Pannekoek is de chefkokquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef My_ het volgende:
Hebben de miljonairs opwarm-pannenkoeken!!
Pfff, komt er niet eens ff iemand pannenkoeken van een super-pannenkoeken-restaurant brengen...![]()
![]()
Dat zal ik dan maar niet inwrijven als ik hun wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kadir valt wat uit zijn rol: Dit is kankervet.
Hij gaat die kaartschrijver zo bellen... Iets met "heel jong" ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub leest een kaart en zegt Focking hell!
Heeft Brian geen preek afgestoken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kadir valt wat uit zijn rol: Dit is kankervet.
Nou neeee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Brian zit onder contract van het spel, dus hij moet rekening houden met John de Mol, die een eigen label heeft (Ebaum?). Hij weet niet of het daaronder uitgebracht wordt, maar zegt wel dat ze er rekening mee moeten houden.
Uitgebracht? Dit?![]()
Aha, je mag kanker dus wel spittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ze zijn gangster op dit moment dus nu mag het.
Het is dan ook een dis hequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:05 schreef AnTjUh het volgende:
gohhh wat orgineel dat de rap over huub gaat zeg
Niemand zo 'misguided' over zijn talenten als Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:05 schreef GeneraalUli het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)tle-en-het-afscheid/
Hier is ook te zien hoe slecht Brian is..
Juist wel, het is echt zo lachen, WB kan echt niet rappen. Kostelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wacht wel met het aanzetten van de streams...
als ik het zo al lees word ik niet goed..
Geen ontslagronde 1 x in de maand sinds kort.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
Vanavond onslagronde? Zoja hoelaat?
Vooral dat retaal is een creatieve variatie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
Brian zijn rap voor Amanda
Ik pak Amanda
op de veranda
met mijn janus
Prik ik in haar anus
Want retaal
is het voor mij helemaal.
rectaal
anaal
is het voor mij helemaal.
Ik vertrouw het niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist wel, het is echt zo lachen, WB kan echt niet rappen. Kostelijk.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
Vanavond onslagronde? Zoja hoelaat?
Ik vind het juist wel grappig om Brian weer zo voorschut te zien staan:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wacht wel met het aanzetten van de streams...
als ik het zo al lees word ik niet goed..
Ik vermaak me ook prima. Alhoewel... het duurt onderhand wel erg lang.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig om Brian weer zo voorschut te zien staan:)
Net als bij Juf Judith lach ik ook helemaal in een deuk!
Moots, wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Niet Robert de Niro, Robin Williams.
Ja het zingen met juf Judith was wel leuker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima. Alhoewel... het duurt onderhand wel erg lang.
Kadir gaat ervandoor. Kan Brian zometeen weer als een kind glunderend aan zijn meisjes vertellen hoe cool hij was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja het zingen met juf Judith was wel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |