wel.
Succes ermee!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik doe een Amanda en ga sushi eten. Daarna doe ik een Brian en ga ik Engelse teksten spitten op papier. Tegen betaling, dat dan weer wel.
Vertel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
Ik moest lachen om Huub!
Welke site is dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Maak je borst maar nat. WEER-ALERT.
[afbeelding]
http://www.buienradar.nl/quote:
Huub: hoe heet je zusje?quote:
quote:
In 010 is er al veel regen en onweerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Maak je borst maar nat. WEER-ALERT.
[afbeelding]
078 ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:48 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
In 010 is er al veel regen en onweer![]()
Staat je darkroom blank?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, het onweert in Nederland en de COS-sertjes beginnen weer....
IN 055 ONWEERDE HET NET OOK, BESTE MENSEN.
Mitch leest 'Villa Vandaag' op Tien.![]()
Het is onderwegquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:55 schreef -Marc- het volgende:
0294 / 035 (eemnes) nog niks
In het zwembad zie je nu grote regendruppels opspatten .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:55 schreef -Marc- het volgende:
0294 / 035 (eemnes) nog niks
Hier nog geen noodweer gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Misschien heeft CORA vertraging door het noodweer.
Geweldig, ik zou de tekst opsturen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef product het volgende:
Huubdiss om Brain een handje te helpen!!!![]()
Ook alleen tegen Lieke als Huub er niet bij is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Eric durft niet meer zo tegen Huub.
Kun jij niet oprotten naar vol?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mitch leest 'Villa Vandaag' op Tien.![]()
Lieke is verbaal 100x sterker danquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ook alleen tegen Lieke als Huub er niet bij is.
Coraquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
VOlgens mij komt er iemand aan?
Omdat het zo is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat CORA supernep is?
Omdat ze niet voldoen aan de stereotypering van hoe het hoort met verliefd zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze zien elkaar amper terwijl ze elkaar nog niet zolang kennen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze zit er vast niet ver van afquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens Jaap heeft Cora cup H toch?
Klopt, zielige vertoning.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als Cora er is, Jaap bij de psycholoog zijn verhaal aan het doen is...
lol inddquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Natasja kwam binnen om de RC te halen, omdat een kabouter het warm had in de private.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Wat deed Liesje daar?
Waarom is het zo interessant of het regent of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:14 schreef agter het volgende:
030 ook een klein buitje
hoe of wat of waar dat mens is ook altijd een stoorzenderquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja kwam binnen om de RC te halen, omdat een kabouter het warm had in de private.
Volgens mij Drente ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Waar komt Cora vandaan, ik kan dat accentje niet plaatsen...
Nunspeet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Waar komt Cora vandaan, ik kan dat accentje niet plaatsen...
quote:
dipjes xquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Jaap werkt even z'n lijstje af.
Zusje X
School X
Weblog X
Eric
Geld
Oma
Niet iedereen heeft dezelfde interesses, maar als mensen graag willen laten weten wat voor weer het bij hun is, dan graag niet hier maar in de SC: [DGK SC # 144] Het regent het regent de pannetjes worden natquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom is het zo interessant of het regent of niet?
Jammer dat ze nep is.quote:
Ja, hij heeft zich goed voorbereid, en stelt tevens vragen aan Cora:quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Jaap werkt even z'n lijstje af.
Zusje X
School X
Weblog X
Eric
Geld
Oma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |