Maddness? THIS IS STAGE SC!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
UI maddness!!
fixedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Maddness? THIS IS STAGEEEEEEEEEEEEEEEE SC!
Yeah menquote:
Wel allemaal andere bovenschriftenquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel allemaal andere bovenschriften![]()
Lollersquote:
Haha. Hij is mooi hoorquote:
Toppie!!quote:
lollersquote:
Oud, wel leukquote:
Die gozertquote:
en dan thuis wel een vriendin hebben..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Oud, wel leuk
Dikke praatjes die gast. Bla bla zwarte kross wijven neuken blabla. Maar hij slaapt mooi alleen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Whoo.. Ik kom er net achter dag ik al te veel stage loop. Wat ons gezegd wordt dat wij 65 dagen moeten lopen. Ondertussen loop ik er 84.. en moet nog 2 volle weken.
Dat wordt volgend jaar zeker even klagen en zorgen dat ik de volgende stage dan veel minder loop.
Jezus, lekker geregeld weer. Das gewoon meer dan een volle maand meer wat je stage looptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Whoo.. Ik kom er net achter dag ik al te veel stage loop. Wat ons gezegd wordt dat wij 65 dagen moeten lopen. Ondertussen loop ik er 84.. en moet nog 2 volle weken.
Dat wordt volgend jaar zeker even klagen en zorgen dat ik de volgende stage dan veel minder loop.
Weet je wat ik zou doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
quote:
quote:
Oei dat is best kut jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
Verkeerde planning lijkt mij. Staat een bepaalde periode voor, die geef je door, en klaar toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:36 schreef XiChico het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |