Ja maar harde penissen mag je alleen in KPD posten afaik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe gehacktstaaf van Mora
kom op zeg remlof, hij mag toch nog wel heel even open, je vond 'm zelf zelfs leuk
maar anders is het ook geen gehacktstaafquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar harde penissen mag je alleen in KPD posten afaik.
Err even over nadenken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
maar anders is het ook geen gehacktstaaf![]()
![]()
Idee: verander de TT in Nachtbagger, ook voor gehacktstaven van Mora![]()
He jammer... ik vond 'm nog wel zo goed bedacht...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef remlof het volgende:
Nee we doen het niet.
Krijg je van mij een kusje !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag heel lief ben. Alsjeblieft.
Laat je tieten zien!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag heel lief ben.
MPS hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag heel lief ben. Alsjeblieft.
> KLBquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Blight het volgende:
Ik vind er hier geen reet meer aan
Zeg, dame! Ik heb nog zat azijn wat ik ergens kwijt moet!
Ja, ik denk dat ik ook maar een topic ga openen dat ik er hier geen reet meer aan vind.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:24 schreef Stofje het volgende:
Zo, wordt Siemen hier even gepwnd wie unne n00b..
Daar heb ik nog niet naar gekeken, ik reageer alleen maar op d'r naam in de TT, zonder eerst te zoeken of ik inderdaad recht heb om te zeiken. Ik kom er allicht nog op terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef remlof het volgende:
Ze doet het anders prima Inso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |