Wekker kan je doodslaan, bioritme kan ik soms ook negerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij bioritme en wekker vond dat ik er uit moest..![]()
Ja man, daar heb ik ook wel zin in! Zal de eerste komende 2 weken nog niet veel van komen ivm tentamens leren. Daarna lekker weekje vrijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Wekker kan je doodslaan, bioritme kan ik soms ook negeren
Ga je nog leuke dingen doen vandaag? Vast niet, ik zou iig de hele dag op de bank gaan hangen ofzo. Dat heb ik echt al in geen 10 weken meer gedaan ofzo
weekje vrij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man, daar heb ik ook wel zin in! Zal de eerste komende 2 weken nog niet veel van komen ivm tentamens leren. Daarna lekker weekje vrij![]()
Jah, eerste week van juli. Zijn de zomerfeesten bij ons in t dorp (4 dagen lang)! En heb wel een weekje rust verdiend vind ik zelfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
[..]
weekje vrij?![]()
Ik moet nu nog een weekje stage en dan 10 weken vrij![]()
Dat dacht ik toch!quote:
MAC MAC MACquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Poll: Wat moet Kuno eten heute?MacDonalds Döner Pizza op de middenstrook Unter den Linden Doodgaan van de honger geen optie!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet je wel stemmen...!quote:
quote:
Unter den Linden kun je wel tof vinden... maar dat betekend nog niet dat het eten daar lekker is bij die turken daaro...!quote:
Werkt hier niet. Blocksitequote:
Zo'n restaurant hebben ze hier wel, maar dan zit ik tussen het klootjesvolk en ossies...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
Hebben ze daar niet gewoon zo'n 'volks' restaurant in de buurt, waar je voor een schijntje een schnitzel als ware het een deurmat kan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |