Ik loop ook meer stage dan ik hoor te doen, maar dat komt voornamelijk doordat ze me goed betalen en de stage die ik doe eigenlijk 5 maand duurde en ik maar 3 maand stage hoef te lopen...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verkeerde planning lijkt mij. Staat een bepaalde periode voor, die geef je door, en klaar toch?
Hoe kan je dan teveel stage lopen?
Voel je je helemaal bekochtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
Ze hebben mij en nog iemand anders gewoon teveel ingepland. Vorig jaar, ben ik samen met iemand vrijwillig eerder gaan lopen. Dit jaar zuigt stage flink.. doe de hele dag door niks. Maar goed nu wordt gewoon verwacht dat ik hier tot 29 juli zit. Naja ik maak hem wel even af.
Volgend jaar vertik ik het dan wel op langer als 1 tot anderhalf maand stage te lopen.
Oja, mijn stage is ook onbetaald.. zit hier voor jan lul.
jij hebt het echt zwaar....!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
Ze hebben mij en nog iemand anders gewoon teveel ingepland. Vorig jaar, ben ik samen met iemand vrijwillig eerder gaan lopen. Dit jaar zuigt stage flink.. doe de hele dag door niks. Maar goed nu wordt gewoon verwacht dat ik hier tot 29 juli zit. Naja ik maak hem wel even af.
Volgend jaar vertik ik het dan wel op langer als 1 tot anderhalf maand stage te lopen.
Leuk als je een OV hebt... tussen 16 juli en 16 augustus kan je niet gratis rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef XiChico het volgende:
haha serieus? WTFquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
Ok, dit gaan jullie niet geloven, wat een sjaakies hier
-"Goover heb jij plannen morgen?"
"Euhh hoezo?"
-"We hebben iemand nodig die morgen in het vliegtuig naar Italië stapt, een pakketje af geeft en weer terug vliegt. En dan daar krijg je dan een mooie vergoeding voor"
"Ja, om wat voor tijden gaat het dan?"
-"Vroeg in de ochtend tot ergens vroeg in de avond"
"Nou, is goed!"
Goover gaat dus morgen naar Italië voor 1 pakketjeMooie planning hebben ze hier. Miss moet ik ze toch eens het bestaan van de DHL uitleggen!
Fack...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
"Euhh hoezo?"
-"We hebben iemand nodig die morgen in het vliegtuig naar Italië stapt, een pakketje af geeft en weer terug vliegt. En dan daar krijg je dan een mooie vergoeding voor"
"Nou, is goed!"
Goover gaat dus morgen naar Italië voor 1 pakketjeMooie planning hebben ze hier. Miss moet ik ze toch eens het bestaan van de DHL uitleggen!
Kan je meteen even bij Miss kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Whahaha, kans grijpen man! Supertof toch?
Ej, jij hebt morgen een feestjequote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
"Euhh hoezo?"
"Nou, is goed!"
Uitstappen afgeven en weer instappen...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
Echt een 3 dubbele WTF, vinden jullie ook niet?
Geen idee waar ik moet zijn, geloof dat ik het pakketje gewoon op het vliegveld moet afgeven oid.
Haha jaa, op zich wel vetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
Geen idee waar ik moet zijn, geloof dat ik het pakketje gewoon op het vliegveld moet afgeven oid.
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vluchtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha jaa, op zich wel vet!
Mooi stukkie vliegen![]()
das het betere werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Zeker wel vet, mijn 1e internationale vlucht!
1e??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
hier de italie expertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan zie je ook nog eens weinig van het land waar je heen vliegt...!
![]()
ja, wat is daar mis mee? ik heb ook nog nooit gevlogen, maar heb wel heel Europa gezienquote:
Eta is gewoon gewend om veel te reizen. Dat niet iedereen zo bevoorrecht isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, wat is daar mis mee? ik heb ook nog nooit gevlogen, maar heb wel heel Europa gezien
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
inderdaad, en dan is de reis veel leuker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
maar heb je dan alles met de trein of auto gedaan?? Ook mooi
Ja, ik heb pas 1 keer gevlogen. Dat was van Rotterdam naar Groningenquote:
Met de auto of trein geeft is altijd wel iets specialer, je hebt meer het gevoelo op reis te zijn, dat je ver van huis bent. Zucht......... met de auto naar Milaan....... of met de trein van athene naar Istanbul...... of met de auto naar Zwitserland.......... dat waren wel mooie momenten......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eta is gewoon gewend om veel te reizen. Dat niet iedereen zo bevoorrecht is![]()
ik heb nog nooit een binnenlandse vlucht gemaakt............ maandag mijn eerste keerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, ik heb pas 1 keer gevlogen. Dat was van Rotterdam naar GroningenOp een tripje van Siemens om studenten te werven
DHL is toch een stuk goedkoper.. maar erg leuk hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef Goover het volgende:
"Euhh hoezo?"
"Nou, is goed!"
Wheheheh relaxed! tof weekendje weg!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Ok, ze gaan nu kijken of ik zondag terug kan. Nachtje blijven dus![]()
Nais nais naisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Man te wreedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Heb ook 1 keer gevlogen... Ik vond het voor het opstijgen best eng, totdat het moment dat we startte... Dit wordt een 1,5 uur durende achtbaanritquote:
Hoop dat je neerstortquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Sadistquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef denB het volgende:
[..]
Hoop dat je neerstort![]()
Ik heb nog nooit gevlogen, maar heb ook weinig van europa gezien (nog)
Ik heb nu 4 keer gevlogen. Parijs/Mallorca/Alanya en Malgratquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook 1 keer gevlogen... Ik vond het voor het opstijgen best eng, totdat het moment dat we startte... Dit wordt een 1,5 uur durende achtbaanrit![]()
![]()
en inderdaad ruim 1 uur met redelijke turbulentie gevlogen.. wel lastig pissen btw![]()
![]()
Ik had inderdaad last van mijn oren op de terugweg van Blanes.. Van Schiphol tot aan huis was ik doof aan mijn linkeroor..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 keer gevlogen. Parijs/Mallorca/Alanya en Malgrat!
Nog nooit turbulentie gehad, gelukkig.. Idd, begin is ff kut, ook voor de oren enzo, daarna relaxed
![]()
tja zou ik ook doen, maar ik zat niet achter de knuppel.... helaaaaschquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon overheen knallen man, merkt dat vliegtuig niks van
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ff naar school, tentamen bespreken met docent! Tozooo![]()
maar extra gas geven gaat net iets te ver???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
En heb al niks met hondenAls ze me voor de auto staan ga ik ze niet ontwijken, noch remmen
Hoerebeesten![]()
Veel succes.. en tot zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ff naar school, tentamen bespreken met docent! Tozooo![]()
Ik zal het eens vragen, moment!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
Goovertje, weet je al waar je in italie heen gaatr????????????????????????? We zijn nieuwsgierig!!
Ondertiteling? Heb geen geluid hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4lqqmag
solomio rel
Wewt, gezellig. Jammer dat je niet overnacht, maar je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=italie&ie=UTF8&ll=39.901309,9.492188&spn=3.691345,7.470703&z=7&om=1
Daar moet ik heen, het wordt geen overnachting want er vliegt zondag niets terug. Desalniettemin wel leuk klusje
Omdat het op een eiland is moest je bij DHL 2000 euro betalen en dan is het er maandag.
Verder moet ik in Brussel opstappen, want dan heb ik een directe vlucht.
dat word een lekker ijsje eten en weer terug!quote:
Zou ik ook zeker niet doen! Probeer wat zon te pakken daar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Tsja, betaald krijgen om een stukje te vliegen. Je hoort mij nog steeds niet klagen
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?quote:
Zal best wel, mijn nederlandse grammatica is het zelfde, als een koe in een kale weiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?
Javoorzienmoetjeaanelkaarschrijvenvolgensmij. Komtvanvoorzieningenvolgensmij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is voorzien niet een woorddataanelkaargeschrevenmoetworden..?
okeywetenwedatookweer,scheeltweer,heeftdenbgeentypoinzijnstaan, denktderestvanhetforumdathijtochnogeenbeetjeslimis!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Javoorzienmoetjeaanelkaarschrijvenvolgensmij. Komtvanvoorzieningenvolgensmij.
Hij is echt goedquote:
wat doet die dan...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef denB het volgende:
Er zit me hiero toch een collega tering debiel te doen
De meest gekke geluiden komen eruit
hoezo dat...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Word me net een all expenses paid hotel overnachting 4 dagen feest Roskilde festival door de neus geboord![]()
![]()
LOL .. ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef Goover het volgende:
http://www.pieterbas.justgotowned.com/Omdat hij vroeg zijn bed uit was
Baas had kaart al liggen, of ik dan ook kon... 5-8 juli... en dan zit ik alweer in Nederlandquote:
dan blijf je toch langer...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Baas had kaart al liggen, of ik dan ook kon... 5-8 juli... en dan zit ik alweer in Nederland![]()
![]()
Nee kan niet, moet de 30e juni mijn kamer uit, dat is het hem netquote:
Ik ga wel in jou plaatsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Word me net een all expenses paid hotel overnachting 4 dagen feest Roskilde festival door de neus geboord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ben je niet voor opgeleid, sorry
Oh ja, juist wel![]()
Patserquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik doe ook Elektro, alleen dan HBO
Ik zou zeggen: pwnd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee kan niet, moet de 30e juni mijn kamer uit, dat is het hem net![]()
dierensex?quote:
Collega van mij word ook hard genaait vandaag, hij mag koerier en taxi spelenquote:
Ik pats niet, want ik zeg/vind niet dat HBO beter is dan MBO. HBO is veeeeuuul programmerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Patser![]()
Maar nee, speciaal voor werknemers van dit bedrijf, dus een andere blije collega gaat nu![]()
Man, ik heb helemaal geen zin om te lunchenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik pats niet, want ik zeg/vind niet dat HBO beter is dan MBO. HBO is veeeeuuul programmerenIs ook best saai soms
Lunch!
dan eet je toch niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef denB het volgende:
[..]
Man, ik heb helemaal geen zin om te lunchen
Maar het moet maar he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |