Ach, het is net als bij zang en gitaarles, de leraar is meer hoorbaar dan WB.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
Mootie, weer da laladadada... en NIEMAND die nou ooit eens zegt dat het VALS is![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het algemeen én in het bijzonder.
Om vervolgens dezelfde fout tot in den treurigheid te herhalen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
Rafiq: Je gaat iets te snel. Je hoort die snap twee keer, dat is 1 regel.
Het bekende antwoord: Ahhhhh... okee.
Gisteren leek dat ook al een paar keer zo, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef koejoeloek het volgende:
stream werkt weer, volgens mij lezen ze echt mee ja
Daaromquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een 1e klas prutser die jongen die les geeft.. hadden ze daar niet een rapper met status kunnen neerzetten (niet dat het wat uit maakt voor Brian).
Inderdaad: [COS # 1703] titelloosquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zie dat Brian weer doet alsof hij het begrijpt
Dat zou teveel contrast opleveren he, deze rapper overtreft brian al driedubbelquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een 1e klas prutser die jongen die les geeft.. hadden ze daar niet een rapper met status kunnen neerzetten (niet dat het wat uit maakt voor Brian).
I'll show you my rage. Just read the next pagequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
"The Golden Cage is my stage"
Zou hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef koejoeloek het volgende:
stream werkt weer, volgens mij lezen ze echt mee ja
Ze zouden toch ook nederlandstalig gaan rappen??quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Fag is een sigaret of een homo. Kadir snapt de Engelse slang niet.
En ik maar halsstarrig 'Fariq' blijven schrijvenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Kadir hoeft WB niks meer te leren, soms is het wel dubbelop.![]()
Wat mij betreft mag hij op een spijkerbed gaan liggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik maar halsstarrig 'Fariq' blijven schrijven![]()
Tja, dat heeft WF een probleempje...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
WB wil alleen weten hoe hij moet flowen en maat moet houden.![]()
Ik ga hier naar de klotenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
This is focked up
because i'm locked up.
Kadir, wat wil je nederlands of engels
Brian: Nederlands
Huh?
Precies de dingen die totaal niet in hem zitten. Hij denkt alleen maar dat hij dit wil en kan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
WB wil alleen weten hoe hij moet flowen en maat moet houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |