TT is goed zo.quote:
ja cool he!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef Black-Death het volgende:
Scheringa', wat een randmongool is het tof!
Was het niet Van Eijden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Wie heeft Van Geel eigenlijk zover gekregen om naar Ajax te komen?
Volgens mij begint die voorzitter van jullie erover, niet Ajax?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dacht je eindelijk dat dat gezeur tussen Ajax en AZ over was, beginnen ze er hier weer over.
Nu begrijp ik ook waarom men zes maanden na dat voorval het nog steeds heeft over die goal van de Zeeuw tegen Ajax. Sommige mensen kunnen sommige dingen voer duidelijk níet loslaten
"Ze" is in dit geval jullie eigen voorzitter in een interview hoor, van pas geleden....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dacht je eindelijk dat dat gezeur tussen Ajax en AZ over was, beginnen ze er hier weer over.
Nu begrijp ik ook waarom men zes maanden na dat voorval het nog steeds heeft over die goal van de Zeeuw tegen Ajax. Sommige mensen kunnen sommige dingen voer duidelijk níet loslaten
Dacht dat dat z'n voorganger was.quote:
Jullie voorzitter begint erover en nu weer wieberen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ajax de club zelf gok ik zo; hoe erg ik het als AZ-supporter ook moet zeggen, maar technisch directeur van de grootste club van Nederland worden wil toch iedereen (die zo'n positie ambieert)?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef stefmans het volgende:
Jullie voorzitter begint erover en nu weer wieberen.
*lees vorige topic, staat stukje over eidop scheringa en we zijn oude koeien uit de sloot aan het halen vandaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik wilde net zeggen, Dirk begint er bijna 2 jaar later weer over....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Ze" is in dit geval jullie eigen voorzitter in een interview hoor, van pas geleden....
Jaakke.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Ok, ik trek mijn eerste opmerking terug: sommigen van AZ hebben er blijkbaar ook last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:46 schreef RayMania het volgende:
AFC Ajax topic #669 Waar we afscheid nemen van Kenneth en To
Die ''sommige" is je voorzitter ook nog, niet 1 of andere forumjunkquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, ik trek mijn eerste opmerking terug: sommigen van AZ hebben er blijkbaar ook last van
nouja, over jou kan ik een positief oordeel geven, vind jou altijd nog 1 van de meest rationele az fansquote:
Iedereen zegt dus iets andersquote:
Ben je nogal laat mee.. Maar wees gerust, hij heeft nog steeds pizza's in de schuur staan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Lol, die Jorien-gate...
Net pas gelezen.
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ben je nogal laat mee.. Maar wees gerust, hij heeft nog steeds pizza's in de schuur staan!
Ik meen Sethje en anders niemand.. Of PizzaSalami.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Wie heeft er toen eigenlijk echt een pizza besteld?
Kofschip enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Boixos_Nois het volgende:
nieuw werkwoord:
Ik calimero
jij calimeroet
hij calimeroet
wij calimeroen
zij calimeroen
u calimeroet
wij hebben gecalimeroetd
mssn wat voor in het nog te maken clublied van AZ
lekker belangrijk enzo...ga eens wat "nuttigs" posten net zoals ik (sarcasme) in plaats van alleen maar te miepen als iemand wat faut spelt zoals je de laatste tijd wel vaak doet.quote:
Dat van mij was lekker serieus, anders had deze -->quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
lekker belangrijk enzo...ga eens wat "nuttigs" posten net zoals ik (sarcasme) in plaats van alleen meer te miepen als iemand wat faut spelt zoals je de laaste tijd wel vaak doet.
Pas maar opquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Silenus het volgende:
Bovendien moet er onder andere een trema op de tweede e van 'calimeroen'.
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat van mij was lekker serieus, anders had deze -->er wel gestaan!
Het was cynisch bedoeld, omdat het werkwoord uberhaupt niet bestaat.
En mijn laatste drie posts gingen over Vermeer, lijkt me redelijk ontopic.
En ik kan me niet heugen, dat ik in deze topicreeks over spelfouten ben begonnen.
Dus zeg alsjeblieft geen dingen die niet waar zijn en kijk vooral naar jezelf als je over "nuttige" posts met mij wilt discussieren. Zo af en toe mag er best wel een "luchtige reactie" tussen staan, dat hoort er nu eenmaal bij.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
nee die van mij was lekker serieus anders had ik er wel eeningezet!
![]()
topicsbevuilen doe ik niet aan, zoals ik al zei ik post nuttige info...althans ik probeer hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik er juist zo op zoals ik deed, ik had juist door dat het sarcasme was.
Joh, misverstand, we hebben het er niet meer over, anders bevuilen we dit topic
Maar ik ben serieus benieuwd wie hier Vermeer als "volgende" keeper van Ajax ziet?
Dat is inderdaad een hele slechte eigenschap van mij . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lief, ben je niet zo een troetelbeertje als dennis himself?![]()
typefoutenquote:
Niemand natuurlijk. Maar ik heb me wel vermaakt om het gemekker van moraalriddertjes destijds hehe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de Steek in de goal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik niet, denk dat we een andere keeper moeten aantrekken..
Vorm van Utrecht vind ik zelf een goede keeper.
Maar ik doelde ook op het moment dat Steek bij Ajax weggaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de Steek in de goal.
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het triest om nu te zeggen dat je geen vertrouwen hebt in Vermeer. Die kerel heeft nog bijna niks laten zien. We hebben Van Duin en Verhoeff ook nog trouwens.
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoekquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat ik nog niet genoeg vertrouwen in hem heb.
Ik twijfel of hij echt wel goed genoeg is voor Ajax.
Maar goed, hij kan volgend seizoen proberen te bewijzen wat hij echt waard is.
Dat pannekoek doe je express he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik quote jou toch ook niet? Pannekoek
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat pannekoek doe je express he?
Excuses, het leek op een reactie op mij, doordat je vlak na mij reageerde.
Nou nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Uiteraard. En ze winnen volgend jaar ook de UEFA cup!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Bertje dus naar Feyenoord.. worden ze weer een concurrent van Ajax?
Helemaal met je eens wat betreft Vermeerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
Vermeer kan wel een goede worden, afwachten hoe 'ie zich volgend jaar verder ontwikkeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Stekelenburg niet zo snel weggaan. Keepers worden niet zo heel vaak verkocht!
Vermeerd vind ik wel een goede, die heeft me echt overtuigd vorig jaar op het EK. Gister speelde hij ook geweldig, die redding van dat schot dat door Vlaar werd aangeraakt
off-topic: ik ben geslaagd voor VWO![]()
quote:
Gefeliciteerd..!quote:
quote:14/6/2007 - Vertonghen loopt niet warm voor de Olympische Spelen
(Gepost door RvN)
Jong Oranje is al geplaatst voor de Olympische Spelen. Jong België kan zich daarbij voegen als die ploeg minimaal gelijk weet te spelen tegen Jong Oranje in het derde pouleduel. Vertonghen staat niet te springen voor deelname aan de Olympische Spelen. "Zo'n toernooi begint dan toch ergens in augustus? Dat is toch niet handig. Welke trainer wil zijn spelers nu in augustus wekenlang afstaan? Of ik er heen wil, als we ons plaatsen? Geen idee. Opzich wel, maar het hangt een beetje af van mijn situatie dan bij Ajax. Ik zie wel," zo liet hij weten op FCUpdate.nl.
Ach gewoon geslijm. Zou jij de Olympische spelen laten lopen voor een paar trainingen bij Ajax?quote:
Yepsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef Rumille het volgende:
JC schaal was toch naar zaterdag verplaatst omdat Ajax CL voorrondes vlak daarna had?
Geen duidelijke bronnen, bericht lijkt mij bullshit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef w00h00 het volgende:
Ajax wil ver gaan voor Zuiverloon
Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.
De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback.
SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.
Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.
Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
Goede zaak. Mocht dit op de waarheid zijn gebasseerd, afkomstig van AS dus discutabel te noemen.
quote:Babel: It would be a dream come true to play for Arsenal
Ajax youngster Ryan Babel admits it would be his dream to play under Arsenal boss Arsene Wenger.
The 20-year-old forward has been watched by Arsenal while helping Holland Under-21s reach the semi-finals of the European Championships they are hosting, with Babel scoring against Portugal.
He has been linked with a move to the Emirates Stadium and, as well as being an Arsenal fan, is close friends with Robin van Persie.
"If I get the chance one day to train with Arsene Wenger it would be a dream," he said.
"From when I was young I supported Arsenal. I liked the style, the ambience, how they show themselves on the field - everything."
Babel would like to play in England one day, adding: "I think it's maybe the best league, it's a very high level and there is good football."
Mooi, laat hem maar lekker rusten voor het nieuwe seizoen.quote:Ajax-verdediger Vermaelen niet meer in actie op EK onder-21
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-jun-2007 20:41
Het EK onder-21 is voorbij voor Ajacied Thomas Vermaelen. De Belg heeft last van een schouderblessure. Vermaelen zal drie weken moeten rusten; een operatie is niet aan de orde. De verdediger blijft bij de selectie. België heeft zaterdag aan een remise tegen Nederland voldoende voor plaatsing voor de halve finales én deelname aan de Olympische Spelen van Beijing.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Over pizza's gesprokenquote:
haha een van de weinige door mij geopende topics, en 1 of 2 voorgaandequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over pizza's gesproken, in welke topicnummer kan ik het prachtige verhaal van Jorien ook alweer volgen?
!!
![]()
''Binnen nu en een half uurtje worden er 4 heerlijke salamipizza's afgeleverd in R********k''quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha een van de weinige door mij geopende topics, en 1 of 2 voorgaande
AFC Ajax topic #595 - Wie belt de moeder van..... ?
Inderdaad, hij heeft naast potentie ook nog heel veel punten waarop hij zich moet verbeteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoop dat Babel nog ff bij Ajax blijft, hij kan het niveau Arsenal nog echt niet aan.
Viel mij ook meteen op. Zag er ook maf uit vond ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:42 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Toch weer vanuit de heup he.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
Kijk hoe de Ridder met zijn stijve bangt![]()
Edit: Oké.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voorbarig dat jij hier weer komt zuigen.
Nou eigenlijk niet VCL is ook CL.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Voorbarige TT weer.
Ach, hij heeft voorlopig gewoon gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voorbarig dat jij hier weer komt zuigen.
Ja van die kneus ja, maar wel een hele lekkere slet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is toch die slet van Jantje Shit.
Die kan nu mooi zijn rust pakken en zich volgende maand fit melden bij de selectie.quote:Vermaelen mist de rest van het EK Onder-21
Thomas Vermaelen kan alleen nog maar toekijken op het EK Onder-21 in Nederland. De verdediger van Jong België is uitgeschakeld voor de rest van het toernooi. Een schouderblessure noopt hem tot drie weken rust.
Na die periode zou Vermaelen weer probleemloos aan de slag moeten kunnen. Een operatie lijkt niet nodig. De Ajacied was tot nog toe in beide duels de volle negentig minuten van de partij. Laurent Ciman lijkt hem te gaan vervangen.
België heeft in het laatste groepsduel met Jong Oranje nog een punt nodig om zeker te zijn van plaatsing voor de halve finale en de Olympische Spelen.
Heb geen zin om 4 pagina's terug te spitten dus post het voor degene die het nog niet weten maar nog een keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Is al gepost.
AFC Ajax topic #670: Groetjes uit de CL aan Dirk Scheringa
Laten we anders alle berichten 6 keer posten, zo krijgen we de topics sneller vol!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb geen zin om 4 pagina's terug te spitten dus post het voor degene die het nog niet weten maar nog een keer.
Het was toch een ''kut'' TT dus ja so what...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Laten we anders alle berichten 6 keer posten, zo krijgen we de topics sneller vol!
Ja ik ben een van de weinige hooligans van Den Bosch die kan lezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een "Den Bosch hooligan" die de ajax topics controleert op dubbel posters?
We zijn geen koorknaapjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:10 schreef Sethje het volgende:
Maar ik vind wel dat Robbie een punt heeft dat de sfeer en de omgang met elkaar in het topic de laatste tijd erg verhard is.
quote:Maar als sommige mensen dan anderen gaan uitschelden, dan verpest dat wel een beetje de sfeer. En denken die mensen van, nou dat is ook niet leuk hier.
Meld dan vooraf dat je in een ander topic zit. We kunnen ook niet alles bijhouden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jongens, ik ben even bezig met een discussie in een ander topic. Willen jullie niet hier in dit topic achter mijn rug om over mij gaan zitten chatten? Dat vind ik ook niet echt sociaal.
Hij heeft het over het FB-topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Meld dan vooraf dat je in een ander topic zit. We kunnen ook niet alles bijhouden.
Is er zoveel te melden wat betreft de transfers bij die boerenclub van je?
Ik geloof het bestuur wel. Dit komt helemaal overeen met het beeld dat ik van Kenneth heb, goede voetballer maar daar is alles mee gezegd.quote:Ajax woedend op Kenneth Perez
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Ajax-top heeft woedend gereageerd op de uitlatingen die de manager van Kenneth Perez, de Deen Karsten Aabrink, gisteren in TELESPORT deed en waarin hij trainer Henk ten Cate ervan beschuldigde de transfer van de middenvelder naar PSV te blokkeren.
Foto: DIJKSTRA BV
De Ajax-coach: "Het grote zwartepietenspel is nu dus aan de gang. Die man vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor m'n vakantie heb ik nota bene nog een gesprek met Perez gehad, waarin ik aangegeven heb dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen gespeeld heeft, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen. Als hij bij de directie daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie. Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niets."
De Amsterdamse algemeen directeur Maarten Fontein bevestigt de lezing van Henk ten Cate. "Ik heb met verbazing de uitlatingen van die manager gelezen. Het is bij Ajax zo dat niet de trainer, maar de directie beslist of een speler al dan niet wordt verkocht. Het klopt dat Perez van ons niet weg hoeft, maar zelf weg wil. Dat zijn manager nu suggereert dat Henk ten Cate zijn transfer naar PSV tegenhoudt, is klinkklare nonsens. Het is Perez zelf die ten aanzien van PSV en Feyenoord nu al vier keer zijn mening heeft veranderd. Bovendien is hij degene die van zijn nog doorlopende contract afwil. Daarom hebben wij ook het recht om te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht en niet Perez en zijn manager. Daar draait het momenteel om en niets anders."
Met Ajax heeft Feyenoord overeenstemming over de transfersom voor Perez van bijna twee miljoen euro, maar de speler geeft de voorkeur aan PSV dat slechts een half miljoen euro biedt
Fey mag blij zijn met een spelers als hij....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef Snatsie het volgende:
Nu hoeven we hem niet meer bij Feyenoord hoor![]()
Nee liever spelers als Buijs willen jullie. Kan je mooi met 5-1 verliezen van ploegen als Heracles.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef Snatsie het volgende:
Nu hoeven we hem niet meer bij Feyenoord hoor![]()
Inderdaad, dan blijft hij maar mooi. PSV denkt even zon goede speler voor een paar knaken te kunnen overnemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:53 schreef Gelderland het volgende:
half miljoen van PSV![]()
opdonderen... minstens 3 miljoen anders blijftie maar lekker.. desnoods in Jong Ajax of op de tribune!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Dat Ajax het bod van PSV niet accepteert lijkt me dan dus uiterst reeel.
quote:15/6/2007 - Telegraaf: Ajax wil Slory
Volgens De Telegraaf heeft Ajax zich bij Feyenoord gemeld in een poging om Andwelé Slory over te nemen. Feyenoord nam hem dit seizoen over van Excelsior. Bert van Marwijk wil Slory echter absoluut niet laten gaan. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Er is wel wat voor te zeggen. Een extra optie ala zuiverloon zou niet gek zijn. Ogararu speelde in het begin niet echt denderend en soms ook niet maar dat lag meer aan de mensen voor hem die zijn ruimtes dicht liepen dan aan zichzelf vaak. En natuurlijk is hij niet echt top te nomen maar ik kan me wel voorstellen dat Ten Cate er 1 bij wil voor mee ropties zeker met het vertrek van een verdediger en blessure gevoeligheid van anderen. En die jongen kan in de tussentijd wat opsteken van Stam enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef BB-boy het volgende:
Ogararu te licht en Zuiverloon niet?
Ook opbeurend voor George trouwens dit soort berichten (als het waar is).
Telegraafquote:
waarom denk je dat t nog niet rond is?:') omdat ze dat dus niet doen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor 0.5 miljoen een prima speler aan de concurrent verkopen, als ze dat doen kan het hele bestuur meteen optiefen.
Ik heb liever Feyenoord als rivaal dan AZ. Als ajax elke keer met 4-0/5-0 wint van Feyenoord is de glans van de klassieker er ook af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:11 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik wel grappig vind; de laatste weken/maanden proef ik toch dat Feyenoord 10x meer respect krijgt dan AZ (en zelfs PSV) bijvoorbeeld... en dat terwijl Feyenoord onze aartsrivaaal is. Ik zelf heb ook het gevoel van; 'laat fey maar weer 'iets' beter worden, dan smaakt de overwinning extra zoet'.....
Nee, dan is het goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
waarom denk je dat t nog niet rond is?:') omdat ze dat dus niet doen...
whatdidhedo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef NJ het volgende:
Cyberia18 wil het maar niet leren in VBL. Een maand weg.
Het lag toch al een tijdje vast dat die gast naar Feyenoord ging?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel vreemd dat ajax zich na een wedstrijdje van Slory bij oranje zich pas voor Slory meld. Hij doet het het hele jaar al aardig bij Excelsior en heeft ervoor gezorgd dat Excelsior niet degradeerd.
Scouting?
Ja, en Feyenoord heeft sowieso de eerste optie op alle excelsior spelers dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lag toch al een tijdje vast dat die gast naar Feyenoord ging?
Ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord heeft sowieso de eerste optie op alle excelsior spelers dacht ik.
Doorlopende band, een kraag én de drie kruizen.quote:
Er zit een watermerk ook in, 3 kruizen.quote:
Liever eens babbelen met Drenthe dan....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel vreemd dat ajax zich na een wedstrijdje van Slory bij oranje zich pas voor Slory meld. Hij doet het het hele jaar al aardig bij Excelsior en heeft ervoor gezorgd dat Excelsior niet degradeerd.
Scouting?
Paar maanden maar Slory laat al het hele seizoen aardige dingen zien. Als ajax dan gelijk een bod doet wat excelsior en feyenoord niet kunnen weigeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lag toch al een tijdje vast dat die gast naar Feyenoord ging?
Om nou afgehakte paardenkoppen in het bed van de Excelsior directie neer te leggen gaat me iets te ver.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als ajax dan gelijk een bod doet wat excelsior en feyenoord niet kunnen weigeren.
Drenthe is na dit EK onbetaalbaar geworden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Liever eens babbelen met Drenthe dan....![]()
ja, idd.. Idiotenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Wat denken ze daar in Eindhoven wel niet, een half miljoen.Stelletje paupers.
Hmm Telegraaf is goed ingevoerd meestal hoor. Er zijn sowieso weinig Nederlandse kranten die onzin schrijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
Ook weer iets wat de telegraaf schrijft natuurlijk.
Geloof er weinig van dat PSV maar een half miljoen euro geboden heeft, je weet vantevoren dat ajax daar nooit meer akkoord zal gaan en ook zou PSV al een aantal keren het bod verhoogt hebben.
Maar misschien zijn ze wel begonnen bij 2 ton![]()
Maar waar moeten wij Drenthe kwijt dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez en Olaf Lindenbergh ruilen voor Andwelé Slory en Royston Drenthe?
pas op wat je zegt. Volgens FOK! is de telegraaf volledig gelogen en staat er nooit iets in dat kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hmm Telegraaf is goed ingevoerd meestal hoor. Er zijn sowieso weinig Nederlandse kranten die onzin schrijven.
En hij gaat sowieso niet naar jullie toe...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Drenthe is na dit EK onbetaalbaar geworden.
Ja veel fokkers vinden het leuk om af te geven op de media inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pas op wat je zegt. Volgens FOK! is de telegraaf volledig gelogen en staat er nooit iets in dat klopt.
Wij hebben de broer van Buijs in het derde elftal spelen. Ruilen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
En hij gaat sowieso niet naar jullie toe...
Mag ook wel. Maar de algemene opinie lijkt te zijn dat de telegraaf dingen verzint en das bull. Ze dikken het wel vaak aan, grote koppen etc. Maar leugens, dat zou lekker zijn..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja veel fokkers vinden het leuk om af te geven op de media inderdaad.
lolligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wij hebben de broer van Buijs in het derde elftal spelen. Ruilen?
Je kon het altijd proberen natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
Geloof er weinig van dat PSV maar een half miljoen euro geboden heeft, je
Laag beginnen inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kon het altijd proberen natuurlijk..![]()
Geen een Nederlandse krant schrijft bullshit het is altijd ergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ook wel. Maar de algemene opinie lijkt te zijn dat de telegraaf dingen verzint en das bull. Ze dikken het wel vaak aan, grote koppen etc. Maar leugens, dat zou lekker zijn..
Dat ziet er dan wel weer vreemd uit, inderdaad. Nouja, 'tucked in' houden dus, die shirts.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Onderkant is wel wat vreemd:
[afbeelding]
Dat is minder inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn die sterren voor de landstitels?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Ze laten hem gewoon niet naar PSV gaan, face it.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
Ook weer iets wat de telegraaf schrijft natuurlijk.
Geloof er weinig van dat PSV maar een half miljoen euro geboden heeft, je weet vantevoren dat ajax daar nooit meer akkoord zal gaan en ook zou PSV al een aantal keren het bod verhoogt hebben.
Maar misschien zijn ze wel begonnen bij 2 ton![]()
Wij kunnen wel fatsoenlijk opeiden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar waar moeten wij Drenthe kwijt dan?
Verrek ja, daar zeg je me wat..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar zijn die sterren voor de landstitels?
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Ze laten hem gewoon niet naar PSV gaan, face it.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef MaxPower het volgende:
die onderkant is volgens mij voor de bierbuikdragende medemens. Het smalle deel wordt dan over de breedte uitgerekt zodat je weer een mooie rechte rode baan hebt. Slim ontwikkeld!
Zo sterk niet meteen, maar ja, een Perez zou een versterking zijn voor jullie en dat zou erg dom zijn van Ajax natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.
Jij ziet Perez PSV al weer voor het 4e jaar op rij kampioen maken aankomend seizoen natuurlijk
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar nog steeds op hoopt.
Jij ziet Perez PSV al weer voor het 4e jaar op rij kampioen maken aankomend seizoen natuurlijk
Nee, ze moeten altijd wel weer iets apparts verzinnen. Dan weer witte stukken op de schouders, dan houdt de rode baan op de achterkant halverwege ineens op en dit jaar hebben ze zoiets weer verzonnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef manny het volgende:
Godverdegodver. Blijf van die mooie rode baan af. Is er dan niets meer heilig in dit land ?
Naah dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.
Daar zeg je me wat, ideaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef MaxPower het volgende:
die onderkant is volgens mij voor de bierbuikdragende medemens. Het smalle deel wordt dan over de breedte uitgerekt zodat je weer een mooie rechte rode baan hebt. Slim ontwikkeld!
Klopt, maar Ajax kan en mag hem aan zijn contract houden. Dus dan kan hij kiezen, een transfer naar bijvoorbeeld Feyenoord of helemaal niets. Kenneth Perez is intelligent genoeg om te beseffen dat het helemaal niet raar is dat zijn werkgever hem niet kwijt wil aan de grootste concurrent, zou toch ook ongelooflijk amateuristisch zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah dat denk ik niet.
Perez heeft zijn zinnen op PSV gezet, dat lijkt me wel duidelijk.
Precies, Ajax valt niets te verwijten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kan en mag hem aan zijn contract houden. Dus dan kan hij kiezen, een transfer naar bijvoorbeeld Feyenoord of helemaal niets. Kenneth Perez is intelligent genoeg om te beseffen dat het helemaal niet raar is dat zijn werkgever hem niet kwijt wil aan de grootste concurrent, zou toch ook ongelooflijk amateuristisch zijn?
Door dat modder gegooi weet je ook nooit meer wat nou exact de reden is. Ik vermoed wel dat Perez niet die model-prof is waarvoor sommigen hem hier aanzien; en zal ie ook bij z'n nieuwe club voor wat onrust gaan zorgen; zeker als het even wat minder gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De houding van Ajax lijkt me duidelijk: ze weten dat ze hem zullen moeten verkopen, maar willen hem niet naar PSV laten gaan. Uiteindelijk zal hij naar Feyenoord vertrekken, is mijn verwachting.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, misschien dat Heerenveen nog bij hem aanklopt, als ze Afonso Alves voor vele miljoenen aan een Russische club hebben verpatst?
Naah situatie voor PSV is ideaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kan en mag hem aan zijn contract houden. Dus dan kan hij kiezen, een transfer naar bijvoorbeeld Feyenoord of helemaal niets. Kenneth Perez is intelligent genoeg om te beseffen dat het helemaal niet raar is dat zijn werkgever hem niet kwijt wil aan de grootste concurrent, zou toch ook ongelooflijk amateuristisch zijn?
Dat modder gegooi maakt niks uit. Als PSV niet met 2 miljoen over de brug komt dan blijft Perez gewoon bij ajax, klaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah situatie voor PSV is ideaal.
Perez wil naar PSV, ondertussen lopen Perez en zaakwaarnemer flink met modder te gooien richting ajax en vice versa, dus terug naar ajax lijkt ook absoluut geen optie meer.
Ik verwacht dat het ergens volgende week wel rond zal komen.
Inderdaad zeg, vorig jaar hield die halverwege op, en nu dit. Moet ik weer tot volgend jaar wachten voordat ik een, hopenlijk normaal, ajax shirt ga kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef manny het volgende:
Godverdegodver. Blijf van die mooie rode baan af. Is er dan niets meer heilig in dit land ?
Maar waar moet hij bij PSV eigenlijk spelen, jullie spelen toch zonder tien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah situatie voor PSV is ideaal.
Perez wil naar PSV, ondertussen lopen Perez en zaakwaarnemer flink met modder te gooien richting ajax en vice versa, dus terug naar ajax lijkt ook absoluut geen optie meer.
Ik verwacht dat het ergens volgende week wel rond zal komen.
Ja kunnen ze niet stemmingen gaan houden onder seizoenkaart houders over wat voor shirt te kiezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, vorig jaar hield die halverwege op, en nu dit. Moet ik weer tot volgend jaar wachten voordat ik een, hopenlijk normaal, ajax shirt ga kopen.
Logo klopt ook niet helemaal, die Griekse God kijkt nu schuin naar boven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Dat komen ze wel uiteindelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat modder gegooi maakt niks uit. Als PSV niet met 2 miljoen over de brug komt dan blijft Perez gewoon bij ajax, klaar.
precies en die schat ik hoger in dan Drenthequote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Drenthe speelt een goed EK, maar wij hebben Urby al.
Hij kan spelen als linkerspits in een 4-3-3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar waar moet hij bij PSV eigenlijk spelen, jullie spelen toch zonder tien?
Hoe langer dit moddergegooi duurt, hoe slechter voor PSV.quote:
Mwoah. Goede spelers of niet, Feyenoord speelt niet Europees en Kenneth is een vastberaden persoon en daarnaast ook niet meer de jongste..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe langer dit moddergegooi duurt, hoe slechter voor PSV.
Als ze bij Feyenoord na Bert van Marwijk ook nog eens Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay weten te strikken, dan zou Kenneth Perez best weleens akkoord kunnen gaan met een aanbieding uit Rotterdam-Zuid.
Eigenlijk mag hij best naar PSV gaan, als linksbuiten flopt hij toch en als hij dan op de bank belandt, heb je de poppen aan het dansen. Spreekwoordelijk dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij kan spelen als linkerspits in een 4-3-3
Hij kan als linker middenvelder (oude plek Cocu) spelen in een 4-4-2
Verwacht overigens dat PSV zal beginnen met een 4-3-3 opstelling volgend seizoen.
Als ja. Ik zie er weinig nieuws vandaan komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ze bij Feyenoord na Bert van Marwijk ook nog eens Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay weten te strikken, dan zou Kenneth Perez best weleens akkoord kunnen gaan met een aanbieding uit Rotterdam-Zuid.
Niet geheel ondenkbaar idd.. Er is vandaag toch in de media sprake van een anonieme geldschieter bij fey.?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Koeman en zijn peoplesmanagementkwaliteiten (drie keer woordwaarde) met een eigenwijze Lazovic en een morrende Perez. Ik zie het wel zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij best naar PSV gaan, als linksbuiten flopt hij toch en als hij dan op de bank belandt, heb je de poppen aan het dansen. Spreekwoordelijk dan.
Nou gelukkig maar dat hij van jou naar PSV mag...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij best naar PSV gaan, als linksbuiten flopt hij toch en als hij dan op de bank belandt, heb je de poppen aan het dansen. Spreekwoordelijk dan.
Goed, daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
En Champions League spelen wil hij natuurlijk ook graag, daar is hij bij PSV zeker van en feyenoord voetbalt niet eens Europees
Daarom zal ajax zeker nu ook liever hebben dat hij vertrekt.quote:
Ja, en? Als ze hem liever een jaar doorbetalen (terwijl hij met Jong Ajax balt of op de tribune zit) dan dat ze hem naar PSV laten gaan, tonen ze in elk geval hun principes. En onze Deense vriend weet ook dat een jaar niet voetballen op zijn leeftijd funest kan zijn, dus zal hij eerder naar bijvoorbeeld Feyenoord vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom zal ajax zeker nu ook liever hebben dat hij vertrekt.
Zijn situtie bij ajax dreigt onhoudbaar te worden (voor zover die dat nog niet was) dus zullen hem liever verkopen voor 1,5 - 2 miljoen euro dan dat ze hem volgend jaar op de tribune of in jong ajax moeten zetten.
We shall see.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Als ze hem liever een jaar doorbetalen (terwijl hij met Jong Ajax balt of op de tribune zit) dan dat ze hem naar PSV laten gaan, tonen ze in elk geval hun principes. En onze Deense vriend weet ook dat een jaar niet voetballen op zijn leeftijd funest kan zijn, dus zal hij eerder naar bijvoorbeeld Feyenoord vertrekken.
Gaan we er nog een krat bier op zetten?quote:
Slechts één, voor DutchGooner.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:49 schreef Blight het volgende:
Hoeveel moet je er nog naar brabant verschepen, M0NTANA?.
Zo langzamerhand wordt hij in Eindhoven gezien als "de verlosser" geloof ik.quote:
Dealquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gaan we er nog een krat bier op zetten?![]()
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wordt hij in Eindhoven gezien als "de verlosser" geloof ik.Grappig dat zou de reactie in Rotterdam moeten zijn....
Daar denk je morgen rond deze tijd wel anders over Pizzaboy.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Koffie.
NU.nlquote:Slory
Bert van Marwijk heeft zijn eerste taak er op zitten als trainer van Feyenoord. Hij heeft in overleg met de club een bod van Ajax op de kersverse international Andwelé Slory afgewezen. Een transfer van de aanvaller, die de komende twee jaar onder contract staat bij de Stadionclub, is voor de coach onbespreekbaar.
In de Telegraaf zegt Van Marwijk: "Die jongen heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Komt goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar denk je morgen rond deze tijd wel anders over Pizzaboy.
Telefoon vanavond oplaaien voordat je weer met een half lege batterij aan het rondstruinen bent
Zoveel ervaring heeft hij nu ook weer niet zeker niet Europees...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Zeker wel een welkome aanvulling op de selectie en iemand met ervaring die met het wegvallen van Cocu aankomend toch wel ontbreekt.
Nee, man. Want hij gaat vast wel naar PSV, maak je geen zorgen.quote:
Jawel pik, nu zit je er aan vast.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Want hij gaat vast wel naar PSV, maak je geen zorgen.
Jullie Perez en de Johan fruit schaal, wij de landstitel en de beker. Deal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel pik, nu zit je er aan vast.
Gratis bier op het terras in Den Bosch, ik zie het helemaal zitten.
Nog niet bijnaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Jullie Perez en de Johan fruit schaal, wij de landstitel en de beker. Deal?
Aan je belachelijk slechte bod is goed te zien dat je een PSV'er bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog niet bijna
Jullie Delorge en Kennedy en de Fruitschaal en Beker.
Wij de landstitel voor het 4e jaar op rij![]()
Nee, dat lees je..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoor ik daar Den Bosch en gratis bier?
OKquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel pik, nu zit je er aan vast.
Gratis bier op het terras in Den Bosch, ik zie het helemaal zitten.
Die oude nokia waar hij mee rondsjouwt kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar denk je morgen rond deze tijd wel anders over Pizzaboy.
Telefoon vanavond oplaaien voordat je weer met een half lege batterij aan het rondstruinen bent
Dacht dat die drie jaar geleden was overleden ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn moeder leest alles voor voor mij.
?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Dacht dat die drie jaar geleden was overleden ...
Nee, ik herinnerde mij alleen deze opmerking nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
?
Dat moet een soort van grap voorstellen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef PLAE@ het volgende:
o, in dat geval goeie plaats om dat te bespreken hoor![]()
had je het gebookmarked ofzo![]()
Het leven van TerroRobie is grap en zijn aanwezigheid op dit forum al helemaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
?
Dat moet een soort van grap voorstellen?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Als ze hem liever een jaar doorbetalen (terwijl hij met Jong Ajax balt of op de tribune zit) dan dat ze hem naar PSV laten gaan, tonen ze in elk geval hun principes. En onze Deense vriend weet ook dat een jaar niet voetballen op zijn leeftijd funest kan zijn, dus zal hij eerder naar bijvoorbeeld Feyenoord vertrekken.
quote:Geen Ajax maar Anderlecht voor Sterchele
De aanvaller van Germinal Beerschot, François Sterchele, stond volgens meerdere berichten nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Belgische aanvaller heeft nu echter een akkoord bereikt met de Belgische kampioen Anderlecht.
De Belgische krant "Het Laatste Nieuws" maakte deze ochtend bekend dat Sterchele een principe akkoord heeft bereikt met Anderlecht. De aanvaller zou de afgelopen week een gesprek hebben gevoerd met het bestuur en trainer Vercauteren van Anderlecht. Volgens de berichten gaat Stercehele een contract tekenen voor de komende vier seizoenen. Het is vooralsnog onbekend wat het transferbedrag is dat Anderlecht zal gaan betalen aan Germinal Beerschot. Eerder leek de transfer geen doorgang te vinden omdat Anderlecht de gevraagde transfersom van vier miljoen euro te hoog zou vinden.
Als Perez speelt hoor je hem volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef w00h00 het volgende:
, want Perez gaat wel voor problemen zorgen waar hij ook voetbalt.
Is ie ook, hij heeft alleen een probleem bij Ajax, Sneijder is beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Perez speelt hoor je hem volgens mij niet. Hij vindt zichzelf vooral te goed voor de bank, en gaat dan klagen als hij niet in de basis staat.
Bij Ajax is hij dus niet te goed voor de bank, maar bij AZ bijvoorbeeld weer welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ie ook, hij heeft alleen een probleem bij Ajax, Sneijder is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |