Na vandaag ben ik ook toe aan weekend, het is gewoon ONMENSELIJK om iemand bijna de hele werkdag zonder internet te laten zitten !quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:54 schreef Leinonlein het volgende:
Ja jetzt gehts los! Bij mij dan, ik heb al weeeeekend, oh yeah, oh yeah!
heeull veeuull plezier!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:54 schreef Leinonlein het volgende:
Ja jetzt gehts los! Bij mij dan, ik heb al weeeeekend, oh yeah, oh yeah!
Hey PB leuk dat je er weer bentquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef PieterBas het volgende:
Eerst post als niet-stagiair
Straks lekker trainen.. en dan hopen niet heel erg nat te regenen
En dan ga je nu als laatste stunt van je laatste stagedag dit topic helemaal in je eentje vullen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef PieterBas het volgende:
Training gaat niet door.. begint de onweren.. onweer en open velden is geen goede combinatie
Mwaah, in principe zou t kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef PieterBas het volgende:
Training gaat niet door.. begint de onweren.. onweer en open velden is geen goede combinatie
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:26 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Dit is mijn laatste vrijdag als stagiair! (nu ma, di, wo en do nog)
Zeer goed te doen, ik moet vandaag weer een poll starten, zit nu alleen samen met de baas van de afdeling hier...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:22 schreef ETA het volgende:
hoe was je doner Kuno???
PB wat doe je!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:28 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
en ETA gefeliciteerd met je 3e plek
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]Goover en Roycooooo
29 juni is mijn laatste dag.
Bij bioritme en wekker vond dat ik er uit moest..quote:
Heeft iedereen wel last van denk ik. Tenminste iedereen die er elke dag tegen 7 uur/half 8 uit moest!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij bioritme en wekker vond dat ik er uit moest..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |