Kan makkelijk. Rond Eindhoven kakt het al de gehele tijd in. Duurt nu wel even voor hier iets valt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:36 schreef TommyGun het volgende:
Hm ik was van plan nog ergens heen te fietsen maar dat zal ik maar niet doen
Nee Geldrop ziet er nog vredig uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Rond Eindhoven kakt het al de gehele tijd in. Duurt nu wel even voor hier iets valt.
Of is in Geldrop de pleuris al uitgebroken?
Uh nee, niet doen inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nee Geldrop ziet er nog vredig uit![]()
Maar als ik zou gaan dan is het richting Tongelreep in Ehv en da's toch best een stukje mocht 't gaan regenen
Nee ik ga niet zwemmen ofzo, maar wou op bezoek gaan aldaar in de buurt
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef hellmondunited het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaar.. als je t wel doet, kun je alsnog gaan zwemmen
Van hetzelfdequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef hellmondunited het volgende:
oke oke! Nou, ik ga wel zwemmen (fietsen)
Nog een uber fijne avond en verzuip niet!
Ja, die dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:wat was dat voor een inslag ?!?? Flits, en twee seconden later een krakende knal die na twee seconden opeens van links naar rechts en weer terug begint klappen
Kortom, het onweert in Slotervaart
ah, het lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, wát een harde onweersnknal hier (Amsterdam) zeg [afbeelding]
Ik dacht serieus dat er iets onplofte![]()
Net 3 minuten terug 1 donder (die in Slotervaart kennelijk in sloeg) zo stevig vind ik het nog niet! Waar in Amstelveen woon jij? Ging lekker hey!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Natalie het volgende:
Een paar uur geleden was het goed raak in Amstelveen qua regen (veel!!) en onweer en momenteel is het weer stevig aan het onweren.
Het is nu ook weer waarachtig stil idd. Bahquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Net 3 minuten terug 1 donder (die in Slotervaart kennelijk in sloeg) zo stevig vind ik het nog niet! Waar in Amstelveen woon jij? Ging lekker hey!Ik woon in Bankras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |