quote:
Sorry, vergeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Cap door het 'ongelooflijke zeikwijf'. Zet er maar even bij.
Als hij denkt dat hij het wil, dan wil hij het toch ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies de dingen die totaal niet in hem zitten. Hij denkt alleen maar dat hij dit wil en kan.
quote:
Gelijk weer zeikenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Cap door het 'ongelooflijke zeikwijf'. Zet er maar even bij.
Brian heeft het natuurlijk ook altijd vreselijk moelijk gehad in de hood, met de bitches en de dawgs en de homies enzow...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Het zijn ook altijd van die gezellige teksten.![]()
Jij begrijpt er ook niks van, dat hoort zo bij die krachttermquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef Gert het volgende:
Schattig, hoe de jochies stoer hun stem beiden verheffen zodra ze "modderfokking" mogen roepen.
Geldt ook voor de meeste latere rappertjes: daarom klinkt het vaak zo bleu.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft het natuurlijk ook altijd vreselijk moelijk gehad in de hood, met de bitches en de dawgs en de homies enzow...
Ik denk dat het straatleven op de antillen wel even andere koek is dan Breukelen jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft het natuurlijk ook altijd vreselijk moelijk gehad in de hood, met de bitches en de dawgs en de homies enzow...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Het is toch een vrij zielige bedoening, dit. Ik heb maar even een ECHT goed freestyle clipje gedraaid:
http://www.youtube.com/watch?v=xTqx5smVexA
Daar zit PIT in! Wat we op de streams zien zijn twee leipo's die denken dat het stoer is om het na te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dít is goed freestylen... http://www.youtube.com/watch?v=mWUFbn3AA8Q
Ach ja, rap is al lang dood.. Dead, buried and replaced with money making schemes...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit PIT in! Wat we op de streams zien zijn twee leipo's die denken dat het stoer is om het na te doen.
Dat waren idd de betere tijden jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dít is goed freestylen... http://www.youtube.com/watch?v=mWUFbn3AA8Q
Er is geen beginnen aan hier, heb je het ook doorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg maar niets meer over het florerende bestaan van intelligente hiphop. Het is niet allemaal "Yo Ho" wat de mic spit.
Ik zag laatst een rap battle op de VARA tussen BEEF en nog een clubje (naam kwijt). Nederlanders, maar daar zat toch ook echt leven in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach ja, rap is al lang dood.. Dead, buried and replaced with money making schemes...
Het is dat ik geen streams heb, maar volgens mij past Brian prima in het straatje van al die lamlendige 50 cent pseudopimps..
Er zijn vast filmpjes op YT te vinden van deze geweldige performance, kijk eens op VOL.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach ja, rap is al lang dood.. Dead, buried and replaced with money making schemes...
Het is dat ik geen streams heb, maar volgens mij past Brian prima in het straatje van al die lamlendige 50 cent pseudopimps..
Alleen zijn Beef geen rappersquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag laatst een rap battle op de VARA tussen BEEF en nog een clubje (naam kwijt). Nederlanders, maar daar zat toch ook echt leven in.
Tsja, om intelligent te kunnen rappen moet je ook daadwerkelijk intelligent zijn. Mission Impossible in de kooi, dan kun je 31 KRS-Ones en 58 Talib Kweli's naar DGK sturen, maar het zijn geen wonderenwerkers...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg maar niets meer over het florerende bestaan van intelligente hiphop. Het is niet allemaal "Yo Ho" wat de mic spit.
Meh... Beef is meer richting de reggaekant, dacht ik zo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag laatst een rap battle op de VARA tussen BEEF en nog een clubje (naam kwijt). Nederlanders, maar daar zat toch ook echt leven in.
True. Maar ik proefde een oordeel dat alle hiphop van het niveautje 50Cent zou zijn en dat wil ik bestrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef FuTilE het volgende:
Tsja, om intelligent te kunnen rappen moet je ook daadwerkelijk intelligent zijn. Mission Impossible in de kooi, dan kun je 31 KRS-Ones en 58 Talib Kweli's naar DGK sturen, maar het zijn geen wonderenwerkers...
Ik hou niet van reggae maar vind Beef heel leuk. Beef deed wel degelijk mee aan een RAP battle hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh... Beef is meer richting de reggaekant, dacht ik zo...
Dat is die zanger met die (hoogst irritante) permanente glimlach op zijn gezicht![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zelf ook een Hiphop liefhebber maar luister lang niet alles. Hiphop is redelijk breed gelukkig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar ik proefde een oordeel dat alle hiphop van het niveautje 50Cent zou zijn en dat wil ik bestrijden.
Gaat ze dat zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar ik proefde een oordeel dat alle hiphop van het niveautje 50Cent zou zijn en dat wil ik bestrijden.
YouTube is immers "de uitlaatklep voor een talentenjacht."quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn vast filmpjes op YT te vinden van deze geweldige performance
Ik zat nog te denken om er Tru Dat van te makenquote:
Als hij dat ook deed met die vlieglessen, dan vind ik het ook niet zo vreemd dat ze gestopt zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Dit doet Brian nou bij alle lessen: gaat ie er zelf een beetje bij hangen met vage betweterigheden en 'kunstzinnigheden'.
Hiij beweerde gister nog dat die alles gehaald hadquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij dat ook deed met die vlieglessen, dan vind ik het ook niet zo vreemd dat ze gestopt zijn
Piloot in een paar lessenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Hiij beweerde gister nog dat die alles gehaald had
Was tegen dat groepje hangjongeren die er gister waren
Ben jij ook al een zeikerd?quote:
Tenenkrommend slechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef Borga het volgende:
En die Breenless is steeds maar weer een fractie te laat.
Het talent
Wat wissel jij vliegensvlug van avatar!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar zij hadden het over de boobies van Natas en Amanda![]()
Klopt, na elke post ga ik meteen naar wijzig profielquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat wissel jij vliegensvlug van avatar!![]()
Ongelooflijk. Ik dacht net dat hij bij elke F5 van ons wisseldequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt, na elke post ga ik meteen naar wijzig profiel![]()
![]()
Gek he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik dacht net dat hij bij elke F5 van ons wisselde![]()
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt, na elke post ga ik meteen naar wijzig profiel![]()
![]()
Mag ik vragen of je echt serieus bent?quote:
Ik was niet serieusquote:
Ja hoor, dat mag je vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je echt serieus bent?
Jazekers.. die film 8 mile vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Geef mij toch maar Eminem, of mag ik dat niet zeggen?![]()
Brian zelf zuigt helemaal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Meganog het volgende:
Die flow zuigt.
Als je toch benieuwd ben, kijk hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou zit ik te F5'en om te zien welke ava Haunter allemaal heeft
Huub en Lieke bij de stallen, ze hebben lekker geslapen zo te zien
Tuurlijk wel. Ik ben het met je eens, maar dat is in dit geval sowieso niet erg moeilijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Geef mij toch maar Eminem, of mag ik dat niet zeggen?![]()
Yo man, flex toch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Meganog het volgende:
Je bent een neppe gast
Met mijn gitaar heb je me zelfs niet verrast
Het is een disrap weetje.
Pannekoek is de chefkokquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef My_ het volgende:
Hebben de miljonairs opwarm-pannenkoeken!!
Pfff, komt er niet eens ff iemand pannenkoeken van een super-pannenkoeken-restaurant brengen...![]()
![]()
Dat zal ik dan maar niet inwrijven als ik hun wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kadir valt wat uit zijn rol: Dit is kankervet.
Hij gaat die kaartschrijver zo bellen... Iets met "heel jong" ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub leest een kaart en zegt Focking hell!
Heeft Brian geen preek afgestoken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Kadir valt wat uit zijn rol: Dit is kankervet.
Nou neeee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Brian zit onder contract van het spel, dus hij moet rekening houden met John de Mol, die een eigen label heeft (Ebaum?). Hij weet niet of het daaronder uitgebracht wordt, maar zegt wel dat ze er rekening mee moeten houden.
Uitgebracht? Dit?![]()
Aha, je mag kanker dus wel spittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ze zijn gangster op dit moment dus nu mag het.
Het is dan ook een dis hequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:05 schreef AnTjUh het volgende:
gohhh wat orgineel dat de rap over huub gaat zeg
Niemand zo 'misguided' over zijn talenten als Brian.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:05 schreef GeneraalUli het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)tle-en-het-afscheid/
Hier is ook te zien hoe slecht Brian is..
Juist wel, het is echt zo lachen, WB kan echt niet rappen. Kostelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wacht wel met het aanzetten van de streams...
als ik het zo al lees word ik niet goed..
Geen ontslagronde 1 x in de maand sinds kort.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
Vanavond onslagronde? Zoja hoelaat?
Vooral dat retaal is een creatieve variatie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
Brian zijn rap voor Amanda
Ik pak Amanda
op de veranda
met mijn janus
Prik ik in haar anus
Want retaal
is het voor mij helemaal.
rectaal
anaal
is het voor mij helemaal.
Ik vertrouw het niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist wel, het is echt zo lachen, WB kan echt niet rappen. Kostelijk.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
Vanavond onslagronde? Zoja hoelaat?
Ik vind het juist wel grappig om Brian weer zo voorschut te zien staan:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wacht wel met het aanzetten van de streams...
als ik het zo al lees word ik niet goed..
Ik vermaak me ook prima. Alhoewel... het duurt onderhand wel erg lang.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig om Brian weer zo voorschut te zien staan:)
Net als bij Juf Judith lach ik ook helemaal in een deuk!
Moots, wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Niet Robert de Niro, Robin Williams.
Ja het zingen met juf Judith was wel leuker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima. Alhoewel... het duurt onderhand wel erg lang.
Kadir gaat ervandoor. Kan Brian zometeen weer als een kind glunderend aan zijn meisjes vertellen hoe cool hij was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja het zingen met juf Judith was wel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |